dragon-ball-universe
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

dragon-ball-universe

Dette forum er lavet om Dragon ball universet
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Masser af jule gratis spins
på planeten Frieza....(Jakuji) EmptyLør Dec 22, 2018 11:24 pm af caroline_winwin

» En tur i centeret anden del [Julia=privat]
på planeten Frieza....(Jakuji) EmptyMan Maj 05, 2014 4:33 am af Wilkin

» I want to see your face again-Deamon{Prinvat}
på planeten Frieza....(Jakuji) EmptySøn Jan 08, 2012 2:53 am af Deamon

» mangler nogen at emne med...
på planeten Frieza....(Jakuji) EmptyMan Aug 29, 2011 8:25 pm af Hing Chen

» take a look
på planeten Frieza....(Jakuji) EmptyTirs Jul 12, 2011 1:11 am af maki

» Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D
på planeten Frieza....(Jakuji) EmptyTors Jun 30, 2011 11:37 am af Wilkin

» Mødet mellem to racer (Jakuji)
på planeten Frieza....(Jakuji) EmptyMan Jun 27, 2011 4:35 pm af Balicon

» hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//
på planeten Frieza....(Jakuji) EmptyOns Maj 04, 2011 2:53 pm af Deamon

» emne tak....
på planeten Frieza....(Jakuji) EmptySøn Apr 24, 2011 5:34 pm af Jakuji

Mest aktive brugere
Jakuji
på planeten Frieza....(Jakuji) I_vote_lcappå planeten Frieza....(Jakuji) I_voting_barpå planeten Frieza....(Jakuji) I_vote_rcap 
Hing Chen
på planeten Frieza....(Jakuji) I_vote_lcappå planeten Frieza....(Jakuji) I_voting_barpå planeten Frieza....(Jakuji) I_vote_rcap 
Namine
på planeten Frieza....(Jakuji) I_vote_lcappå planeten Frieza....(Jakuji) I_voting_barpå planeten Frieza....(Jakuji) I_vote_rcap 
Deamon
på planeten Frieza....(Jakuji) I_vote_lcappå planeten Frieza....(Jakuji) I_voting_barpå planeten Frieza....(Jakuji) I_vote_rcap 
Wilkin
på planeten Frieza....(Jakuji) I_vote_lcappå planeten Frieza....(Jakuji) I_voting_barpå planeten Frieza....(Jakuji) I_vote_rcap 
Julia
på planeten Frieza....(Jakuji) I_vote_lcappå planeten Frieza....(Jakuji) I_voting_barpå planeten Frieza....(Jakuji) I_vote_rcap 
Tokomaro
på planeten Frieza....(Jakuji) I_vote_lcappå planeten Frieza....(Jakuji) I_voting_barpå planeten Frieza....(Jakuji) I_vote_rcap 
Lilly
på planeten Frieza....(Jakuji) I_vote_lcappå planeten Frieza....(Jakuji) I_voting_barpå planeten Frieza....(Jakuji) I_vote_rcap 
maki
på planeten Frieza....(Jakuji) I_vote_lcappå planeten Frieza....(Jakuji) I_voting_barpå planeten Frieza....(Jakuji) I_vote_rcap 
Amaya
på planeten Frieza....(Jakuji) I_vote_lcappå planeten Frieza....(Jakuji) I_voting_barpå planeten Frieza....(Jakuji) I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 18 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin

Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
på planeten Frieza....(Jakuji) EmptyMan Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU

Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …

Kommentarer: 11
ved ikke om dette skal laves Vigtigt
på planeten Frieza....(Jakuji) EmptyOns Sep 15, 2010 12:52 am af Jakuji
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …

Kommentarer: 40

 

 på planeten Frieza....(Jakuji)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

på planeten Frieza....(Jakuji) Empty
IndlægEmne: på planeten Frieza....(Jakuji)   på planeten Frieza....(Jakuji) EmptyMan Sep 27, 2010 6:55 pm

S:planeten Frieza¨
T:14:00
V:solskin og lidt skyet
O:friezaerne..
P:se på avatar med en hætte over hovede

Hing gik for sig selv på planeten Frieza,hun havde en hætte over hovede for man kunne ikke vide om der var fjender til stede.Hun gik lidt rundt og kiggede sig omkring,hun var tavs og viste ikke hvad hun skulle give sig til men hun tænkte om der var nogen som hun kendte som er her for hun kunne godt trænge til lidt selvskab lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

på planeten Frieza....(Jakuji) Empty
IndlægEmne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji)   på planeten Frieza....(Jakuji) EmptyMan Sep 27, 2010 7:00 pm

Jakuji var på planeten Frieza og kiggede sig rundt omkring og syns han fik øje på en eller anden person som ikke så ud til at passe til på stedet og gik stille mod denne person "undskyld mig men hvem er du og hvad laver du her"sagde han og kiggede på personene og ventede bare på svar fra personene
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

på planeten Frieza....(Jakuji) Empty
IndlægEmne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji)   på planeten Frieza....(Jakuji) EmptyMan Sep 27, 2010 7:05 pm

Hing vente sig om"Jakuji øhm hej"sagde hun lidt over rasket "tja hvad jeg laver"hun tænkte lidt"jeg tog bare her til en tur og så er det fordi der er en eller anden syg cyborg der var efter mig men tror at jeg er sluppet fra ham,hvad med dig"
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

på planeten Frieza....(Jakuji) Empty
IndlægEmne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji)   på planeten Frieza....(Jakuji) EmptyMan Sep 27, 2010 7:15 pm

Han kiggede på hende "en cyborg"sagde han og kiggede på hende "hvor skal den cyborg være henne"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

på planeten Frieza....(Jakuji) Empty
IndlægEmne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji)   på planeten Frieza....(Jakuji) EmptyMan Sep 27, 2010 7:19 pm

"tja han har enden givet op ellers gemmer han sig et eller andet sted"sagde hun med et smil og kiggede rundt omkring"men jeg kan ikke se ham lige nu"
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

på planeten Frieza....(Jakuji) Empty
IndlægEmne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji)   på planeten Frieza....(Jakuji) EmptyMan Sep 27, 2010 7:29 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "skal vi gå vider"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

på planeten Frieza....(Jakuji) Empty
IndlægEmne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji)   på planeten Frieza....(Jakuji) EmptyMan Sep 27, 2010 7:33 pm

"ja lad os det "sagde hun med et smil"hvor skal vi gå hen"hun kiggede lidt op på himlen,vejret er godt i dag og hun kiggede på ham igen"eller skal vi bare gå lidt rundt"hun trak sig på skulderen lidt.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

på planeten Frieza....(Jakuji) Empty
IndlægEmne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji)   på planeten Frieza....(Jakuji) EmptyMan Sep 27, 2010 8:01 pm

Han kiggede på hende "som du kan se er jeg taget her til planeten for følte ikke jeg gad jorden mere og ja her er jeg og der nok flere grunde men nu er jeg her bare så du ved det"sagde han og kiggede på hende "nu hvor Namine og deamon er sammen så er jeg jo alene i den forstand og du nok min eneste ven lige nu ved ikke med Namine"sagde han og kiggede på hende "øhm vi kan tage hen til hvor jeg opholder mig"sagde han
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

på planeten Frieza....(Jakuji) Empty
IndlægEmne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji)   på planeten Frieza....(Jakuji) EmptyMan Sep 27, 2010 8:07 pm

"okey så før du an"sagde hun og gjore tegn på at de skulle gå,hun tænkte lidt for sig selv men sagde ikke noget for hun viste ikke hvad hun skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

på planeten Frieza....(Jakuji) Empty
IndlægEmne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji)   på planeten Frieza....(Jakuji) EmptyMan Sep 27, 2010 8:12 pm

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber og gik mod et stort hus og kiggede på hende "hvad har du gået og lavet"sagde han og kiggede på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

på planeten Frieza....(Jakuji) Empty
IndlægEmne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji)   på planeten Frieza....(Jakuji) EmptyMan Sep 27, 2010 8:41 pm

"vandret rundt omkring og kiggede lidt,slås mod tre cyborger,kedet mig"sagde hun og tænkte lidt"hvad med dig"hun kiggede lige ud og så et stort hus.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

på planeten Frieza....(Jakuji) Empty
IndlægEmne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji)   på planeten Frieza....(Jakuji) EmptyMan Sep 27, 2010 8:44 pm

Han kiggede på hende "spænde"sagde han og gik vider "hmm ikke det vilde"sagde han og gik ind af en dør og holdte døren for hende

//har du set min profil//
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

på planeten Frieza....(Jakuji) Empty
IndlægEmne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji)   på planeten Frieza....(Jakuji) EmptyMan Sep 27, 2010 8:54 pm

"hmm nå okey"sagde hun og kiggede på hvor hun så gikk med ham ind af en dør ,hun kiggede sig omkring og tænkte på hvad hun skulle sige.

//øh nej det har jeg ikke//
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

på planeten Frieza....(Jakuji) Empty
IndlægEmne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji)   på planeten Frieza....(Jakuji) EmptyMan Sep 27, 2010 9:08 pm

Han kiggede på hende "hing må jeg spørge dig om noget"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og kiggede på hende


//prøv og kig//
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

på planeten Frieza....(Jakuji) Empty
IndlægEmne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji)   på planeten Frieza....(Jakuji) EmptyMan Sep 27, 2010 9:12 pm

"ja selvfølgelig"sagde hun med et smil på læben og kiggede hen på ham og ventede på hans spørgsmål.

//har kigget nu og det ser godt ud^^//
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

på planeten Frieza....(Jakuji) Empty
IndlægEmne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji)   på planeten Frieza....(Jakuji) EmptyMan Sep 27, 2010 9:18 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "kan lide mig altså kærlighed"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber


//ja ikke//
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

på planeten Frieza....(Jakuji) Empty
IndlægEmne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji)   på planeten Frieza....(Jakuji) EmptyMan Sep 27, 2010 9:20 pm

hun kiggede ned i mod sine fødder og rødmede lidt"æreligt tal så Ja det kan jeg faktisk godt lide dig altså kærelighed"sagde hun og kiggede på ham med et smil
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

på planeten Frieza....(Jakuji) Empty
IndlægEmne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji)   på planeten Frieza....(Jakuji) EmptyMan Sep 27, 2010 9:25 pm

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber og gik hen til hende og lagde en hånd om bag hendes hovede og kyssede hende på munden og holdte det et stykke tid og slap det så "jeg kan også godt lide dig"sagde han og lagde deres pander mod hinanden
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

på planeten Frieza....(Jakuji) Empty
IndlægEmne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji)   på planeten Frieza....(Jakuji) EmptyMan Sep 27, 2010 9:31 pm

Hun smillede og rørte ham lidt på kinderne og lagge armen stille om hans hals og kyssede ham på læberne hvor efter hun kiggede på ham,hun viste ikke hvad hun skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

på planeten Frieza....(Jakuji) Empty
IndlægEmne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji)   på planeten Frieza....(Jakuji) EmptyMan Sep 27, 2010 9:38 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "vil du komme sammen med mig Hing"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og kyssede hende blidt på munden
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

på planeten Frieza....(Jakuji) Empty
IndlægEmne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji)   på planeten Frieza....(Jakuji) EmptyMan Sep 27, 2010 9:43 pm

hun smillede og kyssede ham igen"ja det vil jeg"sagde hun og kiggede på med et smil på læberne.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

på planeten Frieza....(Jakuji) Empty
IndlægEmne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji)   på planeten Frieza....(Jakuji) EmptyMan Sep 27, 2010 9:52 pm

Han smilte til hende og lagde sine arme om hende og lod deres læber mødes igen og fik sin tunge ind og lege med hendes tunge
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

på planeten Frieza....(Jakuji) Empty
IndlægEmne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji)   på planeten Frieza....(Jakuji) EmptyMan Sep 27, 2010 9:55 pm

Hing kunne mærke mærke hans tunge der leger med hendes,hun lod hendes tunge lege med hans mens hun lagge begge sine arme omkring ham.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

på planeten Frieza....(Jakuji) Empty
IndlægEmne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji)   på planeten Frieza....(Jakuji) EmptyMan Sep 27, 2010 10:00 pm

Han smilte og legede vider med deres tunger "i love you"sagde han med et smil på sine læber

//prøv og kig på min profil nu//
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

på planeten Frieza....(Jakuji) Empty
IndlægEmne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji)   på planeten Frieza....(Jakuji) EmptyMan Sep 27, 2010 10:02 pm

hun kiggede på ham med et smil på læben"I love you too"sagde hun og lod sin tunge lege med hans igen.

//okey//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





på planeten Frieza....(Jakuji) Empty
IndlægEmne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji)   på planeten Frieza....(Jakuji) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
på planeten Frieza....(Jakuji)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 8Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Tur til planeten Frieza //åbent emne//
» Jakuji kaske's tilmelding
» i sine egen tanker(Jakuji)
» Mødet mellem to racer (Jakuji)
» Festen er igang-Jakuji, Hing Chen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
dragon-ball-universe :: Space :: Planet Frieza-
Gå til: