dragon-ball-universe
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

dragon-ball-universe

Dette forum er lavet om Dragon ball universet
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Masser af jule gratis spins
på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 EmptyLør Dec 22, 2018 11:24 pm af caroline_winwin

» En tur i centeret anden del [Julia=privat]
på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 EmptyMan Maj 05, 2014 4:33 am af Wilkin

» I want to see your face again-Deamon{Prinvat}
på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 EmptySøn Jan 08, 2012 2:53 am af Deamon

» mangler nogen at emne med...
på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 EmptyMan Aug 29, 2011 8:25 pm af Hing Chen

» take a look
på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 EmptyTirs Jul 12, 2011 1:11 am af maki

» Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D
på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 EmptyTors Jun 30, 2011 11:37 am af Wilkin

» Mødet mellem to racer (Jakuji)
på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 EmptyMan Jun 27, 2011 4:35 pm af Balicon

» hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//
på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 EmptyOns Maj 04, 2011 2:53 pm af Deamon

» emne tak....
på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 EmptySøn Apr 24, 2011 5:34 pm af Jakuji

Mest aktive brugere
Jakuji
på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 I_vote_lcappå planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 I_voting_barpå planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 I_vote_rcap 
Hing Chen
på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 I_vote_lcappå planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 I_voting_barpå planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 I_vote_rcap 
Namine
på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 I_vote_lcappå planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 I_voting_barpå planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 I_vote_rcap 
Deamon
på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 I_vote_lcappå planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 I_voting_barpå planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 I_vote_rcap 
Wilkin
på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 I_vote_lcappå planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 I_voting_barpå planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 I_vote_rcap 
Julia
på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 I_vote_lcappå planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 I_voting_barpå planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 I_vote_rcap 
Tokomaro
på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 I_vote_lcappå planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 I_voting_barpå planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 I_vote_rcap 
Lilly
på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 I_vote_lcappå planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 I_voting_barpå planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 I_vote_rcap 
maki
på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 I_vote_lcappå planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 I_voting_barpå planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 I_vote_rcap 
Amaya
på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 I_vote_lcappå planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 I_voting_barpå planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 18 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin

Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 EmptyMan Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU

Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …

Kommentarer: 11
ved ikke om dette skal laves Vigtigt
på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 EmptyOns Sep 15, 2010 12:52 am af Jakuji
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …

Kommentarer: 40

 

 på planeten Frieza....(Jakuji)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji)   på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 EmptyTors Sep 30, 2010 9:01 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "ja min skat"sagde han med et smil på sine læber og nussede hende på siden
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji)   på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 EmptyTors Sep 30, 2010 9:03 pm

hun smillede mens hun mærkede hans nussende,hun havde det dejligt ved at ligge ved ham.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji)   på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 EmptyTors Sep 30, 2010 9:09 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og hørte et eller andet brag eller noget og kiggede rundt "hvad sker der"sagde han og kiggede hen mod døren og der kom en vagt ind "Prins Jakuji der er nogen oprøre der er gået til angreb kom hurtig"sagde vagten. Jakuji kiggede på Hing "sorry skat bliver nød til at hjælpe kommer igen bare bliv liggende her"sagde han med et stille smil og kyssede hende og rejste sig op og fik sit tøj på det var det tøj han havde på når han var på planet Frieza og smuttede ud af døren af og skyndte sig afsted for at ordne det
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji)   på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 EmptyTors Sep 30, 2010 9:14 pm

Hing blev liggende i sengen og tænkte på hvad der sker og hvem gør oprør,hun viste ikke om hun skulle tjekke det eller lade være så hun valgte at blive for det kunne godt være noget som ikke var så katastrofisk men hun tænkte at hvis Jakuji var væk virkelig længe så måtte hun gå der ud.Hun sad med dynen over sig og kiggede hen mod døren og der efter ud af vinduet,hun havde en fornemmelse at der var nok en der holdt øje med dem. Hun stirrede bare ud af vinduet og så noget der bevægede sig, en skikelse.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji)   på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 EmptyTors Sep 30, 2010 9:28 pm

Han var væk i et stykke tid og kom ind af døren og lagde sig på sengen "sådan så er der ro igen"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende med et smil "har du savnet mig skat"sagde han og kiggede på hende og var glad for at se hende igen og nussede hende på kinden
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji)   på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 EmptyTors Sep 30, 2010 9:31 pm

hun smillede til ham og var glad for at han kom igen"ja det har jeg "sagde hun og lagge sig ind til ham"hvad var det der lammede så'n"hun så på ham hvor efter hun kiggede ud mod vinduet af hvor hun havde set en skikkelse lige før.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji)   på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 EmptyTors Sep 30, 2010 9:36 pm

Han kiggede på hende med et smil "det var bare nogen der vil prøve på noget hipsen hapsen"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber kyssede hende på munden og nussede hende på kinden "hvad skal vi så nu min skat"sagde han og kiggede på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji)   på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 EmptyTors Sep 30, 2010 9:43 pm

hun smillede men svarede ham ikke for hun stirrede ud af vinduet og tænkte på hvad det var hun så for det var som om nogen holdt øje med dem.Hun kiggede på ham igen med et smil på læben"det ved jeg ikke"sagde hun så hvor efter hun kiggede ud af vinduet igen for at se om skikkelsen kom igen,men det gjore det ikke"hvad synes du vi skulle"hun lagge hovedet på hans skuldere mens hun stirrede ud af vinduet.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji)   på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 EmptyTors Sep 30, 2010 9:48 pm

Han kiggede på hende med et smil og smed sit tøj igen og kravlede ind til hende under dynen og lå sammen med hende og et tv kom ned fra loftet af og han tændte det "vi kan se noget tv sammen skat og bare slappe af sammen"sagde han med et smil på sine læber og nussede hende på maven "du ved godt du kan blive gravid efter vi havde sex"sagde han og kiggede på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji)   på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 EmptyTors Sep 30, 2010 9:51 pm

"okey "sagde hun og lagge sig ned tæt til ham"ja det ved jeg faktisk godt"hun kiggede på ham med et smil og tænkte på at hun burde fortællle ham om skikkelsen hun så uden for vinduet da han gik fra værelset.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji)   på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 EmptyTors Sep 30, 2010 9:53 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kyssede hende på munden "gør det noget min skat hvis du gør det"sagde han og kiggede på hende med et smil og nussede hendes mave "jeg elsker dig så højt skat"sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji)   på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 EmptyTors Sep 30, 2010 9:56 pm

"nej det gøre ikke noget"sagde hun og kiggede på ham med et smil"jeg elsker også dig højt min skat"hun kyssede ham på munden og tænkte at hun burde sige det til ham"øhm skat jeg har en fornemmelse på at vi bliver nermest iagttaget for da du gikk og da jeg kikkede ud af vinduet så jeg et skikkelse som pluseligt forsvandt"
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji)   på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 EmptyTors Sep 30, 2010 9:59 pm

Han kiggede på hende "hvem skulle holde øje med os vi er på en planet og beskyttet af nogen af de stærkeste vagter der er her på planeten så du skal ikke bekymre dig om det skat"sagde han og kyssede hende igen med et smil og nussede hende på maven og kiggede hende ind i øjne og smilte til hende "du er så smuk"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji)   på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 EmptyTors Sep 30, 2010 10:02 pm

Hun smillede og kiggede på ham"okey"sagde hun og tænkte ikke længere på det,hun kyssede ham på læben mens hun mærkede hans nussende på maven"sige mig hvor lang tid tror du der ville gå før man kan se at jeg er gravid"hun hendes smil blev lavede om til et grinesmil.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji)   på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 EmptyTors Sep 30, 2010 10:07 pm

Han kiggede på hende med et smil "godt skat"sagde han og nussede hende på maven og kiggede hende ind i øjne "hmm man kan godt se det efter 5 uger eller noget og du får kvalme"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber "hvis du bliver gravid hvad tror du det bliver"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji)   på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 EmptyTors Sep 30, 2010 10:11 pm

"oh det ved jeg ikke en dreng eller en pige,måske twillinger"sagde hun med et grine smil"hvad vil du hest have en dreng eller en pige og hvor mange vil du have"hun kiggede ham i øjne og kyssede ham på munden.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji)   på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 EmptyTors Sep 30, 2010 10:31 pm

Han kiggede på hende med et smil "jeg vil gerne ha to med dig og helst en af være"sagde han med et smil på sine læber og kyssede hende på munden


//krea svigt//
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji)   på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 EmptyTors Sep 30, 2010 10:33 pm

"okey"sagde hun med et smil på læben og kyssede ham igen,hun lagge sig tæt til ham og kiggede op på tv'et.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji)   på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 EmptyFre Okt 01, 2010 7:02 am

Han smilte til hende "du kan slappe helt af og ikke tænke på noget som helst udover hvor dejlig du er"sagde han med et smil på sine læber og nussede hendes mave
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji)   på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 EmptyFre Okt 01, 2010 7:50 am

Hun smillede og slappede helt af,hun lagge sig tæt ind til ham uden at tænke på noget.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji)   på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 EmptyFre Okt 01, 2010 9:49 am

Han smilte til hende og nussede hende på maven "du er så dejlig skat"sagde han med et smil på sine læber og lå tæt ind til hende og var glad for at de var sammen og alt det
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji)   på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 EmptyFre Okt 01, 2010 3:16 pm

hun mærkede at han nussede hende på maven,hun smillede"du er også dejligt¨"sagde hun mens hun lå tæt ind til ham og var glad for at de var sammen.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji)   på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 EmptyFre Okt 01, 2010 11:20 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kyssede hende på munden med et smil
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji)   på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 EmptyLør Okt 02, 2010 2:51 am

Hun smillede og lå bare ved ham.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji)   på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 EmptyLør Okt 02, 2010 3:14 am

Han smilte til hende og faldt stille i søvn ved at ligge sådan sammen med hende
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Sponsoreret inhold





på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji)   på planeten Frieza....(Jakuji) - Page 6 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
på planeten Frieza....(Jakuji)
Tilbage til toppen 
Side 6 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Tur til planeten Frieza //åbent emne//
» Jakuji kaske's tilmelding
» i sine egen tanker(Jakuji)
» Mødet mellem to racer (Jakuji)
» Festen er igang-Jakuji, Hing Chen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
dragon-ball-universe :: Space :: Planet Frieza-
Gå til: