dragon-ball-universe
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

dragon-ball-universe

Dette forum er lavet om Dragon ball universet
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Masser af jule gratis spins
Ny dag//Namine=privat// - Page 6 EmptyLør Dec 22, 2018 11:24 pm af caroline_winwin

» En tur i centeret anden del [Julia=privat]
Ny dag//Namine=privat// - Page 6 EmptyMan Maj 05, 2014 4:33 am af Wilkin

» I want to see your face again-Deamon{Prinvat}
Ny dag//Namine=privat// - Page 6 EmptySøn Jan 08, 2012 2:53 am af Deamon

» mangler nogen at emne med...
Ny dag//Namine=privat// - Page 6 EmptyMan Aug 29, 2011 8:25 pm af Hing Chen

» take a look
Ny dag//Namine=privat// - Page 6 EmptyTirs Jul 12, 2011 1:11 am af maki

» Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D
Ny dag//Namine=privat// - Page 6 EmptyTors Jun 30, 2011 11:37 am af Wilkin

» Mødet mellem to racer (Jakuji)
Ny dag//Namine=privat// - Page 6 EmptyMan Jun 27, 2011 4:35 pm af Balicon

» hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//
Ny dag//Namine=privat// - Page 6 EmptyOns Maj 04, 2011 2:53 pm af Deamon

» emne tak....
Ny dag//Namine=privat// - Page 6 EmptySøn Apr 24, 2011 5:34 pm af Jakuji

Mest aktive brugere
Jakuji
Ny dag//Namine=privat// - Page 6 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 6 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 6 I_vote_rcap 
Hing Chen
Ny dag//Namine=privat// - Page 6 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 6 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 6 I_vote_rcap 
Namine
Ny dag//Namine=privat// - Page 6 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 6 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 6 I_vote_rcap 
Deamon
Ny dag//Namine=privat// - Page 6 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 6 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 6 I_vote_rcap 
Wilkin
Ny dag//Namine=privat// - Page 6 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 6 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 6 I_vote_rcap 
Julia
Ny dag//Namine=privat// - Page 6 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 6 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 6 I_vote_rcap 
Tokomaro
Ny dag//Namine=privat// - Page 6 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 6 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 6 I_vote_rcap 
Lilly
Ny dag//Namine=privat// - Page 6 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 6 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 6 I_vote_rcap 
maki
Ny dag//Namine=privat// - Page 6 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 6 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 6 I_vote_rcap 
Amaya
Ny dag//Namine=privat// - Page 6 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 6 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 6 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 18 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin

Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
Ny dag//Namine=privat// - Page 6 EmptyMan Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU

Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …

Kommentarer: 11
ved ikke om dette skal laves Vigtigt
Ny dag//Namine=privat// - Page 6 EmptyOns Sep 15, 2010 12:52 am af Jakuji
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …

Kommentarer: 40

 

 Ny dag//Namine=privat//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 6 EmptyOns Sep 15, 2010 9:30 pm

Namine smillede til ham og nikkede hun var helt enig i det han sagde hun kiggede på ham"skal vi ikke lege s, p eller k det vil være ret sjovt og hyggeligt at gøre det her i spabadet tror du ikk"spurggte hun venligt
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 6 EmptyOns Sep 15, 2010 9:37 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "jo det kan vi da godt Nami"sagde han med et smil på sine læber og kiggede hen på hende og smilte til hende på en sød måde som han kunne "du starter"sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 6 EmptyOns Sep 15, 2010 9:40 pm

Namine smillede til ham mens hun nød det varme vand der var nogle bobler i vandet ikke så store nogle kun små"Okay Jaku s,p eller k"spurgte hun nygserigt og spændt på at se hvad han ville vælge
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 6 EmptyOns Sep 15, 2010 9:52 pm

Han kiggede på hende og smilte til hende "hmm den der var svær at svare på lad mig se S er dumt tror jeg eller hmm jeg tager k"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 6 EmptyOns Sep 15, 2010 9:54 pm

Namine smilled eldit til det han sagde med at dte var lidt svært for ham at besluttes ig men da han sagde k tænkte hun lidt"Hmm lad mig se jo har det gå hen og pluk en krystal ligemeget hvilken farve"sagde hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 6 EmptyOns Sep 15, 2010 9:58 pm

"hov hov 3 valg du"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende med et sødt blik og ventede på 2 valg mere



//krea svigt//
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 6 EmptyOns Sep 15, 2010 10:00 pm

Namine sukkede lidt men nikkede så"okay okay ja det rigtigt man får 3 valg et det med krystallerne to kys mig et sted ligemeget hvor, 3 fortæl en hemmlig"sagd ehun spændt til ham
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 6 EmptyOns Sep 15, 2010 10:06 pm

Han kravlede hen til hende og kyssede hende på panden "s p eller k Nami"sagde han og satte sig ned igen og kiggede på hende med et smil *lad os så se hvad der sker*tænkte han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 6 EmptyOns Sep 15, 2010 10:08 pm

Namine smillede lidt og synets godt om det kys hun fik"Hmm jeg vælger k"sagd ehun med et smil hun havde lyst til at vælge p men det gad hun ikke så hun tog k hun ventede spændt på Jakuji hvad han ville sige.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 6 EmptyOns Sep 15, 2010 10:30 pm

"1 kys mig hvor du vil 2 vis mig din krop nøgen hvis du tør 3 fortæl hvad du vil gøre hvis vi var lidt frække"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende med et sødt blik
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 6 EmptyOns Sep 15, 2010 10:32 pm

Namine smillede og rødmede lidt men så rykkede hun sig hen til ham og kyssede ham på kinden"Sådan der din tur"sagde hun og smillede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 6 EmptyOns Sep 15, 2010 10:36 pm

Han kiggede på hende med et smil "k"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende og det var sjovt at være sammen med hende
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 6 EmptyOns Sep 15, 2010 10:39 pm

Namine smillede lidt og kiggede så på ham hun tænkte lidt"1 fortæl en hemmlelighed, 2 kys mig et sted du vil, 3 giv mig en gave"sagde hun og smillede hun ventede spændt på at se hvad han ville vælge
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 6 EmptyOns Sep 15, 2010 10:40 pm

Han kiggede på hende og kyssede hende på kinden "s p eller k"sagde han med et smil på sine læber og kigede hende ind i øjne og så bare på hende lige nu
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 6 EmptyOns Sep 15, 2010 10:42 pm

Namine tænkte lidt før hun svarede hvad skulle hun nu vælge"Jeg vælger k"sagde hun med et smil hun syntes ikke s og p passede sådan rigtigt og desuden var k den sjoveste at tage. Hun kiggede også hen på ham i hans øjne.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 6 EmptyOns Sep 15, 2010 10:46 pm

han kiggede på hende med et smil på sine læber "1 kys mig hvor du vil 2 gør noget frækt 3 lad mig se dine bryster"sagde han som en udfordring for hende og grinte stille
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 6 EmptyOns Sep 15, 2010 10:49 pm

Namine smillede lidt og rødmede en smule igen rykkede hun sig hen til ham og kyssede ham på næsen"hehe okay min tur til at spørger s,p, eller k"sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 6 EmptyOns Sep 15, 2010 10:51 pm

han kiggede på hende med et smil på sine læber og grinte lidt over at hun kyssede ham på næsen "hmm k"sagde han og kunne bedst lide k der skete mest
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 6 EmptyOns Sep 15, 2010 10:55 pm

Namine kiggede på ham og smillede lidt"1 kys mig et sted du vil 2 gør noget frækt 3 fortæl en hemmelighed"sagde hun og kiggede hen på ham hun ventede på hans var og hun avr lidt spændt på det
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 6 EmptyOns Sep 15, 2010 10:58 pm

Han rykkede hen til hende og kørte en finger over hendes ene bryst og kiggede på hende " s p eller k"sagde han med et smil på sine læber og rykkede væk igen
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 6 EmptyOns Sep 15, 2010 11:03 pm

"Hmm jeg vælger k"sagde hun smillende til ham mens hun rødmede en smule hun kiggede på ham hun kunne enlig godt lig at han rørte hende over hendes bryst men nu ventede hun på det han ville sige.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 6 EmptyTors Sep 16, 2010 7:07 am

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "hmm 1 tag på dig selv 2 gør noget frækt 3 kys mig et eller andet sted"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende og ventede på at se hvad hun ville gøre og ikke ville gøre
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 6 EmptyTors Sep 16, 2010 11:42 am

Namine smillede og rykkede sig helt tæt på ham hun kyssede ham på næsen og vendte tilbage på henes plads"Min tur s,p, eller k"spurgte hun det at lege dne leg var enlig meget hyggeligt og sjovt
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 6 EmptyTors Sep 16, 2010 11:45 am

Han kiggede på hende med et smil og grinte stille da hun igen kyssede ham på næsen "k"sagde han helt bestemt og smilte til hende
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 6 EmptyTors Sep 16, 2010 11:50 am

Namine grinte lidt af ham og det kys hun gav ham men tænkte så lidt "Hmm 1 kys mig et sted du vil 2 give mig massage, 3 gør noget frækt"sagde hun med et lille smil og ventede på hvad han ville gøre og sige
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ny dag//Namine=privat// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 6 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Ny dag//Namine=privat//
Tilbage til toppen 
Side 6 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Fun in town ( Namine=privat)
» træning(Namine)
» Hing Chen Namine Deamon Kig !
» hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//
» Er det din besluting-Deamon privat

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
dragon-ball-universe :: Satan City :: Stranden-
Gå til: