dragon-ball-universe
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

dragon-ball-universe

Dette forum er lavet om Dragon ball universet

ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Masser af jule gratis spins
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 8 EmptyLør Dec 22, 2018 11:24 pm af caroline_winwin

» En tur i centeret anden del [Julia=privat]
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 8 EmptyMan Maj 05, 2014 4:33 am af Wilkin

» I want to see your face again-Deamon{Prinvat}
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 8 EmptySøn Jan 08, 2012 2:53 am af Deamon

» mangler nogen at emne med...
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 8 EmptyMan Aug 29, 2011 8:25 pm af Hing Chen

» take a look
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 8 EmptyTirs Jul 12, 2011 1:11 am af maki

» Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 8 EmptyTors Jun 30, 2011 11:37 am af Wilkin

» Mødet mellem to racer (Jakuji)
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 8 EmptyMan Jun 27, 2011 4:35 pm af Balicon

» hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 8 EmptyOns Maj 04, 2011 2:53 pm af Deamon

» emne tak....
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 8 EmptySøn Apr 24, 2011 5:34 pm af Jakuji

Mest aktive brugere
Jakuji
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 8 I_vote_lcapI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 8 I_voting_barI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 8 I_vote_rcap 
Hing Chen
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 8 I_vote_lcapI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 8 I_voting_barI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 8 I_vote_rcap 
Namine
Deamon
Wilkin
Julia
Tokomaro
Lilly
maki
Amaya
Statistik
Der er i alt 18 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin

Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 8 EmptyMan Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU

Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …

Kommentarer: 11
ved ikke om dette skal laves Vigtigt
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 8 EmptyOns Sep 15, 2010 12:52 am af Jakuji
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …

Kommentarer: 40

I want to see your face again-Deamon{Prinvat}

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Næste
ForfatterBesked
Namine

Namine

Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 8 EmptyOns Nov 03, 2010 7:44 pm

Namine kiggede lidt ned"Jeg kan godt huske da det skete men du havde også en god grund til at være sur på mig"sagde hun og fik en rød farve i kinderne af at han kyssede hende på kinden"Men jeg har det bedre Deamon har det aller bedst sammen med dig"sagde hun og smillede blidt det havde hun allerbedst samme med ham. Ham der havde taget hende med storm og kærlighed.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon

Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 8 EmptyOns Nov 03, 2010 11:23 pm

Deamon smilede og da de ankom til deres balkon hjalp han hende med ind og kastede sig i sengen og vinkede hende hen til sig mens han smilede stort og bankede på pladsen ved siden af ham "kom elskede" hviskede han smilende "jeg synes du skal bestemme hvad vi skal lave nu"
Namine

Namine

IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 8 EmptyOns Nov 03, 2010 11:38 pm

Namine kiggede på ham og gik hen til ham i sengen hun lagde sig ned på den og kiggede ned af sig selv stadig den smukke kjole på"Hmm jeg ved det ikke er du sikker på jeg skal bestemme hvad vi skal lave"spurgte hun med et smil og nussede hans hår på en blid måde hans øjne gjorde hende helt drømmende agtigt de var så smukke Deamon havde helt sikkert de smukkeste øjne nogensinde. "Elskede hvad har du lyst til"spurget hun
Deamon

Deamon

IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 8 EmptyOns Nov 03, 2010 11:43 pm

Deamon smilede og kyssede hendes kind "nu har vi gjort alt det jeg gerne ville sovet haft sex hygget set min mine osv nu er det min elskede Namine's tur til at vælge og vis du ikke vælger så gør vi ingenting overhovedet" han smilede roligt og nussede hendes mave blidt
Namine

Namine

IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 8 EmptyOns Nov 03, 2010 11:50 pm

Namine kiggede på ham"Jeg vil gerne se en film sammen med dig ligesom dengang vi mødtes"sagde hun smillende mens hun nød at blive nusset på maven det føltes meget dejligt. Namine kiggede på ham"Kan vi det "spurgte hun mens hun satte sig op og kiggede på ham med et blidt smil"Din elskede Namine vil se en film og hygge sig med hendes elskede Deamon"sagde hun med et smil
Deamon

Deamon

IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 8 EmptyOns Nov 03, 2010 11:53 pm

Deamon nikkede roligt og klappede med hænderne hvorefter en hel bogreol kom frem fra væggen men den var ikke fuld af bøger men film flere tusind film der måtte være mange "jeg køber de nyeste film der udkommer tro mig jeg har ikke engang set den kvarte del af det min egen"
Namine

Namine

IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 8 EmptyOns Nov 03, 2010 11:56 pm

Namine grinte mildt og kiggede på bogreolen hun vendte sig lidt om mod ham"Har du ikke men hvad for en film vil du se der er rigtig mange"sagde hun med et stort blik. HUn vidste ikke han havde så mange film men det var enlig megte godt man kunne enlig ikke få for mange film."Altid de nyeste skat"spurgte hun med et smil
Deamon

Deamon

IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 8 EmptyTors Nov 04, 2010 12:01 am

Deamon smilede stort "tja og så nogle ældrere nogen bare find en vis du vil" sagde han smilende og klappede igen hvorefter tv'et kom ned samt dvd afspilleren mens han så på hende og ventede på at hun valgte en film de skulle se
Namine

Namine

IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 8 EmptyTors Nov 04, 2010 12:07 am

Namine kiggede på den ene film efter den anden"Hmm de ser alle så gode ud"sagde hun og så lidt lumsk på ham"En gyser måske"sagde hun som et forslag så kunne hun nemlig også putte sig ind til ham hvis hunb lev bange. Selvom hun enlig også bare kunne gøre det uanset hvad. Namine kiggede dem alle sammen igennem det var virkelig svært at vægle men til sidst fandt hun en"Underworld Evolution"sagde hun smillende
Deamon

Deamon

IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 8 EmptyTors Nov 04, 2010 12:22 am

Deamon smilede stort "det er en god film" sagde han og rejste sig op og kom hen til hende "bare sæt den på skat så tager jeg mit tøj af jeg er ved at dø af varme under min rustning" hviskede han smilende og kyssede hende blidt før han gik ud på badeværelset hvor han tog sin rustning af og foldede det pænt sammen og tog osse sine underbukser af fordi hvorfor skulle han have dem på vis han alligevel havde smidt resten han kom ud til hende igen med et smil "back min elskede" sagde han smilende
Namine

Namine

IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 8 EmptyLør Nov 06, 2010 9:57 pm

Namine havde sat den på og kiggede på ham hun smed sig på sengen"Yaaay så er der film"sagde hun med et blidt smil og kiggede på ham"Har jeg nogensinde sagt at jeg forelskede mig i en lækker dreng"sagde hun og kyssede ham på næsen med et grin. Hun kiggede så tilbage mod skærmen. Filmen var meget god hun havde set den før men gad godt se den igen da den jo var så god. Namine havde ingen kjolem på kun undertøjet på, bh, trusser, og hofteholdere. Ret frækt kunne man godt sige at det var.
Deamon

Deamon

IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 8 EmptyLør Nov 06, 2010 10:39 pm

Deamon smilede med en arm om hende og grinte lidt "haha bare dril med du blev forelsket i Jakuji" sagde han drillende mens han så filmen og nussede hende blidt "elsker dig min egen og du ser godt nok fræk ud lige nu" hviskede han roligt før han hev dynen helt over ham og i en hurtig fart fik han alt sit tøj af undtagen sine underbukser og kom frem igen

//kan du ikke finde et billede på nettet med hvordan hun ser ud i det tøj hun har på nu?

ligesom mit
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 8 Plb-0021nv
Namine

Namine

IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 8 EmptyLør Nov 06, 2010 11:15 pm

Namine kiggede på ham og grinte lidt"Ikke drille skat"sagde hun pg puffede til ham blidt hun havde nærmest et sæt undertøj på i en slags serie kunne man kalde det i en flot farve. HUn smillede frækt"Nådada så det er jeg"sagde hun og lavede en lille kort sexet bevægelse op over ham mens hun slikkede på hans hals frækt og blidt. Filmen begyndte kunne hun høre"Ja og glem ikke at du havde sex med Hing "sagde hun drilsk tilbage

//Jo kan jeg godt det her er hvad hun har på

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 8 07lima
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 8 Freya-mimi-black-bra
Deamon

Deamon

IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 8 EmptyLør Nov 06, 2010 11:19 pm

"hej skat det er ikke fair hun var god" sagde han tilbage "gad vide om du kan gøre det bedre" hviskede han og kyssede hendes hals "nu har dig og mig haft sex og de andre gange var meget bedre end sexen sammen med hende men gad vide om du kan blive ved med at være så god" hviskede han og satte blidt tænderne i hendes hals og tog hende frækt på røven
Namine

Namine

IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 8 EmptyLør Nov 06, 2010 11:28 pm

Namine spærrede øjnene op da hun mærkede han tog hende på røven men hun fjernede ikke den dejlige følese hun fik af det. Hun smillede frækt og bed blidt ham i øret"Self kan jeg det spørgsmålet er om du kan skat"sagde hun og for at drille ham lagde hun sig ned ved siden af ham med et ben op i luften på en fræk måde og stak sin ene finger ind i munden"Når så hun var altså god fa i gjorde det "sagde hun og kiggede væk uden at smile hun ville måske straffe ham på en fræk måde med hånjern eller noget andet. Hvad Namine kunne finde på var en overaskelse.
Deamon

Deamon

IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 8 EmptySøn Nov 07, 2010 12:01 am

Deamon lagde sig over hende "ja jeg har været slem skat straf mig vis du tør" hviskede han roligt og kyssede op af hendes ben som stak lige op før han gik langsomt ned af hendes ben mod hendes underliv langsomt og frækt mens han smilede
Namine

Namine

IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 8 EmptySøn Nov 07, 2010 12:07 am

Namine kiggede på ham og skubbede ham lidt væk "ja du har været slem ikke være fræk nu skat du skal straffes "sagde hun og fandt nogle pink plyssede håndjern frem og spændte ham fast til sengekanten"Fik dig"sagde hun frækt mens hun slikkede sig frækt om munden foran ham. Hun satte sig ovenpå ham og slikkede hans hals frækt med tungen
Deamon

Deamon

IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 8 EmptySøn Nov 07, 2010 2:08 am

Han så på håndjernene "helt ærlig bare at røre de håndjern er tortur nok" sagde han smilende og prøvede at komme fri for sjov mens han smilede "men du har haft sex med Jakuji du skal straffes bagefter" hviskede han smilende og så roligt på hende
Namine

Namine

IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 8 EmptySøn Nov 07, 2010 6:47 pm

Namine kiggede på ham og kiggede på hans mave og på hans underbukser"Ja men du havde også sex med hing og du sagde at hun var god"sagde hun og slikkede hans mave lidt og kyssede på den bagefter nu kunne da ikke gøre noget så hun tog hendes bh af på en fræk måde og svingede den rundt om hendes ene finger mens hun kiggede på ham og bed lidt i kanten af hendes bh.
Deamon

Deamon

IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 8 EmptySøn Nov 07, 2010 6:49 pm

Deamon prøvede endnu mere at komme fri "det der det er tortur" sagde han og skubbede sin underkrop op så hun faldt forover hvorefter han bed fast i hendes bryst nips hårdt så hun ikke bare kunne flytte sig uden at det ville gøre virkelig ondt
Namine

Namine

IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 8 EmptySøn Nov 07, 2010 6:57 pm

Namine bed tænderne samemn hårdt af det han gjorde mens hun låste håndjerne op så han var fri hun satte sig på kanten lidt "av"sagde hun stille og holdte om hendes bryster"Hvorfor gjorde du det skat"spurgte hun stille og næsten helt overasket men hun forstod godt at det måtte gøre ondt men han skulle straffes det skulle hun jo også de havde begge sex med en anden.
Deamon

Deamon

IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 8 EmptySøn Nov 07, 2010 7:00 pm

Deamon hoppede om bag hende med et ben på hver side af hende og lagde armene om hendes mave og kyssede hendes hals "hej er det ikke straf nok for os begge at vi har haft sex med andre i sig selv" spurgte han roligt "jeg mener du blev såret over jeg havde sex med en anden og jeg er såret over du havde sex med en anden så alt er i orden" hviskede han "og faktisk Hing var ikke så god hun var for villig synes jeg" hviskede han
Namine

Namine

IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 8 EmptySøn Nov 07, 2010 7:02 pm

Namine mærkede hans hænder om hendes mave mens hun kiggede på ham"Jo det har du ret i jakuji ar altså ikke så god som dig du ved du er den bedste"sagde hun og kyssede hans hals lidt mens hun slap grebet om hendes bryster"Tænk hvis jeg nu er blevet gravid hvis vi ikke beskyttede os"sagde hun stille og kiggede ned mod sin mave med et lille bidt smil det kunne man aldrig vide om hun var det måtte tiden vise sig nok.
Deamon

Deamon

IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 8 EmptySøn Nov 07, 2010 7:07 pm

Deamon nussede hendes mave blidt "så ville jeg bare blive endnu mere glad" hviskede han smilende og kyssede hendes nakke mens han tænkte på den overraskelse hans smed var igang med desværre var det så specielt og vanskeligt den ville ikke være klar før imorgen
Namine

Namine

IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 8 EmptySøn Nov 07, 2010 7:11 pm

Namine nussede også hendes mave og lagde sig bagover lidt så hun lå med hovedet på hans skød"Ja også mig måske lidt bange eller nervøs men det blir alle jo når de finder ud af at de er gravide"sagde hun og smillede blidt. "Men for en sikkerhedes skyld ville en gravidtets test være bedst"sagde hun og kiggede op på ham
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 8 Empty

I want to see your face again-Deamon{Prinvat}
Tilbage til toppen 
Side 8 af 11Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Næste
 Lignende emner
-
» Ved Folkeskolen-Deamon
» et stille sted. (deamon)
» Er det din besluting-Deamon privat
» Husker du det-Deamon privat
» Hing Chen Namine Deamon Kig !

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum