Der er i alt 18 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin
Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
Man Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU
Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …
Han så på hende fortsat og rykkede sig en smule tættere på hende så deres hænder næsten rørte hinanden men uden hun opdagede det endnu og så så væk i håb om hun ikke lagde mærk til han rødmede og hun ville nok heller ikke røre ham efter alt han havde gjort indtil videre
Hing Chen
Antal indlæg : 943 Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.
Han vente sin hånd om og lagde fingrene om hendes mens han rykkede sig lidt tættere og så på hende igen med et roligt og glad smil hun var virkelig sød og den bedste ven man kunne ønske sig det var nok osse en af grundene til at han veg tilbage tænk vis de kom sammen og slog op deres venskab ville være ødelagt bagefter
Hing Chen
Antal indlæg : 943 Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.
Hun smillede og tænkte lidt,hun kunne ikke komme på noget at sige for hun var glad for at han blev for hun ville ikke have at en af hendes venner forlod stedet og aldrig vende tilbage igen for så ville hun være knust.
Deamon så ligeud for sig hvorefter han vente blikket imod hende og rykkede sig helt ind til hende og lagde en arm om hende mens han kiggede hen på Namek's meget smukke solnedgang som kom midt på dagen ca ved 5 tiden som den var nu
Hing Chen
Han smilede hun havde det vist fint med at han havde en arm om hende det var bare svært at finde ud af om det var fordi hun var ensom han lod hende gøre det eller fordi hun virkelig følte noget specielt for ham meget svært at regne ud for ham måtte han indrømme
Hing Chen
Hun smillede og viste ikke hvad hun skulle sige,hun følte sig træt men hun kunne også mærke at det begyndte at gå lidt ondt i hovedet igen. Hun tænkte at det nok skulle gå over men det gjore det ikke,hun holdt sig ved hovedet lidt.
"hvad er der" spurgte han og så på hende det så ud til hun havde hovedpine men ville lige vide hvad der var galt før han gjorder noget mens han roligt så på hende og ventede på hendes svar om hun havde det godt eller ej
Hing Chen
"tja jeg har bare lidt ondt i hovedet "sagde hun"men det som det ikke er en hovedepine for jeg har haft ondt i hovedet siden jeg mødte Jakuji og jeg kan bare ikke huske noget"hun så på ham"men jeg klare mig"hun smillede.
Deamon bukkede sig frem og kyssede hendes hoved "hjalp det" spurgte han roligt mens han så på hende med et roligt og glad smil mens han tænkte på hvor smuk hun egentlig var før lagde han ikke mærke til det fordi først var han alt for optaget af at elske Namine og derefter var han alt for optaget af at hade hende
Hing Chen
hun kunne stadigvæk mærke smerten"faktisk ikke"sagde hun med et smil men jeg tror nok at den nok skal gå over af sig selv "hun trak sig på skulderen og så rundt.Hun rødmede lidt men det holdt hun skjuldt selvom de stadigvæk gik ondt i hovedet,hun kiggede op lidt og kunne ikke komme på noget at sige.
"Hej hent setio" sagde han til en namekianer og kort efter kom en anden namekianer som tydeligt var healer af første klasse "heal hende tak" sagde han roligt hvorefter healeren begyndte at heale Hing for smerter skader og slettede hukommelser mens Deamon så på
Hing Chen
hun lukkede øjne,men der skette åbenbart noget for det virkede ikke"jeg tror ikke det virkede "sagde hun åbnede øjne og kiggede på dem og kunne se at det ikke virkede"men jeg tror at min hukomelse nok skulle komme igen"hun viste ikke hvad hun skulle sige.
Hing Chen
Han gik hen og satte sig ned ved siden af hende igen hvorefter lægen og namekianer krigeren gik Deamon så på hende roligt "undskyld jeg ikke kan hjælpe" sagde han trist hvorefter han rejste sig op og gik langsomt af sted ind fra balkonen og hen til sin seng en stor blød lækker dobbelt seng
Hing Chen
"det er okey "sagde hun med et smil og så lidt rundt omkring,hun viste ikke hvad hun ellers skulle sige.Hun gik hen til ham hvor efter hun satte sig ned ved siden af ham"den første jeg mødte var Jakuji ude i ørken og tro mig jeg kunne ikke huske hvordan jeg var endt der ude men jeg gik lidt omkring"
Hing Chen
Han så på hende "fortsat søde" sagde han venligt mens han så på hende "kom og læg dig" han rykkede sig en smule så der var plads til hende ved siden af ham mens han ventede på hende med et roligt smil og så på hendes smukke ansigt
Hing Chen
Hun smillede"okey"sagde hun og lagge sig ned ved siden af ham,hun så på ham med et smil og viste ikke hvad hun skulle sige.Hun lå og kiggede op mod loftet hvor efter hun kiggede på ham igen.
Han rykkede sig en smule tættere på hende mens han så hende i øjnene "ved du hvad jeg tiltrækker mig af" spurgte han og så på hende stadig med et roligt smil mens han stadig kiggede hende i øjnene "jeg føler mig tiltrukket af piger som forstår min smerte og selv oplever den smerte nogengange
Hing Chen
"okey"sagde hun med et smil og kiggede ham i øjne "og jeg er til trukket af drenge der har føelser og er søde ved en pige" hun rødmede lidt da hun sagde det men det var sandt.
Hing Chen
"det da heldigt du så ligger sammen med sådan en dreng" sagde han smilende dog så han trust ud i ansigtet og dog ikke helt en blanding af trist og glad det var svært at se hvad for et humør han var i mens han fortsat så på hende med et smil
Hing Chen
hun grinte lidt "ja det er jeg"sagde hun og kiggede på ham med et smil,hun kunne ikke komme på noget at sige,hun kiggede bare sig omkring og tænkte lidt på hvad hun skulle sige.