dragon-ball-universe
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

dragon-ball-universe

Dette forum er lavet om Dragon ball universet
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Masser af jule gratis spins
En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 EmptyLør Dec 22, 2018 11:24 pm af caroline_winwin

» En tur i centeret anden del [Julia=privat]
En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 EmptyMan Maj 05, 2014 4:33 am af Wilkin

» I want to see your face again-Deamon{Prinvat}
En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 EmptySøn Jan 08, 2012 2:53 am af Deamon

» mangler nogen at emne med...
En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 EmptyMan Aug 29, 2011 8:25 pm af Hing Chen

» take a look
En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 EmptyTirs Jul 12, 2011 1:11 am af maki

» Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D
En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 EmptyTors Jun 30, 2011 11:37 am af Wilkin

» Mødet mellem to racer (Jakuji)
En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 EmptyMan Jun 27, 2011 4:35 pm af Balicon

» hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//
En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 EmptyOns Maj 04, 2011 2:53 pm af Deamon

» emne tak....
En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 EmptySøn Apr 24, 2011 5:34 pm af Jakuji

Mest aktive brugere
Jakuji
En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 I_vote_lcapEn tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 I_voting_barEn tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 I_vote_rcap 
Hing Chen
En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 I_vote_lcapEn tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 I_voting_barEn tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 I_vote_rcap 
Namine
En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 I_vote_lcapEn tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 I_voting_barEn tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 I_vote_rcap 
Deamon
En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 I_vote_lcapEn tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 I_voting_barEn tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 I_vote_rcap 
Wilkin
En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 I_vote_lcapEn tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 I_voting_barEn tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 I_vote_rcap 
Julia
En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 I_vote_lcapEn tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 I_voting_barEn tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 I_vote_rcap 
Tokomaro
En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 I_vote_lcapEn tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 I_voting_barEn tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 I_vote_rcap 
Lilly
En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 I_vote_lcapEn tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 I_voting_barEn tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 I_vote_rcap 
maki
En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 I_vote_lcapEn tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 I_voting_barEn tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 I_vote_rcap 
Amaya
En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 I_vote_lcapEn tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 I_voting_barEn tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 18 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin

Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 EmptyMan Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU

Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …

Kommentarer: 11
ved ikke om dette skal laves Vigtigt
En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 EmptyOns Sep 15, 2010 12:52 am af Jakuji
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …

Kommentarer: 40

 

 En tur i centeret-Wilkin privat

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Wilkin

Wilkin


Antal indlæg : 84
Job/hobbies : træner og er kassemand i en goth kiosk

En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 EmptyMan Sep 20, 2010 2:57 pm

Wilkin så på hende og kæden og misforstod det der stod på kæden på en underlig måde "når så du har en fyr" sagde han og prøvede at skjule sin halvtristhed og det gik lige præcis hvorefter han tvang et smil frem "den er flot" han smilede stadig
Tilbage til toppen Go down
Julia

Julia


Antal indlæg : 78
Job/hobbies : Går rundt efter genstande hun kan bruge til noget

En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 EmptyMan Sep 20, 2010 5:15 pm

Julia gik hen til ham"fjolle self har jeg ikke en kæreste det kunne enlig sagtens være dig du lige mi type"sagde hun og drejede rundt i baren så hun så et stort gulv hvor man kunne danse på. Hun vente sig om mig ham"Har du en kæreste"spurgte hun nysgerigt. Hun kunne se han var lidt trist det vidste hun enlig ikke at han var blevet."Tak det syntes jeg også dne er flot men det er din også"sagde hun bagefter.
Tilbage til toppen Go down
Wilkin

Wilkin


Antal indlæg : 84
Job/hobbies : træner og er kassemand i en goth kiosk

En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 EmptyMan Sep 20, 2010 6:32 pm

Han smilede roligt igen "nej jeg er single det har jeg altid været jeg kan bare ikke finde den rette" sagde han halvtrist men samtidig ligeglad han smilede roligt og fik en kop sort kaffe som han roligt drak af med et smil det var en meget stærk en og han elskede stærk kaffe
Tilbage til toppen Go down
Julia

Julia


Antal indlæg : 78
Job/hobbies : Går rundt efter genstande hun kan bruge til noget

En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 EmptyMan Sep 20, 2010 6:41 pm

Julia kiggede på ham mens hun fulgte efter ham"Du finder da den rette det jeg sikker på du har måske ikke mødt hende endnu"sagde hun og vendte hovedte rundt der var mange folk herinde det samme sted som de var. Julia mærkede noget der prikkede til hende hun vendte sig om og der stod en mænd og beundrede hende"Du ikke min type skrid!"sagde hun hårdt til ham mens hun vendte hovedte hen mod Wilkin lidt
Tilbage til toppen Go down
Wilkin

Wilkin


Antal indlæg : 84
Job/hobbies : træner og er kassemand i en goth kiosk

En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 EmptyMan Sep 20, 2010 6:55 pm

Wilkin så osse på manden "du hørte hende så skrid eller jeg smadre dig" sagde han hårdt mens han ventede på at manden gik før han vente blikket mod Julia igen med et svagt smil "nåh så jeg er din type hva" spurgte han roligt og rykkede en smule tættere på hende
Tilbage til toppen Go down
Julia

Julia


Antal indlæg : 78
Job/hobbies : Går rundt efter genstande hun kan bruge til noget

En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 EmptyMan Sep 20, 2010 7:42 pm

Julia kiggede på ham og lagde benen op på disken"Jeg vil ikke lyve men yeeah lige min type"sagde hun og nikkede mens hun kiggede rundt flere mænd var komemt til stedet"Jeg får kuldegysninger af det her kan vi ikke smadre dem"sagde hun med et lille suk og vredt blik rundt på dem Wilkin havde hun også i øjenkrogen"Er jeg da din type"spurgte hun nysgerig
Tilbage til toppen Go down
Wilkin

Wilkin


Antal indlæg : 84
Job/hobbies : træner og er kassemand i en goth kiosk

En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 EmptyMan Sep 20, 2010 7:51 pm

Wilkin smilede roligt og tænkte det var på tide med lidt sjov igen "en gal pige der ikke kan tie stille særlig længe" sagde han roligt "helt sikkert min type" det sidste mente han det andet var for sjov mens han så på hende med et roligt glad smil
Tilbage til toppen Go down
Julia

Julia


Antal indlæg : 78
Job/hobbies : Går rundt efter genstande hun kan bruge til noget

En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 EmptyMan Sep 20, 2010 8:00 pm

Julia kiggede på ham og vendte sig rundt"Jamen hvad venter du på kys mig"sagde hun næsten komanderende til ham han var helt sikkert også hendes type helt klart. Hun vendtede på hans svar til hende mens hun gloede lidt rudnt igen på alle folkene og flokkene.*man jeg har lyst til at give dem alle en på hatten*tænkte hun
Tilbage til toppen Go down
Wilkin

Wilkin


Antal indlæg : 84
Job/hobbies : træner og er kassemand i en goth kiosk

En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 EmptyMan Sep 20, 2010 8:16 pm

Han smilede "to sekunder" sagde han roligt hvorefter han rejste sig op "KIG VÆK PERVERSE SVIN" hans kraft steg voldsomt før han forsvandt og kom frem bag hver og en af dem på skift og slog dem på skulderen så de kunne mærke hans styrke og de alle blev bange hvorefter han kom frem bag hende og vente hende om og kyssede hende
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 EmptyMan Sep 20, 2010 8:19 pm

//undskyld jeg blander mig men husk nu ingen kærlighed før i har haft flere emner og jeg mener det skam ved hvem den ene af jer er og ved sikkert også den anden Wilkin og Julia eller skal jeg sige to andre navn (-_o)//
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Julia

Julia


Antal indlæg : 78
Job/hobbies : Går rundt efter genstande hun kan bruge til noget

En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 EmptyMan Sep 20, 2010 8:21 pm

Julia holdte det mens hun kiggede lidt ud af øjenkrogene og sparkede en mand væk der var ved at komme tæt på dem. Hun haddede bare at blive afbrudt og stoppede kysset mens hun skubbede manden hårdt ind i det nærmeste bord"Hold dig væk svin!"råbte hun hårdt og vredt mens hun stod med en knytnæve over ham

//Det rigtigt hmm>__<//
Tilbage til toppen Go down
Wilkin

Wilkin


Antal indlæg : 84
Job/hobbies : træner og er kassemand i en goth kiosk

En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 EmptyMan Sep 20, 2010 8:30 pm

Wilkin så på hende med et roligt smil og smilede mere da hun begyndte at banke manden "stærk pige jeg begynder at blive bange" sagde han for sjov mens han smilede roligt og ventede på hvad hun nu ville gøre med et roligt blik
Tilbage til toppen Go down
Julia

Julia


Antal indlæg : 78
Job/hobbies : Går rundt efter genstande hun kan bruge til noget

En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 EmptyMan Sep 20, 2010 8:33 pm

Julia kiggede på manden der næsten så helt nyforelsket ud"Sikke en pige du lige en for mig"sagde han Julia grinte lidt og sparkede ham i maven"Glem det"sagde hun bare og vendte ryggen til ham"Wilkin jeg tænkte enlig på kan jeg ikke se nogle af dine tatoveringer"spurgte hun nysgerigt
Tilbage til toppen Go down
Wilkin

Wilkin


Antal indlæg : 84
Job/hobbies : træner og er kassemand i en goth kiosk

En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 EmptyMan Sep 20, 2010 8:41 pm

"jo da gerne" sagde han roligt og åbnede sin skjorte hvorefter man kunne se alle hans tatoveringer på hans krop over hele hans overkrop "jeg har osse på benene og rundt om min p'k men det gider jeg ikke vise her" sagde han roligt med et smil
Tilbage til toppen Go down
Julia

Julia


Antal indlæg : 78
Job/hobbies : Går rundt efter genstande hun kan bruge til noget

En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 EmptyMan Sep 20, 2010 8:45 pm

Julia så imponeret på hans krop"Wow sejt hvor er de flotte"sagde hun hun havde enlig kun to og surmulede lidt"Ej dammit har kun to"sagde hun og kiggede op i loftet manden hun havde sparket gik hen mod hende"dig kunne jeg godt tænke mig at komme ned i trusserne på"sagde han Julia kiggede på Wilkin og lidt hen på manden hun fandt en sølvkæde frem og kastede den rundt om manden"Du er ikke min type forstå dog det"sagde hun irriteret.
Tilbage til toppen Go down
Wilkin

Wilkin


Antal indlæg : 84
Job/hobbies : træner og er kassemand i en goth kiosk

En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 EmptyMan Sep 20, 2010 8:50 pm

Wilkin greb kæden og gik hen til manden og tog fat om halsen på ham og hev ham op så han ikke rørte jorden "hun er min er det forstået svans" spurgte han og kylede ham ind i væggen mens han smilede ondt og ventede bare på at manden rejste sig igen
Tilbage til toppen Go down
Julia

Julia


Antal indlæg : 78
Job/hobbies : Går rundt efter genstande hun kan bruge til noget

En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 EmptyMan Sep 20, 2010 8:52 pm

Julia gik hen til Wilkin og gav ham et kys på munden hurtigt"Ja jeg hans det er der ingen der kan lave om på"sagde hun og kiggede på sin kæde som wilkin også hade fat i"Vi kunne klare dem alle tror du ikke"sagde hun og lød ellers meget selvsikker i det hun sagde i følge hende så de ikke stærke ud nærmere svage.
Tilbage til toppen Go down
Wilkin

Wilkin


Antal indlæg : 84
Job/hobbies : træner og er kassemand i en goth kiosk

En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 EmptyMan Sep 20, 2010 8:59 pm

Han smilede roligt og slap hendes kæder "kom lad os gå" sagde han roligt og vente sig om hvorefter han gik ud af stedet og videre ud af centeret og satte kurs mod boligerne
Tilbage til toppen Go down
Julia

Julia


Antal indlæg : 78
Job/hobbies : Går rundt efter genstande hun kan bruge til noget

En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 EmptyMan Sep 20, 2010 9:01 pm

Julia nikekde og tog sin kæde med"enig "sagde hun og fulgte efter ham udenfor"Skal vi hjem til dig en tur"spurgte hun nysgerigt mens hun gik nu foran ham baglæns
Tilbage til toppen Go down
Wilkin

Wilkin


Antal indlæg : 84
Job/hobbies : træner og er kassemand i en goth kiosk

En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 EmptyTirs Sep 21, 2010 1:40 pm

Han trak på skulderen "så langt væk fra dem som muligt" sagde han roligt mens han smilede og ventede på at høre hvad hun sagde og gik bare af sted i bar overkrop fordi hans jakke stadig lå i baren men han var ligeglad med den selvom den havde været dyr
Tilbage til toppen Go down
Julia

Julia


Antal indlæg : 78
Job/hobbies : Går rundt efter genstande hun kan bruge til noget

En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 EmptyTirs Sep 21, 2010 7:44 pm

Julia nikkede og gik efter ham"Jeg enig de begyndte at kede mig"sagde hun og lagde armene om bagved hendes hals med et lille suk"Men nu hvor vi er væk hurra!"jublede hun med et stort smil hun kiggede hen på ham og lod kæden hænge løst ned ad hendes bælte der sad løst over kjolen. Hun glædede sig til at se hvor han boede henne. Hun havde aldrig været der før så det kunne blive meget hyggeligt. Julia s hår flagrede vildt men det var hun enlig ligeglad med det sad forfærdeligt i forvejen så det ville hun ikke ændre på.
Tilbage til toppen Go down
Wilkin

Wilkin


Antal indlæg : 84
Job/hobbies : træner og er kassemand i en goth kiosk

En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 EmptyTirs Sep 21, 2010 7:51 pm

Wilkin så på hende "kan vi ikke smutte ned til dig" spurgte han roligt mens han smilede og så på hende og ventede på hendes svar fordi han gerne ville se hvor hun boede og var ikke selv glad for at vise nogensomhelst hvor han boede fordi han boede sammen med nogle
Tilbage til toppen Go down
Julia

Julia


Antal indlæg : 78
Job/hobbies : Går rundt efter genstande hun kan bruge til noget

En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 EmptyTirs Sep 21, 2010 9:21 pm

Julia kiggede på ham og tænkte lidt"Det..Kan vi ikke"sagde hun og kiggede ned lidt mens hun stoppede med at gå et skridt videre"Har ingen familie"sagde hun og lød meget trist nu selvom hun ikke ville tale om det hun haddede at tale om det. Hun løftede
armene op omkring hende og tænkte lidt hun prøvede så meget på at tænke på noget andet
Tilbage til toppen Go down
Wilkin

Wilkin


Antal indlæg : 84
Job/hobbies : træner og er kassemand i en goth kiosk

En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 EmptyOns Sep 22, 2010 4:17 pm

Han så på hende og gik hen til hende og lagde armene om hende "du savner dem" hviskede han og så på hende "endnu en ting vi har til fældes jeg har heller ikke nogle forældre" hviskede han trist mens han så på hende fortsat
Tilbage til toppen Go down
Julia

Julia


Antal indlæg : 78
Job/hobbies : Går rundt efter genstande hun kan bruge til noget

En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 EmptyOns Sep 22, 2010 7:32 pm

Julia kiggede på ham og lagde sin arm om ham mens hun nikkede"ja jeg savner dem meget men jeg er glad for at være sammen med dig det får mig til at glemme dem jeg vil helst glemme dem de skal jo ikke ødelægge min dag"sagde hun opmuntrene med et bredt smil til ham
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
En tur i centeret-Wilkin privat
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» et angreb i stor centeret..Wilkin
» En tur i centeret anden del [Julia=privat]
» Ny dag//Namine=privat//
» Fun in town ( Namine=privat)
» Er det din besluting-Deamon privat

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
dragon-ball-universe :: Satan City :: Byen-Satan City :: Stor Centeret-
Gå til: