dragon-ball-universe
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

dragon-ball-universe

Dette forum er lavet om Dragon ball universet
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Masser af jule gratis spins
et stille sted. (deamon) EmptyLør Dec 22, 2018 11:24 pm af caroline_winwin

» En tur i centeret anden del [Julia=privat]
et stille sted. (deamon) EmptyMan Maj 05, 2014 4:33 am af Wilkin

» I want to see your face again-Deamon{Prinvat}
et stille sted. (deamon) EmptySøn Jan 08, 2012 2:53 am af Deamon

» mangler nogen at emne med...
et stille sted. (deamon) EmptyMan Aug 29, 2011 8:25 pm af Hing Chen

» take a look
et stille sted. (deamon) EmptyTirs Jul 12, 2011 1:11 am af maki

» Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D
et stille sted. (deamon) EmptyTors Jun 30, 2011 11:37 am af Wilkin

» Mødet mellem to racer (Jakuji)
et stille sted. (deamon) EmptyMan Jun 27, 2011 4:35 pm af Balicon

» hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//
et stille sted. (deamon) EmptyOns Maj 04, 2011 2:53 pm af Deamon

» emne tak....
et stille sted. (deamon) EmptySøn Apr 24, 2011 5:34 pm af Jakuji

Mest aktive brugere
Jakuji
et stille sted. (deamon) I_vote_lcapet stille sted. (deamon) I_voting_baret stille sted. (deamon) I_vote_rcap 
Hing Chen
et stille sted. (deamon) I_vote_lcapet stille sted. (deamon) I_voting_baret stille sted. (deamon) I_vote_rcap 
Namine
et stille sted. (deamon) I_vote_lcapet stille sted. (deamon) I_voting_baret stille sted. (deamon) I_vote_rcap 
Deamon
et stille sted. (deamon) I_vote_lcapet stille sted. (deamon) I_voting_baret stille sted. (deamon) I_vote_rcap 
Wilkin
et stille sted. (deamon) I_vote_lcapet stille sted. (deamon) I_voting_baret stille sted. (deamon) I_vote_rcap 
Julia
et stille sted. (deamon) I_vote_lcapet stille sted. (deamon) I_voting_baret stille sted. (deamon) I_vote_rcap 
Tokomaro
et stille sted. (deamon) I_vote_lcapet stille sted. (deamon) I_voting_baret stille sted. (deamon) I_vote_rcap 
Lilly
et stille sted. (deamon) I_vote_lcapet stille sted. (deamon) I_voting_baret stille sted. (deamon) I_vote_rcap 
maki
et stille sted. (deamon) I_vote_lcapet stille sted. (deamon) I_voting_baret stille sted. (deamon) I_vote_rcap 
Amaya
et stille sted. (deamon) I_vote_lcapet stille sted. (deamon) I_voting_baret stille sted. (deamon) I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 18 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin

Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
et stille sted. (deamon) EmptyMan Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU

Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …

Kommentarer: 11
ved ikke om dette skal laves Vigtigt
et stille sted. (deamon) EmptyOns Sep 15, 2010 12:52 am af Jakuji
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …

Kommentarer: 40

 

 et stille sted. (deamon)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

et stille sted. (deamon) Empty
IndlægEmne: et stille sted. (deamon)   et stille sted. (deamon) EmptySøn Sep 12, 2010 9:53 pm

S:skoven
T:20:00
V:mørkt og stjerneklart nat
O:ingen
P:se på avataret

Hing gik gor sig selv i mørket ude i skoven,hun ville finde et sted hvor hun kunne tænke lidt og hvile for hun havde ondt i hovedet. Hun kunne mærke smerte i sig og kunne ikke forstå hvorfor men hun ved at hun har været op og kæmpe men smerten i hovedet kunne hun ikke forstå hvorfor hun havde det.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

et stille sted. (deamon) Empty
IndlægEmne: Sv: et stille sted. (deamon)   et stille sted. (deamon) EmptySøn Sep 12, 2010 9:57 pm

Deamon sad under et træ og læste lidt mens han smilede før han hørte nogen komme han svang sin hånd og sagde "death beam" og en lille næsten usynlig rød stråle fløj forbi en pige og ramte igennem et træ "hvorfor er du her" spurgte han roligt uden at kigge på hende
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

et stille sted. (deamon) Empty
IndlægEmne: Sv: et stille sted. (deamon)   et stille sted. (deamon) EmptySøn Sep 12, 2010 10:00 pm

hun kiggede ikke på ham men svarede "jeg går bare en tur "sagde hun stille "hvad med dig "hun kunne hører at det var en dreng der sad et eller andet sted og havde brugt et eller andet mod et træ.Hun blev tavs for hun viste ikke hvad hun skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

et stille sted. (deamon) Empty
IndlægEmne: Sv: et stille sted. (deamon)   et stille sted. (deamon) EmptyMan Sep 13, 2010 2:24 pm

Han rejste sig roligt op "undskyld" sagde han og gik hen til hende "Det må du undskylde jeg er bare blevet jagtet af cyborgere og andet" sagde han roligt mens han så på hende "Deamon er mit navn" han rakte hende en hånd i et håndtryk og ventede på at se om hun tog imod den eller ej
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

et stille sted. (deamon) Empty
IndlægEmne: Sv: et stille sted. (deamon)   et stille sted. (deamon) EmptyMan Sep 13, 2010 4:05 pm

"hyggeligt at møde dig,jeg hedder Hing Chen"sagde hun og tænkte lidt"du er hvertfald ikke den eneste for jeg kan huske at jeg blev jagtet på et eller andet tids punkt af cyborg selvom jeg er halv cyborg"hun ved godt at det lyder lidt mærkeligt men så'n er det.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

et stille sted. (deamon) Empty
IndlægEmne: Sv: et stille sted. (deamon)   et stille sted. (deamon) EmptyMan Sep 13, 2010 4:07 pm

Han smilede roligt "ja men de er sjove at træne på når de sådan kommer flyvende mod en selvom de bliver stærkere hele tiden" han smilede roligt før han gik på hug og hoppede uden at flyve fløj han 50 meter op i luften og landede perfekt på jorden igen mens han så på hende igen bagefter med et smil
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

et stille sted. (deamon) Empty
IndlægEmne: Sv: et stille sted. (deamon)   et stille sted. (deamon) EmptyMan Sep 13, 2010 4:12 pm

Hun kunne ikke så godt set men hun smilte alligevel "men havd er du egentlig og hvor kommer du fra"spurgte hun så og ville ikke sige noget dumt der kunne gøre ham sur. Hun lændede sig op af et træ mens hun stadigvæk prøver på at huske noget.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

et stille sted. (deamon) Empty
IndlægEmne: Sv: et stille sted. (deamon)   et stille sted. (deamon) EmptyMan Sep 13, 2010 4:16 pm

"sayajin" sagde han roligt mens han så på hende med et roligt smil "rent igennem sayajin" han satte sig ned op af et træ lige i nærheden med et roligt smil og rolige bevægelser mens han fortsat så på hende ventende på at se hvad hun nu ville gøre dog stadig tænkende over mange forskellige ting
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

et stille sted. (deamon) Empty
IndlægEmne: Sv: et stille sted. (deamon)   et stille sted. (deamon) EmptyMan Sep 13, 2010 4:20 pm

Hing nikkede og tænkte lidt"jeg er blandet halv Sayajin og halv cyborg"sagde hun og stirrede ned i jorden.Hun prøver at huske hvad der skette med hende.Hun tænkte lidt"hvor du fra"hun vendte ansigtet mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

et stille sted. (deamon) Empty
IndlægEmne: Sv: et stille sted. (deamon)   et stille sted. (deamon) EmptyMan Sep 13, 2010 4:30 pm

"jorden her" sagde han roligt "jeg er født og opvokset her på jorden" han smilede roligt mens han så på hende med et smil hvorefter hans mobil ringede med en sang der hed 'you're a jerk' fra New boyz som han tog op og åbnede "en besked herligt" sagde han smilende

https://www.youtube.com/watch?v=qv9VKKXwVxU&feature=related
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

et stille sted. (deamon) Empty
IndlægEmne: Sv: et stille sted. (deamon)   et stille sted. (deamon) EmptyMan Sep 13, 2010 4:39 pm

"øhm jeg mente hvor bor du "spurgte hun og tænkte om han over hovede forstod spørgsmålet,hun kunne mærke at hun fik lidt ondt i hovedet så hun satte sig ned for at hvile lidt.Hun sagde ikke noget for hun viste ikke hvad hun skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

et stille sted. (deamon) Empty
IndlægEmne: Sv: et stille sted. (deamon)   et stille sted. (deamon) EmptyMan Sep 13, 2010 4:46 pm

"jeg bor i West City i en lejlighed" sagde han roligt med et smil mens han tænkte på det "du skulle ikke kende en der hedder Namine?" spurgte han nysgerrigt mens han satte sig ordenligt op af træet for bedre at kunne se på hende mens han roligt ventede på svar fra hende
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

et stille sted. (deamon) Empty
IndlægEmne: Sv: et stille sted. (deamon)   et stille sted. (deamon) EmptyMan Sep 13, 2010 5:03 pm

"nå meneske pigen jo "sagde hun med et smil og viste ikke om han ville hører noget mere hende"kender du hende"hun holdt lidt ved hovedet for hun kunne mærke at det gik ondt men hun ved ikke om det er på grund af hendes ulykke eller hvad der kunne forudsige hovedesmerten.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

et stille sted. (deamon) Empty
IndlægEmne: Sv: et stille sted. (deamon)   et stille sted. (deamon) EmptyMan Sep 13, 2010 5:15 pm

"ja det kan man vel godt sige" sagde han med et smil hvorefter han så på hende igen "er der en grund til at du ser så smertefuldt ud" spurgte han roligt mens han fortsat så på hende med et roligt smil ventende på et svar og ville ikke godtage et det er ligemeget sådan var han han nægtede at godtage sådan et svar
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

et stille sted. (deamon) Empty
IndlægEmne: Sv: et stille sted. (deamon)   et stille sted. (deamon) EmptyMan Sep 13, 2010 5:18 pm

"tja jeg kan ikke huske særeligt meget"sagde hun"det er nok bare fra en eller anden ulykke elelrs ved jeg det ikke "hun vendte ansigtet mod ham"men jeg klare mig"hun lukkede øjne lidt for hun prøvede at huske hvad der skette,men hun kunne ikke huske noget.
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

et stille sted. (deamon) Empty
IndlægEmne: Sv: et stille sted. (deamon)   et stille sted. (deamon) EmptyMan Sep 13, 2010 6:03 pm

//hello//
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

et stille sted. (deamon) Empty
IndlægEmne: Sv: et stille sted. (deamon)   et stille sted. (deamon) EmptyMan Sep 13, 2010 6:48 pm

//nu siger du ikke også at du har travlt med et andet emne//
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

et stille sted. (deamon) Empty
IndlægEmne: Sv: et stille sted. (deamon)   et stille sted. (deamon) EmptyMan Sep 13, 2010 7:59 pm

Han så på hende roligt med et smil før han rejste sig op og så på hende "så du er en sayajin" sagde han roligt "og en cyborg" han nikkede roligt før han lettede fra jorden "så kan du vel gøre sådan her" sagde han roligt mens han svævede en smule over jorden og ventede på at se hende gøre det
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

et stille sted. (deamon) Empty
IndlægEmne: Sv: et stille sted. (deamon)   et stille sted. (deamon) EmptyMan Sep 13, 2010 8:23 pm

"jep"sagde hun og svævede lidt højere op end ham,hun landede igen ned.Hun smillede og viste ikke hvad hun skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

et stille sted. (deamon) Empty
IndlægEmne: Sv: et stille sted. (deamon)   et stille sted. (deamon) EmptyMan Sep 13, 2010 10:18 pm

^Hing lændede sig op af træet igen og vendte ansigtet op mod himlen,hun var tavs.
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

et stille sted. (deamon) Empty
IndlægEmne: Sv: et stille sted. (deamon)   et stille sted. (deamon) EmptyTirs Sep 14, 2010 1:35 pm

//Deamon!!?//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





et stille sted. (deamon) Empty
IndlægEmne: Sv: et stille sted. (deamon)   et stille sted. (deamon) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
et stille sted. (deamon)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Stille træning //Åbent emne :B //
» Ved Folkeskolen-Deamon
» Er det din besluting-Deamon privat
» Husker du det-Deamon privat
» I want to see your face again-Deamon{Prinvat}

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
dragon-ball-universe :: Ting udenfor Byerne :: Skovene-
Gå til: