dragon-ball-universe
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

dragon-ball-universe

Dette forum er lavet om Dragon ball universet
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Masser af jule gratis spins
Ved Folkeskolen-Deamon EmptyLør Dec 22, 2018 11:24 pm af caroline_winwin

» En tur i centeret anden del [Julia=privat]
Ved Folkeskolen-Deamon EmptyMan Maj 05, 2014 4:33 am af Wilkin

» I want to see your face again-Deamon{Prinvat}
Ved Folkeskolen-Deamon EmptySøn Jan 08, 2012 2:53 am af Deamon

» mangler nogen at emne med...
Ved Folkeskolen-Deamon EmptyMan Aug 29, 2011 8:25 pm af Hing Chen

» take a look
Ved Folkeskolen-Deamon EmptyTirs Jul 12, 2011 1:11 am af maki

» Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D
Ved Folkeskolen-Deamon EmptyTors Jun 30, 2011 11:37 am af Wilkin

» Mødet mellem to racer (Jakuji)
Ved Folkeskolen-Deamon EmptyMan Jun 27, 2011 4:35 pm af Balicon

» hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//
Ved Folkeskolen-Deamon EmptyOns Maj 04, 2011 2:53 pm af Deamon

» emne tak....
Ved Folkeskolen-Deamon EmptySøn Apr 24, 2011 5:34 pm af Jakuji

Mest aktive brugere
Jakuji
Ved Folkeskolen-Deamon I_vote_lcapVed Folkeskolen-Deamon I_voting_barVed Folkeskolen-Deamon I_vote_rcap 
Hing Chen
Ved Folkeskolen-Deamon I_vote_lcapVed Folkeskolen-Deamon I_voting_barVed Folkeskolen-Deamon I_vote_rcap 
Namine
Ved Folkeskolen-Deamon I_vote_lcapVed Folkeskolen-Deamon I_voting_barVed Folkeskolen-Deamon I_vote_rcap 
Deamon
Ved Folkeskolen-Deamon I_vote_lcapVed Folkeskolen-Deamon I_voting_barVed Folkeskolen-Deamon I_vote_rcap 
Wilkin
Ved Folkeskolen-Deamon I_vote_lcapVed Folkeskolen-Deamon I_voting_barVed Folkeskolen-Deamon I_vote_rcap 
Julia
Ved Folkeskolen-Deamon I_vote_lcapVed Folkeskolen-Deamon I_voting_barVed Folkeskolen-Deamon I_vote_rcap 
Tokomaro
Ved Folkeskolen-Deamon I_vote_lcapVed Folkeskolen-Deamon I_voting_barVed Folkeskolen-Deamon I_vote_rcap 
Lilly
Ved Folkeskolen-Deamon I_vote_lcapVed Folkeskolen-Deamon I_voting_barVed Folkeskolen-Deamon I_vote_rcap 
maki
Ved Folkeskolen-Deamon I_vote_lcapVed Folkeskolen-Deamon I_voting_barVed Folkeskolen-Deamon I_vote_rcap 
Amaya
Ved Folkeskolen-Deamon I_vote_lcapVed Folkeskolen-Deamon I_voting_barVed Folkeskolen-Deamon I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 18 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin

Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
Ved Folkeskolen-Deamon EmptyMan Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU

Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …

Kommentarer: 11
ved ikke om dette skal laves Vigtigt
Ved Folkeskolen-Deamon EmptyOns Sep 15, 2010 12:52 am af Jakuji
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …

Kommentarer: 40

 

 Ved Folkeskolen-Deamon

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ved Folkeskolen-Deamon Empty
IndlægEmne: Ved Folkeskolen-Deamon   Ved Folkeskolen-Deamon EmptyTors Sep 16, 2010 12:20 pm

T::Irl ca
O::En masse mennesker som hende selv, og nogle sayajins og få cyborgs der flyver rundt udenfor skolen
V::Solskin og varmt
S::Folkeskolen
____________________________________________________________________

Namine indenfor i et klasseværelse mens hun kiggede op på uret hun avde enlig frikvarter men blev lidt siddende inde hun skulle lige have en tår vand og noget at spise. Så gik hun ud af klassedøren der var en hel masse elever der gik rund tpå gangene, og ved trapperne. Namine gik udenfor hun havde fået at vide af læeren at de havde fri fra skole så hun havde tasken med og gik udenfor hun satte sig ned på en bænk og kiggede rundt."Wow hvor er der godt vejr"sagde hun og smillede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Ved Folkeskolen-Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Ved Folkeskolen-Deamon   Ved Folkeskolen-Deamon EmptyTors Sep 16, 2010 3:20 pm

Deamon gik roligt af sted af skolens område og skød rundt i hele skolen "DØ ALLE SAMMEN" råbte han mens han skød med death beam over alt og faktisk ramte nogen nogengange mens hans raseri bare blev større og større de skiderik til Jakuji og Namine han havde spioner over alt han vidste alt hvad Namine havde lavet derfor var han så rasende
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ved Folkeskolen-Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Ved Folkeskolen-Deamon   Ved Folkeskolen-Deamon EmptyTors Sep 16, 2010 3:39 pm

Namine hørte den velkendte stemme og vendte sig rundt"Daemon"spurgte hun og så så hans angreb*hvad laver han*tænkte hun og vidste ikke om han havde set hende hun rejste sig op fra bænken og hørte nogle skrig indefra skolen"LØb alle sammen!!"skreg nogle elever og lærer. Namine så dem alle sammen løb udenfor og hun kiggede lidt med et stort blik"Hvad sker der DEAMON!"råbte hun til ham hun kunne se ham tydeligt nu mens hun stillede sig op på bordet igen.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Ved Folkeskolen-Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Ved Folkeskolen-Deamon   Ved Folkeskolen-Deamon EmptyTors Sep 16, 2010 3:43 pm

Han hørte den velkendte stemme som altid havde fået ham til at føle sig som noget specielt men ikke mere nu fik det ham til at føle sig vred meget vred han sigtede på hende og skød en Death-beam på bordet så den smadrede under hende
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ved Folkeskolen-Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Ved Folkeskolen-Deamon   Ved Folkeskolen-Deamon EmptyTors Sep 16, 2010 3:47 pm

Namine fik et chok da bordet gik i stykker og hun faldt ned på jorden"Av! hvorfor gjorde du det"sagde hun mens hun skulle til at tage sit keyblade frem men ville det ikke hun kunne ikke få sig selv til at gøre det så hun kiggede bare op på ham han s¨virkelig meget sur ud hans angreb var meget stærke da de jo ødelagde bordet. Namine kiggede lidt stadig op på ham"Deamon hvad laver du er du ude på at dræbe mig"spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Ved Folkeskolen-Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Ved Folkeskolen-Deamon   Ved Folkeskolen-Deamon EmptyTors Sep 16, 2010 3:51 pm

Deamon så på hende fortsat "om jeg er ude efter at slå dig ihjel? JA" råbte han og skød endnu en lige foran hende for at give hende et chok "og nu kommer den hvor alle spørger om hvorfor" han gik langsomt imod hende med fingeren rettet imod hende "og du burde ikke vide mere end et navn" han lukkede øjnene og smerterne i hans indre kom meget hårdere "Zakuji" kom det fra ham og en tåre ned af kinden
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ved Folkeskolen-Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Ved Folkeskolen-Deamon   Ved Folkeskolen-Deamon EmptyTors Sep 16, 2010 3:54 pm

Namine skyndte sig væk fra bordet og kiggede op på ham hun så tårene løbe og kiggede ned"det jeg ked af Deamon"sagde hun stille mens hun derefter fik et chok af angrbeet han lavede"Du kan da ikke dræbe mig det får du ikek lov til!"råbte hun og fandt sit keyblade frem og rækte det mod ham hun kunne ikke flyve men det var ligemeget"Ja Jakuji"sagde hun og nikkede hun kiggede så lidt ud til den ene side menneskene og eleverne kiggede på dem"Hvad laver de to"spurgte de i mundne på hinanden. Namine kiggede på ham og var ked af at hun havde såret ham.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Ved Folkeskolen-Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Ved Folkeskolen-Deamon   Ved Folkeskolen-Deamon EmptyTors Sep 16, 2010 4:01 pm

Deamon var ragende ligeglad med hendes undskyldninger nu skulle de begge bøde han var ligeglad om så det skulle koste ham hans eget liv han ville bare slå dem begge ihjel han fløj af sted og lige foran hende forsvandt han om bag hende og gav hende en perfekt albue i ryggen
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ved Folkeskolen-Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Ved Folkeskolen-Deamon   Ved Folkeskolen-Deamon EmptyTors Sep 16, 2010 4:08 pm

Namine kiggede på ham mens hun væltede bagover da han gav hende det spark i ryggen hun lå på jorden og kiggede vredt op på ham"Heey!!"råbte hun og kom op og stå mens hun hoppede et højt spring hen mod ham mens hun rækte keybladet med ham hun ramte ham på skulderen"Du kommer aldrig til at dræbe mig jeg forstår du vred og vil dræbe mig og Jakuji men det ikke den letteste måde"sagde hun og skubbede ham ind i væggen så alle menneskene og eleverne løb væk.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Ved Folkeskolen-Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Ved Folkeskolen-Deamon   Ved Folkeskolen-Deamon EmptyTors Sep 16, 2010 4:13 pm

Deamon grinte "jeg er ikke alene" sagde han roligt "planet Vegeta er oppe igen sayajinerne har endelig genopstået du og din lille kæreste er dødsdømte snart vil jeg være ustoppelig" han sparkede hende i maven og derefter på hovedet så hun sikkert ville besvime hvorefter han fløj op i jorden "ikke dig ikke endnu du skal mærke smerte indre smerte jeg dræber Jakuji først" derefter fløj han væk med en så stor fart at ingen kunne mærke hvor han blev af

//Out
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ved Folkeskolen-Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Ved Folkeskolen-Deamon   Ved Folkeskolen-Deamon Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Ved Folkeskolen-Deamon
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» et stille sted. (deamon)
» Er det din besluting-Deamon privat
» Husker du det-Deamon privat
» I want to see your face again-Deamon{Prinvat}
» Hing Chen Namine Deamon Kig !

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
dragon-ball-universe :: West City :: West City-Folkeskole-
Gå til: