dragon-ball-universe
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

dragon-ball-universe

Dette forum er lavet om Dragon ball universet
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Masser af jule gratis spins
Ny dag//Namine=privat// EmptyLør Dec 22, 2018 11:24 pm af caroline_winwin

» En tur i centeret anden del [Julia=privat]
Ny dag//Namine=privat// EmptyMan Maj 05, 2014 4:33 am af Wilkin

» I want to see your face again-Deamon{Prinvat}
Ny dag//Namine=privat// EmptySøn Jan 08, 2012 2:53 am af Deamon

» mangler nogen at emne med...
Ny dag//Namine=privat// EmptyMan Aug 29, 2011 8:25 pm af Hing Chen

» take a look
Ny dag//Namine=privat// EmptyTirs Jul 12, 2011 1:11 am af maki

» Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D
Ny dag//Namine=privat// EmptyTors Jun 30, 2011 11:37 am af Wilkin

» Mødet mellem to racer (Jakuji)
Ny dag//Namine=privat// EmptyMan Jun 27, 2011 4:35 pm af Balicon

» hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//
Ny dag//Namine=privat// EmptyOns Maj 04, 2011 2:53 pm af Deamon

» emne tak....
Ny dag//Namine=privat// EmptySøn Apr 24, 2011 5:34 pm af Jakuji

Mest aktive brugere
Jakuji
Ny dag//Namine=privat// I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// I_voting_barNy dag//Namine=privat// I_vote_rcap 
Hing Chen
Ny dag//Namine=privat// I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// I_voting_barNy dag//Namine=privat// I_vote_rcap 
Namine
Ny dag//Namine=privat// I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// I_voting_barNy dag//Namine=privat// I_vote_rcap 
Deamon
Ny dag//Namine=privat// I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// I_voting_barNy dag//Namine=privat// I_vote_rcap 
Wilkin
Ny dag//Namine=privat// I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// I_voting_barNy dag//Namine=privat// I_vote_rcap 
Julia
Ny dag//Namine=privat// I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// I_voting_barNy dag//Namine=privat// I_vote_rcap 
Tokomaro
Ny dag//Namine=privat// I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// I_voting_barNy dag//Namine=privat// I_vote_rcap 
Lilly
Ny dag//Namine=privat// I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// I_voting_barNy dag//Namine=privat// I_vote_rcap 
maki
Ny dag//Namine=privat// I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// I_voting_barNy dag//Namine=privat// I_vote_rcap 
Amaya
Ny dag//Namine=privat// I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// I_voting_barNy dag//Namine=privat// I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 18 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin

Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
Ny dag//Namine=privat// EmptyMan Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU

Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …

Kommentarer: 11
ved ikke om dette skal laves Vigtigt
Ny dag//Namine=privat// EmptyOns Sep 15, 2010 12:52 am af Jakuji
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …

Kommentarer: 40

 

 Ny dag//Namine=privat//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// Empty
IndlægEmne: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// EmptyMan Sep 13, 2010 3:56 pm

S-stranden
O-lidt mennesker
T-12.00
V-sol
P-sin bade shorts


Jakuji var ude på stranden for at se hvad det var for noget han havde ikke prøvet at være på stranden og sådan noget. Han kiggede rundt med et smil på sine læber *sand og vand uhh det skal nok blive sjovt det her*tænkte han og gik ud til vandet og smilte for sig selv og kiggede på dem der var på stranden og gik vider ud i vandet *uhh det dejligt det varmt*tænkte han og lagde sig ned i vandet og flød på det med et smil på sine læber og kiggede op i himlen.
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// EmptyMan Sep 13, 2010 4:00 pm

Namine kom gående ned mod stranden vejret var dejlig solen skinnede på hende, hendes lange lyseblonde hår skinnede nærmest i solens lys. Hun havde et par sorte solbriller på for at skygge sine øjne lidt så hun ikke fik solen i øjnene hun så en drneg lidt på den afstand hun var. Hun studere ham med øjnene hvad mon han lavede hernede men det fik hun hurtigt svar på han ville bade. Namine havde en flot badedragt på hvor der var fri hud lidt ved midten resten var der ikke. Hendes hud vr lys og køllig skinnede næsten også. Hun havde en taske med hvor der var et tæppe, noget at spise og meget andet. Hun var nået hen til vandkanten lidt fra den og satte tasken ned på sandet hun tog sin trøje af hun havde udenover badedragten og kiggede på drengen."Hejsa"sagde hun så med et smil
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// EmptyMan Sep 13, 2010 4:26 pm

Han kiggede op i himlen og lå i sine egne tanker og pludselig var der en der snakkede til ham og han kom op og stå og kiggede på hende der snakkede til ham "hej"sagde han med et stille smil på sine læber og viste ikke hvad han kunne sige til hende "øhm jeg er Jakuji"sagde han venligt og kiggede på hende med et smil og viste nu slet ikke hvad han kunne sige.
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// EmptyMan Sep 13, 2010 4:29 pm

Namine gik hen til ham og smillede lidt mens hun kiggede på vandet de stod i"Mit navn er Namine hyggeligt at møde dig var du her for at bade"spurgte hun var som det første ta sige til ham. Hun kiggede på vandet der glimtede lidt og lidt op på himlen han så ud til at have fået et lille chok da hun pludselig talte til ham hun smillede lidt større og ventede lidt på hans svar hun bøjede lidt ned for at mærke ved vandet det var dejligt varmt hun tog så sine solbriller af og kastede dem hen til hendes taske der stod på sandet. Namine s øjne var nu til at de klare smukke glitrene havblå øjne. Hun rettede sig op og kiggede nu igen på ham.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// EmptyMan Sep 13, 2010 4:42 pm

"det første gang jeg er her så det er jeg vel hvad med dig og det er skam også hyggeligt at møde dig"sagde han med et venligt smil på sine læber og kiggede på hende *hun virker venlig*tænkte han og kiggede på hende med det samme "hvad er du så her for"spurgte han venligt og kiggede på hende og gik lidt nærmere på hende
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// EmptyMan Sep 13, 2010 4:50 pm

Namine kiggede på ham med et venligt smil på hendes læber mens hun lod den stille brise tage fat i hendes hår og løfte det lidt"Mig jeg kom for at bade ligesom dig jeg vejret er dejligt og solen skiner så jeg gættede lidt på at det ville være godt at bade når der var varmt det enlig også første gang jeg er her"sagde hun og smillede til ham. Namine tog en hånd op til hendes hoved for at fjerne det hår der var ved at komme ind foran hendes syn og især de havblå øjne. Hvis hun ikke kunne se for hendes hår kunne hun heller ikke se ham og det ville være meget dårligt
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// EmptyMan Sep 13, 2010 4:58 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "ja det kan være dejligt i sær når man bor i byen kan det være skønt og komme væk derfra alt den larm og sådan nogen ting"sagde han med et smil på sine læber "vil du ha selvskab"spurgte han og kiggede på hende og var venlig mod hende for han viste jo ikke noget om hende og sådan noget
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// EmptyMan Sep 13, 2010 5:06 pm

Namine smillede og nikkede til det han spurgte hende om med selskab"Ja meget gerne vi kan svømme sammen jeg elsker vand men hvad hedder du enlig"spurgte hun mens hun lænede sit hovedet på skrå lidt hun så hans øjne de var en flot farve og hans hår var sort det var enlig også flot. Hendes var blevet lidt vådt på grund af vandet hun smillede venligt og gik et skridt frem i vandet mon der var krabber hernede eller måske var der ikke men måske noget helt andet.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// EmptyMan Sep 13, 2010 5:10 pm

Han kiggede på hende med et smil "lyder hyggeligt"sagde han og kiggede på hende "jeg hedder Jakuji"sagde han og smilte venligt og kiggede rundt "vandet er dejlig varmt"sagde han og smilte til hende og viste ikke hvad han kunne sige "men har du eller noget du kan fortælle om dig selv"spurgte han med et smil
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// EmptyMan Sep 13, 2010 5:15 pm

Namine vendte hovedet hen mod ham mens hun lod sig selv falde forover ned i vnadet det djelige varme vand"woow ja det deejliigt!"nynnede hun lidt og kom op til overfladen mens hun spytted elidt vand ud ad hendes mund"Jeg er et menneske jeg altid sød og venlig mod folk og jeg elsker varme stederog solskin hvad med dig"spurgte hun med et smil hun var enlig meget glad for at have mødt ham han virkede venlig.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// EmptyMan Sep 13, 2010 5:24 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "ja er det ikke"sagde han og kiggede på hende "jeg er en Sayajin du har nok mødt andre af min slags"sagde han med et smil på sine læber og gav sig til at svømme og kiggede på hende og smilte sødt til hende og dykkede ned under vandet og kom op igen.
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// EmptyMan Sep 13, 2010 5:30 pm

Namine smillede lidt til ham mens hun kiggede rundt"der enlig meget plads her i vandet gad vide om man kan finde noget på bunden skal vi se efter"spurgte hun venligt og fik noget af håret ombagved det ene øre så det ikke klistede så meget til hendes hud. Namine kiggede på ham "En Sayajin jeg kender nogle der er det"sagde hun smillende
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// EmptyMan Sep 13, 2010 5:33 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "kan vi godt"sagde han og kiggede på hende hans hår stod op i luften. Han smilte til hende "okay så har du mødt Deamon"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og dykkede ned under vandet og kiggede rundt
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// EmptyMan Sep 13, 2010 5:39 pm

Namine smillede og da hun nævnte Deamon rødmede hun lidt og nikkede så"Ja dte har jeg kender du ham"spurgte hun med hovedet på skrå. Hendes hår var vådt og hun dykkede også ned under vandet for at se om hun kunne finde noget tænk hvis der fandtes hemmelige skatte her eller måske ægte perler. Namine smillede hun havde enlig ret mange tanker om det med skatte herunder vandet der var enlig ikke nogle krabber hun kunne se men der var sikkert nogle længere nede mod bunden.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// EmptyMan Sep 13, 2010 5:42 pm

Han smilte og nikkede under vandet til det hun spurgte ham om og dykkede længere ned for at se hvad der var ned på bunden og der var nogen krapper der og sådan nogen ting og smilte til hende
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// EmptyMan Sep 13, 2010 5:45 pm

Namine kunne se en krabbe og kiggede efter dne for ikke at blive bidt hun svømmede hen til ham og prikkede ham på panden og pegede hen mod dne krabbe hun så hun kunne jo ikke sige meget under vandet hun skulle jo huske at trække vejret.Namine kiggede rundt under vandet lidt længere væk kunne hun se noget stort noget der skinnede lidt hvad mon det kunne være.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// EmptyMan Sep 13, 2010 5:47 pm

Han kiggede på hende da hun prikkede til ham og smilte til hende og kiggede hen på krabben og smilte til hende *hvad mon hun vil med den*tænkte han og kiggede på hende med et stille smil og svømmede vider mens han smilte
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// EmptyMan Sep 13, 2010 5:55 pm

Namine pegede så op mod overfladen til ham mens hun lod det laneg lyse hår flagre lidt mens hun gjorde tegn til at de begge to skulle svømme op til overfladen. Namine håbede han så hendes tegn og svømmede op mod overfladen mens hun gav et sidste blik på ham og krabben"Jeg ved der er noget"sagd ehun og spyttede lidt vand ud ad mundne mens hun rystede hovedet for at gøre håret lidt fri for lidt af vandet hun håbede ikke han ville få noget af vandet i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// EmptyMan Sep 13, 2010 6:39 pm

Han svømmede med hende og kom op til hende "hvad så du da"sagde han med et smil på sine læber "og kan du vise mig det"sagde han og ville da gerne se det hun havde set eller fået øje på og kiggede på hende med et smil på sine læber og ventede på hende til at svare på det han sagde
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// EmptyMan Sep 13, 2010 6:43 pm

Namine smillede lidt til ham og trak vejret lidt før hun begyndte at svare på det han spurgte hende om"Jeg så en krabbe den her kramme der sikkert have noget inde i sin mund en skat sikkert en sjælden skat vi må ned igen Jakuji"sagd ehun venligt og smillede lidt mens hun ventede på hans svar til at de begge to kunne dykke ned i vandet igen solen skinnede nedpå dem igen så Namine s hår meget lyserede ud når solens stråler ramte derpå.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// EmptyMan Sep 13, 2010 6:54 pm

han kiggede på hende "havde den en skat i munden"sagde han og dykkede med hende og smilte stille til hende og kiggede rundt for at se krabben og svømmede mod den og kiggede på den og kiggede så på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// EmptyMan Sep 13, 2010 6:58 pm

Namine nikkede til ham hun forstod det heller ikke en krabbe kunne have en så smuk skat i munden hun ville se hvad det kunne være. Hun kiggede på ham og lidt ned mod krabben hun fandt den men hvordan skulle hun åbne dens mund når de kunne skade hendes fødder med de kløer den havde. Hun svømmede lidt hen mod Jakuji og lavede et tegn om at han måske vidste hvad de kunne gøre for at få skatten ud fra krabbens mund.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// EmptyMan Sep 13, 2010 7:03 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og energi kugle og skød en stråle mod den så den ikke ville kunne røre hende så hun kunne få fat i skatten "prøv den gør dig ikke noget nu"sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// EmptyMan Sep 13, 2010 7:09 pm

Namine kiggede på ham og gav ham et lille kram som tak for at han fik den til ikke at gøre noget hun svømmede ned mod krabben og åbnede dens mund og tog perlerne der lå indeni den der lp to perler de skinnede smukt hun pegede på overfladen til Jakuji. Namine svømmede men blev så bidt i den ene fod af en af de mange krabber der pludselig var kommet hun kiggede ned hvad skulle hun nu gøre.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// EmptyMan Sep 13, 2010 7:12 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og svømmede op til overfladen sammen med hende "perler"spurgte han og kiggede på hende for det kunne jo være noget andet som linde den bare orange med stjerner i
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Ny dag//Namine=privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Ny dag//Namine=privat//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 10Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Fun in town ( Namine=privat)
» træning(Namine)
» Hing Chen Namine Deamon Kig !
» hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//
» Er det din besluting-Deamon privat

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
dragon-ball-universe :: Satan City :: Stranden-
Gå til: