dragon-ball-universe
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

dragon-ball-universe

Dette forum er lavet om Dragon ball universet
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Masser af jule gratis spins
En tur i centeret-Wilkin privat EmptyLør Dec 22, 2018 11:24 pm af caroline_winwin

» En tur i centeret anden del [Julia=privat]
En tur i centeret-Wilkin privat EmptyMan Maj 05, 2014 4:33 am af Wilkin

» I want to see your face again-Deamon{Prinvat}
En tur i centeret-Wilkin privat EmptySøn Jan 08, 2012 2:53 am af Deamon

» mangler nogen at emne med...
En tur i centeret-Wilkin privat EmptyMan Aug 29, 2011 8:25 pm af Hing Chen

» take a look
En tur i centeret-Wilkin privat EmptyTirs Jul 12, 2011 1:11 am af maki

» Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D
En tur i centeret-Wilkin privat EmptyTors Jun 30, 2011 11:37 am af Wilkin

» Mødet mellem to racer (Jakuji)
En tur i centeret-Wilkin privat EmptyMan Jun 27, 2011 4:35 pm af Balicon

» hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//
En tur i centeret-Wilkin privat EmptyOns Maj 04, 2011 2:53 pm af Deamon

» emne tak....
En tur i centeret-Wilkin privat EmptySøn Apr 24, 2011 5:34 pm af Jakuji

Mest aktive brugere
Jakuji
En tur i centeret-Wilkin privat I_vote_lcapEn tur i centeret-Wilkin privat I_voting_barEn tur i centeret-Wilkin privat I_vote_rcap 
Hing Chen
En tur i centeret-Wilkin privat I_vote_lcapEn tur i centeret-Wilkin privat I_voting_barEn tur i centeret-Wilkin privat I_vote_rcap 
Namine
En tur i centeret-Wilkin privat I_vote_lcapEn tur i centeret-Wilkin privat I_voting_barEn tur i centeret-Wilkin privat I_vote_rcap 
Deamon
En tur i centeret-Wilkin privat I_vote_lcapEn tur i centeret-Wilkin privat I_voting_barEn tur i centeret-Wilkin privat I_vote_rcap 
Wilkin
En tur i centeret-Wilkin privat I_vote_lcapEn tur i centeret-Wilkin privat I_voting_barEn tur i centeret-Wilkin privat I_vote_rcap 
Julia
En tur i centeret-Wilkin privat I_vote_lcapEn tur i centeret-Wilkin privat I_voting_barEn tur i centeret-Wilkin privat I_vote_rcap 
Tokomaro
En tur i centeret-Wilkin privat I_vote_lcapEn tur i centeret-Wilkin privat I_voting_barEn tur i centeret-Wilkin privat I_vote_rcap 
Lilly
En tur i centeret-Wilkin privat I_vote_lcapEn tur i centeret-Wilkin privat I_voting_barEn tur i centeret-Wilkin privat I_vote_rcap 
maki
En tur i centeret-Wilkin privat I_vote_lcapEn tur i centeret-Wilkin privat I_voting_barEn tur i centeret-Wilkin privat I_vote_rcap 
Amaya
En tur i centeret-Wilkin privat I_vote_lcapEn tur i centeret-Wilkin privat I_voting_barEn tur i centeret-Wilkin privat I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 18 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin

Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
En tur i centeret-Wilkin privat EmptyMan Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU

Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …

Kommentarer: 11
ved ikke om dette skal laves Vigtigt
En tur i centeret-Wilkin privat EmptyOns Sep 15, 2010 12:52 am af Jakuji
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …

Kommentarer: 40

 

 En tur i centeret-Wilkin privat

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Julia

Julia


Antal indlæg : 78
Job/hobbies : Går rundt efter genstande hun kan bruge til noget

En tur i centeret-Wilkin privat Empty
IndlægEmne: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat EmptyTors Sep 16, 2010 10:22 pm

T:Midnat
O:En hel masse butikker og nogle mennesker som hende og nogle cyborgs
V:Lidt blæst udenfor
S:Stor Centeret ved byen Satan city
P:Ava og et par sorte støvler

____________________________________________________

Julia sad på en blnk indenfor i det store center i byen hvor hun boede i sin helt egen lejlighed
hun var og sukkede lidt"Ingen jeg kender eller som ser vnelige ud de alle sammen så mugne"sagde hun med et bredt smil et lille lumsk et. Julia ventde sig om og gad ikke blive siddende ned på den bænk hun gik rundt og kiggede på bukkerns vinduer"Wow hvor er her meget tøj og alt muligt andet"sagde hun så hun ahvde elig ingen penge med så sukkede hun igen"dammit!"sagde hun vredt på sig selv. HUn var ny og lige ankommet.
Tilbage til toppen Go down
Wilkin

Wilkin


Antal indlæg : 84
Job/hobbies : træner og er kassemand i en goth kiosk

En tur i centeret-Wilkin privat Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat EmptyTors Sep 16, 2010 10:27 pm

Wilkin gik roligt af sted i centeret med et roligt blik rettet imod sine fødder mens han havde store hørebøffer på så han intet kunne høre om omverdenen ham her var osse ny flyttet til en ny by for 20 gang i de sidste 5 år så han var rimelig træt af det desuden døde hans mor da han var 5 og hans far for 5 år siden da han var 12 så det var nok derfor han gik som en goth og så den fakta han godt kunne li goth piger han så op og så en goth pige gå og kigge på butikker dog gad han ikke andet end da de fik øjekotakt nikke svagt og gik videre
Tilbage til toppen Go down
Julia

Julia


Antal indlæg : 78
Job/hobbies : Går rundt efter genstande hun kan bruge til noget

En tur i centeret-Wilkin privat Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat EmptyTors Sep 16, 2010 10:30 pm

Julia kiggede ned på sine støvler og på håndlædet nedenunder det var der en tatoovering af en rose med torne rundt om og et kors hun havde fået den lavet af sin far d ahun var helt lille. Julia hoppede lidt rundt mens hun svingede med armene hun kiggede så hen mod en tatoo shop der var herinde i centeret"OOrv feeedt§§"råbte hun glad ligemege tom fiolk kunne høre det hun lagde ikke mærke til at der kiggede en på hende hun var mest facineret af butikken"wow måske skulle jeg havde fået lavet en"sagd ehun og overvejede det lidt.
Tilbage til toppen Go down
Wilkin

Wilkin


Antal indlæg : 84
Job/hobbies : træner og er kassemand i en goth kiosk

En tur i centeret-Wilkin privat Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat EmptyTors Sep 16, 2010 10:36 pm

Wilkin så osse tatoveringsbutikken og besluttede sig for at få lavet endnu en og gik derhen og derind han så på de mange tatoveringer som var der ude af stand til at vælge hvad han skulle have gid der var nogen som kunne hjælpe ham mens han kiggede videre tog han sin bluse af og hele hans krop var overdækket med tatoveringer og muskler bortset for et enkelt sted på hans højre overarm der manglede noget et navn eller en fugl eller noget bare noget småt faktisk havde der engang stået et navn men han havde fået det fjernet med laser selvom det havde været dyrt det var hans gamle kærestes navn som havde stået der men da de slog op fik han det fjernet
Tilbage til toppen Go down
Julia

Julia


Antal indlæg : 78
Job/hobbies : Går rundt efter genstande hun kan bruge til noget

En tur i centeret-Wilkin privat Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat EmptyTors Sep 16, 2010 10:38 pm

Julia var let at overbevise hun ville have en til hun gik hen forna døren uden at vide at der også stod en ved siden af hende"EHHH!"råbte hun bare forkrækket så støvlelyden kunne høres. Hendes lange lyserøde hår var sat op i en hestehale hun kiggede på ham med hendes lyserøde øjne"ehh davs"sagde hun så mens hun holdte ved håndtaget"Kigger du også på tatoveringer"spurgte hun og smilelde"Sjæleven!! samme her"sagde hun abre hurtigt efter hinanden uden at lade ham vente med at svare
Tilbage til toppen Go down
Wilkin

Wilkin


Antal indlæg : 84
Job/hobbies : træner og er kassemand i en goth kiosk

En tur i centeret-Wilkin privat Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat EmptyTors Sep 16, 2010 10:42 pm

Wilkin rettede blikket imod hende og trak på skulderen roligt før han tog fat i hendes hånd og tvang døren op hvorefter han gik indenfor før hende han var ikke opvokset med manere det var tydeligt han så på hende "hvad hedder du" spurgte han kort hvorefter han så rundt på alle tingene derinde indtil det var hans tur der sad en i tatoverings stolen lige nu som tud som bare pokker fordi det gjorder åhh så ondt "svans" sagde Wilkin næsten uhørligt
Tilbage til toppen Go down
Julia

Julia


Antal indlæg : 78
Job/hobbies : Går rundt efter genstande hun kan bruge til noget

En tur i centeret-Wilkin privat Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat EmptyTors Sep 16, 2010 10:48 pm

Julia smillede og girnte lidt hun ventede også til det var hendes tur"Hehe slem hadder slapsvanse dig kan jeg lig"sagde hun beundrend mens hun skubbede en pige ud ad døren da det var hendes tur"Desvære tøs men den her plads er min"sagde hun og satte sig med med de sorte støvler med sikkerheds nålene i og huller i op på det tætteste bord der stod ved hende"Perfekt jeg vil have en tatoo"sagde hun så til drengen hun så der var derinde hun hev bladet væk fra en andne pige der sad og kiggede i det"Når du færdig jamen tak"sagde hun og pigen gik hurtigt væk igen. Julia smillede bare tilfreds"Hmmp amatøre"sagde hun så og kiggede videre ned i bladet hun var ikke bange for at få en tattovering hun elskede lyden af maskiner der arbejdede på huden. Hendes lange sorte kjole med flæserne hang løst hun havde sorte knæstrømper på sat fast med sikkerhedsnåle indenunder knæstrømperne havde hun sat to net stykker fast.
Tilbage til toppen Go down
Wilkin

Wilkin


Antal indlæg : 84
Job/hobbies : træner og er kassemand i en goth kiosk

En tur i centeret-Wilkin privat Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat EmptyTors Sep 16, 2010 10:52 pm

Wilkin satte sig i den anden og så rundt "jeg spurgte hvad du hed" sagde han kort mens nhan læste i et blad som han hurtigere end øjet kunne se havde snuppet fra pigen i den anden stol som samtidig osse var hende som han snakkede til mens han læste i den "det er svært at vælge når man kun har den plads tilbage på min overarm" han så meget tænkende ud
Tilbage til toppen Go down
Julia

Julia


Antal indlæg : 78
Job/hobbies : Går rundt efter genstande hun kan bruge til noget

En tur i centeret-Wilkin privat Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat EmptyTors Sep 16, 2010 10:55 pm

Julia gik hen til ham og hev bladet fra ham"Heey jeg var ikke færdig jeg heldig har overalt på min krop på nær stedet under min ventsre hånd"sagde hun så og nikkede mens hun lagde fødderne op på stolen ved siden af hende"Jeg sidder godt her og mit navn er Julia dig"spurgte hun mens hun kiggede i bladet"Hvad skla jeg vælge"sagde hun stille og tænkende. Der var så mange at vælge imellem hun hørte på ham mens hun kiggede på ham"Hvad vil du have lavet "spurgte hun nysgerigt
Tilbage til toppen Go down
Wilkin

Wilkin


Antal indlæg : 84
Job/hobbies : træner og er kassemand i en goth kiosk

En tur i centeret-Wilkin privat Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat EmptyTors Sep 16, 2010 10:57 pm

Wilkin så på hende roligt "tja jeg tænkte lidt hen af den støjende Julia" sagde han og viste hen af sin overarm hvor det skulle stå "mit navn er grimt" sagde han kort "fint og fornemt" han så på hende "Wilkin" sagde han kort og henkastende
Tilbage til toppen Go down
Julia

Julia


Antal indlæg : 78
Job/hobbies : Går rundt efter genstande hun kan bruge til noget

En tur i centeret-Wilkin privat Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat EmptyTors Sep 16, 2010 11:01 pm

Julia kiggede på ham"Mig støjende naah haj!"sagde hun og rystede på hovedet lidt mens hun kiggede på tatovøren"Jeg vil have en edderkop nej en slange, nej en skorpion kan ikke beslutte mig"sagde hun og sukkede"Dit navn er pænt pænere end mit"sagd ehun og nikkede til ham hans navn var pænere end hendes meget enda. Wilkin"wilkin wilkin lyder engelsk lidt"sagde hun så måske talte hun for meget
Tilbage til toppen Go down
Wilkin

Wilkin


Antal indlæg : 84
Job/hobbies : træner og er kassemand i en goth kiosk

En tur i centeret-Wilkin privat Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat EmptyFre Sep 17, 2010 7:06 pm

Wilkin smilede som om han lige havde fundet et bevis før han så på alle maskinerne "bare Julia så" sagde han roligt kort hurtigt og lavt før han begyndte at tatovering det lille punkt han havde som var fri før han så på loftet kold over for at hans hud på hans arm blev brændt og malet han smilede faktisk lidt af det mens han lukkede øjnene som om han nød smerten
Tilbage til toppen Go down
Julia

Julia


Antal indlæg : 78
Job/hobbies : Går rundt efter genstande hun kan bruge til noget

En tur i centeret-Wilkin privat Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat EmptyLør Sep 18, 2010 1:48 pm

Julia vendte hovedet hen mod ham og ventede på det blev hendes tur hun ventede i lang tid i den tid kiggede hun på ham med et lille smil"Hvad for en besluttede du dig for"spurgte hun med hovedet til den ene side. Hendes lange lyserøde hår hang løst nu efter at hun haddede at det ar sat op. Kjolen stadig lidt flæset og i stykker men det var meningen. Hun ventede hovedet ned i papiret"Hmm hvad for en skal jeg vælge"sagde hun tænkende
mens hun kiggede på ham"Wilkin wow det navn kan jeg godt lig"sagde hun og nikkede
Tilbage til toppen Go down
Wilkin

Wilkin


Antal indlæg : 84
Job/hobbies : træner og er kassemand i en goth kiosk

En tur i centeret-Wilkin privat Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat EmptyLør Sep 18, 2010 1:55 pm

Tatovøren blev færdig og så på Wilkin Wilkin så på sin arm "ja det er fint" sagde han roligt og viste kort Julia at der stod Julia med pigtråd udenom og et hjerte over I'et mens han trak på skulderen og fik sat noget på det så det kunne heale i fred uden betændelse eller noget hvorefter han så på Julia om hvad hun ville have og tatovøren kom hen til hende
Tilbage til toppen Go down
Julia

Julia


Antal indlæg : 78
Job/hobbies : Går rundt efter genstande hun kan bruge til noget

En tur i centeret-Wilkin privat Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat EmptyLør Sep 18, 2010 1:58 pm

Julia kiggede på hans tatovering og gav ham et kram"Tak men er du sikker på du virkelig vil have mit navn det sejt med pigtråd om"sagde hun og satte sig ned med et bump i stolen mens hun ventede de tatovøren gik igang med hendes ene skulder hun ventede lidt indtil den var færdig. Wilkin s tatovering var så smuk hun ville have en ligeså smuk. Da hun havde ventet i lang tid var hun færdig og kiggede ned på den"Jeg elsker den!"råbte hun med et lille hop smerten kunne hun godt lig den følels dejligt"Hvad syntes du"spurgte hun til ham da hun viste ham hans tatovering hvor der stod Wilkin med et skelet over i'erne.
Tilbage til toppen Go down
Wilkin

Wilkin


Antal indlæg : 84
Job/hobbies : træner og er kassemand i en goth kiosk

En tur i centeret-Wilkin privat Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat EmptyLør Sep 18, 2010 2:01 pm

Han nikkede "Cool" sagde han roligt og rejste sig op hvorefter han kort betalte for begge tatoveringer med sit visa gold kort og lagde det ned i lommen igen hvorefter han så på hende igen "vil du have noget at spise" spurgte han kort og hurtigt eftersom han egentlig hadede at tale
Tilbage til toppen Go down
Julia

Julia


Antal indlæg : 78
Job/hobbies : Går rundt efter genstande hun kan bruge til noget

En tur i centeret-Wilkin privat Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat EmptyLør Sep 18, 2010 2:04 pm

Julia tænkte lidt mens hun kiggede på ham og nikkede så"Ja det vil jeg gerne"sagde hun med et smil og gik hen til ham hun var glad for at hendes tatovering kunne ses på hendes venstre skulder det betød meget. Hun holdte sine mørkeblå øjne på ham enlig talte hun måske for meget hun sukkede lidt folk kunne nok heller ikke finde rundt i hvad de skulle sige hvis hun hele tiden sagde 5 ting eller sådan noget selvom det nu var sjovt.
Tilbage til toppen Go down
Wilkin

Wilkin


Antal indlæg : 84
Job/hobbies : træner og er kassemand i en goth kiosk

En tur i centeret-Wilkin privat Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat EmptyLør Sep 18, 2010 2:10 pm

Wilkin så på hende mens de gik af sted ved siden af hinanden "hvor vil du spise" spurgte han roligt mens han så på hende og gik direkte ind i en pæl men i stedet for at Wilkin slog sig smadrede han faktisk direkte igennem pælen som var den lavet af flamingo mens han grinte lidt og så tilbage mod pælen før han trak på skulderen og ventede på svar fra hende
Tilbage til toppen Go down
Julia

Julia


Antal indlæg : 78
Job/hobbies : Går rundt efter genstande hun kan bruge til noget

En tur i centeret-Wilkin privat Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat EmptyLør Sep 18, 2010 2:13 pm

Julia grinede lidt af ham"Du har sørme din egen stil og hmm hvad med et dyster mørkt sted"sagde hun som et forslag til ham hun kiggede lidt bagved hende hvor der stod en pige der havde hevet lidt i hendes kjole hun så sukkede og trak kjolen hen til sig så pigen faldt bagover ned på det hårde gulv hun smillede tilfreds. Så kiggede Julia på pælen der var smadret det ville hun aldrig kunne det så så sejt ud og nemt mne hun kunne ikke slet ikke.
Tilbage til toppen Go down
Wilkin

Wilkin


Antal indlæg : 84
Job/hobbies : træner og er kassemand i en goth kiosk

En tur i centeret-Wilkin privat Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat EmptyLør Sep 18, 2010 2:39 pm

Wilkin så rundt og vinkede hende med hvorefter han begyndte at gå hen mod den mørke afdeling af centeret der mest var til goth og andre dystre personer mens han så rundt en masse halskæder sort tøj pighalskæder osv mens han så på det hele og fandt en dyster goth bar med sandwiches og alkohol
Tilbage til toppen Go down
Julia

Julia


Antal indlæg : 78
Job/hobbies : Går rundt efter genstande hun kan bruge til noget

En tur i centeret-Wilkin privat Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat EmptyLør Sep 18, 2010 2:45 pm

Julia kiggede hen på ham mens hun så halskæderne hun blev helt blændet væk af deres skønheder, så så hun også flere sikkerhedsnåle"Wow"sagde hun imponeret mens hun kiggede hen på ham og den bar de var på vej hen til"Fedt"sagde hun abre kort og godt. Der var drinks og alkohol nok til at blive fulde det var sjovt hun havde kun været det altid nok. Julia kiggede hen på Wilkin skulle de mon tage plads.
Tilbage til toppen Go down
Wilkin

Wilkin


Antal indlæg : 84
Job/hobbies : træner og er kassemand i en goth kiosk

En tur i centeret-Wilkin privat Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat EmptyLør Sep 18, 2010 3:02 pm

Wilkin så roligt på de halskæder og pegede på en enkel hvor der stod 'i love emo boys' derefter pegede han på hele rækken med i love goth boys osv og sagde "køb en jeg betaler" hvorefter han gik derind og ventede på hende roligt med et smil
Tilbage til toppen Go down
Julia

Julia


Antal indlæg : 78
Job/hobbies : Går rundt efter genstande hun kan bruge til noget

En tur i centeret-Wilkin privat Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat EmptyLør Sep 18, 2010 3:06 pm

Julia kiggede på ham mens hun vendte om mod butikken"virkelig"spurgte hun og tænkte lidt"men du skal da også have en"sagde hun bagefter mens hun tænkte lidt og gik hen til butikken og kiggede på alle smykkerne de var så seje mest emo og goth det var bare så fedt. Hun lod håret falde lidt ned over ryggen uden at hun havde lagt mærke til det. Hun kiggede så ventende hen på Wilkin hun ventede på hans svar.
Tilbage til toppen Go down
Wilkin

Wilkin


Antal indlæg : 84
Job/hobbies : træner og er kassemand i en goth kiosk

En tur i centeret-Wilkin privat Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat EmptyLør Sep 18, 2010 5:44 pm

"nej det behøver jeg ikke" sagde han og viste en halskæde under blusen hvor der stod 'I fuck goth girls' mens han lavede et lidt fløjtende væk før han begyndte at rode i sin lomme hvor han fandt sit visa kort og vinkede hende hen til sig for at få hende til at skynde sig lidt i at vælge
Tilbage til toppen Go down
Julia

Julia


Antal indlæg : 78
Job/hobbies : Går rundt efter genstande hun kan bruge til noget

En tur i centeret-Wilkin privat Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat EmptySøn Sep 19, 2010 9:18 pm

Julia kiggede på halskæden og lavede en kort forførende bevægelse og tog kortet fra hans greb om det og gav ham et blink med det ene øje mens hun gik hen mod butiiken hun fandt en halskæde hvor der stod Don't fuck with me and my guy hun smillede bredt og valgte den hun gk hen for at købe den og ud igen af butikken"Hvad synets du"sagde hun og tog halskæden på den passede enlig meget godt til hende. Den var sej og passende. Hun trippede lidt med fødderne mens hun kiggede rundt omkring.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En tur i centeret-Wilkin privat Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat Empty

Tilbage til toppen Go down
 
En tur i centeret-Wilkin privat
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» et angreb i stor centeret..Wilkin
» En tur i centeret anden del [Julia=privat]
» Ny dag//Namine=privat//
» Fun in town ( Namine=privat)
» Er det din besluting-Deamon privat

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
dragon-ball-universe :: Satan City :: Byen-Satan City :: Stor Centeret-
Gå til: