dragon-ball-universe
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

dragon-ball-universe

Dette forum er lavet om Dragon ball universet
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Masser af jule gratis spins
Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D EmptyLør Dec 22, 2018 11:24 pm af caroline_winwin

» En tur i centeret anden del [Julia=privat]
Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D EmptyMan Maj 05, 2014 4:33 am af Wilkin

» I want to see your face again-Deamon{Prinvat}
Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D EmptySøn Jan 08, 2012 2:53 am af Deamon

» mangler nogen at emne med...
Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D EmptyMan Aug 29, 2011 8:25 pm af Hing Chen

» take a look
Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D EmptyTirs Jul 12, 2011 1:11 am af maki

» Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D
Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D EmptyTors Jun 30, 2011 11:37 am af Wilkin

» Mødet mellem to racer (Jakuji)
Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D EmptyMan Jun 27, 2011 4:35 pm af Balicon

» hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//
Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D EmptyOns Maj 04, 2011 2:53 pm af Deamon

» emne tak....
Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D EmptySøn Apr 24, 2011 5:34 pm af Jakuji

Mest aktive brugere
Jakuji
Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D I_vote_lcapDarkness Worlds Kig!!! Ny side:D I_voting_barDarkness Worlds Kig!!! Ny side:D I_vote_rcap 
Hing Chen
Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D I_vote_lcapDarkness Worlds Kig!!! Ny side:D I_voting_barDarkness Worlds Kig!!! Ny side:D I_vote_rcap 
Namine
Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D I_vote_lcapDarkness Worlds Kig!!! Ny side:D I_voting_barDarkness Worlds Kig!!! Ny side:D I_vote_rcap 
Deamon
Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D I_vote_lcapDarkness Worlds Kig!!! Ny side:D I_voting_barDarkness Worlds Kig!!! Ny side:D I_vote_rcap 
Wilkin
Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D I_vote_lcapDarkness Worlds Kig!!! Ny side:D I_voting_barDarkness Worlds Kig!!! Ny side:D I_vote_rcap 
Julia
Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D I_vote_lcapDarkness Worlds Kig!!! Ny side:D I_voting_barDarkness Worlds Kig!!! Ny side:D I_vote_rcap 
Tokomaro
Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D I_vote_lcapDarkness Worlds Kig!!! Ny side:D I_voting_barDarkness Worlds Kig!!! Ny side:D I_vote_rcap 
Lilly
Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D I_vote_lcapDarkness Worlds Kig!!! Ny side:D I_voting_barDarkness Worlds Kig!!! Ny side:D I_vote_rcap 
maki
Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D I_vote_lcapDarkness Worlds Kig!!! Ny side:D I_voting_barDarkness Worlds Kig!!! Ny side:D I_vote_rcap 
Amaya
Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D I_vote_lcapDarkness Worlds Kig!!! Ny side:D I_voting_barDarkness Worlds Kig!!! Ny side:D I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 18 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin

Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D EmptyMan Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU

Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …

Kommentarer: 11
ved ikke om dette skal laves Vigtigt
Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D EmptyOns Sep 15, 2010 12:52 am af Jakuji
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …

Kommentarer: 40

 

 Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D

Go down 
ForfatterBesked
Wilkin

Wilkin


Antal indlæg : 84
Job/hobbies : træner og er kassemand i en goth kiosk

Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D Empty
IndlægEmne: Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D   Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D EmptyTors Jun 30, 2011 11:37 am

På en ø i bamudatrekanten skjult hvor kun mennesker som kender til de magiske væsner kan finde er der 2 kongeriger på samme ø det ene herskes af en familie ved navn Valentine og den anden herskes ikke af en familie men af en enkel mand ved navn Zann en ond kold og blodtørstig isvampyr denne ø er kendt som den mørke verden 'Darkness Worlds' en ø som folk skal kigge sig godt omkring før de går nogle steder.
Faren lure over alt og der skal ikke mere end et forkert blik så vil de blive angrebet
Zann har friet til den yngste i Valentine familien Crystal vis de 2 gifter sig vil Zann blive hersker over hele mørkets verden

Mørkets ære er begyndt er du en af dem som kan stoppe det? Prøv det for dig selv se om du virkelig kan? Se om du virkelig er stærk nok til at kunne redde den ellers fordømte verden
Se om du har det der skal til for at hjælpe dine medracer
og sidst men ikke mindst se om du har det der skal til for at stå med ansigt til ansigt mod den frygtelige Zann mærke den kulde som der kommer når han bliver vred se om du kan besejre ham og hans mægtige hær af vampyrer som beskytter hans slot og hans land

Tiden er inde det dit valg join the evil army or try save the secret island
Choose now

Tilbage til toppen Go down
 
Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
dragon-ball-universe :: Om Dbz-Universe :: Raklame uddeling-
Gå til: