dragon-ball-universe
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

dragon-ball-universe

Dette forum er lavet om Dragon ball universet
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Masser af jule gratis spins
hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 EmptyLør Dec 22, 2018 11:24 pm af caroline_winwin

» En tur i centeret anden del [Julia=privat]
hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 EmptyMan Maj 05, 2014 4:33 am af Wilkin

» I want to see your face again-Deamon{Prinvat}
hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 EmptySøn Jan 08, 2012 2:53 am af Deamon

» mangler nogen at emne med...
hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 EmptyMan Aug 29, 2011 8:25 pm af Hing Chen

» take a look
hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 EmptyTirs Jul 12, 2011 1:11 am af maki

» Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D
hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 EmptyTors Jun 30, 2011 11:37 am af Wilkin

» Mødet mellem to racer (Jakuji)
hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 EmptyMan Jun 27, 2011 4:35 pm af Balicon

» hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//
hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 EmptyOns Maj 04, 2011 2:53 pm af Deamon

» emne tak....
hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 EmptySøn Apr 24, 2011 5:34 pm af Jakuji

Mest aktive brugere
Jakuji
hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 I_vote_lcaphygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 I_voting_barhygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 I_vote_rcap 
Hing Chen
hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 I_vote_lcaphygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 I_voting_barhygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 I_vote_rcap 
Namine
hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 I_vote_lcaphygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 I_voting_barhygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 I_vote_rcap 
Deamon
hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 I_vote_lcaphygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 I_voting_barhygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 I_vote_rcap 
Wilkin
hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 I_vote_lcaphygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 I_voting_barhygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 I_vote_rcap 
Julia
hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 I_vote_lcaphygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 I_voting_barhygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 I_vote_rcap 
Tokomaro
hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 I_vote_lcaphygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 I_voting_barhygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 I_vote_rcap 
Lilly
hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 I_vote_lcaphygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 I_voting_barhygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 I_vote_rcap 
maki
hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 I_vote_lcaphygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 I_voting_barhygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 I_vote_rcap 
Amaya
hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 I_vote_lcaphygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 I_voting_barhygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 18 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin

Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 EmptyMan Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU

Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …

Kommentarer: 11
ved ikke om dette skal laves Vigtigt
hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 EmptyOns Sep 15, 2010 12:52 am af Jakuji
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …

Kommentarer: 40

 

 hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//

Go down 
4 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//   hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 EmptyOns Okt 13, 2010 1:26 pm

Hing smillede til mens hun lagge hovedet ind til ham og tænkte lidt på hvad hun skulle sige,hun følte sig lidt træt og lidt dåreligt sidden hun vågnede op ved 8:00 tiden.Hun kiggede op på ham og kælede ham ved kinden,hun kiggede hen på Deamon"han trænger nok bare til lidt frisk luft eller også ved jeg det ikke sagde hun som svar på Jakujis spørgsmål.
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//   hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 EmptyOns Okt 13, 2010 4:15 pm

Namine kiggede med et lidt bekymret blik efter Deamon og vendte det lidt tilbage på Hing og Jakuji"Ja Hing jeg tror du har ret han havde nok brug for frisk luft måske til at klare hans tanke op eller noget"sagde hun og smillede venligt til dem begge to. Hun lænede sig lidt tilbage på dne stol hun sad på og kiggede lidt rundt"Vi skal nu hygge os alle sammen skal vi ikke"spurgte hun med et større smil. Hun bekymrede sig måske alt for meget om Deamon men det gjorde man jo den man elsker bekymre man sig jo om hun smillede lidt mindre mens hun tænkte lidT*hmm bare denne aften her ikke blive dårlig vi skal jo hygge os sammen alle fire*tænkte hun lidt. Hun så Hing ved Jakuji og tænkte lidt på at gå ud til Deamon på balkonen men han ville måske være alene
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//   hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 EmptyLør Okt 16, 2010 10:35 am

Deamon lod sig falde ned og stå og så op på himlen "HEJ NAMINE" råbte han smilende og lagde sig ned på balkonen "og Jakuji og Hing hvad siger i til at ligge herude og se på stjerner" spurgte han roligt fordi stjernerkiggeri var noget virkelig romantisk og han elskede at lave lidt romantik sammen med Namine tja han elskede hende jo så hvorfor ikke? Det svar stillede han altid sig selv når han ville lave noget romantisk med Namine men for det meste var de ikke sammen så det var meget svært han var jo på Namek i krig og hun var på jorden men det var godt at vide der var et negativt sted de kunne være sammen
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//   hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 EmptyLør Okt 16, 2010 2:08 pm

Han kiggede på dem alle sammen med et stille smil på sine læber *stjerner*tænkte han og kiggede på hing "skal vi det hing"spurgte han og kiggede på hende med et stille smil.
Han kiggede på dem igen *hvad med bare slappe af for engang skyld*tænkte han og kiggede så på Hing igen "elsker dig skat sagde han og kiggede på hende med et smil.


//krea svigt//
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//   hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 EmptyLør Okt 23, 2010 10:41 pm

"jo det kan vi godt"sagde hun med et smil"elsker også dig skat"hun kyssede ham på munden og lagge sit hovede på hans ene skulderen,hun havde det ikke så godt ligenu men alligevel vil hun godt med ud og kigge på stjernerne.Hun begyndte at gå ud da hun så kunne mærke at hun skulle kaste op"undskyld mig bare gå i forvejen jeg kommer lige om lidt"hun løb ud på badeværelset.
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//   hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 EmptyMan Okt 25, 2010 8:37 pm

Namine kiggede efter Hing chen mens hun bagefter kiggede på Deamon og smillede lidt hun kyssede ham på munden og løb efter Hing, da hun så nåede hende satte hun sig på huk ved hende"er du okay Hing chen"spurgte hun med en meget venlig stemme der var lidt blid i det. Hun sad lidt og mærkede at hun selv fik det lidt dårlig måske var det noget hun havde spist eller måske var det fordi hun tænkte for meget hun lænede hovedet tilbage mens hun holdte en hånd foran hendes øjne"det må være alt det eg har været igennem"sagde hun stille og løb så hen til et gæsteværelse lidt op af nogle trapper hvor der var en seng hun lagde sig derned på den mens hun tog en pude foran hovedet lidt"Av"sagde hun stille hun havde meget ondt i hovedet"Jeg kan huske så mange ting på en gang"sagde hun så stille
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//   hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 EmptyMan Okt 25, 2010 9:18 pm

Deamon så efter Namine "skatter?" spurgte han undrende og rejste sig og styrtede efter hende indtil han stoppede ved starten af trappen og så på Hing lidt mistænksomt før han smuttede op til Namine og lagde sig ved siden af hende "hvad er der skat" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//   hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 EmptyMan Okt 25, 2010 9:42 pm

Jakuji så på hing da hun skyndte sig sådan blev han lidt urolig og gik med hende og stod ved hende og sørgede for at hun ikke skulle gå i panik eller noget.
"så så skat det går nok"sagde han med et stille smil på sine læber og nussede hende på ryggen og håbede på at der ikke var noget slemt noget der var galt med hende "hvordan har du det nu skat"spurgte han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber bare for at høre til hende lige nu.
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//   hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 EmptyMan Okt 25, 2010 9:46 pm

Hun kunne mærke hans nussende"jeg har det fint"sagde hun og lagge sit hovedet på hans skulder"jeg tror bare at jeg skal hvile mig lidt"hun holdt om hans hænder og kyssede ham på læberne.


Sidst rettet af Hing Chen Lør Nov 13, 2010 10:57 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//   hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 EmptyTirs Okt 26, 2010 1:23 pm

Namine fjernede puden fra sit ansigt mens hun kiggede på ham"Deamon"spurgte hun mens hun tog sig til hovedet lidt"Jeg har lidt ondt i hovedet torr jeg har tænkt på så meget"sagde hun og lagde puden for ansigtet igen mens hun undrede sig lidt over hvad der var med Hing og Jakuji. Hun var glad for Deamon var ved hende det gav hende altid tryghed.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//   hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 EmptyOns Nov 03, 2010 3:21 pm

Deamon stoppede op ved døren og lyttede lidt før han smilede og gik hen til Namine og lagde armene blidt om hende "rolig skatter rolig du skal bare slappe lidt af" hviskede han "du skal ikke tænke så meget hvad tænker du på" spurgte han mens han indvendigt triumferede fordi han for en gang skyld kunne gætte rigtigt "forresten har du lagt mærke til hing kastede op? Jeg tror jeg har gættet hvad det er som gør det"

//seriøst Hing da du skrev du løb ud og kastede op var det første der fløj ind i mit hoved var Hing er gravid det var derfor Deamon stoppede op på trappen og kiggede tilbage^^
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//   hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 EmptyTors Dec 09, 2010 9:16 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "det var godt skat at du har det godt"sagde han og kiggede bare på hende *den er god med dig skat der er et eller andet med dig du kan ikke kaste op uden at der er noget du kan være syg eller gravid*tænkte han og kiggede lidt rundt og gik så hen til et vindue og kiggede ud fra stedet.
"når folkens hvad skal vi lave eller havde i sagt noget også jeg bare har glemt det"sagde han med et stille og roligt smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//   hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 EmptyFre Dec 10, 2010 12:56 am

Hing viste ikke hvad hun skulle sige som svar på hans spørgsmål men sagde bare"det ved jeg ikke"hun kom ud fra badeværelset og kiggede på Jakuji,hun gik hen til ham og lagge armen omkring ham og kiggede lidt rundt"tja har du måske selv en idee til hvad vi kunne lave"hun smillede.
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//   hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 EmptyOns Jan 26, 2011 9:38 pm

Namine kiggede på Deamon og kiggede lidt hen imod døren til det værelse hun var løbet ind på"Kaster Hing op er der sket noget med hende"spurgte hun undren og holdte om den nærmeste pude mens hun kiggede ned i den"Jeg tænker for meget det burde jeg ikke gøre"sagde hun stille og smillede blidt til Deamon"Undskyld fordi jeg gør dig bekymret"sagde hun så og hørte Jakuji snakke og hun lyttede efter hvad kunne de lave hygge sig med at gå rund ti huseet eller måske snakke med hinanden eller ja noget andet. Namine vidste ikke om der var onde Sayajiner udenfor eller Cyborgs udenfor men hun kunne ikke høre noget.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//   hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 EmptyTors Jan 27, 2011 12:20 am

Han så på Namine og gik lidt rundt tænkende før han tog Namine's hånd blidt og hev hende med ham udenfor på terrassen og hen til gitteret hvorefter han gik om bag ved hende og lagde armene om hende blidt "hvad synes du om denne fantastiske nat" spurgte han blidt
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//   hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 EmptyMan Apr 11, 2011 11:05 pm

Han kiggede på dem med et smil på sine læber "men hvad skal vi lave nu og er du helt sikker på at du har det godt Hing min dejlige skat jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre uden dig i mit liv"sagde han og og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og viste ikke hvad han skulle sige lige nu han var jo en meget stærk men også bekymret person når det kom an på hvem det var.
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//   hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 EmptySøn Maj 01, 2011 4:24 pm

"ja jeg har det fint"sagde hun og smillede til ham,hun tænkte lidt hvor hun så lagde sit hovede på hans skulder"du er også mit liv for jeg viste heller ikke hvad jeg skulle gøre uden dig" hun lukkede øjne lidt mens hun holdte om ham.
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//   hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 EmptySøn Maj 01, 2011 7:35 pm

Namine kiggede over skulderen til Deamon mens hun kiggede på stjernerne"natten er smuk, hele denne aften er fantastisk, mest fordi du var ved min side hele aftenen"sagde hun blidt, og nussede ham lidt mens han holdte om hende."Hvis man kigger efter kan man godt få øje på nogle stjernebilleder, enda nogle stjerneskud, hvis der nu kommer et hvad vil du så ønske dig"spurgte hun og kiggede på Deamon med et blidt stort smil. Hun var glad for hun havde ham ved hende nu, selvom hun også var glad for Hing chan, og Jakuji.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//   hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 EmptyOns Maj 04, 2011 2:53 pm

Han så på hende smilende "jeg ville ønske det eneste jeg har brug for i hele verdenen" sagde han roligt og så hende i øjnene "at vi to bliver sammen for evigt" hviskede han og kyssede hendes skulder kærligt før han så ned "tror du der er langt ned herfra" spurgte han roligt før han flettede fingre med hende "JAKUJI HVAD MED AT TAGE EN FLYVETUR MED VORES PIGER" sagde han smilende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//   hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon// - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Hing Chen Namine Deamon Kig !
» En tur ved stranden-Hing chen
» Festen er igang-Jakuji, Hing Chen
» Ny dag//Namine=privat//
» træning(Namine)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
dragon-ball-universe :: Space :: Planet Frieza-
Gå til: