dragon-ball-universe
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

dragon-ball-universe

Dette forum er lavet om Dragon ball universet
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Masser af jule gratis spins
Ny dag//Namine=privat// - Page 7 EmptyLør Dec 22, 2018 11:24 pm af caroline_winwin

» En tur i centeret anden del [Julia=privat]
Ny dag//Namine=privat// - Page 7 EmptyMan Maj 05, 2014 4:33 am af Wilkin

» I want to see your face again-Deamon{Prinvat}
Ny dag//Namine=privat// - Page 7 EmptySøn Jan 08, 2012 2:53 am af Deamon

» mangler nogen at emne med...
Ny dag//Namine=privat// - Page 7 EmptyMan Aug 29, 2011 8:25 pm af Hing Chen

» take a look
Ny dag//Namine=privat// - Page 7 EmptyTirs Jul 12, 2011 1:11 am af maki

» Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D
Ny dag//Namine=privat// - Page 7 EmptyTors Jun 30, 2011 11:37 am af Wilkin

» Mødet mellem to racer (Jakuji)
Ny dag//Namine=privat// - Page 7 EmptyMan Jun 27, 2011 4:35 pm af Balicon

» hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//
Ny dag//Namine=privat// - Page 7 EmptyOns Maj 04, 2011 2:53 pm af Deamon

» emne tak....
Ny dag//Namine=privat// - Page 7 EmptySøn Apr 24, 2011 5:34 pm af Jakuji

Mest aktive brugere
Jakuji
Ny dag//Namine=privat// - Page 7 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 7 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 7 I_vote_rcap 
Hing Chen
Ny dag//Namine=privat// - Page 7 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 7 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 7 I_vote_rcap 
Namine
Ny dag//Namine=privat// - Page 7 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 7 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 7 I_vote_rcap 
Deamon
Ny dag//Namine=privat// - Page 7 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 7 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 7 I_vote_rcap 
Wilkin
Ny dag//Namine=privat// - Page 7 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 7 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 7 I_vote_rcap 
Julia
Ny dag//Namine=privat// - Page 7 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 7 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 7 I_vote_rcap 
Tokomaro
Ny dag//Namine=privat// - Page 7 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 7 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 7 I_vote_rcap 
Lilly
Ny dag//Namine=privat// - Page 7 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 7 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 7 I_vote_rcap 
maki
Ny dag//Namine=privat// - Page 7 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 7 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 7 I_vote_rcap 
Amaya
Ny dag//Namine=privat// - Page 7 I_vote_lcapNy dag//Namine=privat// - Page 7 I_voting_barNy dag//Namine=privat// - Page 7 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 18 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin

Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
Ny dag//Namine=privat// - Page 7 EmptyMan Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU

Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …

Kommentarer: 11
ved ikke om dette skal laves Vigtigt
Ny dag//Namine=privat// - Page 7 EmptyOns Sep 15, 2010 12:52 am af Jakuji
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …

Kommentarer: 40

 

 Ny dag//Namine=privat//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 7 EmptyTors Sep 16, 2010 11:55 am

Han rykkede hen til hende og lagde den ene hånd på hendes bryst og massagere den og kiggede på hende med et smil "s p eller k"sagde han og rykkede så tilbage igen og kiggede på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 7 EmptyTors Sep 16, 2010 11:57 am

Namine rødmede lidt over det han gjorde men det føltes også dejligt hun smillede lidt"Hmm jeg vælger s"sagde hun så denne gang denne første gang valgte hun s
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 7 EmptyTors Sep 16, 2010 12:06 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "er der nogen du kan lide"sagde han med et smil på sine læber og kiggede hende ind i øjne
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 7 EmptyTors Sep 16, 2010 12:11 pm

Namine tænkte lidt mens hun bagefter kiggede ham ind i øjnene"Ja det er der men du har ikke spurgt hvem så jeg siger bare ja det er der"sagde hun så til ham og ventede sig lidt om for at kigge på krystallerne men vendte sig rundt igen"S,p eller k"spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 7 EmptyTors Sep 16, 2010 12:13 pm

Han kiggede på hende og tænkte lidt før han sådan rigtig svarede på det "hmm gider ikke s så tager bare det k"sagde han og kiggede på hende han ville ikke sige ret meget om sig selv eller noget og det ville han komme til hvis han tog s
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 7 EmptyTors Sep 16, 2010 12:25 pm

Namine smillede lidt og tænkte så over havd k skulel være for nogle valg"1, kys mig et sted du vælger 2,gør noget frækt 3 fortæl en hemmelighed"sagde hun mens hun ventede på hans svar. Hun kiggede lidt på krystallerne rund tom dem de skinnede smukt og himlen var klar og dejlig at kigge på.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 7 EmptyTors Sep 16, 2010 12:27 pm

Han rykkede hen til hende og lænte sig hen til hende og kyssede hende stille og roligt på munden og slap det roligt igen og kiggede på hende "s p eller k"sagde han med et stille smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 7 EmptyTors Sep 16, 2010 12:30 pm

Namine rødmede lidt over kysset og smillede så til ham hun tænkte lidt før hun svarede"K"sagde hun bestemt og ventede på de tre valg han ville give hende
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 7 EmptyTors Sep 16, 2010 12:36 pm

Han smilte og satte sig på sin plads "1 kys mig 2 gør noget frækt 3 vis mig dine bryster"sagde han på en sød måde og kiggede på hende hun kunne jo godt bede om nogen nye ting men han ville gerne se hvad han kunne få hende til at gøre
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 7 EmptyTors Sep 16, 2010 12:38 pm

Namine smillede og rykkede sig helt tæt ind til ham mens hun kyssede ham på munden og slap det igen mens hun rykkede lidt væk"Hehe min tur s,p eller k"spurgte hun venligt og kært mens hun ventede på hans svar på en måd ekunne hun ikke finde på at gøre noget frækt ved ham endnu men det kunne hun måske længere henne.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 7 EmptyTors Sep 16, 2010 12:40 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "k"sagde han og kiggede på hende. Hun var så dejlig at være sammen med godt det var hende der var her lige nu og ikke andre
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 7 EmptyTors Sep 16, 2010 12:42 pm

Namine smillede bredt på en sød måde mens hun tønkte lidt"1 kys mig på munden 2 sig noget sødt til mig 3 hop rundt som en kanin"sagde hun med et lille grin men de tkunne også se sødt ud hvis han ville hoppe som en kanin men det passede hvist ikke så godt til øjeblikket.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 7 EmptyTors Sep 16, 2010 12:46 pm

Han rykkede sig hen til hende og kyssede hende stille og roligt på munden og lagde en hånd på hendes baghovede og holdte kysset i et stykke tid og slap det så og kiggede på hende "s p eller k"sagde han og kiggede på hende med et smil og rykkede så hen på sin plads
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 7 EmptyTors Sep 16, 2010 12:49 pm

Namine smillede og rødmede lidt over kysset men det føltes djeligt og godt"hmm s"sagde hun så igen mens hun grinte lidt hun ville vælge s igen men vidste ikke om det var bedst men nu havde hun gjort det.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 7 EmptyTors Sep 16, 2010 12:52 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og rødmede også lidt selv "øhm kan du lide mig"spurgte han og kiggede på hende.
Han ville bare gerne vide det lige nu men det var ikke sikkert
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 7 EmptyTors Sep 16, 2010 12:55 pm

Namine rykkede hen til ham og krmamede ham et langvarigt kram"Ja det kan jeg"sagde hun og ville ikke give slip nu. NU ville hun barenyde natten sammen med ham og se og nyde krystallerne rundt om dem de skinnede i hver deres farver.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 7 EmptyTors Sep 16, 2010 1:10 pm

"jeg kan også godt lide dig"sagde han og lagde en arm om hende og kiggede på det der var om dem "skal vi så ikke bare sidde her og kiggede og slappe af sammen"sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 7 EmptyTors Sep 16, 2010 1:13 pm

Namine smillede lidt og prikkede ham på næsen"Ikke helt jeg har noget til dig "sagde hun og smillede mens hun kiggede ham ind i øjnene"Men du skal lukke øjnene"sagde hun så til ham venligt og med en søde blide stemme.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 7 EmptyTors Sep 16, 2010 1:15 pm

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber og lukkede så sine øjne og ventede på det hun ville vise ham eller give ham det var spænde
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 7 EmptyTors Sep 16, 2010 1:19 pm

Namine smillede og steg op ad spabadet ogg ik hen til de mange farvede krystaller hun tog en gul og orange en der passede til hans ki som han jo havde vist hende. HUn havde nu den smukke diamant formede krystal i hånden og steg ned til ham igen "Nu må du kigge"sagde hun og holdte krystallen foran ham"Værsgo dne er til dig den passer til farven til din ki jeg syntes at du skulle have den for man ved aldrig om vi ville vende tilbage til dette sted igen"sagde hun blidt mens hun kiggede rundt på krystallerne.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 7 EmptyTors Sep 16, 2010 1:24 pm

Han åbnede sin øjne igen og kiggede på den og tog den "tak"sagde han med et smil på sine læber og kiggede ind i hendes øjne "mange tak"sagde han og nussede hende på hovedet og kiggede rundt og så en der passede til hendes øjne og kravlede hen til den og fik den fri og kom hen til hende igen "du skal have den her"sagde han og holdte en op foran hende som passede til hendes øjne


//logger men kommer på senere//
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 7 EmptyTors Sep 16, 2010 1:28 pm

Namine smillede lidt og kiggede på krystallen"Wow hvor er den smuk mange tak"sagde hun og krammede ham et stort og blidt kram hun elskede den krystakl hun fik fra ham den betød meget fordi den var fra ham hun ville aldrig give slip på dne krystal mere aldrig. "Godt du kan lig min gave jeg også glad for din"sagde hun og smillede mens hun kiggede på ham ind i hans øjne"Krystaller er smukke og de glitre i alle regnbuens farver"sagde hun med et lille smil på hendes læber. Namine lagde hovedet på skrå og mærkede de få bobler der var i vandet det føltes dejligt meget.

//Okay vi skrives^^//
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 7 EmptyTors Sep 16, 2010 2:43 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber han lagde sine arm om hende og kyssede hende på munden "hvad har du lyst til at lave nu"spurgte han og kiggede på hende og smilte til hende og nussede hende på siden og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Ny dag//Namine=privat// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 7 EmptyTors Sep 16, 2010 3:45 pm

Namine smillede blidt lidt mens hun tænkte havd hun godt kunne tænke sig at lave"Hvad med en middag derover i den der lille hytte"sagde hun de rvar en hytte det sted de var på og der kunne man få en god middag der sikkert smagte fantasisk"det vil være hyggeligt meget bare os to"sagde hun sødt mens hun lagde hovedet på skrå og kyssede ham hurtigt og blidt på munden
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Ny dag//Namine=privat// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 7 EmptyTors Sep 16, 2010 3:49 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "ja det kan vi godt Nami eller skal jeg kalde dig søde"sagde han med et smil på sine læber og hun skulle jo bestemme hvad han skulle kalde hende
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Ny dag//Namine=privat// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny dag//Namine=privat//   Ny dag//Namine=privat// - Page 7 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Ny dag//Namine=privat//
Tilbage til toppen 
Side 7 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Fun in town ( Namine=privat)
» træning(Namine)
» Hing Chen Namine Deamon Kig !
» hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//
» Er det din besluting-Deamon privat

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
dragon-ball-universe :: Satan City :: Stranden-
Gå til: