dragon-ball-universe
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

dragon-ball-universe

Dette forum er lavet om Dragon ball universet
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Masser af jule gratis spins
Ny dag//Namine=privat// - Page 3 EmptyLør Dec 22, 2018 11:24 pm af caroline_winwin

» En tur i centeret anden del [Julia=privat]
Ny dag//Namine=privat// - Page 3 EmptyMan Maj 05, 2014 4:33 am af Wilkin

» I want to see your face again-Deamon{Prinvat}
Ny dag//Namine=privat// - Page 3 EmptySøn Jan 08, 2012 2:53 am af Deamon

» mangler nogen at emne med...
Ny dag//Namine=privat// - Page 3 EmptyMan Aug 29, 2011 8:25 pm af Hing Chen

» take a look
Ny dag//Namine=privat// - Page 3 EmptyTirs Jul 12, 2011 1:11 am af maki

» Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D
Ny dag//Namine=privat// - Page 3 EmptyTors Jun 30, 2011 11:37 am af Wilkin

» Mødet mellem to racer (Jakuji)
Ny dag//Namine=privat// - Page 3 EmptyMan Jun 27, 2011 4:35 pm af Balicon

» hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//
Ny dag//Namine=privat// - Page 3 EmptyOns Maj 04, 2011 2:53 pm af Deamon

» emne tak....
Ny dag//Namine=privat// - Page 3 EmptySøn Apr 24, 2011 5:34 pm af Jakuji

Mest aktive brugere
Jakuji
Ny dag//Namine=privat// - Page 3 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 3 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 3 I_vote_rcap 
Hing Chen
Ny dag//Namine=privat// - Page 3 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 3 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 3 I_vote_rcap 
Namine
Ny dag//Namine=privat// - Page 3 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 3 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 3 I_vote_rcap 
Deamon
Ny dag//Namine=privat// - Page 3 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 3 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 3 I_vote_rcap 
Wilkin
Ny dag//Namine=privat// - Page 3 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 3 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 3 I_vote_rcap 
Julia
Ny dag//Namine=privat// - Page 3 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 3 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 3 I_vote_rcap 
Tokomaro
Ny dag//Namine=privat// - Page 3 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 3 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 3 I_vote_rcap 
Lilly
Ny dag//Namine=privat// - Page 3 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 3 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 3 I_vote_rcap 
maki
Ny dag//Namine=privat// - Page 3 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 3 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 3 I_vote_rcap 
Amaya
Ny dag//Namine=privat// - Page 3 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 3 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 3 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 18 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin

Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
Ny dag//Namine=privat// - Page 3 EmptyMan Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU

Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …

Kommentarer: 11
ved ikke om dette skal laves Vigtigt
Ny dag//Namine=privat// - Page 3 EmptyOns Sep 15, 2010 12:52 am af Jakuji
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …

Kommentarer: 40

 

 Ny dag//Namine=privat//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 3 EmptyTirs Sep 14, 2010 10:36 am

Han hoppede væk fra hende da hun gav ham et chok og grinte stille og roligt "hvad skulle det til for"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende "du er da en rigtig drille pind"sagde han og kiggede stadig på hende
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 3 EmptyTirs Sep 14, 2010 11:01 am

Namine grinede lidt mens hun rækte tunge til ham bare for at drille lidt"Hævn for at du kastede mig i vandet tror jeg nok"sagde hun smillende til ham mens hun rystede sit hoved fri for lidt af det and hun havde i håret så der ikke var så meget hun kiggede på ham og drejde lidt rundt mens hun stod i vnadet
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 3 EmptyTirs Sep 14, 2010 11:30 am

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "okay så det hævnen over alle hævne"sagde han og grinte stille og kiggede på hende og smilte "hva så nu din bade and"sagde han med en drillende tone i sin stemme.
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 3 EmptyTirs Sep 14, 2010 11:32 am

Namine grinede lidt og kiggede på broren hun svømmede hen mod den og gik op på dne med et trin foran"Jeg har en ide jeg vil da hoppe ud fra broren ned i vandet vil du ikke være med"spurgte hun smillende mens hun kiggede ned ad sig selv hendes badedragt havde allerede fået dens farve igen den blev altid lidt mørkere når hun var under vandet.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 3 EmptyTirs Sep 14, 2010 11:36 am

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "nej helts ikke kan du ikke hoppe så kiggede jeg på"sagde han med et smil og kiggede på hende og det var ikke fordi han ikke ville være sammen med hende
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 3 EmptyTirs Sep 14, 2010 11:38 am

Namine smillede lidt og kiggede på ham hun nikkede så til det han sagde"Jo det kan jeg godt det helt iorden så kan du give point for mit spring ikk"spurgte hun smillende hun hyggede sig virkelig meget sammen med ham
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 3 EmptyTirs Sep 14, 2010 11:42 am

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "jo det kan jeg skam godt"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende "dommer Jakuji til tjeneste"sagde han og med et grin
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 3 EmptyTirs Sep 14, 2010 11:44 am

Namine grinede lidt af det det lød så sjovt hun gik en smule tilbage på træbroren og gjorde sig klar til at springe ud i vandet"Hold godt øje det her er et klassisk 10 tals spring"sagde hun med et lille grin til ham mens hun var nået hen til dne anden kant og skulle til at løbe hen til den første kant for at springe i vandet.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 3 EmptyTirs Sep 14, 2010 11:48 am

Han kiggede på hende med et smil på sien læber "skal jeg nok"sagde han med et smil på sine læber og ventede bare på at hun ville springe i vandet og holdte godt øje med hende og hvad hun gjorde
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 3 EmptyTirs Sep 14, 2010 11:52 am

Namine smillede lidt mens hun tog tilløb og løb hen mod kanten hun hoppede højt op i luften mens hun drejede lidt rundt og vendte hele sin krop nedad hun vendte sig så hun lige kunne se ham hun blinkede med det ene øje og var nede under vandet nu. Hun dykkede lidt rundt da hun var dernede. Fiskene samlede sig om hende igen igen som var hun deres dronning eller havfrue.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 3 EmptyTirs Sep 14, 2010 12:10 pm

Han kiggede på hende med et smil og syns det var flot det hun gjorde og sådan og som hun sagde det var et 10 tals spring hun lavede der og det var flot og krævede vist meget øvelse for at gøre det
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 3 EmptyTirs Sep 14, 2010 12:12 pm

Namine kom op til overfladen mens hun kiggede på ham "Når hvad syntes du har enlig svømmet meget og øvet lidt på mine spring så"sagde hun mens hun stoppede sin sætnign for at skube lidt af håret til den ene side. Hun elskede følelsen af vandet hun mærkede på sig
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 3 EmptyTirs Sep 14, 2010 12:20 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "det var som du sagde"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende og gik lidt frem og tilbage med et smil og hun viste jo hvad hun selv sagde før
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 3 EmptyTirs Sep 14, 2010 1:01 pm

Namine smillede lidt og nikkede så hun kiggede på ham og lavede et tegn til at han skulle komme hen til hende"Kom Jakuji kommer du ikke med herhen til mig jeg har noget jeg vil vise dig"sagde hun og smillede lidt
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 3 EmptyTirs Sep 14, 2010 1:02 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og gik hen til hende for at se hvad det var hun ville vise ham "hvad er det"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 3 EmptyTirs Sep 14, 2010 1:05 pm

Namine smillede lumsk lidt til ham mens hun puffede til ham"du er den"sagde hun som en fangelag agtigt spil hun dykkede ned i vandet mens hun svømmede lidt rundt hun kunne næsten altid finde på et eller andet at lave med ham.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 3 EmptyTirs Sep 14, 2010 1:09 pm

Han kiggede på hende og stod lidt før han fandt ud af hvad der lige skete og dykkede så efter hende for at fange hende og grinte ind i sig selv
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 3 EmptyTirs Sep 14, 2010 1:10 pm

Namine smillede indeni mens hun holdte udkig efter ham mon han kunne fange hende hun svømmede ikke så hurtigt det ville hun ikke hun kunne enlig fortstille sig en undervands landsby ligesom ariel og hendes verden hvor måtte det vær esmukt at leve under vandet i et kongerige.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 3 EmptyTirs Sep 14, 2010 1:16 pm

Han kiggede på hende og svømmede efter hende *bare vent jeg skal nok få fat på dig*tænkte han og var lige bag hende og greb fat i hende side med et smil
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 3 EmptyTirs Sep 14, 2010 1:20 pm

Namine fik et lille chok og vendte sig om mod ham hun kiggede på ham mens hun lod vandet tage fat i hendes lange lyse hår og fik det til at flagre hun var hvist ikke så hurtig som hun troede.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 3 EmptyTirs Sep 14, 2010 1:23 pm

Han smilte til hende og pegede op af og svømmede op til overfladen


//sorry har ikke så meget krea lige nu og logger også kan du ikke sige det til Hing men komme på igen om cirka 1 time//
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 3 EmptyTirs Sep 14, 2010 1:27 pm

Namine så hans peg og svømmede op mod overfladen hun nåede derop og spyttede noget vand ud men ikke på ham."Wow jeg elsker at være under vandet"sagde hun og smillede

//hihi det okay jeg venter på dig det vil jeg, og jeg skal nok sige det til Hing chen//
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 3 EmptyTirs Sep 14, 2010 3:09 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede rundt "ja det er dejligt og du er en skøn person og være sammen med nami hehe et kælenavn til dig"sagde han og kiggede på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 3 EmptyTirs Sep 14, 2010 3:42 pm

Namine smillede og hoppede lidt rundt i vandet mens hun lod sig falde bagover så hun flød på vnadoverfladen det var enlig et meget sjovt kælenavn men det passede også til hende meget"Mange tak hmmm så vil jeg kalde dig Jaku"sagde hun smillende
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 3 EmptyTirs Sep 14, 2010 3:50 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "jaku"sagde han og kiggede på hende "når ja det mine fire første bogstaver i mit navn"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende "hva skal nu ske"sagde han
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Ny dag//Namine=privat// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Ny dag//Namine=privat//
Tilbage til toppen 
Side 3 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Fun in town ( Namine=privat)
» træning(Namine)
» Hing Chen Namine Deamon Kig !
» hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//
» Er det din besluting-Deamon privat

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
dragon-ball-universe :: Satan City :: Stranden-
Gå til: