Der er i alt 18 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin
Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
Man Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU
Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …
Emne: Sv: Namek under mine fødder Søn Sep 19, 2010 3:34 am
"vis jeg sagde du skulle onanere foran en masse" spurgte han roligt mens han langsomt rykkede for at pine hende en smule eftersom hun lige havde vundet sig til den hårdere sex og så han gjorder det langsomt pludselig
Hing Chen
Antal indlæg : 943 Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.
Emne: Sv: Namek under mine fødder Søn Sep 19, 2010 5:01 am
"så vil jeg nok også gøre det"sagde hun med et smil og kunne mærke at han begyndte at gøre det langsomt.
Deamon
Antal indlæg : 393 Job/hobbies : træne
Emne: Sv: Namek under mine fødder Søn Sep 19, 2010 9:40 am
"godt at vide" sagde han ondt før han begyndte at rykke hårdt og hive i snoren til hendes halsbånd mens han smilede ondt
Hing Chen
Antal indlæg : 943 Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.
Emne: Sv: Namek under mine fødder Søn Sep 19, 2010 9:42 am
Hun kunne mærke at han rev hårder og hev i snoren,hun nød det alligevel.
Deamon
Emne: Sv: Namek under mine fødder Søn Sep 19, 2010 9:45 am
Han smilede før han begyndte at smække hende hårdt imens han rykkede
Hing Chen
Emne: Sv: Namek under mine fødder Søn Sep 19, 2010 9:47 am
Hun kunne mærke at han smækkede hende hårdt og blev ved med at rykke i snoren.
Deamon
Emne: Sv: Namek under mine fødder Søn Sep 19, 2010 10:08 am
"nyder du det stadigvæk" spurgte han roligt mens han rykkede videre og virkelig nød det før han smilede og tog den ud hvorefter han pressede den ind i hendes røv i stedet
Hing Chen
Emne: Sv: Namek under mine fødder Søn Sep 19, 2010 10:11 am
"ja"sagde hun og nød det,hun kunne mærke at han gjore men alligevel nød hun det.
Deamon
Emne: Sv: Namek under mine fødder Søn Sep 19, 2010 10:13 am
Han nød det meget selv før han skiftede hul til underlivet igen mens han fortsatte og nød ddet virkeligt mens han smækkede hende og hev i snoren så den næsten kvalte hende mens han bare fortsatte
Hing Chen
Emne: Sv: Namek under mine fødder Søn Sep 19, 2010 10:15 am
hun kunne godt mærke at halsbåndet næsten kvalte hende,men hun nød det alligevel.Hun kunne mærke at han skiftede hul til underlivet,hun kunne også mærke at han smækkede hende igen.
Deamon
Emne: Sv: Namek under mine fødder Søn Sep 19, 2010 11:06 am
Han smilede roligt mens han fortsatte "når så du nyder det stadig" sagde han og fandt en pisk frem og slog hende på ryggen med den mens han smilede ondt
Hing Chen
Emne: Sv: Namek under mine fødder Søn Sep 19, 2010 11:36 am
Hun mærkede piske slagen i ryggen,men hun var tavs og sagde ikke noget.Hun kiggede ned af hvor efter hun løftede hovedet op igen,hun tænkte lidt og sagde ikke noget. Hun ventede på hvad han ellers vil gør med hende,hun var lidt rød i kinderne og hende krop følte varmt og smerte.
Hing Chen
Emne: Sv: Namek under mine fødder Søn Sep 19, 2010 3:31 pm
//...venter//
Deamon
Emne: Sv: Namek under mine fødder Søn Sep 19, 2010 3:33 pm
Deamon blev ved så hårdt han kunne før han slog hende med piske igen
Hing Chen
Emne: Sv: Namek under mine fødder Søn Sep 19, 2010 3:35 pm
Hun kunne mærke det og var stadigvæk lidt rød i hovedet,hun kunne mærke at han slog igen med pisken.
Deamon
Emne: Sv: Namek under mine fødder Søn Sep 19, 2010 3:36 pm
"nåh? Hvad siger du til dette" spurgte han før han stoppede og ventede på at høre hvad hun sagde før han fortsatte
Hing Chen
Emne: Sv: Namek under mine fødder Søn Sep 19, 2010 3:37 pm
hun smillede "jeg nyder det stadigvæk "sagde hun og så lidt ned af "jeg nyder det " hun ventede på hvad han ellers vil gøre.
Deamon
Emne: Sv: Namek under mine fødder Søn Sep 19, 2010 3:41 pm
Deamon så på hende roligt "nåh så du nyder det stadig" spurgte han og piskede hendes ryg igen mens han nød det og begyndte at rykke videre hvorefter han tog en dildo og pressede den ind i hendes røv
Hing Chen
Emne: Sv: Namek under mine fødder Søn Sep 19, 2010 3:43 pm
"oh"sagde hun stille og kunne mærke dildoen blev presset op i hendes røv,hun var stadigvæk lidt rød i hovedet mens hun kunne mærke dildoen i hendesrøv.
Deamon
Emne: Sv: Namek under mine fødder Søn Sep 19, 2010 3:46 pm
Han fortsatte hårdt "er der noget du ikke kan li" spurgte han "altså ialt" han rykkede videre og pressede dildoen længere ind i hendes røv og piskede hendes ene side af ansigtet for at se om det var noget hun kunne li
Hing Chen
Emne: Sv: Namek under mine fødder Søn Sep 19, 2010 3:51 pm
"tja "sagde hun "Jeg tror ikke der er noget jeg ikke kan lide "hun var stadigvæk lidt rød i hovedet og hun kunne mærke pisken ramme den ene side af hendes ansigt.Hun tænkte lidt for hun tror ikke at der noget hun ikke kan lide,hun kan bare ikke lide mænd der voldtager hende men det har ikke med sagen at gøre så hun viste ikke hvad hun skulle sige.
Deamon
Emne: Sv: Namek under mine fødder Søn Sep 19, 2010 3:59 pm
Deamon smilede roligt før han knipsede og 2 sayajiner kom ind de spændte noget specielt ind i hendes mund så hun hverken kunne bide eller lukke munden Deamon lagde sig ned og hev Hing hen over sig hvorefter Deamon pressede sin p'k ind i hendes underliv en sayajin tog den ind i hendes røv og en anden ind i hendes mund som om de ville voldtage hende som de osse ville
Hing Chen
Emne: Sv: Namek under mine fødder Søn Sep 19, 2010 4:03 pm
"hmmm"lød det fra hende hun kunne mærke Deamons p*k i i hendes underliv og hun kunne mærke at en af sayajiner pressede sin ind i røven og den sidste en i hendes mund. Hun kunne syntes at det var lidt ubehagelidt men alligevel nød hun det.
Deamon
Emne: Sv: Namek under mine fødder Søn Sep 19, 2010 4:09 pm
De alle begyndte at rykke hårdt så ham ved røven gav en masse smerte ham ved munden næsten kvalte hende og Deamon rykkede så det hårdt at det osse gjorder lidt ondt
Hing Chen
Emne: Sv: Namek under mine fødder Søn Sep 19, 2010 4:12 pm
"hmmmmmm"kom det fra hende,hun kunne mærke smerterne og var næsten ved at blive kvalt.Hun kunne mærke at de fortsatte med at gøre det.