dragon-ball-universe
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

dragon-ball-universe

Dette forum er lavet om Dragon ball universet
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Masser af jule gratis spins
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 EmptyLør Dec 22, 2018 11:24 pm af caroline_winwin

» En tur i centeret anden del [Julia=privat]
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 EmptyMan Maj 05, 2014 4:33 am af Wilkin

» I want to see your face again-Deamon{Prinvat}
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 EmptySøn Jan 08, 2012 2:53 am af Deamon

» mangler nogen at emne med...
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 EmptyMan Aug 29, 2011 8:25 pm af Hing Chen

» take a look
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 EmptyTirs Jul 12, 2011 1:11 am af maki

» Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 EmptyTors Jun 30, 2011 11:37 am af Wilkin

» Mødet mellem to racer (Jakuji)
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 EmptyMan Jun 27, 2011 4:35 pm af Balicon

» hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 EmptyOns Maj 04, 2011 2:53 pm af Deamon

» emne tak....
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 EmptySøn Apr 24, 2011 5:34 pm af Jakuji

Mest aktive brugere
Jakuji
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 I_vote_lcapI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 I_voting_barI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 I_vote_rcap 
Hing Chen
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 I_vote_lcapI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 I_voting_barI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 I_vote_rcap 
Namine
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 I_vote_lcapI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 I_voting_barI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 I_vote_rcap 
Deamon
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 I_vote_lcapI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 I_voting_barI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 I_vote_rcap 
Wilkin
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 I_vote_lcapI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 I_voting_barI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 I_vote_rcap 
Julia
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 I_vote_lcapI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 I_voting_barI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 I_vote_rcap 
Tokomaro
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 I_vote_lcapI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 I_voting_barI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 I_vote_rcap 
Lilly
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 I_vote_lcapI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 I_voting_barI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 I_vote_rcap 
maki
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 I_vote_lcapI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 I_voting_barI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 I_vote_rcap 
Amaya
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 I_vote_lcapI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 I_voting_barI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 18 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin

Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 EmptyMan Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU

Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …

Kommentarer: 11
ved ikke om dette skal laves Vigtigt
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 EmptyOns Sep 15, 2010 12:52 am af Jakuji
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …

Kommentarer: 40

 

 I want to see your face again-Deamon{Prinvat}

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Næste
ForfatterBesked
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 EmptySøn Sep 26, 2010 9:17 pm

Namine smillede da hun så fjernsynet"Wow det smart at det kommer ned fra loftet de thavde jeg ikke troet"sagde hun og kiggede rundt hun rykkede sig så lidt væk fra ham måske kunne han jo ikke lig hun sad så tæt op ad ham"jeg glæde rmig så meget"sagde hun med et større smil hun flyttede lidt af håret ombagved det ene øre mens hun holdte øje på skærmen
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 EmptySøn Sep 26, 2010 9:23 pm

Han så på skærmen og smilede men mærkede en mærkelig prikken i hjertet da hun flyttede sig fra ham det var som om hun ikke ville ligge ind til ham og det gjorder hende trist men han ville ikke sige noget han ville ikke virke paranoid det var ikke hans stil
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 EmptySøn Sep 26, 2010 9:25 pm

Namine kiggede hen på ham mens hun så rystede på hovedet"Nej jeg vil altså gerne"sagde hun så bare lige pludselig ud af den blå luft"Jeg vil være hos dig"sagde hun med et smil og rykkede sig meget tæt ind til ham mens hun lagde sit hoved ned på hans smulder og kiggede på fjernsynet filmen var begyndt og hun følte sig glad af at vide at hun havde ham hun var lykkeligst sammen med ved siden af sig.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 EmptySøn Sep 26, 2010 9:29 pm

Han smilede før han lagde en arm om hende og lagde sig helt ned og slappede helt af for første gang længe var han selv lykkelig dog kunne han ikke bære det "men hvad med Jakuji" spurgte han undrende og trist "tror du ikke han vil blive lige så såret som jeg blev" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 EmptySøn Sep 26, 2010 9:32 pm

Namine tog hændenre til sig mens hun stadig havde hovedet ved hans skulder"Jo det har jeg tænkt på men jeg håber han vil forstå det det er mit valg og jeg har alid haft fornemmelsen af at han kan lig Hing men hvis vi to ikke er sammen dør jeg"sagde hun og lod nogle tårer tirlle ned ad kinderne"Jeg vil bare så gerne være hos dig være den du elsker, være den du føler dig lykkeligst med"sagde hun og kiggede ned
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 EmptySøn Sep 26, 2010 9:38 pm

Han lod sig glide lidt ned af sengen så deres hoveder var på samme niveau før han løftede hendes hoved op og se ham i øjnene "det er det det er dig som jeg føler mig lykkelig sammen med men gør du" spurgte han roligt "vis ja kys mig vis nej ryst på hovedet" sagde han roligt
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 EmptySøn Sep 26, 2010 9:39 pm

Namine tørrede tårerne væk fra hendes havblå øjne mens hun lænede sig lidt hen mod ham hun lagde hænderne på hans mens hun lagde læberne kært og blidt mod ahns og kyssede ham et blidt lys på munden hun lukkede øjnene han var den hun var mest allermest lykkeligste sammen med ingen andre ville kunne give hende det Deamon kunne.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 EmptySøn Sep 26, 2010 9:42 pm

Han lukkede roligt øjnene og nød det virkeligt mens han smilede bag kysset og fortsatte det mens han lagde sig over hende og kyssede hende videre bare for at bedre kunne kysse hende og virkelig blev endnu mere lykkelig mere end han havde troet han kunne blive
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 EmptySøn Sep 26, 2010 9:44 pm

Namine smillede glad indenin og holdte kysset kys hun havde savnet fra ham det var så godt at få hans kys igen hun kunne god tlig han var ovenpå hende hun tænkte ikke på filmen kun på ham og hende og dette øjeblik som hun ikke ville have skulle stoppe hvem skulle vide at hun fandt sin prins på den hvide hest det havde altid været Deamon der var hendes prins han vidste det måske ikke men det var han.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 EmptySøn Sep 26, 2010 9:48 pm

Han nussede hendes mave blidt før han lod den langsomt køre ned af hende mens han fortsatte kysset dette havde han virkelig savnet den liderlighed han fik hver gang hun kyssede ham så tændt han blev bare hun så på ham det var noget ingen kunne erstatte godt nok lød det som om hans følelser var baseret på sex men det var de ikke det var bare medvirkende fakta hun vidste sikkert godt hun altid havde været hans skønjomfru i tårnet han elskede hende jo og havde altid gjort det
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 EmptySøn Sep 26, 2010 9:52 pm

Namine holdte kysset mens hun nussede hans hår lidt på en blid og kær måde hun var så lykkelig og glad det var det hele værd at tage hele vejen til Namek for at se ham hun elskede af hele sit hjerte hun vidste godt at han ikke tænkte på sex hele tiden som en der var sex gal men det at blive nusset igen af ham det havde hun savnet så meget. Hun stoppede kysset lidt mens hun fik fjernet nogle totter væk fra hans øjne"du skal ikke skjuler dine øjne de smukke"sagde hun det havde hun sikkert også sagt før men hun mente det også de var smukke meget enda. Hun lagde en hånd blidt på hans ene kind mens hun kiggede på ham"Jeg elsker dig Deamon"sagde hun så med lidt røde kinder
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 EmptySøn Sep 26, 2010 9:55 pm

Han smilede roligt og kyssede hendes pande "jeg elsker dit hår" hviskede han og kyssede hendes mund kort "jeg elsker dit ansigt" hviskede han og kyssede hendes hals "jeg elsker din hals" hviskede han og kyssede hendes mave "din mave" han kyssede hendes underliv kort for at drille hende på en måde "dit underliv" han kyssede hver af hendes lår "dine ben" han kom op til hende igen "jeg elsker dig og alt ved dig" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 EmptySøn Sep 26, 2010 10:00 pm

Namine smillede stort og holdte om ham mens hun kyssede ham blidt på munden og slap det så"Jeg elsker også alt ved dig især din kærlighed til mig"sagde hun og smillede ja Jakuji ville aldrig være Deamon han var noget helt speciel"Ham der har passeret mit hjerte er fundet ham der hele tiden har holdt mig vågen er fundet ham der hele tiden er der når jeg har brug for ham"sagde hun kært og blidt mens hun kiggede ham ind i øjnene"Ham jeg elsker i hele verdenen og mer til"sagde hun så ingen kunne tage hendes kærlighed til Deamon for den var evig og altid ved ham ingen ville kunne sige hun skulle droppe ham for hun ville blive hos ham foraltid.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 EmptyMan Sep 27, 2010 8:16 am

Han smilede meget mens han drejede så hun lå ovenpå ham mens han lagde armene om hende og nussede hendes ryg mens han kyssede hendes kind før han drejede hende rundt så hun lå på ryggen på ham så hun kunne se film det kunne Deamon osse sådan her men han havde allerede set filmen han havde lige frem grædt til den på grund af det var jo den film på en måde som havde forbundet Namine og Deamon sammen det var den første film de ville se sammen
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 EmptyMan Sep 27, 2010 1:26 pm

Namine mærkede da hun blev flyttet lidt rundt hun nussede hans mave lidt mens hun lå på ryggen på hans mave hun kunne lige nusse hans mave lidt på en kær måde. Det var da den folm der gjorde at de to var sammen blev ført sammen det kunne hun tydeligt huske hun kunne huske alt det de to havde lavet især den dag de mødtes"Har du set filmen Deamon"spurgte hun og vendte hovedet lidt hen mod ham mens hun smillede blidt og nussede hans hår nu hvor hun kiggede på ham kunne hun nusse ham lidt på en kær og blid måde. Hun kunne godt lig at ligge her sammen med ham og se filmen det var så hyggeligt så dejligt.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 EmptyMan Sep 27, 2010 2:31 pm

Han smilede mens han nussede hende på kinden "ja det har jeg" hviskede han roligt og smilede "jeg græd" hviskede han roligt og trist "jeg kunne ikke klare det jeg kom til at tænke på den aften vi så filmen" hviskede han roligt "og nu tænker jeg på at vi måske aldrig kommer til at være som dengang" hviskede han trist
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 EmptyMan Sep 27, 2010 2:38 pm

Namine kiggede på ham og lagde en blid hånd på kans kind mens hun satte sig op og holdte om ham"Du skal da ikke græde vi kommer da helt sikkert til det og hvis vi ikke gør så har vi meget andet sammen "sagde hun opmuntrene til ham mens hun lagde hovedet ned på hans skulder mens hun holdte om ham"Jeg vil ikke have du er ked af det jeg vil dig smile men jeg ved det filmen vi så den første gang vi mødtes, vi havde sex mens den var igang hvem siger at vi ikke stadig kan gøre det"sagde hun med et lille smil
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 EmptyMan Sep 27, 2010 2:42 pm

"nej bare faktaen på den måde vi var dengang" sagde han roligt og hev hende ned til ham hvorefter han stilte sig over hende på alle fire "vi kan altid prøve at gøre det som vi gjorder før" han smilede roligt og kyssede hende på munden heftigt
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 EmptyMan Sep 27, 2010 2:45 pm

Namine kiggede op på ham hun rødmede lidt mens hun så nikkede en smule"Ja det kan vi godt men..vær blid ved mig Deamon"sagde hun stille mens hun havde hørt det der var sket da Hing og ham havde sex sammen"jeg hørte lidt at der var noget slave sex med Hing er det sandt"spurgte hun undren mens hun kiggede lidt ned på sin hvide kjole men hun kunne ikke lade vær med at smile lidt .
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 EmptyMan Sep 27, 2010 2:55 pm

Han smilede roligt og løftede op i hendes kjole roligt med et smil "skat jeg elsker dig jeg elskede ikke hing slavesexen var kun for at finde noget andet at bruge min sort til fysisk" hviskede han roligt mens han så på hende og smilede meget
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 EmptyMan Sep 27, 2010 3:11 pm

Namine smillede meget til ham mens hun trak sin kjole af og smed den på gulvet hun havde kun bh og trusser på nu i den lyseblå farve med hvidt blonder på hun rødmede lidt mens hun rykkede sig lidt tilbage mens hun kiggede på ham"Jeg elsker også dig skat"sagde hun blidt og kyssede ham hurtigt men blidt på munden
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 EmptyMan Sep 27, 2010 3:25 pm

Han smilede og så ned af hende "wohow" hviskede han smilende "det er længe siden jeg har set din krop så tæt på" hviskede han smilende og så op på hende før han kyssede hende og hev hendes trusser langsomt og blidt ned mens han smilede bag kysset
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 EmptyMan Sep 27, 2010 3:31 pm

Namine kiggede på ham og tog straks hænderne op forna hendes øjne så han ikke kunne se hun rødmede"Iih tak"sagde hun med et stort smil hun tog sin bh af og hans trøje hun havde fjernet hændenre for øjnene og kyssede hans bryst lidt"Og det lang tid siden jeg ahr din veltrænet smukke krop"sagde hun kært og blidt mens hun rørte ved den på samme tid som hun kyssede den. Hun smillede så lidt igen og slog hænderne om ham"Ja det jo lang tid siden at vi har set hinandens kroppe"tilføjede hun så stille
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 EmptyMan Sep 27, 2010 3:45 pm

Deamon smilede stort mens han så på hende før han kyssede hende heftigt og nød det virkeligt før han langsomt begyndte at kysse hende ned af kroppen langsomt ned mod hendes underliv mens han nød det og elskede hende meget
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 EmptyMan Sep 27, 2010 3:47 pm

//se min underskrift^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
I want to see your face again-Deamon{Prinvat}
Tilbage til toppen 
Side 2 af 11Gå til side : Forrige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Næste
 Lignende emner
-
» Ved Folkeskolen-Deamon
» et stille sted. (deamon)
» Er det din besluting-Deamon privat
» Husker du det-Deamon privat
» Hing Chen Namine Deamon Kig !

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
dragon-ball-universe :: Space :: Namek-
Gå til: