dragon-ball-universe
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

dragon-ball-universe

Dette forum er lavet om Dragon ball universet
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Masser af jule gratis spins
Fun in town ( Namine=privat) EmptyLør Dec 22, 2018 11:24 pm af caroline_winwin

» En tur i centeret anden del [Julia=privat]
Fun in town ( Namine=privat) EmptyMan Maj 05, 2014 4:33 am af Wilkin

» I want to see your face again-Deamon{Prinvat}
Fun in town ( Namine=privat) EmptySøn Jan 08, 2012 2:53 am af Deamon

» mangler nogen at emne med...
Fun in town ( Namine=privat) EmptyMan Aug 29, 2011 8:25 pm af Hing Chen

» take a look
Fun in town ( Namine=privat) EmptyTirs Jul 12, 2011 1:11 am af maki

» Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D
Fun in town ( Namine=privat) EmptyTors Jun 30, 2011 11:37 am af Wilkin

» Mødet mellem to racer (Jakuji)
Fun in town ( Namine=privat) EmptyMan Jun 27, 2011 4:35 pm af Balicon

» hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//
Fun in town ( Namine=privat) EmptyOns Maj 04, 2011 2:53 pm af Deamon

» emne tak....
Fun in town ( Namine=privat) EmptySøn Apr 24, 2011 5:34 pm af Jakuji

Mest aktive brugere
Jakuji
Fun in town ( Namine=privat) I_vote_lcapFun in town ( Namine=privat) I_voting_barFun in town ( Namine=privat) I_vote_rcap 
Hing Chen
Fun in town ( Namine=privat) I_vote_lcapFun in town ( Namine=privat) I_voting_barFun in town ( Namine=privat) I_vote_rcap 
Namine
Fun in town ( Namine=privat) I_vote_lcapFun in town ( Namine=privat) I_voting_barFun in town ( Namine=privat) I_vote_rcap 
Deamon
Fun in town ( Namine=privat) I_vote_lcapFun in town ( Namine=privat) I_voting_barFun in town ( Namine=privat) I_vote_rcap 
Wilkin
Fun in town ( Namine=privat) I_vote_lcapFun in town ( Namine=privat) I_voting_barFun in town ( Namine=privat) I_vote_rcap 
Julia
Fun in town ( Namine=privat) I_vote_lcapFun in town ( Namine=privat) I_voting_barFun in town ( Namine=privat) I_vote_rcap 
Tokomaro
Fun in town ( Namine=privat) I_vote_lcapFun in town ( Namine=privat) I_voting_barFun in town ( Namine=privat) I_vote_rcap 
Lilly
Fun in town ( Namine=privat) I_vote_lcapFun in town ( Namine=privat) I_voting_barFun in town ( Namine=privat) I_vote_rcap 
maki
Fun in town ( Namine=privat) I_vote_lcapFun in town ( Namine=privat) I_voting_barFun in town ( Namine=privat) I_vote_rcap 
Amaya
Fun in town ( Namine=privat) I_vote_lcapFun in town ( Namine=privat) I_voting_barFun in town ( Namine=privat) I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 18 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin

Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
Fun in town ( Namine=privat) EmptyMan Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU

Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …

Kommentarer: 11
ved ikke om dette skal laves Vigtigt
Fun in town ( Namine=privat) EmptyOns Sep 15, 2010 12:52 am af Jakuji
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …

Kommentarer: 40

 

 Fun in town ( Namine=privat)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Fun in town ( Namine=privat) Empty
IndlægEmne: Fun in town ( Namine=privat)   Fun in town ( Namine=privat) EmptySøn Sep 12, 2010 7:05 pm

S: West City-Boliger
T: 20:00
O: Øde
V: Mørkt
D: Idag
P: Billedet

Deamon gik roligt igennem gaderne mens han fløjtede og smilede over hele femøren og tænkte på at han igen havde lavet en perfekt Deathbeam mod et træ desværre var et træ nemt nok i forhold til den virkelige vare så der var stadig en lang vej endnu dog klarede han sig fint med det han kunne indtil videre mens han roligt gik videre i forhold til alle andre sayajiner trænede han i tingene som Freeza gjorder fordi han mente at det var stærkest han fløj op over husende nu skulle han vise at han havde ret i at det var stærkere "DEATH STRIKE" råbte han og en rød stråle fløj ned og total destruerede et hus
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Fun in town ( Namine=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town ( Namine=privat)   Fun in town ( Namine=privat) EmptySøn Sep 12, 2010 7:12 pm

Namine gik rundt i de meget fyldte gader af folk både mennesker, og væsner som dem hun havde hørt om dem så var ude på at ødelægge enhver ting de fik øje på. HUn hørte en lyd en lyd der enlig var ret tæt på hende hun kiggede rundt mens hun gik videre rundt i gaderne hun havde enlig aldrig værte her før men følgte sig ikke passend eind dens slags folk hun lagde mærke til var her var dem med enorme kræfter og styrke hun var et menneske og holdte lidt afstand fra dem. Hun havde det lange lyseblonde hår hængende løst, pandehårte gik lidt ned i øjnene men hun kunne stadig se de krystalblå øjne faldt så på en person en dreng der stod der hun gik ikke tættere på men så de andre flokke af folk og magtfulde mennesker i nærheden af hende. *hvad sker der her*tænkte hun der kunne sagtens begynde brande når det skulle være i både træerne og andre steder. Namine kiggede på drengen mon han havde set hende.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Fun in town ( Namine=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town ( Namine=privat)   Fun in town ( Namine=privat) EmptySøn Sep 12, 2010 7:16 pm

Deamon gøs ved det hele "nej ondskab er ikke min ting" sagde han og landede igen før han begyndte at gå og gik direkte forbi en pige som så på ham han så hende i øjnene kort før han blinkede frækt og charmerende og gik videre af sted mellem boligerne
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Fun in town ( Namine=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town ( Namine=privat)   Fun in town ( Namine=privat) EmptySøn Sep 12, 2010 7:20 pm

Namine kiggede lidt ligeud i hendes udsigt der var mange der snart ville begynde at kæmpe mod hinanden,så hun blev bare stående. Hun holdte lidt rundt om sig selv lidt koldt var der for hende hun havde jo også kun en lårkort silkehvid kjole på udne nogen jakke. HUn vendte sig om og smillede til drengen selvom han gik med ryggen til hende"Er du med i de her kampe"spurgte hun og hev lidt fat i hans ene ærme på trøjen. Hun vidste ikke lige hvorfor hun pludselig gjorde det men nu var det forsent.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Fun in town ( Namine=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town ( Namine=privat)   Fun in town ( Namine=privat) EmptySøn Sep 12, 2010 7:40 pm

Han vente blikket mod hende med et smil "nej det er jeg ikke jeg er forsvare og træner ikke en kæmper medmindre det er for at beskytte jorden" han smilede roligt mens han gav hende hånden i et håndtryk "Deamon er mit navn" sagde han kort mens han ventede på hendes navn
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Fun in town ( Namine=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town ( Namine=privat)   Fun in town ( Namine=privat) EmptySøn Sep 12, 2010 7:44 pm

Namine vendte først hovedet bagud lidt for at kigge på alle tingene og omgivelserne, alle de forskellige racer hun kendte kun til sin egen race"Namine hyggeligt at møde dig"sagde hun og gav hånden et trykt. Hun vendte sig så om igen"Hvor var du på vej hen da du gik?, og jeg enlig meget imponeret af dig jeg troede du var en som de derover"sagde hun og pegede på alle de magtfulde skabninger der var igang med at ødelægge næsten hele byen.Hun holdte begge hænder rundt om sig selv mest for ikke at fryse.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Fun in town ( Namine=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town ( Namine=privat)   Fun in town ( Namine=privat) EmptySøn Sep 12, 2010 7:58 pm

"på vej hjem til min lejlighed" sagde han smilende "den der tager jeg som en kompliment" han nikkede roligt og slap hendes hånd "vil du med hjem det ser ud til du fryser" han smilede roligt og begyndte at gå igen mod en trappeopgang en af de eneste som stadig var helt uskadeligt
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Fun in town ( Namine=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town ( Namine=privat)   Fun in town ( Namine=privat) EmptySøn Sep 12, 2010 8:01 pm

Namine smillede og nikkede så hun frøs virkelig meget hun gik op ved siden af ham så hun kunne følge med hen til den opgang de var på vej ind ad"Bor du øverst og tak"sagde hun bare sådan uden vidre men nok mest fordi han måske kunne kunne at hun frøs. Namine smillede og kiggede tilbage"Men skal vi slet ikke holde øje med dem så de ikke ødelægger det hele måske hele byen"spurgte hun og kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Fun in town ( Namine=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town ( Namine=privat)   Fun in town ( Namine=privat) EmptySøn Sep 12, 2010 8:14 pm

Deamon gik op og kiggede ud af vinduet før han hoppede ud af vinduet og ned til dem hvor han så slap noget af hans kraft løs og skød en masse Death Beam afsted hvorefter alle løb for livet af skræk over at der kom små kratere over alt mens han sørgede for ikke at skade nogen før han fløj op til hende igen med et smil
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Fun in town ( Namine=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town ( Namine=privat)   Fun in town ( Namine=privat) EmptySøn Sep 12, 2010 8:16 pm

Namine kiggede først med store øjne ned på de folk der løb væk fra hans kræfter hun havde enlig aldrig set sådan noget før og stod med åben mund"wo..wow"stammede hun lidt og vendte så hovedet mod ham hun sad på vindues karm overfor ham vinden blæste ind og tog fat i hendes hår det føltes dejligt"wow hvor er her bare dejligt oppe hos dig Deamon man kan se alt og en god udsigt"sagde hun smillende
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Fun in town ( Namine=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town ( Namine=privat)   Fun in town ( Namine=privat) EmptySøn Sep 12, 2010 8:18 pm

Han hoppede ned fra vindueskarmen og så på hende med et smil "tja det er fint" sagde han og gik hen og satte sig på en stol "du er et menneske ikk" spurgte han roligt mens han fortsat så på hende med et roligt venligt og charmerende smil
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Fun in town ( Namine=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town ( Namine=privat)   Fun in town ( Namine=privat) EmptySøn Sep 12, 2010 8:22 pm

Namine smillede tilbage til ham og vendte hovedet ud ad vinduet igen vinden nød hun meget og lukkede sine krystalblå øjne mens hun lagde hovedet på skrå"Hvor er vinde bare djelige så kolde friskende"sagde hun og vendte så hovedet mod ham mens hun åbnede sine øjne stille og langsomt"Jo det er jeg, hvad med dig efter de kræfter du fyrede af så kan jeg gætte lidt at du ikke er et menneske"sagde hun med et smil og satte sig på kanten af vinduets kram mens hun smillede kært til ham
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Fun in town ( Namine=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town ( Namine=privat)   Fun in town ( Namine=privat) EmptySøn Sep 12, 2010 8:41 pm

Han smilede og så på hende "nej en mægtig race ved navn Sayajiner" sagde han roligt mens han så på hende roligt "du ser meget smuk ud" sagde han genert og kløede sig i nakken før han rejste sig gik ud i køkkenet fandt 2 colaer og tog dem med ind han stillede en til hende på sofabordet og satte sig i en lænestol
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Fun in town ( Namine=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town ( Namine=privat)   Fun in town ( Namine=privat) EmptySøn Sep 12, 2010 8:48 pm

Namine rødmede lidt mens hun kiggede på ham så hoppede hun med et lille skridt ned fra vinduets kram og gik hen til sofabordet hvor han ahvde stillet colaen. Hun satte sig ned i sofaan oglagde det ene ben kryds over det andet"Mange tak"sagd ehun smillende"Du er også smuk eller måske ville stærk passe bedre..nej du er også smuk"sagde hun med et lilel grin. Namine kiggede rundt der hvor hun sad man kunne godt finde på noget at lave herinde.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Fun in town ( Namine=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town ( Namine=privat)   Fun in town ( Namine=privat) EmptySøn Sep 12, 2010 9:00 pm

Han rettede blikket imod hende med et roligt smil "du er altså smukkest" sagde han roligt med et smil "jeg er pæn ikke smuk" han smilede roligt og lænede sig tilbage mens han roligt drak videre af den med et roligt smil og så fortsat så på hende uden at vide hvad han nu skulle sige
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Fun in town ( Namine=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town ( Namine=privat)   Fun in town ( Namine=privat) EmptySøn Sep 12, 2010 9:07 pm

Namine kiggede hen på ham mens hun rødmede lidt mer over det han sagde til hende den smukkeste det var der aldrig nogen der havde sagt til hende før. "Syntes du mange tak hey har du nogle film vi kunne se en sammen hvis du har lyst eller lave noget andet"sagd ehun smillende og rejste sig fra sofeen og tog colaeen mens hun drak en tår af den og vendte sig mod ham. Hun stilte colaaen ned på bordet og smillede til ham"Er der mange rum i din lejlighed"spurgte hun venligt
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Fun in town ( Namine=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town ( Namine=privat)   Fun in town ( Namine=privat) EmptySøn Sep 12, 2010 9:28 pm

"tja der er en masse film derhenne" han pegede hen på en reol med bunker af film "1045 sidst jeg talte" han så på hende "altså af filmene" han smilede roligt "badeværelse køkken stue soveværelse og gæste værelse" nikkede han roligt
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Fun in town ( Namine=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town ( Namine=privat)   Fun in town ( Namine=privat) EmptySøn Sep 12, 2010 9:32 pm

Namine smillede og tog fat i hans hånd og trak ham hen med til hans fjernsyn"Skal vi ikke se en film sammen det vil blive så hyggeligt og sjovt bare os to"sagde hun og ventede på hans svar hun så sig rundt og efter det han forklarede med gæsteværese"Gæsteværelse så jeg kan sove her hos dig"spurgte hun og kiggede på ham med et smil mens hun satte sig tilbage i sofaeen hun gav slip på hans hånd mens hendes smil blev større byen larmede ikke så meget som før.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Fun in town ( Namine=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town ( Namine=privat)   Fun in town ( Namine=privat) EmptySøn Sep 12, 2010 9:39 pm

"jo da selvfølgelig kan du det" sagde han og fandt nogle film frem "hvad med" han læste overskriften "Batman The dark knight" sagde han med tryk på bat og dark før han lagde den på bordet "eller Hitman" han lagde osse den på bordet "eller Twilight? Hvad laver den her" spurgte han undrende men trak på skulderen og lagde osse den på bordet "eller en anden"
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Fun in town ( Namine=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town ( Namine=privat)   Fun in town ( Namine=privat) EmptySøn Sep 12, 2010 9:43 pm

Namine gik hen til ham og kiggede ned på alle de mange forskellige film der lå på bordet hun smillede lidt"Hvad vil du se jeg vil se twilight den skulle være s¨romantisk"sagde hun drømmende mens hun holdte hænderne ved hendes bryst mens hun kiggede videre på de film han tog op der var jo mange det havde han selv sagt"Deamon?...Kunne du nogensinde finde på at dræbe mig"spurgte hun mens hun kiggede ned lidt mens hun holdte hænderne rundt om sig selv lidt hun frøs lidt igen
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Fun in town ( Namine=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town ( Namine=privat)   Fun in town ( Namine=privat) EmptySøn Sep 12, 2010 9:47 pm

Han vente blikket imod hende chokket før han tog twilight op "så ser vi den" han så stadig chokket på hende det spørgsmål havde han et svar på men dog var han stadig chokket "nej aldrig Namine" sagde han roligt med et smil "jeg kunne aldrig finde på at skade dig" han gik hen og satte filmen på før han gik hen og lagde sig på sofaen på siden mens han så på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Fun in town ( Namine=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town ( Namine=privat)   Fun in town ( Namine=privat) EmptySøn Sep 12, 2010 9:52 pm

Namine kiggede på ham mens hun stod lidt stille men vendte sig om og satte sig hen i sofaeen hun satte sig tæt ved siden af ham mest fordi hun havde lyst og lidt på grund af hun frøs lidt"Jeg ville heller ikke skade dig selvom jeg enlig ikke tror jeg kan det jeg jo et menneske så det kan blive ldit svært"sagde hun med et lille grin hun smillede til ham"Deamon er det okay med twilight"spurgte hun med hvoedet lagt til siden lidt hun ventede svaret og ville ikke kigge ind i fjernsynet før han havde svaret hun ville jo også gerne høre ham og hans stemme den var djelig at høre på.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Fun in town ( Namine=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town ( Namine=privat)   Fun in town ( Namine=privat) EmptySøn Sep 12, 2010 9:54 pm

"ja da selvfølgelig" sagde han roligt og smilende før han bankede på sofaen for at vise hende hun bare kunne ligge sig hos ham vis hun ville mens han så genert væk fordi han var ved at rødme han var bare sådan en type som sagde hvad han mente og ville have uden at tænke på at det kunne lyde pinligt før bagefter han havde sagt det
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Fun in town ( Namine=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town ( Namine=privat)   Fun in town ( Namine=privat) EmptySøn Sep 12, 2010 9:59 pm

Namine smillede til ham og prøvede at se havd han skjulte men lod det være så lagde hun sig ned på hans skød mens hun vendte hovedet op på ham"Jeg har enlig aldrig tænkt på at du har smukke øjne de meget smukke"sagde hun venligt nu rødmede hun også lid tog holdte sine hænder op foran øjnene for at han ikke skulle se hende rødme hun så smukkeste ud når hun ikke rødmede"Deamon er du meget stærk"spurgte hun igennem sine fingre hun kunne høre tv'et lydene derfra men hun lå stadig på hans skød hun lå meget godt på ham hun håbede det var iorden med ham.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Fun in town ( Namine=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town ( Namine=privat)   Fun in town ( Namine=privat) EmptySøn Sep 12, 2010 10:02 pm

Han så ned på hende hans rødmen var væk mens han smilede "du rødmer jo" sagde han og hev hende op og ligge ved siden af ham han lå på siden helt ind mod sofa ryggen så der var lige præcis plads til at hun kunne ligge ved siden af ham mens han hev hende ind til sig med en hånd på hendes mave "stærk nok til at rykke rundt på dig" sagde han drillende mens han begyndte at nusse hendes mave
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fun in town ( Namine=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town ( Namine=privat)   Fun in town ( Namine=privat) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Fun in town ( Namine=privat)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Ny dag//Namine=privat//
» New in town (åbent)
» Husker du det-Deamon privat
» Hing Chen Namine Deamon Kig !
» hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
dragon-ball-universe :: West City :: Byen-West City :: West City-Boliger-
Gå til: