dragon-ball-universe
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

dragon-ball-universe

Dette forum er lavet om Dragon ball universet
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Masser af jule gratis spins
Namek under mine fødder EmptyLør Dec 22, 2018 11:24 pm af caroline_winwin

» En tur i centeret anden del [Julia=privat]
Namek under mine fødder EmptyMan Maj 05, 2014 4:33 am af Wilkin

» I want to see your face again-Deamon{Prinvat}
Namek under mine fødder EmptySøn Jan 08, 2012 2:53 am af Deamon

» mangler nogen at emne med...
Namek under mine fødder EmptyMan Aug 29, 2011 8:25 pm af Hing Chen

» take a look
Namek under mine fødder EmptyTirs Jul 12, 2011 1:11 am af maki

» Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D
Namek under mine fødder EmptyTors Jun 30, 2011 11:37 am af Wilkin

» Mødet mellem to racer (Jakuji)
Namek under mine fødder EmptyMan Jun 27, 2011 4:35 pm af Balicon

» hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//
Namek under mine fødder EmptyOns Maj 04, 2011 2:53 pm af Deamon

» emne tak....
Namek under mine fødder EmptySøn Apr 24, 2011 5:34 pm af Jakuji

Mest aktive brugere
Jakuji
Namek under mine fødder I_vote_lcapNamek under mine fødder I_voting_barNamek under mine fødder I_vote_rcap 
Hing Chen
Namek under mine fødder I_vote_lcapNamek under mine fødder I_voting_barNamek under mine fødder I_vote_rcap 
Namine
Namek under mine fødder I_vote_lcapNamek under mine fødder I_voting_barNamek under mine fødder I_vote_rcap 
Deamon
Namek under mine fødder I_vote_lcapNamek under mine fødder I_voting_barNamek under mine fødder I_vote_rcap 
Wilkin
Namek under mine fødder I_vote_lcapNamek under mine fødder I_voting_barNamek under mine fødder I_vote_rcap 
Julia
Namek under mine fødder I_vote_lcapNamek under mine fødder I_voting_barNamek under mine fødder I_vote_rcap 
Tokomaro
Namek under mine fødder I_vote_lcapNamek under mine fødder I_voting_barNamek under mine fødder I_vote_rcap 
Lilly
Namek under mine fødder I_vote_lcapNamek under mine fødder I_voting_barNamek under mine fødder I_vote_rcap 
maki
Namek under mine fødder I_vote_lcapNamek under mine fødder I_voting_barNamek under mine fødder I_vote_rcap 
Amaya
Namek under mine fødder I_vote_lcapNamek under mine fødder I_voting_barNamek under mine fødder I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 18 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin

Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
Namek under mine fødder EmptyMan Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU

Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …

Kommentarer: 11
ved ikke om dette skal laves Vigtigt
Namek under mine fødder EmptyOns Sep 15, 2010 12:52 am af Jakuji
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …

Kommentarer: 40

 

 Namek under mine fødder

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Namek under mine fødder Empty
IndlægEmne: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder EmptyTors Sep 16, 2010 4:10 pm

S: Namek
D: Imorgen
T: 16:00
O: Hundrede vis af namekianer i slavelænker
V: Namekiansk vejr

Deamon var rejst til Namek for at overtage planeten han var ankommet ved 00:00 om natten og på sølle 16 timer havde han lænket næsten alle namekianer på planeten og fået en masse frivillige soldater til hans hær hvorefter han har sendt en masse namekianer ud for at få flere soldater til hans hær mens den langsomt voksede så han på den kæmpe by namekianerne var igang med at lave under hans order mens han bare smilede ondt og så til og nogle gange rettede på dem de slidte i det og hvad fik de for det? Et måltid om dagen intet andet
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

Namek under mine fødder Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder EmptyTors Sep 16, 2010 4:13 pm

Hing kom till en planet som kaldes for Namek,hun kiggede rundt omkrign mens hun holldte sig i skjulld for at finde Deamon.Hun tænkkte på hvad han har gang i men hun måtte se om hun kunne hjællpe ham.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Namek under mine fødder Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder EmptyTors Sep 16, 2010 4:21 pm

Deamon stoppede op og mærkede en velkendt kræft "kom du bare frem Hing Chen jeg er ikke vred på dig endnu" sagde han roligt mens han fortsat så ud over alle arbejderne for at sikre sig de alle arbejdede som de skulle og ingen stoppede
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

Namek under mine fødder Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder EmptyTors Sep 16, 2010 4:24 pm

"havd har du gang i,hvad er der med dig "spurgte hun og ønskede ikke at gøre ham fortræd medmindre det er nødvendigt"hør du kan ikke behandle dem sådan her,de er lige som os,de burde være fri"
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Namek under mine fødder Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder EmptyTors Sep 16, 2010 4:28 pm

Deamon vente kort blikket imod hende "kender du følelsen af at nogen siger de elsker dig de holder om dig du ønsker at være sammen med dem for evigt og så opdager du at de har sagt det samme til en anden" spurgte han koldt "nej vel? Det er det som Jakuji har gjort imod mig" han så ud over namekianerne "Namine og Jakuji de skal bare dø"
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

Namek under mine fødder Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder EmptyTors Sep 16, 2010 4:34 pm

"hvad "sagde hun og fik tårer i øjne "jeg havde ikke for ventet at de to skulle komme sammen,jeg trorede at Jakuji ville elske mig,så han sagde de ting til mig for ingen ting" hun føler sig såret"men hvis du dræber dem begge så vil du nok ikke få hende tilbage og hvem vil du så elske"hun så på ham og var nærmest med ham"jeg vil give dig ret i at det er dumt af dem"
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Namek under mine fødder Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder EmptyTors Sep 16, 2010 4:37 pm

"Jeg er ligeglad min vrede vokser og vokser jo mere jeg ser dem sammen" sagde han og gik hen til hende hvorefter han satte sig ned op af en væg "så han har osse gjort det mod dig" spurgte han roligt mens han ventede på svar kom 2 namekianer med 2 glas og gav dem et hver med noget koldt vand
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

Namek under mine fødder Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder EmptyTors Sep 16, 2010 4:40 pm

"tja det er fordi at jeg kunne se at dig og Namine var kærster så troede jeg at jeg kunne få et forhold med Jakuji,men efter det du har fortalt mig så kan man godt sige at han har"sagde hun og viste ikke hvad hun skulle sige,hun var ked af det og følte sig såret.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Namek under mine fødder Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder EmptyTors Sep 16, 2010 4:43 pm

Deamon nikkede kort mens han fortsat så på hende "sæt dig ned" sagde han roligt og smilede kort til hende ikke et glad smil bare et trist ked og ondt smil i et det var det eneste smil han kunne frembringe for tiden og det ville nok ikke ændre sig "den skiderik til Jakuji" hviskede han mens han så ned i jorden
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

Namek under mine fødder Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder EmptyTors Sep 16, 2010 4:47 pm

Hun så på ham og viste ikke om der var noget hun kunne gører,hun satte sig ned og tænkte lidt.Hun var ked af at de bare havde holdt et forhold til hinanden skjult for hende og hun kunne ikke for stå hvorfor de ikke havde sagt noget,en tårer trillede ned på hendes kinder for hun syntes ikke at de kunne være det bekendt.Men hun syntes at Namine ikke kunne være det bekendt med at blive kærester med Jakuji når hun allerrede var kærster med Deamon.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Namek under mine fødder Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder EmptyTors Sep 16, 2010 5:01 pm

Deamon så på Hing Chen lidt før han rejste sig op og så rundt "jeg rejser i aften" sagde han roligt "rejser og kommer ikke igen" han så på hende igen "forstår du hvad jeg siger" spurgte han roligt mens han ventede på hendes svar
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Namek under mine fødder Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder EmptyTors Sep 16, 2010 5:01 pm

//læs VIGTIGT!!! om hvorfor
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

Namek under mine fødder Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder EmptyTors Sep 16, 2010 5:05 pm

"ja"sagde hun med tårer i øjne for hun kunne ikke forstå hvorfor de gjore det og hvorfor i mod ham,selv mod hende.Hun rystede på hovedet og ønskede at tiden ville gå baglæns hvor det ikke var sket det her.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Namek under mine fødder Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder EmptyTors Sep 16, 2010 6:57 pm

Deamon så ud over slaverne igen med et roligt og koldt blik mens han tænkte på alt det han havde oplevet på jorden hans tanker røg på Namine igen de gode tider de to ligge og se Twilight var ikke andet end åndssvage minder han ville glemme for alt i verdenen og så røg hans tanker Hing Chen han kiggede på hende hun var jo single nej han rystede på hovedet og så den anden vej åndssvag tanker Hing var en god ven men hun var sikkert ikke interesseret i ham efter alt det han havde gjort de sidste par dage
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

Namek under mine fødder Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder EmptyTors Sep 16, 2010 7:09 pm

Hun fik tårer i angsigtet og viste ikke,hun tænkte at hun ville tilgive ham men hvad nytter det han ville alligevel rejse.Hun gik hen til og gav ham et kys på kinden som tilgivelse"nå men så må man vel sige farvel "sagde hun stille og tænkte at hun måtte lade ham være alene lidt.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Namek under mine fødder Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder EmptyTors Sep 16, 2010 7:11 pm

Han mærkede den velkendte varme i kinden da hans kinder rødmede før han vente blikket imod hende "du behøver ikke gå" sagde han svagt før han så ned "det er jo ikke sikkert jeg siger farvel fuldstændig det er usikkert på hvor længe jeg bliver væk"
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

Namek under mine fødder Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder EmptyTors Sep 16, 2010 7:13 pm

"nå okey,men Deamon hvis der er noget der går dig på så kan du altid komme til mig for jeg vil altid gerne hjælpe en ven"sagde hun med et smil"i stedet for du gøre andre fortræd eller noget andet"
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Namek under mine fødder Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder EmptyTors Sep 16, 2010 7:19 pm

Deamon så på hende og et smil ikke et normalt ondt smil men et lille smule glad smil faktisk kom over hans læber "tak" sagde han roligt "du er virkelig en god ven" han rejste sig op kort mens han så rundt med et normalt blik igen "kom og sæt dig ved siden af mig" sagde han venligt
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

Namek under mine fødder Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder EmptyTors Sep 16, 2010 7:22 pm

hun satte sig ned og tænkte lidt,hun tænkte at hun nok aldrig ville få sin hukomelse tilbage og hun kom i tanke om at siden hun ikke fik fuldført sit mission så ville ham der gav hende opgave nok slå hende ihjel eller noget der kunne vær værre.Men det tænkte hun ikke så meget på,hun kiggede på folket og tænkte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Namek under mine fødder Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder EmptyTors Sep 16, 2010 7:26 pm

Han begyndte at nynne en melodi hvorefter han begyndte langsomt at synge "I'm gonna take it all I,
I'm gonna be the last one standing,
I run the whole night,
I'm gonna be the last one landing,
Cause I, I, I believe it
And I, I, I .. I just want it all
I just want it all
I'm gonna put my hands in the air, hands in the air.
Put your hands in the air" sang han roligt med et smil
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

Namek under mine fødder Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder EmptyTors Sep 16, 2010 7:42 pm

hun sad og lyttede mens hun smillede,hun kiggede rundt omkring og viste ikke hvad hun skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Namek under mine fødder Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder EmptyTors Sep 16, 2010 7:44 pm

"Tusind tak Hing fordi du har gidet rejse her til og lytte til hvad jeg siger" sagde han smilende og vente blikket imod hende og bukkede sig frem og kyssede hende på kinden som tak for det kys før før han rettede blikket imod slaverne igen "næste gang jeg ser Namine tror jeg bare jeg vil snakke med hende" sagde han roligt "til at starte med" tilføjede han
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

Namek under mine fødder Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder EmptyTors Sep 16, 2010 7:48 pm

"ja det er en god idee "sagde hun med et smil "og hvis det ikke hjælper så skal jeg nok hjælpe hvis det skulle være medmindre i finder en løsning på det her " hun tænkte at det var nok ikke det hun skulle have sagt men alligevel"oh ja jeg er ked af at jeg både råbte og angreb dig da du var efter Jakuji men jeg ønskede ikke at gøre jer noget"
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Namek under mine fødder Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder EmptyTors Sep 16, 2010 7:50 pm

Han grinte lidt "du ville ikke kunne skade oss om så vi var forsvarsløse og uden kræft" sagde han drillende "svagpisser" det var hele kun dril og det var tydeligt på ham han intet af det mente men det var sjovt at drille hende alligevel mens han så på hende med et roligt smil
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

Namek under mine fødder Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder EmptyTors Sep 16, 2010 7:52 pm

"hey og ved du hvad er du klar over at du spang mig med da du øddelaggede skolen"sagde hun og kiggede på ham med et smil"men når jeg er hårdt skade så kan jeg nærmest ikke skade nogen med mine angrebet" hun kiggede rundt igen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Namek under mine fødder Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Namek under mine fødder
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Namek namek og atter namek (Senira)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
dragon-ball-universe :: Space :: Namek-
Gå til: