dragon-ball-universe
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

dragon-ball-universe

Dette forum er lavet om Dragon ball universet
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Masser af jule gratis spins
Ny dag//Namine=privat// - Page 9 EmptyLør Dec 22, 2018 11:24 pm af caroline_winwin

» En tur i centeret anden del [Julia=privat]
Ny dag//Namine=privat// - Page 9 EmptyMan Maj 05, 2014 4:33 am af Wilkin

» I want to see your face again-Deamon{Prinvat}
Ny dag//Namine=privat// - Page 9 EmptySøn Jan 08, 2012 2:53 am af Deamon

» mangler nogen at emne med...
Ny dag//Namine=privat// - Page 9 EmptyMan Aug 29, 2011 8:25 pm af Hing Chen

» take a look
Ny dag//Namine=privat// - Page 9 EmptyTirs Jul 12, 2011 1:11 am af maki

» Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D
Ny dag//Namine=privat// - Page 9 EmptyTors Jun 30, 2011 11:37 am af Wilkin

» Mødet mellem to racer (Jakuji)
Ny dag//Namine=privat// - Page 9 EmptyMan Jun 27, 2011 4:35 pm af Balicon

» hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//
Ny dag//Namine=privat// - Page 9 EmptyOns Maj 04, 2011 2:53 pm af Deamon

» emne tak....
Ny dag//Namine=privat// - Page 9 EmptySøn Apr 24, 2011 5:34 pm af Jakuji

Mest aktive brugere
Jakuji
Ny dag//Namine=privat// - Page 9 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 9 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 9 I_vote_rcap 
Hing Chen
Ny dag//Namine=privat// - Page 9 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 9 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 9 I_vote_rcap 
Namine
Ny dag//Namine=privat// - Page 9 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 9 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 9 I_vote_rcap 
Deamon
Ny dag//Namine=privat// - Page 9 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 9 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 9 I_vote_rcap 
Wilkin
Ny dag//Namine=privat// - Page 9 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 9 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 9 I_vote_rcap 
Julia
Ny dag//Namine=privat// - Page 9 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 9 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 9 I_vote_rcap 
Tokomaro
Ny dag//Namine=privat// - Page 9 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 9 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 9 I_vote_rcap 
Lilly
Ny dag//Namine=privat// - Page 9 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 9 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 9 I_vote_rcap 
maki
Ny dag//Namine=privat// - Page 9 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 9 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 9 I_vote_rcap 
Amaya
Ny dag//Namine=privat// - Page 9 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 9 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 9 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 18 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin

Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
Ny dag//Namine=privat// - Page 9 EmptyMan Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU

Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …

Kommentarer: 11
ved ikke om dette skal laves Vigtigt
Ny dag//Namine=privat// - Page 9 EmptyOns Sep 15, 2010 12:52 am af Jakuji
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …

Kommentarer: 40

 

 Ny dag//Namine=privat//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 9 EmptyFre Sep 17, 2010 1:11 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "ja det kan vi godt"sagde han og gik hen til hende og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 9 EmptyLør Sep 18, 2010 1:37 pm

Namine steg ned i spabadet mens hun ventede på ham vandet var stadig meget djeligt så varmt, himlen var smuk den var lidt mørk men smuk. Hun smillede og kiggede på ham"Hvem starter"spurgte hun venligt og med et kært smil
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 9 EmptyLør Sep 18, 2010 3:05 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "dig"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 9 EmptyLør Sep 18, 2010 3:27 pm

Namine smillede lidt og rykkede sig lidt tæt hen mod ham"Okay s,p eller k"spurgte hun mens hun ventede på han ville svare hun var spændt på at se hvad han ville vælge
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 9 EmptyLør Sep 18, 2010 3:28 pm

Han kiggede på hende og smilte "k"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber "det berømte k"sagde han og grinte
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 9 EmptyLør Sep 18, 2010 3:32 pm

Namine grinede lidt mens hun nikkede de havde sagt k mange gange det var nærmest berømt"Okay 1 kys mig på munden, 2 gør noget frækt 3 tag din trøje af"sagde hun og smillede mens hun ventede på hans svar
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 9 EmptyLør Sep 18, 2010 3:35 pm

Han rykkede hen til hende og kyssede hende på munden og brugte også tungen lidt før han slap det "s p eller k"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 9 EmptyLør Sep 18, 2010 3:37 pm

Namine rødmede lidt af kysset og skyndte sig så at tænke lidt"Hmm k"sagde hun hun meget beslutsom voer hendes valg.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 9 EmptyLør Sep 18, 2010 3:40 pm

Han kiggede på hende med et smil " 1 kys mig 2 tag på mig et eller andet sted 3 smid tøjet"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 9 EmptyLør Sep 18, 2010 3:44 pm

Namine smillede lidt og kiggede ham ind i øjnene hun kyssede ham blidt på munden med tungen denne gang ligesom hans kys."Min tur s,p eller k"spurgte hun kært
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 9 EmptyLør Sep 18, 2010 3:45 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "k"sagde han og nussede hende på siden
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 9 EmptyLør Sep 18, 2010 3:57 pm

Namine smillede kært til ham"1 kys mig et sted du vil 2 tag et stykke tøj af 3 fortæl mig noget jeg ikke ved"sagde hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 9 EmptyLør Sep 18, 2010 4:02 pm

Han kiggede på hende og kyssede hende på munden " s p eller k"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 9 EmptyLør Sep 18, 2010 4:05 pm

Namine tænkte lidt"hmm k helt sikkert"sagde hun med et smil og nød det kys han gav hende
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 9 EmptyLør Sep 18, 2010 4:11 pm

Han kiggede på hende "hmm 1 gå i seng med mig 2 tag på mit lem 3 gør noget frækt"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 9 EmptyLør Sep 18, 2010 4:13 pm

Namine smillede lidt og bevægede sin ene hånd ned til hans badebukser mens hun stak hånden ned og tog blidt på hans lem mens hun kiggede på ham med et blidt smil
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 9 EmptyLør Sep 18, 2010 4:18 pm

Han mærkede hendes hånd ned ved hans lem og kiggede på hende "åh nami"sagde han og kiggede på hende


//hvad er det for noget bade tøj nami har på//
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 9 EmptyLør Sep 18, 2010 4:22 pm

Namine smillede og trak sin hånd op igen mens hun kyssede ham på næsen"MIn tur hehe"sagde hun så med et grin"s,p eller k"spurgte hun kært

//En sort bikini//
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 9 EmptyLør Sep 18, 2010 4:40 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "k"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 9 EmptyLør Sep 18, 2010 5:23 pm

Namine tænkte lidt mens hun kiggede på ham"Hmm 1 kys mig på munden 2 rør ved mit underliv, 3 fortæl en hemmelighed"sagde hun og kiggede ventende på ham med et kært smil
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 9 EmptyLør Sep 18, 2010 5:27 pm

Han kom over bag hende og lagde en arm om hende og fik sin ene hånd ned i hendes bikini trusser og nussede hendes underliv hurtigt og godt så hun ville blive våd mellem bene
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 9 EmptyLør Sep 18, 2010 5:29 pm

Namine rødmede lidt og mærkede at hun våd af det hun kiggede på ham"Det din tur er det ikke"spurgte hun og lagde sig så ned på kanten af spabadet hun lå godt der og havde en arm hængene nede ved vandet
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 9 EmptyLør Sep 18, 2010 5:33 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "s p eller k"sagde han med et smil på sine læber og havde stadig sin hånd ved hendes underliv og nussede hende stadig
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 9 EmptyLør Sep 18, 2010 5:35 pm

Namine stønnede lidt og kiggede så på ham"K helt klart"sagde hun og rørte lidt ved hans hår hun nussede det
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 9 EmptyLør Sep 18, 2010 5:40 pm

Han nussede hende stadig " 1 lad mig komme op dig i underlivet 2 lad mig komme op i din røv 3 sut mig"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Ny dag//Namine=privat// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 9 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Ny dag//Namine=privat//
Tilbage til toppen 
Side 9 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Fun in town ( Namine=privat)
» træning(Namine)
» Hing Chen Namine Deamon Kig !
» hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//
» Er det din besluting-Deamon privat

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
dragon-ball-universe :: Satan City :: Stranden-
Gå til: