dragon-ball-universe
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

dragon-ball-universe

Dette forum er lavet om Dragon ball universet
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Masser af jule gratis spins
Namek under mine fødder - Page 3 EmptyLør Dec 22, 2018 11:24 pm af caroline_winwin

» En tur i centeret anden del [Julia=privat]
Namek under mine fødder - Page 3 EmptyMan Maj 05, 2014 4:33 am af Wilkin

» I want to see your face again-Deamon{Prinvat}
Namek under mine fødder - Page 3 EmptySøn Jan 08, 2012 2:53 am af Deamon

» mangler nogen at emne med...
Namek under mine fødder - Page 3 EmptyMan Aug 29, 2011 8:25 pm af Hing Chen

» take a look
Namek under mine fødder - Page 3 EmptyTirs Jul 12, 2011 1:11 am af maki

» Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D
Namek under mine fødder - Page 3 EmptyTors Jun 30, 2011 11:37 am af Wilkin

» Mødet mellem to racer (Jakuji)
Namek under mine fødder - Page 3 EmptyMan Jun 27, 2011 4:35 pm af Balicon

» hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//
Namek under mine fødder - Page 3 EmptyOns Maj 04, 2011 2:53 pm af Deamon

» emne tak....
Namek under mine fødder - Page 3 EmptySøn Apr 24, 2011 5:34 pm af Jakuji

Mest aktive brugere
Jakuji
Namek under mine fødder - Page 3 I_vote_lcapNamek under mine fødder - Page 3 I_voting_barNamek under mine fødder - Page 3 I_vote_rcap 
Hing Chen
Namek under mine fødder - Page 3 I_vote_lcapNamek under mine fødder - Page 3 I_voting_barNamek under mine fødder - Page 3 I_vote_rcap 
Namine
Namek under mine fødder - Page 3 I_vote_lcapNamek under mine fødder - Page 3 I_voting_barNamek under mine fødder - Page 3 I_vote_rcap 
Deamon
Namek under mine fødder - Page 3 I_vote_lcapNamek under mine fødder - Page 3 I_voting_barNamek under mine fødder - Page 3 I_vote_rcap 
Wilkin
Namek under mine fødder - Page 3 I_vote_lcapNamek under mine fødder - Page 3 I_voting_barNamek under mine fødder - Page 3 I_vote_rcap 
Julia
Namek under mine fødder - Page 3 I_vote_lcapNamek under mine fødder - Page 3 I_voting_barNamek under mine fødder - Page 3 I_vote_rcap 
Tokomaro
Namek under mine fødder - Page 3 I_vote_lcapNamek under mine fødder - Page 3 I_voting_barNamek under mine fødder - Page 3 I_vote_rcap 
Lilly
Namek under mine fødder - Page 3 I_vote_lcapNamek under mine fødder - Page 3 I_voting_barNamek under mine fødder - Page 3 I_vote_rcap 
maki
Namek under mine fødder - Page 3 I_vote_lcapNamek under mine fødder - Page 3 I_voting_barNamek under mine fødder - Page 3 I_vote_rcap 
Amaya
Namek under mine fødder - Page 3 I_vote_lcapNamek under mine fødder - Page 3 I_voting_barNamek under mine fødder - Page 3 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 18 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin

Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
Namek under mine fødder - Page 3 EmptyMan Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU

Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …

Kommentarer: 11
ved ikke om dette skal laves Vigtigt
Namek under mine fødder - Page 3 EmptyOns Sep 15, 2010 12:52 am af Jakuji
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …

Kommentarer: 40

 

 Namek under mine fødder

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Namek under mine fødder - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder - Page 3 EmptyLør Sep 18, 2010 11:37 pm

"kan du heller ikke finde på mere at sige" spurgte han roligt mens han så på hende med et smil "for så har jeg en idé" han bukkede sig frem mod hende og kyssede hende blidt på munden mens han ventede på at se om hun kyssede tilbage eller ej
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

Namek under mine fødder - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder - Page 3 EmptyLør Sep 18, 2010 11:40 pm

hun mærkede kysset og begyndte at kysse tilbage igen ,hun smilte til ham og kiggede på ham"nej jeg har ikke mere at sige"sagde hun med et smil og kyssede ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Namek under mine fødder - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder - Page 3 EmptyLør Sep 18, 2010 11:43 pm

Han rykkede sig en smule tættere på så de lå helt op af hinanden mens han havde en arm om hendes side og en arm under hendes hovede mens han roligt og dejligt kyssede videre mens han virkelig nød det rigtig meget
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

Namek under mine fødder - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder - Page 3 EmptyLør Sep 18, 2010 11:46 pm

hun kyssede videre og nød det,hun lagge en arm på siden af ham.Hun havde stadigvæk ikke noget at sige men hun lå bare og nød det.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Namek under mine fødder - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder - Page 3 EmptyLør Sep 18, 2010 11:57 pm

Han slap roligt hendes læber for at se hende i øjnene med et roligt smil mens han fortsat så på hende "nåh" spurgte han nervøst fordi han ikke vidste om hun kunne li kysset eller ej mens han spændt ventede på svar
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

Namek under mine fødder - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder - Page 3 EmptySøn Sep 19, 2010 12:00 am

"jeg kan godt lide det"sagde hun og så på ham med et smil,hun viste ikke om det var den svar han ventede på men hun viste ikke hvad hun skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Namek under mine fødder - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder - Page 3 EmptySøn Sep 19, 2010 12:35 am

Han smilede og rykkede sig helt ind til hende og så hende i øjnene "kan du kun li det?" spurgte han roligt fordi at han syntes at li var et lille ord mens han så hende i øjnene og kyssede hendes pande kort hvorefter han lagde sig ned på puden og lukkede øjnene
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

Namek under mine fødder - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder - Page 3 EmptySøn Sep 19, 2010 12:37 am

"hmm "sagde hun for hun kunne ikke finde på et andet beskrivelse"jeg burde måske sige herligt eller dejligt "hun så på ham lagge sig tæt ved ham.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Namek under mine fødder - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder - Page 3 EmptySøn Sep 19, 2010 12:39 am

Han smilede "det lyder bedre synes jeg" hviskede han mens han langsomt døssede hen "behøver du at sove" spurgte han roligt "jeg mener eftersom du er en kvart cyborg" han smilede roligt "for vis du ikke behøver vil det være dejligt at blive kælet om mens jeg sover
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

Namek under mine fødder - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder - Page 3 EmptySøn Sep 19, 2010 12:41 am

"hmm jeg er ikke træt"sagde hun med et smil på læben"godt nok er der nogen gange hvor jeg sover og andre gange sover jeg ikke"hun smillede mens hun så ham i øjne.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Namek under mine fødder - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder - Page 3 EmptySøn Sep 19, 2010 12:42 am

Han smilede roligt og lagde sit hoved på hendes bryster mens han vente sig om på ryggen hvor han bedre lå og lukkede blidt øjnene og gabte "jeg er træt jeg har trænet i 3 uger uden søvn" hviskede han mens han smilede roligt
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

Namek under mine fødder - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder - Page 3 EmptySøn Sep 19, 2010 12:44 am

"okey bare hvil dig lidt "sagde hun med et smil og kælede ham lidt ved håret og kinderne mens hun så op mod loftet.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Namek under mine fødder - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder - Page 3 EmptySøn Sep 19, 2010 12:55 am

Deamon smilede roligt mens han nød det "dine bryster er en fremragende pude" sagde han frækt "så store og dejlig bløde det eneste problem er at du har tøj på" sagde han smilende mens han havde lukkede øjne og nussede hendes lår tæt på underlivet
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

Namek under mine fødder - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder - Page 3 EmptySøn Sep 19, 2010 12:58 am

hun rødmende lidt og smilgrinte lidt for hun viste ikke hvad hun skulle sige,hun blev ved med at kælde ham lidt både kinderne, håret ,nakken og skulderen.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Namek under mine fødder - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder - Page 3 EmptySøn Sep 19, 2010 1:16 am

Han vente sig om på maven og lagde sig over hende så han kunne se hende i øjnene hvorefter han kyssede hende heftigt for at sætte lidt gang i hendes lyster eller noget mens han nød det
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

Namek under mine fødder - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder - Page 3 EmptySøn Sep 19, 2010 1:19 am

hun kyssede ham igen,hun var glad og følte sig varm inden i.Hun nød det og fik så'n lyst til at blive ved med det, som om det ikke ville stoppe.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Namek under mine fødder - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder - Page 3 EmptySøn Sep 19, 2010 1:20 am

Han placerede en hånd ned mellem hendes ben mens han fortsatte kysset og nød det virkelig meget mens han ventede på hendes reaktion for det han nu gjorder
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

Namek under mine fødder - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder - Page 3 EmptySøn Sep 19, 2010 1:26 am

hun fortsatte med at kysse ham og hun kunne mærke at han placerede sin hån mellem hendes ben.Hun nød det og fortsatte med at kysse ham.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Namek under mine fødder - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder - Page 3 EmptySøn Sep 19, 2010 1:28 am

Han skubbede hendes ben lidt mere til siden så han bedre kunne komme til mens han begyndte blidt og langsomt at hive hendes tøj af
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

Namek under mine fødder - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder - Page 3 EmptySøn Sep 19, 2010 1:32 am

hun kunne mærke at han tog hendes tøj af,hun holdt om hans nakke mens hun nød det og fortsatte med at kysse ham.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Namek under mine fødder - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder - Page 3 EmptySøn Sep 19, 2010 1:34 am

Han slap blidt hendes læber for at tage kjolen af over hendes hoved så hun stod i undertøj mens han smilede tog fat i hende og svingede hende rundt så hun lå ovenpå ham mens han roligt smilede og så hende i øjnene ventende på at se hvad hun ville gøre nu
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

Namek under mine fødder - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder - Page 3 EmptySøn Sep 19, 2010 1:41 am

Hun så ham inde i øjne og smillede,hun rørte ham på brystkassen hvor hun så tog hans trøje af,hun kyssede ham på pande og munden hvor efter hun holdt om ham med næsen mod hans.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Namek under mine fødder - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder - Page 3 EmptySøn Sep 19, 2010 1:50 am

Han så hende roligt i øjnene og gned hans næse mod hendes mens han lagde armene tæt om hende hvorefter hans ene hånd gled ned af hendes smukke krop og ind under hendes trusser
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

Namek under mine fødder - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder - Page 3 EmptySøn Sep 19, 2010 1:53 am

hun smillede mens hun nød det,hun lå tæt til ham og begyndte at kysse ham på brystkassen mens hun kled hånden ned af hans brystkasse og maven helt ned til bukserne hvor hun så spændte den op.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Namek under mine fødder - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder - Page 3 EmptySøn Sep 19, 2010 1:55 am

Han nød det virkeligt mens han lukkede øjnene hårdt og klemte hendes underliv rimelig hårdt mens han ventede på at finde ud af hvad hun nu ville gøre og på en måde glædede han sig til at se hvilken salgs elsker hun var altså hvad for en slags sex hun bedst kunne li
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Namek under mine fødder - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Namek under mine fødder
Tilbage til toppen 
Side 3 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Namek namek og atter namek (Senira)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
dragon-ball-universe :: Space :: Namek-
Gå til: