Der er i alt 18 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin
Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
Man Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU
Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …
Antal indlæg : 943 Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.
Emne: Sv: Namek under mine fødder Søn Sep 19, 2010 2:01 am
hun nød det og kunne godt lide den,hun kyssede fra maven og helt op til munden mens hun rørte ved hans krop.Hun kunne godt lide både hårdt og blød sex men mest hårdt,hun kyssede ham mens hun holdt ham om hans nakke.
Deamon
Antal indlæg : 393 Job/hobbies : træne
Emne: Sv: Namek under mine fødder Søn Sep 19, 2010 2:06 am
Han nød det virkeligt mens han kort slap hendes læber "hvad kan du li for en slags sex" spurgte han nysgerrigt han var selv mest til sådan noget slave sex og hård sex men han ville vide hendes ting først
Hing Chen
Antal indlæg : 943 Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.
Emne: Sv: Namek under mine fødder Søn Sep 19, 2010 2:11 am
"tja hård sex,bløde sex og slave sex"sagde hun stille med et smil på læben og kiggede ham i øjne"hvad med dig"hun mærkede hans krop den var dejligt blød.
Deamon
Emne: Sv: Namek under mine fødder Søn Sep 19, 2010 2:18 am
"tja mest slavesex" sagde han roligt hvorefter han gled lidt hen af sengen og fandt halsbånd med snor frem pisk og andre sex ting mens han smilede og så på hende afventende på om hun ville det eller ej mens han ventede
Hing Chen
Emne: Sv: Namek under mine fødder Søn Sep 19, 2010 2:23 am
Hun smillede og nikkede til at de skulle gøre det,hun tænkte lidt mens hun ventede spændt på at komme i gang med slave sex*bare kom an * tænkte hun og var klar på den.Hun så på tingene og der efter på ham igen .
Deamon
Emne: Sv: Namek under mine fødder Søn Sep 19, 2010 2:31 am
Han spændte roligt halsbåndet fast på hende med et roligt smil mens han så på hende "klar" spurgte han roligt men lod hende ikke svare før han pressede hende ned til hans underliv "få den frem uden hænderne kun tænderne" sagde han hårdt
Hing Chen
Emne: Sv: Namek under mine fødder Søn Sep 19, 2010 2:34 am
*okey*tænkte hun og brugte sinde tænder til at få dem frem,hun kiggede op for at vide hvad hun ellers skulle gøre,hun kiggede på ham.
Deamon
Emne: Sv: Namek under mine fødder Søn Sep 19, 2010 2:41 am
Deamon smilede roligt "godt" han tog fat i hendes hår så det gjorder lidt ondt "vil du gerne have den i munden" spurgte han og slog hende på kinden med sin p'k ventende på hendes svar
Hing Chen
Emne: Sv: Namek under mine fødder Søn Sep 19, 2010 2:44 am
"ja"sagde hun og kunne mærke den slå på hendes kind så hun åbnede munden og ventede på at han ville stikke den ind i hendes mund.Hun smilte og ventede på han gjore det.
Deamon
Emne: Sv: Namek under mine fødder Søn Sep 19, 2010 2:52 am
Han smilede "jeg vil have dig til at bede efter den på den frækkeste måde du kan tænke på" sagde han roligt og slog hende videre på den ene kind så den begyndte at blive rød
Hing Chen
Emne: Sv: Namek under mine fødder Søn Sep 19, 2010 2:56 am
hun smillede og gjore som han sagde,hun tikkede som og bad på den frækkeste måde om det.Hun så op på og var stadigvæk tavs.
Deamon
Emne: Sv: Namek under mine fødder Søn Sep 19, 2010 3:01 am
Han så ned på hende før han pressede sin p'k ind i hendes mund og hev hende op og ned brutalt i håret
Hing Chen
Emne: Sv: Namek under mine fødder Søn Sep 19, 2010 3:03 am
hun kune godt mærke at han rykkede hende i håret,hun slikede og suttede mens hun nød det.
Deamon
Emne: Sv: Namek under mine fødder Søn Sep 19, 2010 3:07 am
Han smilede roligt før han fortsatte brutalt og gav hende en lussing eller to for at lave mere smerte på hende for at se om hun stadig ville nyde det
Hing Chen
Emne: Sv: Namek under mine fødder Søn Sep 19, 2010 3:08 am
hun nød det og fortsatte,hun kunne mærke lussingen og smerten hun havde.
Deamon
Emne: Sv: Namek under mine fødder Søn Sep 19, 2010 3:11 am
Han smilede roligt mens han fortsatte "ven dig om på alle fire som en hund" sagde han smilende "og tag din BH og trusser af"
Hing Chen
Emne: Sv: Namek under mine fødder Søn Sep 19, 2010 3:12 am
hun kom ned på alle fire som en hund og tog sin trusser og BH af som han bad hende om hun smillede og ventede på hvad han skulle gøre.
Deamon
Emne: Sv: Namek under mine fødder Søn Sep 19, 2010 3:14 am
Han smilede roligt og hoppede ned bag ved hende og lod sit p'khoved ramme hendes underliv "tik mig efter at putte den ind og tag på dig selv imens" sagde han roligt
Hing Chen
Emne: Sv: Namek under mine fødder Søn Sep 19, 2010 3:17 am
hun tikkede om at få p'khovedet stukket ind i hende mens hun tog på sig selv,hun gjore alt hvad han sgde hun skal gøre.
Deamon
Emne: Sv: Namek under mine fødder Søn Sep 19, 2010 3:18 am
Deamon så på hende med et smil "vil du virkelig gøre alt hvad jeg sagde" spurgte han roligt mens han pressede lige præcis sit p'khoved ind i hende og ventede på hendes svar
Hing Chen
Emne: Sv: Namek under mine fødder Søn Sep 19, 2010 3:21 am
"ja"sagde hun med et blød stemme mens hun nød det hele og ventede på at han skulle fortsætte.
Deamon
Emne: Sv: Namek under mine fødder Søn Sep 19, 2010 3:23 am
"så vis jeg sagde du skulle total ydmyge dig selv ville du så gøre det" spurgte han roligt før han pressede sin p'k helt ind i hende
Hing Chen
Emne: Sv: Namek under mine fødder Søn Sep 19, 2010 3:25 am
"det kommer an på hvordan "sagde hun "okey måske ikke alt hvad du siger"hun ventede på at han skulle fortsætte.
Deamon
Emne: Sv: Namek under mine fødder Søn Sep 19, 2010 3:30 am
"vis jeg sagde du skulle gå udenfor nøgen" sagde han roligt mens han ventede på svar
Hing Chen
Emne: Sv: Namek under mine fødder Søn Sep 19, 2010 3:32 am
"hmm så gjore jeg det nok"sagde hun og mens hun kiggede ligeud.