dragon-ball-universe
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

dragon-ball-universe

Dette forum er lavet om Dragon ball universet
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Masser af jule gratis spins
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne EmptyLør Dec 22, 2018 11:24 pm af caroline_winwin

» En tur i centeret anden del [Julia=privat]
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne EmptyMan Maj 05, 2014 4:33 am af Wilkin

» I want to see your face again-Deamon{Prinvat}
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne EmptySøn Jan 08, 2012 2:53 am af Deamon

» mangler nogen at emne med...
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne EmptyMan Aug 29, 2011 8:25 pm af Hing Chen

» take a look
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne EmptyTirs Jul 12, 2011 1:11 am af maki

» Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne EmptyTors Jun 30, 2011 11:37 am af Wilkin

» Mødet mellem to racer (Jakuji)
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne EmptyMan Jun 27, 2011 4:35 pm af Balicon

» hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne EmptyOns Maj 04, 2011 2:53 pm af Deamon

» emne tak....
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne EmptySøn Apr 24, 2011 5:34 pm af Jakuji

Mest aktive brugere
Jakuji
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne I_vote_lcapVigtig Spørgsmål til alle brugerne I_voting_barVigtig Spørgsmål til alle brugerne I_vote_rcap 
Hing Chen
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne I_vote_lcapVigtig Spørgsmål til alle brugerne I_voting_barVigtig Spørgsmål til alle brugerne I_vote_rcap 
Namine
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne I_vote_lcapVigtig Spørgsmål til alle brugerne I_voting_barVigtig Spørgsmål til alle brugerne I_vote_rcap 
Deamon
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne I_vote_lcapVigtig Spørgsmål til alle brugerne I_voting_barVigtig Spørgsmål til alle brugerne I_vote_rcap 
Wilkin
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne I_vote_lcapVigtig Spørgsmål til alle brugerne I_voting_barVigtig Spørgsmål til alle brugerne I_vote_rcap 
Julia
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne I_vote_lcapVigtig Spørgsmål til alle brugerne I_voting_barVigtig Spørgsmål til alle brugerne I_vote_rcap 
Tokomaro
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne I_vote_lcapVigtig Spørgsmål til alle brugerne I_voting_barVigtig Spørgsmål til alle brugerne I_vote_rcap 
Lilly
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne I_vote_lcapVigtig Spørgsmål til alle brugerne I_voting_barVigtig Spørgsmål til alle brugerne I_vote_rcap 
maki
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne I_vote_lcapVigtig Spørgsmål til alle brugerne I_voting_barVigtig Spørgsmål til alle brugerne I_vote_rcap 
Amaya
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne I_vote_lcapVigtig Spørgsmål til alle brugerne I_voting_barVigtig Spørgsmål til alle brugerne I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 18 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin

Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne EmptyMan Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU

Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …

Kommentarer: 11
ved ikke om dette skal laves Vigtigt
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne EmptyOns Sep 15, 2010 12:52 am af Jakuji
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …

Kommentarer: 40

 

 Vigtig Spørgsmål til alle brugerne

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Vigtig Spørgsmål til alle brugerne Empty
IndlægEmne: Vigtig Spørgsmål til alle brugerne   Vigtig Spørgsmål til alle brugerne EmptyMan Sep 20, 2010 10:43 am

Hey alle kære bruger her på DBU

Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til kan bruge alt den hjælp jeg kan få


Med Venlig Hilsen Admin Jakuji
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Julia

Julia


Antal indlæg : 78
Job/hobbies : Går rundt efter genstande hun kan bruge til noget

Vigtig Spørgsmål til alle brugerne Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtig Spørgsmål til alle brugerne   Vigtig Spørgsmål til alle brugerne EmptyMan Sep 20, 2010 2:49 pm

Jeg syntes at der mangler steder til at emne i og ved xD
og til reklame så tror jeg godt jeg kan give links rundt^^
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

Vigtig Spørgsmål til alle brugerne Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtig Spørgsmål til alle brugerne   Vigtig Spørgsmål til alle brugerne EmptyMan Sep 20, 2010 3:25 pm

tja jeg har ikke en idee nu men kommer nok med noget sener.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Vigtig Spørgsmål til alle brugerne Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtig Spørgsmål til alle brugerne   Vigtig Spørgsmål til alle brugerne EmptyMan Sep 20, 2010 4:43 pm

og hvad er det så for nogen steder du har i tankerne Julia
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

Vigtig Spørgsmål til alle brugerne Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtig Spørgsmål til alle brugerne   Vigtig Spørgsmål til alle brugerne EmptyMan Sep 20, 2010 4:44 pm

ja godt spørgsmål^^
Tilbage til toppen Go down
Julia

Julia


Antal indlæg : 78
Job/hobbies : Går rundt efter genstande hun kan bruge til noget

Vigtig Spørgsmål til alle brugerne Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtig Spørgsmål til alle brugerne   Vigtig Spørgsmål til alle brugerne EmptyMan Sep 20, 2010 5:19 pm

En kirkegård måske? ved ikke om det kan passe ind men ellers måske flere planter end Namek^^
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

Vigtig Spørgsmål til alle brugerne Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtig Spørgsmål til alle brugerne   Vigtig Spørgsmål til alle brugerne EmptyMan Sep 20, 2010 5:20 pm

planeter og ikke planter Julia^^
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

Vigtig Spørgsmål til alle brugerne Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtig Spørgsmål til alle brugerne   Vigtig Spørgsmål til alle brugerne EmptyMan Sep 20, 2010 5:21 pm

elelr er dte planter du snakker om:S
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Vigtig Spørgsmål til alle brugerne Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtig Spørgsmål til alle brugerne   Vigtig Spørgsmål til alle brugerne EmptyMan Sep 20, 2010 5:27 pm

en kirkegård når ja folk skal jo begraves et sted
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

Vigtig Spørgsmål til alle brugerne Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtig Spørgsmål til alle brugerne   Vigtig Spørgsmål til alle brugerne EmptyMan Sep 20, 2010 5:29 pm

Ja det kan man give dig ret i for man lader da ikke en lig ligge og flyde vel^^
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Vigtig Spørgsmål til alle brugerne Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtig Spørgsmål til alle brugerne   Vigtig Spørgsmål til alle brugerne EmptyMan Sep 20, 2010 5:36 pm

nope gør man ikke
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

Vigtig Spørgsmål til alle brugerne Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtig Spørgsmål til alle brugerne   Vigtig Spørgsmål til alle brugerne EmptyMan Sep 20, 2010 5:39 pm

^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vigtig Spørgsmål til alle brugerne Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtig Spørgsmål til alle brugerne   Vigtig Spørgsmål til alle brugerne Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Sorry alle sammen
» hvor er alle sammen henne !!!!!
» The time i use-Alle er velkommen til at komme
» Kroen i Landsbyen (åben for alle)
» Et royalt møde-Alle er velkommen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
dragon-ball-universe :: Om Dbz-Universe :: Nyheder-
Gå til: