dragon-ball-universe
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

dragon-ball-universe

Dette forum er lavet om Dragon ball universet
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Masser af jule gratis spins
Ny dag//Namine=privat// - Page 5 EmptyLør Dec 22, 2018 11:24 pm af caroline_winwin

» En tur i centeret anden del [Julia=privat]
Ny dag//Namine=privat// - Page 5 EmptyMan Maj 05, 2014 4:33 am af Wilkin

» I want to see your face again-Deamon{Prinvat}
Ny dag//Namine=privat// - Page 5 EmptySøn Jan 08, 2012 2:53 am af Deamon

» mangler nogen at emne med...
Ny dag//Namine=privat// - Page 5 EmptyMan Aug 29, 2011 8:25 pm af Hing Chen

» take a look
Ny dag//Namine=privat// - Page 5 EmptyTirs Jul 12, 2011 1:11 am af maki

» Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D
Ny dag//Namine=privat// - Page 5 EmptyTors Jun 30, 2011 11:37 am af Wilkin

» Mødet mellem to racer (Jakuji)
Ny dag//Namine=privat// - Page 5 EmptyMan Jun 27, 2011 4:35 pm af Balicon

» hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//
Ny dag//Namine=privat// - Page 5 EmptyOns Maj 04, 2011 2:53 pm af Deamon

» emne tak....
Ny dag//Namine=privat// - Page 5 EmptySøn Apr 24, 2011 5:34 pm af Jakuji

Mest aktive brugere
Jakuji
Ny dag//Namine=privat// - Page 5 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 5 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 5 I_vote_rcap 
Hing Chen
Ny dag//Namine=privat// - Page 5 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 5 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 5 I_vote_rcap 
Namine
Ny dag//Namine=privat// - Page 5 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 5 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 5 I_vote_rcap 
Deamon
Ny dag//Namine=privat// - Page 5 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 5 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 5 I_vote_rcap 
Wilkin
Ny dag//Namine=privat// - Page 5 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 5 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 5 I_vote_rcap 
Julia
Ny dag//Namine=privat// - Page 5 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 5 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 5 I_vote_rcap 
Tokomaro
Ny dag//Namine=privat// - Page 5 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 5 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 5 I_vote_rcap 
Lilly
Ny dag//Namine=privat// - Page 5 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 5 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 5 I_vote_rcap 
maki
Ny dag//Namine=privat// - Page 5 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 5 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 5 I_vote_rcap 
Amaya
Ny dag//Namine=privat// - Page 5 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 5 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 5 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 18 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin

Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
Ny dag//Namine=privat// - Page 5 EmptyMan Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU

Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …

Kommentarer: 11
ved ikke om dette skal laves Vigtigt
Ny dag//Namine=privat// - Page 5 EmptyOns Sep 15, 2010 12:52 am af Jakuji
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …

Kommentarer: 40

 

 Ny dag//Namine=privat//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 5 EmptyOns Sep 15, 2010 6:47 pm

Han kiggede på det hun pegede på "gud's Palads"sagde han og kiggede på hende "vil du gerne der op"sagde han og smilte til hende
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 5 EmptyOns Sep 15, 2010 6:49 pm

Namine grinede lidt og rystede på hovedet"nejnej ikke der har du aldrig set at der ligger et flyvende sted lige lidt over broren"sagde hun og kiggede op mod himlen hvor dne lille platfrom med træerne stod op ad.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 5 EmptyOns Sep 15, 2010 6:50 pm

Han kiggede på hende "jeg er ikke helt med Nami"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 5 EmptyOns Sep 15, 2010 6:53 pm

Namine smillede lidt det var helt okay at han ikke vidste hvor det var eller kendte til det. Namine kiggede op på himlen"Jeg ved der findes et lille sted et flyvende sted hvor der er et lille spabad og en lille hytte den kaldes det flyvende spa sted jeg har hørt det skulle ligge deroppe men ved ikke om det passer"sagde hun og satte sig ned mens hun smillede
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 5 EmptyOns Sep 15, 2010 6:54 pm

Han kiggede på hende "tror du ikke det er det oppe i bjergene som ligge højt oppe"sagde han og kiggede på hende med et stille smil
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 5 EmptyOns Sep 15, 2010 6:56 pm

Namine trak på skulderen med et lille smil på hendes læber"Det kan godt være jeg husker det ikke helt men det lyder meget passende dertil"sagde hun og hoppede op lidt mens hun løb hen mod vandet"Vandtur!"råbte hun med et smil og havde savnet vandet
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 5 EmptyOns Sep 15, 2010 7:00 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede efter hende "du skør Nami"sagde han med et smil og så på det hun gjorde
"vil du derop"spurgte han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 5 EmptyOns Sep 15, 2010 7:03 pm

Namine stoppede i vandet og vendte sig om mod ham"Jeg kan godt lig at være skør det sjovt"sagde hun med et smil"med derop virkelig"spurgte hun og kiggede op på himlen hun stod lidt med hænderne rundt om sig med et drømmende smil
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 5 EmptyOns Sep 15, 2010 7:14 pm

"ja op til det der Spabad der er oppe i bjergene"sagde han og kiggede på hende med et smil og ventede på om hun ville eller ej for de kunne godt tage derop
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 5 EmptyOns Sep 15, 2010 7:17 pm

Namine smillede glad og løb hen mod ham i et kram"Jubiii!"råbte hun glad og holdte om ham "Det vil jeg gerne hvil du også"spurgte hun og kigede på ham det ville være meget sjovt at tage derhen
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 5 EmptyOns Sep 15, 2010 7:40 pm

"ja det vil jeg da gerne"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende og gik hen til hende "skal vi komme afsted"spurgte han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 5 EmptyOns Sep 15, 2010 7:42 pm

Hun nikkede og stoppede krammet"ja lad os det det bliver hyggeligt men jeg skal lige have min taske med og tingene"sagde hun og skyndte sig at putte det hele ned i tasken mens hun tog dne over skulderen og gik hen til ham"Klar"sagde hun til at hun varklar hun smillede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 5 EmptyOns Sep 15, 2010 7:47 pm

Han kiggede på hende og ventede på hun var klar. Da hun kom hen til ham smilte han til hende og nikkede da hun sagde at hun var klar til at tage af sted løftede han hende op og gav sig til at flyve
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 5 EmptyOns Sep 15, 2010 7:53 pm

Namine kiggede på ham mens hun smillede"tak fordi du vil med det glæder mig virkelig meget det bliver sjovt det jeg sikker på"sagde hun og smillede lidt
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 5 EmptyOns Sep 15, 2010 8:04 pm

Han kiggede på hende på hende med et smil "det var da så lidt Nami"sagde han og kiggede på hende og fløj vider med hende i sine arme
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 5 EmptyOns Sep 15, 2010 8:05 pm

Namine smillede lidt til ham og blev glad for at høre det kælenavn han havde givet hende"Jeg tror at der er rigtigt smukt derhenne Jaku"sagde hun og smillede hun kunne ikke lade vær med at smille
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 5 EmptyOns Sep 15, 2010 8:11 pm

Han smilte til hende "jaku det skal man lige vænne sig til"sagde han med et smil og kiggede ligefrem og fløj vider "hvad tænker du om mig"spurgte han stille og roligt
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 5 EmptyOns Sep 15, 2010 8:15 pm

Namine kiggede på ham med et smil til det han sagde om at han skulle væne sig til at blive kaldt jaku"hihi det kan jeg godt forstå"sagde hun så. Hun vendte sit hovedet op mod ham"Hvad jeg syntes om dig du sød, sov, hyggelig at være sammen med og så har du smukke øjne. En dejlig personlighed, ærlig og beskyttende på den gode måde hvorfor spørg du"sagde hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 5 EmptyOns Sep 15, 2010 8:18 pm

Han kiggede på hende "jamen tak Nami i lige måde og ville bare gerne vide det"sagde han med et smil på sine læber og fløj vider gennem den dejlige varme luft og kom tættere og tættere på bjergene "mon det koster noget"sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 5 EmptyOns Sep 15, 2010 8:21 pm

Namine rystede på hovedet til det han spurgte med om det kostede noget"Jeg ved det ikke koster noget har ikke været her før men jeg har hørt det "sagde hun smillende og kiggede så på ham"Hvad syntes du om mig Jakuji"spurgte hun så til ham
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 5 EmptyOns Sep 15, 2010 8:34 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "Du sød dejlig at være sammen med og ja smuk"sagde han og kiggede på hende og lande på det bjerg spabadet var på og smilte til hende "så er vi der"sagde han og satte hende ned
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 5 EmptyOns Sep 15, 2010 8:38 pm

Namine smillede da han ahvde sagt det hun var"mange tak"sagde hun glad mens hun kiggede rundt"Wow der jo krystaler over det hele næsten"sagde hun hun huskede ikke at der var det men det var der"Wow hvor er her smukt"sagde hun smillende
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 5 EmptyOns Sep 15, 2010 9:05 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og gik hen og kiggede på de varme kilder der var der "skal vi hoppe i det ser ud til at det er frit at bruge"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 5 EmptyOns Sep 15, 2010 9:07 pm

Namine smillede de havde jo begge to badetøj på hun smillede og gik hen til spabadet det lå omkring de mange ædelstene og krystaller hun smillede til ham og trådte med en fo der i først og den anden i bagefter"Wow vandet er skønt"sagde hun og lænede sig tilbage mod kanten
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 5 EmptyOns Sep 15, 2010 9:24 pm

Han kom ned i vandet ned til hende "ja det er det nemlig"sagde han med et smil på sine læber "det kan også få en til at slappe af og sådan nogen ting"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Ny dag//Namine=privat// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 5 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Ny dag//Namine=privat//
Tilbage til toppen 
Side 5 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Fun in town ( Namine=privat)
» træning(Namine)
» Hing Chen Namine Deamon Kig !
» hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//
» Er det din besluting-Deamon privat

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
dragon-ball-universe :: Satan City :: Stranden-
Gå til: