dragon-ball-universe
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

dragon-ball-universe

Dette forum er lavet om Dragon ball universet
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Masser af jule gratis spins
Tilbage i skove igen - Page 2 EmptyLør Dec 22, 2018 11:24 pm af caroline_winwin

» En tur i centeret anden del [Julia=privat]
Tilbage i skove igen - Page 2 EmptyMan Maj 05, 2014 4:33 am af Wilkin

» I want to see your face again-Deamon{Prinvat}
Tilbage i skove igen - Page 2 EmptySøn Jan 08, 2012 2:53 am af Deamon

» mangler nogen at emne med...
Tilbage i skove igen - Page 2 EmptyMan Aug 29, 2011 8:25 pm af Hing Chen

» take a look
Tilbage i skove igen - Page 2 EmptyTirs Jul 12, 2011 1:11 am af maki

» Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D
Tilbage i skove igen - Page 2 EmptyTors Jun 30, 2011 11:37 am af Wilkin

» Mødet mellem to racer (Jakuji)
Tilbage i skove igen - Page 2 EmptyMan Jun 27, 2011 4:35 pm af Balicon

» hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//
Tilbage i skove igen - Page 2 EmptyOns Maj 04, 2011 2:53 pm af Deamon

» emne tak....
Tilbage i skove igen - Page 2 EmptySøn Apr 24, 2011 5:34 pm af Jakuji

Mest aktive brugere
Jakuji
Tilbage i skove igen - Page 2 I_vote_lcapTilbage i skove igen - Page 2 I_voting_barTilbage i skove igen - Page 2 I_vote_rcap 
Hing Chen
Tilbage i skove igen - Page 2 I_vote_lcapTilbage i skove igen - Page 2 I_voting_barTilbage i skove igen - Page 2 I_vote_rcap 
Namine
Tilbage i skove igen - Page 2 I_vote_lcapTilbage i skove igen - Page 2 I_voting_barTilbage i skove igen - Page 2 I_vote_rcap 
Deamon
Tilbage i skove igen - Page 2 I_vote_lcapTilbage i skove igen - Page 2 I_voting_barTilbage i skove igen - Page 2 I_vote_rcap 
Wilkin
Tilbage i skove igen - Page 2 I_vote_lcapTilbage i skove igen - Page 2 I_voting_barTilbage i skove igen - Page 2 I_vote_rcap 
Julia
Tilbage i skove igen - Page 2 I_vote_lcapTilbage i skove igen - Page 2 I_voting_barTilbage i skove igen - Page 2 I_vote_rcap 
Tokomaro
Tilbage i skove igen - Page 2 I_vote_lcapTilbage i skove igen - Page 2 I_voting_barTilbage i skove igen - Page 2 I_vote_rcap 
Lilly
Tilbage i skove igen - Page 2 I_vote_lcapTilbage i skove igen - Page 2 I_voting_barTilbage i skove igen - Page 2 I_vote_rcap 
maki
Tilbage i skove igen - Page 2 I_vote_lcapTilbage i skove igen - Page 2 I_voting_barTilbage i skove igen - Page 2 I_vote_rcap 
Amaya
Tilbage i skove igen - Page 2 I_vote_lcapTilbage i skove igen - Page 2 I_voting_barTilbage i skove igen - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 18 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin

Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
Tilbage i skove igen - Page 2 EmptyMan Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU

Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …

Kommentarer: 11
ved ikke om dette skal laves Vigtigt
Tilbage i skove igen - Page 2 EmptyOns Sep 15, 2010 12:52 am af Jakuji
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …

Kommentarer: 40

 

 Tilbage i skove igen

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Tokomaro

Tokomaro


Antal indlæg : 46
Job/hobbies : Job; Arbejdsløs, men har fået mange tilbud.. Hobbies: Tro det eller la vær' han har en kærlighed til fugle.Og så har han stort talent for guitar. Specielt el.

Tilbage i skove igen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i skove igen   Tilbage i skove igen - Page 2 EmptyTirs Sep 21, 2010 5:37 pm

Han rynkede sine bryn lidt, over at han ikke kommanterede hans lille kommantar til hende, og trak bare på skjuldrene og nød varmen der kom under hans vinger, og steg ind i hans krop. Hans blik gled over hende igen, frøs hun mon ikke? "Sig mig Hing chan" Han rømmede sig lidt, før han forsatte "Fryser du ikke?" Sprugte han nyskerrigt og åbnede sin hættetrøje lidt, så en lille del af hans overkrop blev blottet, dog var det ikke til at se, eftersom han vinger dækkede det meste af hans krop.
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

Tilbage i skove igen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i skove igen   Tilbage i skove igen - Page 2 EmptyTirs Sep 21, 2010 5:43 pm

"hmm nej"sagde hun"hvorfor "hun så undrende på ham og viste ikke hvorfor han spurgte men hun tænkte bare at nok troede at hun frøs,hun vent sig om mod ham og lagge hovedet på skrå"der er nogle gange hvor jeg fryse men lige nu fryser jeg ikke"
Tilbage til toppen Go down
Tokomaro

Tokomaro


Antal indlæg : 46
Job/hobbies : Job; Arbejdsløs, men har fået mange tilbud.. Hobbies: Tro det eller la vær' han har en kærlighed til fugle.Og så har han stort talent for guitar. Specielt el.

Tilbage i skove igen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i skove igen   Tilbage i skove igen - Page 2 EmptyTirs Sep 21, 2010 6:02 pm

Han smaskede lidt ud i luften og skød sine vinger ind i ryggen igen, så de forsvandt. "Jeg tænkte bare på at.." Hans blik gled langsom over hende igen "Du har jo ikke så utrolig meget tøj på" Afsluttede han sin sætning, og tog hans blik til hendes ansigt igen. Han var anderledes end han plejede at være? Han vidste ikke selv hvorfor, men nok fordi at han gerne ville have lidt selskab. Han rømmede sig lidt og gjorde endnu et knæk med nakken og nikkede roligt.

//Krea svigt :s//
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

Tilbage i skove igen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i skove igen   Tilbage i skove igen - Page 2 EmptyTirs Sep 21, 2010 6:06 pm

"tja jeg har faktisk kun to sæt tøj det her og en noget andet "sagde hun"når jeg vasker den ene sæt tøj har jeg den anden på"hun rødmede lidt og så lidt ned i jorden hvor efter hun kiggede op i himlen.
Tilbage til toppen Go down
Tokomaro

Tokomaro


Antal indlæg : 46
Job/hobbies : Job; Arbejdsløs, men har fået mange tilbud.. Hobbies: Tro det eller la vær' han har en kærlighed til fugle.Og så har han stort talent for guitar. Specielt el.

Tilbage i skove igen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i skove igen   Tilbage i skove igen - Page 2 EmptyTirs Sep 21, 2010 6:14 pm

Han nikkede roligt og kiggede meget kort imod himlen, men så tilbage på Hing. Han smilede lidt af det røde som blussede op i hendes kinder, og trådte lidt tættere på hende. "Hvad kan du enelig huske fra din fortid?" Spurgte han helt alvorligt. han ville ikke snage, men bare vide lidt om denne person som han enelig snakkede med. Han lænede sig sidelæns op af et træ, og faldt kort i staver over sine andre tanker.. Utroligt at det enelig nagede ham mere end han havde forventet. Han rystede meget blidt på hovedt af sig selv, og kiggede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

Tilbage i skove igen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i skove igen   Tilbage i skove igen - Page 2 EmptyTirs Sep 21, 2010 6:20 pm

"tja jeg kan huske at jeg var kommet ud for en ulykke "sagde hun"og jeg kunne huske at jeg var i en kamp ude i ørken og.."hun tænkte lidt men kunne ikke huske mere for hun kunne ikke huske noget som er så langt tilbage hun lænede op af en træ og kiggede ned i jorden hvor efter hun kiggede på ham"så kan jeg huske at jeg altid har vandret så'n rundt og har været med i masser af kampe"
Tilbage til toppen Go down
Tokomaro

Tokomaro


Antal indlæg : 46
Job/hobbies : Job; Arbejdsløs, men har fået mange tilbud.. Hobbies: Tro det eller la vær' han har en kærlighed til fugle.Og så har han stort talent for guitar. Specielt el.

Tilbage i skove igen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i skove igen   Tilbage i skove igen - Page 2 EmptyTirs Sep 21, 2010 6:24 pm

Han hørte intresseret med, eftersom han selv havde stilt spørgsmålet, med massere interesse. Hans egen fortid, betød en masse for ham, så mon ikke at andre ikke også havde en fortid som der betød en masse for dem? Hm.. Kinda. "Okey.." Sagde han roligt og strakte sin nakke lidt, hvorefter der kom en lille knæk lyd fra den. Han tænker på, at hun nok ikke var helt så svag, som han enelig havde troet.

//Kreasvigt stadig --" Sorry //
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

Tilbage i skove igen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i skove igen   Tilbage i skove igen - Page 2 EmptyTirs Sep 21, 2010 6:28 pm

Hun kiggede op og viste ikke hvad hun skulle sige,hun kiggede hen på ham hvor efter hun kiggede ned i jorden.Hun lyttede lidt mens hun tænkte.

//okey//
Tilbage til toppen Go down
Tokomaro

Tokomaro


Antal indlæg : 46
Job/hobbies : Job; Arbejdsløs, men har fået mange tilbud.. Hobbies: Tro det eller la vær' han har en kærlighed til fugle.Og så har han stort talent for guitar. Specielt el.

Tilbage i skove igen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i skove igen   Tilbage i skove igen - Page 2 EmptyTirs Sep 21, 2010 6:32 pm

//Sorry, mener det okey at jeg svare senere? Har ikke rigtig noget krea til dette emne, lige nu? :s //
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

Tilbage i skove igen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i skove igen   Tilbage i skove igen - Page 2 EmptyTirs Sep 21, 2010 6:34 pm

//okey det er bare i orden//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tilbage i skove igen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i skove igen   Tilbage i skove igen - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Tilbage i skove igen
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
dragon-ball-universe :: Ting udenfor Byerne :: Skovene-
Gå til: