dragon-ball-universe
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

dragon-ball-universe

Dette forum er lavet om Dragon ball universet
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Masser af jule gratis spins
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 EmptyLør Dec 22, 2018 11:24 pm af caroline_winwin

» En tur i centeret anden del [Julia=privat]
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 EmptyMan Maj 05, 2014 4:33 am af Wilkin

» I want to see your face again-Deamon{Prinvat}
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 EmptySøn Jan 08, 2012 2:53 am af Deamon

» mangler nogen at emne med...
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 EmptyMan Aug 29, 2011 8:25 pm af Hing Chen

» take a look
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 EmptyTirs Jul 12, 2011 1:11 am af maki

» Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 EmptyTors Jun 30, 2011 11:37 am af Wilkin

» Mødet mellem to racer (Jakuji)
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 EmptyMan Jun 27, 2011 4:35 pm af Balicon

» hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 EmptyOns Maj 04, 2011 2:53 pm af Deamon

» emne tak....
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 EmptySøn Apr 24, 2011 5:34 pm af Jakuji

Mest aktive brugere
Jakuji
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 I_vote_lcapI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 I_voting_barI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 I_vote_rcap 
Hing Chen
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 I_vote_lcapI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 I_voting_barI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 I_vote_rcap 
Namine
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 I_vote_lcapI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 I_voting_barI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 I_vote_rcap 
Deamon
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 I_vote_lcapI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 I_voting_barI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 I_vote_rcap 
Wilkin
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 I_vote_lcapI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 I_voting_barI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 I_vote_rcap 
Julia
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 I_vote_lcapI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 I_voting_barI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 I_vote_rcap 
Tokomaro
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 I_vote_lcapI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 I_voting_barI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 I_vote_rcap 
Lilly
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 I_vote_lcapI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 I_voting_barI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 I_vote_rcap 
maki
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 I_vote_lcapI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 I_voting_barI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 I_vote_rcap 
Amaya
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 I_vote_lcapI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 I_voting_barI want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 18 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin

Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 EmptyMan Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU

Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …

Kommentarer: 11
ved ikke om dette skal laves Vigtigt
I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 EmptyOns Sep 15, 2010 12:52 am af Jakuji
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …

Kommentarer: 40

 

 I want to see your face again-Deamon{Prinvat}

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Næste
ForfatterBesked
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 EmptyOns Jan 26, 2011 9:26 pm

Namine kiggede på ham og tog hånden til sig"Fortiden jeg husker meget fra da du skadede mig, jeg kom på hospitalet, Jakuji var der og du var der også"sagde hun og tænkte lidt tilbage på det"Jeg tror enlig at jeg kunne have været død hvis jeg ikke passede på"sagde hun stille og kiggede ned i sengens dyne de sad på
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 EmptyOns Jan 26, 2011 9:29 pm

Han så ned "vis du ville opmuntre mig så hjælper det ikke skat jeg elsker dig men efter det jeg har gjort hvordan kan du så tilgive mig" hviskede han og så på filmen igen roligt og så filmen fortsat mens han nussede hendes ryg blidt
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 EmptyOns Jan 26, 2011 9:32 pm

Namine kiggede op på ham med et blidt smil mens hun tog hans hænder i hendes"Fordi jeg elsker dig"sagde hun og så ham ind i øjnene"jeg vil ikke kunne undvære dig og da det skete gjorde du på grund af Jakuji, din kræft og vrede var løs men jeg elsker dig jeg kan tilgive dig fordi jeg elsker dig så højt vi er sammen om det om alt"sagde hun blidt og smillede bredt
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 EmptyTors Jan 27, 2011 12:17 am

Han nikkede roligt og kyssede hende blidt på munden "Okay skat jeg kunne ikke sige det bedre selv" hviskede han "Jeg elsker dig Namine mere end noget andet og det har jeg altid gjort" hviskede han og nussede hendes hænder blidt og så så filmen igen smilende han var virkelig glad nu
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 EmptyTors Jan 27, 2011 2:01 pm

Hun kiggede på Deamon mens hun smillede glad og mærkede at han nussede hendes hænder det føltes dejligt"Jeg elsker også dig Deamon du har reddet mig, beskyttet mig, gjort mig lykkelig"sagde hun blidt og så hen imod filmen lidt hun var også meget glad nu kun fordi hendes elskede Deamon var hos hende mere kunne hun ikke ønske sig"Tænk hvis vi slet ikke have mødt hinanden"tilføjede hun tænkende
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 EmptyTors Jan 27, 2011 7:28 pm

Han så ned på hende og smilede og kyssede hendes pande blidt hvorefter han så filmen igen og nussede hende videre "Namine" hviskede han "jeg elsker dig virkelig sindssygt højt" hviskede han og tog hende på røven blidt med et frækt smil
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 EmptyFre Jan 28, 2011 12:25 am

Namine rødmede lidt af det mens hun kiggede på ham over skulderen"Deamon frække blev vi ikke enige om ingen sex mens vi ser film og vi skulle jo bare slappe af"sagde hun og lagde sig ned ved enden af sengen mens hun gav ham et frækt smil og så så på filmen mens hun lå på maven."Jeg elsker også dig Deamon af hele mit hjerte"Sage hun blidt
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 EmptyFre Jan 28, 2011 4:34 pm

Han smilede roligt og nussede hende videre blidt og så hende i øjnene "undskyld skatter" hviskede han og nussede hendes ryg "jeg ved ikke hvad jeg havde gjort vis jeg fortsat havde været ond og du havde været sammen med Jakuji" hviskede han roligt
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 EmptyFre Jan 28, 2011 11:04 pm

Namine kiggede på ham og nussede hans hår lidt"Jeg ved enlig ikke hvad jeg ville gøre hvis du var sammen med Hing"sagd ehun og kiggede lidt ned i dynne og op på ham igen"Jeg er bare så glad for dig skat du betyder så meget"sagde hun blidt og gav ham et kys på munden blidt."Det gør ikke noget "smillede hun til ham
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 EmptyLør Jan 29, 2011 4:54 pm

Han grinte svagt og så op "ja hun var villig" sagde han roligt "jeg tror at den fakta at gøre alt hvad jeg sagde var en måde for hende at nedtrykke følelserne for Jakuji mens at være ond var en måde at nedtrykke mine følelser for dig" sagde han tænkende "vi var vist begge modvillige mod vores følelser fordi i var sammen" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 EmptyLør Feb 05, 2011 3:49 am

Namine nikkede til ham mens hun smillede"Ja det kan du have ret i"sagde hun til Deamon mens hun omfavnede den ene pude der var på sengen hun så mod filmen lidt"Jeg ved at jeg savnede dig helt vildt meget i noget af den tid jeg var sammen med Jakuji det var som om noget inden i mig var forsvundet"sagde hun og kiggede tilbage på ham"Min Deamon"sagde hun blidt og kærtegnede hans ene kind. Namine fik kiggede på Deamon og lidt ned på hendes mave"Deamon...Jeg tror jeg er gravid"sagde hun rødmede en smule
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 EmptyLør Feb 19, 2011 12:01 am

Han smilede roligt "jeg håber det" hviskede han og gled ned og kyssede hendes mave blidt og kom op igen for at ligge armene om hende og ligge sig godt ind til hende og nussede hende blidt videre og så på filmen "jeg elsker dig Namine og jeg vil altid elske dig" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 EmptyOns Feb 23, 2011 7:42 pm

Namine kiggede på ham med et blidt smil mens hun nussede hans nakke lidt"Jeg elsker også dig , jeg vil altid elske dig Deamon uanset hvad"sagde hun smillende. Hun rødmede lidt og kiggede ne dpå sin mave"Så bliver det enten en dreng eller pige, eller måske tvillinger"sagde hun og og lagde sit hoved ned på hans bryst mens hun kiggede op på ham"En lille Deamon"sagde hun med et blidt grin.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 EmptyOns Feb 23, 2011 9:02 pm

Han smilede roligt og aede hende "eller en lille Namine" hviskede han roligt "men hvad skal de hedde" spurgte han roligt og rettede blikket mod hende "jeg ved at vis det bliver en pige skal hun hedde Melody" smilede han roligt "men hvad med vis det bliver en dreng" spurgte han roligt og så på hende fortsat med forelskede og glintende øjne
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 EmptyFre Mar 04, 2011 1:37 am

Namine lagde sig tilbage så hun sad lidt op ad hans bryst"Hmm det er svært"sagde hun og tænkte sig om lidt, det var næsten altid drengenavne der var sværer. Namine nussede Deamons bryst blidt mens hun bagefter satte sig op mens hun kiggede ham direkte ind i øjnene"Jeg elsker dig Deamon min skat"sagde hun kærligt og blidt med et stort glad smil. Hun bevægede sig frem og kyssede ham på munden"Du er det bedste der nogensinde er sket for mig"sagde hun glad, og flettede sine finger ind med hans.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 EmptyFre Mar 04, 2011 5:34 pm

Han smilede roligt "jeg elsker osse dig min skat" hviskede han roligt og så hende i øjnene blidt med et kærligt smil "det er du osse mit liv var helt mørkt indtil du kom så blev jeg super glad og alt åbnede sig du er mit lys i mørket" hviskede han roligt med et kærligt smil og så hende blidt i øjnene "hvad med Zann" spurgte han roligt
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 EmptyFre Mar 11, 2011 12:29 am

Namine kiggede på ham og lidt ned hun tænkte på noget"Deamon dengang vi mødtes hvad var det så du følte da du så mig"spurgte hun og nussede hans hårtotter blidt med et smil"Jeg er bare så glad for at jeg har dig hos mig, kun min ingen andres det gør mig meget glad"sagde hun med et bldit stort smil. Namine lukkede kort øjnene"Zann er et flot navn det kan jeg godt lig skat"sagde hun smillende og åbnede øjnene og kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 EmptyFre Mar 11, 2011 1:15 am

Han lænede sig tilbage og tænkte sig om "øhm" sagde han tænkende "jeg følte som om jeg var død da jeg så dig i øjnene altså at jeg var kommet i himlen dine yndefulde bevægelser de gjorde mig bløde og dog alligevel så skulle jeg jo spille sej og smile charmerende og blinke frækt men det var som om at min krop skreg 'NEJ DU SKAL IKKE VÆRE EN KARL SMART OVER FOR HENDE'" han tænkte sig roligt om "det var som om i de sekunder vi så hinanden i øjnene var det som om hele verdenen stod stille"
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 EmptyFre Mar 11, 2011 1:21 am

Namine kiggede på Deamon med et blidt smil og lænede sig tæt frme imod ham"Jeg ved kun at det var det skæbnen at vi to skulle være sammen "sagde hun smillende"Hihi"grinede hun lidt af det han sagde og lod sig tippe bagover i sengen"Men du havde et frækt blink til mig dengang vi mødtes tror jeg"sagde hun tænkende med en finger ved hendes læbe mens hendes øjne var ned i dynen"Blev glad for at møde dig det var et dejligt møde"sagde hun og kiggede på Deamon igen"De ting vi lavede husker noget af"sagde hun og nikkede mens hun lagde hovedet på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 EmptyFre Mar 11, 2011 1:39 am

Han grinte og lagde sig ved siden af hende og så op i loftet roligt "ja vi lå og så film og 'hyggede' os" sagde han med fingertegnene kaninøre med begge to for at vise at hygge var ment på en anden måde end det lød i sætningen "jeg tror vi så højst 2 minutter af filmen" sagde han og grinte lidt igen før han tog hendes hånd og flettede fingre igen
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 EmptyFre Mar 11, 2011 1:44 am

Namine grinede lidt af det Deamon gjorde og nikkede"Ja det gjorde vi men det var meget hyggeligt det vi gjorde jeg nød det meget"sagde hun og blinkede kort til ham og kiggede ned på deres finger hun nussede hans anden hånd med hendes frie hånd"En verden hvor der kun var os to det ville være fedt så kunne vi 'hygge' meget mere"sagde hun og gentog hans kaninører med fingerne mens hun grinte lidt igen hun hyggedel altid sammen med Deamon han fik hende altid til at grine rigtig meget. Hun lagde en hånd på hendes mave"Jeg kommer til at se tyk ud som gravid"sagde hun og smillede lidt
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 EmptyFre Mar 11, 2011 2:02 am

Han så dumt på hende "bliver du tyk?" sagde han chokket som om han ikke vidste det "arrrrggg men vis du bliver tyg så øhm... Må jeg hellere gå" sagde han men kunne ikke holde masken før han grinte "ej jeg laver sjov skat jeg vil altid elske dig tyk eller ej specielt vis du er tyk med vores barn" sagde han smilende og nussede hendes mave blidt lidt "du er og forbliver min eneste ene" hviskede han roligt
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 EmptyLør Mar 12, 2011 1:45 am

Namine kiggede på Deamon mens hun lige skulle til at surmule lidt men gjorde det ikke hun grinte bare blidt"Hihi"så kiggede hun på ham"Ilm skat på nær at du ikke kan blive gravid det vil være underligt"sagde hun og kom til at grine igen. Hun kiggede på ham"Du er også vil altid være min, og min eneste ene"sagde hun blidt og kyssede ham blidt på munden mens hun lukkede sine øjne og lod kysset være lidt hvis nu hendes elskede dreng ville kysse hende tilbage, ja måske være fræk som hun jo godt vidste han kunne være det var ret hyggeligt. Hun glædede sig meget til at se hvad det blev en pige eller dreng eller begge dele.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 EmptyLør Mar 12, 2011 10:48 am

Han kyssede hende blidt tilbage lidt før han pressede sin tunge ind i hendes mund og lagde sig over hende blidt mens han snavede hende videre indtil han blidt slap og så ned på hende "Namine jeg er virkelig glad for det er mig du har valgt som din skat specielt fordi jeg elsker dig så højt og har altid gjort det" hviskede han smilende og kyssede hendes kind blidt og så hendes hals lidt "er der noget jeg kan gøre for at give dig mere glæde? Måske lidt nydelse af en slags?" spurgte han smilende og frækt
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 EmptyFre Mar 25, 2011 7:08 pm

Namine kiggede på Deamon med et blidt stort smil hun kunne ikke lade vær med at smile for han gjorde hende så glad. Hun tænkte lidt og lagde sig på maven ned på sengen"Massage"sagde hun og kiggede på ham over skulderen"Det vil glæde mig meget hvis du vil give mig massage elskede Deamon"sagde hun kærligt og kyssede ham så blidt på munden som hun lidt efter lidt gjorde til en blid snav, og den stoppede hun så efter lidt tid."Deamon jeg elsker dig så højt vi ti har været igennem meget sammen og alligevel har vi ikke tvivlet på at vi elsker hinanden"smillede hun til ham et varmt smil.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: I want to see your face again-Deamon{Prinvat}   I want to see your face again-Deamon{Prinvat} - Page 10 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
I want to see your face again-Deamon{Prinvat}
Tilbage til toppen 
Side 10 af 11Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Næste
 Lignende emner
-
» Ved Folkeskolen-Deamon
» et stille sted. (deamon)
» Er det din besluting-Deamon privat
» Husker du det-Deamon privat
» Hing Chen Namine Deamon Kig !

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
dragon-ball-universe :: Space :: Namek-
Gå til: