dragon-ball-universe
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

dragon-ball-universe

Dette forum er lavet om Dragon ball universet
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Masser af jule gratis spins
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 EmptyLør Dec 22, 2018 11:24 pm af caroline_winwin

» En tur i centeret anden del [Julia=privat]
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 EmptyMan Maj 05, 2014 4:33 am af Wilkin

» I want to see your face again-Deamon{Prinvat}
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 EmptySøn Jan 08, 2012 2:53 am af Deamon

» mangler nogen at emne med...
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 EmptyMan Aug 29, 2011 8:25 pm af Hing Chen

» take a look
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 EmptyTirs Jul 12, 2011 1:11 am af maki

» Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 EmptyTors Jun 30, 2011 11:37 am af Wilkin

» Mødet mellem to racer (Jakuji)
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 EmptyMan Jun 27, 2011 4:35 pm af Balicon

» hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 EmptyOns Maj 04, 2011 2:53 pm af Deamon

» emne tak....
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 EmptySøn Apr 24, 2011 5:34 pm af Jakuji

Mest aktive brugere
Jakuji
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 I_vote_lcapI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 I_voting_barI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 I_vote_rcap 
Hing Chen
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 I_vote_lcapI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 I_voting_barI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 I_vote_rcap 
Namine
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 I_vote_lcapI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 I_voting_barI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 I_vote_rcap 
Deamon
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 I_vote_lcapI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 I_voting_barI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 I_vote_rcap 
Wilkin
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 I_vote_lcapI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 I_voting_barI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 I_vote_rcap 
Julia
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 I_vote_lcapI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 I_voting_barI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 I_vote_rcap 
Tokomaro
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 I_vote_lcapI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 I_voting_barI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 I_vote_rcap 
Lilly
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 I_vote_lcapI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 I_voting_barI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 I_vote_rcap 
maki
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 I_vote_lcapI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 I_voting_barI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 I_vote_rcap 
Amaya
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 I_vote_lcapI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 I_voting_barI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 18 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin

Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 EmptyMan Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU

Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …

Kommentarer: 11
ved ikke om dette skal laves Vigtigt
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 EmptyOns Sep 15, 2010 12:52 am af Jakuji
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …

Kommentarer: 40

 

 I want to see your face again-Deamon{Prinvat}

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
ForfatterBesked
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 EmptySøn Mar 27, 2011 2:47 pm

Han smilede roligt "det derfor det hedder i medgang og modgang" hviskede han roligt før han blidt satte sig på hendes røv og masserede hendes ryg blidt med et stort smil "håber du kommer til at nyde det" hviskede han blidt mens han masserede hende videre lidt hårdere så der kom nogle få knæk på hendes ryg som nogle gange følte godt
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 EmptyLør Apr 02, 2011 1:36 am

Namine nød det meget mens hun lukkede hendes øjne og drømte sig ind i en dejlig verden hvor de var en dejlig familie hende, Deamon, og deres børn det var en lykkelig familie. Hun smillede ved det hun tænkte på og vendte om på ryggen mens hun kiggede på Deamon"Deamon vi er da ikke gift"sagde hun og aede hans ene kind blidt.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 EmptyLør Apr 02, 2011 10:23 pm

Han smilede roligt "jeg er ligeglad det små detaljer vi er allerede forlovet vi skal jo bare gifte os" sagde han smilende "og jeg glæder mig allerede" han lagde sig ned ovenpå hende ikke seksuelt og kyssede hende blidt på munden kort "jeg elsker dig Namine og selvom vi ikke er gift er det stadig i medgang og modgang" hviskede han blidt og smilede stort før han kyssede hende igen
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 EmptyLør Apr 09, 2011 1:13 am

Namine nussede ham i hans nakke blidt mens hun gengældte hans kys og lod det varer i lidt lang tid,før hun stoppede"Jeg elsker også dig Deamon"sagde hun og nussede hans ene kind blidt"Det er i medgang og modgang uanset hvad"sagde hun og nikkede. Hun rødmede en lille smule"Glæder mig til at se hvad det bliver"sagde hun og klappede lidt på hendes mave mens hun smillede glad og stort til Deamon.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 EmptyFre Apr 15, 2011 9:17 pm

Han lagde en hånd på hendes mave blidt ovenpå hendes egen mave "ja det gør jeg osse" hviskede han smilende mens han flettede fingre med hende før han langsomt gled ned af hende og begyndte blidt at nusse hendes mave og kysse hendes mave kærligt "min elskelige søn eller datter jeg lover dig der vil aldrig ske jer noget" hviskede han "det gælder osse jeres mor" hviskede han smilende
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 EmptySøn Maj 01, 2011 7:41 pm

Namine rømmede lidt men blev meget glad over at høre det Deamon sagde. Hun kyssede ham blidt på munden mens hun holdte en hånd over hendes mave."Jeg ved at du vil blive en god far Deamon"sagde hun blidt, og nussede hans ene kind."Vi bliver en god familie , ligemeget om det bliver en datter eller en søn så ved barnet at han eller hendes far vil beskytte ham, hende. Sagde hun og smillede stort."Og jeg ved du vil beskytte mig skat"sagde hun blidt.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 EmptySøn Maj 15, 2011 9:06 pm

Han smilede roligt "Jeg vil ikke være en særlig god konge vis jeg ikke var stærk nok til at kunne beskytte min familie min dejlige forlovede og mit dejlige barn" hviskede han roligt "jeg vil altid beskytte jer jeg ville opgive hele planeten for jeres skyld" hviskede han roligt mens han nussede hende kærligt og blidt
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 EmptyFre Jun 03, 2011 11:43 pm

Namine kiggede på Deamon da han sagde det hun blev rigtig glad og kiggede på ham"jeg elsker dig så ubeskriveligt højt og meget Deamon uden dig var jeg helt alene"sagde hun og nussede hans kind blidt,"du bliver en god far, og du er en god konge der er stærk"sagde hun efterfulgt af et blidt smil. Hun holdte blikket på ham"Du er min dejlige forlovede som jeg elsker af hele mit hjerte, barnet får en god far"sagde hun glad og smillende
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 EmptySøn Jan 08, 2012 2:53 am

De blide øjne forblev ind i hendes som var de forbandet til at blive ved med at sidde fast. Øjenkontakten mellem dem var så stærk at man nærmest kunne se en tynd silketråd imellem dem. Der var selvfølgelig intet men det virkede sådan. Som om de ikke kunne flytte deres øjne. Hans træng til at mærke hendes læber mod hans var lige så store som ved deres første kys. Med langsomme og blide bevægelser begyndte han at bøge sig ned mod hende og med et svagt smil rørte deres læber imellem dem og den utrolige følelse var overvældene men vidunderlig samtidigt. Det var som om de ikke havde set hinanden i utrolig lang tid.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 11 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
I want to see your face again-Deamon{Prinvat}
Tilbage til toppen 
Side 11 af 11Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
 Lignende emner
-
» Ved Folkeskolen-Deamon
» Er det din besluting-Deamon privat
» Husker du det-Deamon privat
» et stille sted. (deamon)
» Hing Chen Namine Deamon Kig !

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
dragon-ball-universe :: Space :: Namek-
Gå til: