dragon-ball-universe
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

dragon-ball-universe

Dette forum er lavet om Dragon ball universet
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Masser af jule gratis spins
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 EmptyLør Dec 22, 2018 11:24 pm af caroline_winwin

» En tur i centeret anden del [Julia=privat]
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 EmptyMan Maj 05, 2014 4:33 am af Wilkin

» I want to see your face again-Deamon{Prinvat}
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 EmptySøn Jan 08, 2012 2:53 am af Deamon

» mangler nogen at emne med...
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 EmptyMan Aug 29, 2011 8:25 pm af Hing Chen

» take a look
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 EmptyTirs Jul 12, 2011 1:11 am af maki

» Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 EmptyTors Jun 30, 2011 11:37 am af Wilkin

» Mødet mellem to racer (Jakuji)
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 EmptyMan Jun 27, 2011 4:35 pm af Balicon

» hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 EmptyOns Maj 04, 2011 2:53 pm af Deamon

» emne tak....
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 EmptySøn Apr 24, 2011 5:34 pm af Jakuji

Mest aktive brugere
Jakuji
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 I_vote_lcapI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 I_voting_barI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 I_vote_rcap 
Hing Chen
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 I_vote_lcapI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 I_voting_barI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 I_vote_rcap 
Namine
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 I_vote_lcapI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 I_voting_barI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 I_vote_rcap 
Deamon
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 I_vote_lcapI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 I_voting_barI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 I_vote_rcap 
Wilkin
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 I_vote_lcapI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 I_voting_barI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 I_vote_rcap 
Julia
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 I_vote_lcapI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 I_voting_barI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 I_vote_rcap 
Tokomaro
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 I_vote_lcapI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 I_voting_barI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 I_vote_rcap 
Lilly
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 I_vote_lcapI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 I_voting_barI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 I_vote_rcap 
maki
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 I_vote_lcapI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 I_voting_barI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 I_vote_rcap 
Amaya
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 I_vote_lcapI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 I_voting_barI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 18 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin

Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 EmptyMan Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU

Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …

Kommentarer: 11
ved ikke om dette skal laves Vigtigt
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 EmptyOns Sep 15, 2010 12:52 am af Jakuji
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …

Kommentarer: 40

 

 I want to see your face again-Deamon{Prinvat}

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Næste
ForfatterBesked
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 EmptySøn Nov 07, 2010 7:13 pm

"det skal mennesker gøre hverken Namekianer eller Sayajiner er gode til sådan noget Namekianer får jo ikke børn og Sayajiner er ligeglade" sagde han og smilede roligt mens han nussede hende blidt og kærligt "elsker dig" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 EmptySøn Nov 07, 2010 7:16 pm

Namine kiggede på Deamon"Når ja det jo rigtigt men jeg ville blive glad hvis jeg var det jeg må nik heller tage til jorden efter en test ja vil du med når jeg skal derned"spurgte hun til ham mens hun nussede hans nakke lidt og lå nu med hendes bryster ned på hans mave"Elsker også dig"sagde hun blidt
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 EmptySøn Nov 07, 2010 7:19 pm

Deamon kyssede hende blidt "selvfølgelig jeg vil være en af de første som får det af vide" hviskede han roligt og nussede hende blidt "men vis du så gerne vil være gravid hvad med så vi ikke lige dobbelt sikre os at du bliver det" spurgte han roligt og smilende
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 EmptySøn Nov 07, 2010 7:21 pm

Namine prikkede ham blidt på næsetippen"Hehe jamen skal vi ikke gøre det "sagd ehun og lagde sig ned mens hun lagde hænderne op over hovedet"Tag mig tiger"sagde hun frækt mens hun bed sig lidt i underlæben og suttede lidt på hendes ene finger."Jeg vil gerne være gravid så lad os komme igang skat"sagde hun blidt
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 EmptySøn Nov 07, 2010 7:26 pm

Deamon lagde sig over hende smilende og kyssede hende ned af kroppen mens han hev hendes trusser af osse før han med et hurtigt stød kom op til hendes hoved samtidig med han hev sin p'k frem så det endte med at den bare fløj til bunds i hendes underliv
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 EmptyMan Nov 08, 2010 10:15 pm

Namine mærkede hans p'k inde i hende hun stønnede meget"Ååh!" mens hun nød det og lænede sit hoved lidt tilbage mens hun rykkede frem og tilbage lidt som han gjorde det var altid en hård og dejlig følelse Deamon gav hende når de havde sex en meget dejlig følelse enda. Hun kiggede lid tpå ham mens hun havde munden lid tåbent på samme tid med at hun stønnede
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 EmptyTors Nov 11, 2010 11:57 am

Deamon rykkede hurtigt i hende men det så ud til han ikke blev forpustet af det han smilede og kyssede hende heftigt mens han rykkede videre før han hev hende op så han sad på sine ben med hende på hans lær mens han løftede hende op og ned ved at tage fat i hendes baller hårdt
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 EmptyLør Nov 13, 2010 4:24 pm

Namine lukkede øjnene mens hun stønnede af det det føltes vildt dejligt, frækt på samme tid. Hun mærkede da han kom op i hende og stønnede en smule mere af det.
Mens han hev hende op og ned hoppede hendes bryster lidt op og ned i samme takt. Hendes lyserblonde hår så næsten også ud til at flagre lidt da det var op i luften lidt og lidt ned på skulderne igen. "Arh!...Årh!"stønnede hun mens hun stadig havde øjnene lukket og bed tænderne sammen lidt hun havde munden lidt åbent sådan næsten som et lille o.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 EmptyMan Nov 15, 2010 5:36 pm

Han løftede hende videre med et smil før han satte tænderne i den ene af hendes brystvorter og løftede hende videre og nød det meget før han hårdt og meget kom inde i hendes underliv og kom til at bide lidt hårdere i hendes brystvorte med et smil
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 EmptyMan Nov 22, 2010 12:22 pm

Namine mærkede hans bid mens hun bed tænderne sammen"av Deamon"sagde hun og lukkede det ene øje men fik nogle støn ud ad munvigene da han kom hårdt ind i hende"Årh!"stønnede hun og rykkede lidt til siderne en smule mens hun kiggede på ham hun havde lidt røde kinder men ikke meget hun nød det også. Hun bøjede så hovedet ned mod ham mens hun kyssede ham på næsetippen med et lille drilsk smil.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 EmptyFre Nov 26, 2010 3:25 pm

Deamon smilede roligt før han faldt bagover og ligge på sengen og var forpustet mens han roligt smilede og rettede blikket mod hende roligt og smilede kærligt "dejligt min skat" hviskede han og kyssede hendes pande blidt før han lukkede øjnene roligt
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 EmptyOns Dec 01, 2010 12:38 am

Namine rødmede lidt og nikkede alt var virkelig perfekt de to i sengen og ham hos hende det hele var perfekt hun elskede at være ved ham det gjorde hun altid."Deamon jeg elsker dig virkelig meget jeg er så glad for at du ike valgte at komme sammen med Hing chan for så vil jeg ikke vide hvad jeg skal gøre uden dig"sagde hun blidt og med et smil hun fjernede en hårtot væk fra hans ansigt mens hun smillede lidt mog holdte sit blik på ham.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 EmptyOns Dec 01, 2010 8:34 pm

Deamon smilede "det samme her min elskede Namine" hviskede han og kyssede hendes kind igen blidt mens han så hende i øjnene med et glint i øjnene som viste han elskede hende han var så rolig og blid lige nu han ville bare blive ved med at være i nærheden og dog så røg hans tanker på krigen hvad nu vis den aldrig sluttede hvad nu vis han aldrig kom til at se hende igen? Han ville ende med at begå selvmord vis han ikke kunne være sammen med hende
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 EmptyOns Dec 01, 2010 8:40 pm

Namine kiggede på ham med et gengældt blik hun så hans blik det fortalte det hele hun smillede blidt. Hvad skulle hun enlig gøre hvis hun ikke ville se Deamon igen efter krigen det vidste hun ikke hun ville ikke være sammen med andre det var kun ham hun ville være sammen med kun ham der havde hendes hjerte."Deamon jeg elsker også dig jeg ved slet ikke hvad jeg skulle gøre uden dig i mit liv"sagde hun og lagde en hånd blidt på hans kind"Min elskede Deamon"sagde hun blidt og kyssede hans pande
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 EmptyTors Dec 02, 2010 10:47 am

Deamon smilede roligt og nussede hende videre og blidt mens han så på hende "såh ikke mere tristhed min elskede skal vi ikke se en film og denne gang faktisk se filmen" spurgte han blidt og kyssede hendes kind blidt med et stort og kærligt smil
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 EmptyTors Dec 02, 2010 2:13 pm

Namine grinede lidt mens hun vnetde lidt om sådan at hun sad ovenpå ham lidt"SIg til hvis jeg er for tung selvom jeg enlig ikke vejer noget som helst"sagde hun blidt. Hun nikkede"ja og denne gang skal du bestemme hvad vi skal se"sagde hun og lænede sit hoved tilbage på ham"Min elskede"sagde hun blidt og kyssede hans næsetip
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 EmptyTors Dec 02, 2010 2:48 pm

Deamon smilede og løftede hende op og bar hende uden problemer hen til reolerne og tog Avatar frem "vis du altså gider" sagde han roligt med et kærligt smil mens han så på hende "jeg elsker denne film den er så lang det vil sige masser af kæle tid for os" han kyssede hendes kind "mens vi faktisk ser filmen"
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 EmptyTors Jan 20, 2011 9:07 pm

Namine kiggede på Deamon da han sagde det hun grinte lidt og prikkede ham blidt på næsetippen"Det vil være hyggeligt at gøre det kæle lidt og se hvad det fører til men bare
det at sidde med dig nu gør mig glad"sagde hun og smillede mens hun så på filmen den så de også da de mødte hinanden måske var det et tilfælde.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 EmptyTors Jan 20, 2011 9:20 pm

Han smilede roligt og bar hende med tilbage til sengen og lagde sig ned sammen med hende "vi kan se den eller vi kan bare ligge og snakke dit valg min vidunderlige skat" sagde han smilende mens han fortsat så hende i øjnene med sine helt forelskede øjne
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 EmptyTors Jan 20, 2011 10:10 pm

Namine lavede et tænkende udtryk over hele ansigtet"ehmm hvad har du lyst til"spurgte hun med et smil til ham mens hun nussede hans bløde hår lidt"Jeg er ligeså vidunderlig som dig skat"sagde hun glad og blidt. Hun kiggede ind i hans øjne"tænk at opleve et eventyr om en prins der finder prinsessen han har ledt efter'"sagde hun blidt
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 EmptyTors Jan 20, 2011 11:39 pm

Han smilede og så på hende "og kæmpet for" hviskede han roligt og nussede hende blidt videre "jeg vil helst for en gangs skyld ligge og se film helt normalt ingen sex ingen seksuel stemning bare dig og mig ligge og se film" hviskede han smilende
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 EmptyFre Jan 21, 2011 11:49 pm

Namine kiggede på ham med et smil"virkelig? jamen det syntes jeg også hihi"sagde hun og krammede sig helt tæt ind til ham."Vi skal bare nyde filmen og hinanden uden at der sker noget sexual noget"sagde Namine så og lavede et glad bredt smil hun elskede at bruge tiden på at nyde Deamons selskab"Jeg elsker dig"sagde hun blidt og kyssede ham på munden
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 EmptyLør Jan 22, 2011 11:56 am

Han smilede roligt og nussede hendes mave og kyssede hende tilbage "jeg elsker osse dig" hviskede han smilende det gjorde han virkelig lige siden første gang de mødtes så havde han elsket hende mere end han havde elsket noget andet og alligevel selvom han elskede hende og ville dele resten af hans liv med hende sad det stadig i baghovedet på ham han havde jo nær udslettet hele byen vis hun var kommet 2 dage senere så ville ikke engang jorden eksistere mere og han forstod stadig ikke han var blevet så vred over at hun havde valgt en anden frem for ham men nu var det ovre han havde hende hos ham og kun ham alligevel den smerte den vrede de skrig fra dem han havde slået ihjel det smerteskrig fra hende da han brækkede de fleste af hendes knogler det var stadig i hans hoved og det sad fast
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 EmptyOns Jan 26, 2011 9:12 pm

Namine kiggede på filmen med et glad smil og udtryk så kiggede hun tilbage på Deamon"er du okay Deamon"spurgte hun og tog hans hånd i hendes mens hun gav den et blidt tryk. Hun kiggede ikke på filmen der måtte være noget han tænkte over siden han så ud til at være lidt trist måske tænkte han over noget vigtigt noget."Du ser så trist ud"sagde hun stille og lagdene hånd på hans kind
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 EmptyOns Jan 26, 2011 9:23 pm

Han smilede "ja det er vores fortid igen jeg kan ikke slippe fra mit hoved vis du var kommet 2 dage senere så var jorden blevet udslettet af den kæmpe kanon som folket her på øen er ved at lave" sagde han trist "de laver den nu kun til forsvar men det var ikke hensigten for et par dage siden"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 9 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
I want to see your face again-Deamon{Prinvat}
Tilbage til toppen 
Side 9 af 11Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Næste
 Lignende emner
-
» Ved Folkeskolen-Deamon
» et stille sted. (deamon)
» Er det din besluting-Deamon privat
» Husker du det-Deamon privat
» Hing Chen Namine Deamon Kig !

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
dragon-ball-universe :: Space :: Namek-
Gå til: