dragon-ball-universe
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

dragon-ball-universe

Dette forum er lavet om Dragon ball universet
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Masser af jule gratis spins
Namek under mine fødder - Page 6 EmptyLør Dec 22, 2018 11:24 pm af caroline_winwin

» En tur i centeret anden del [Julia=privat]
Namek under mine fødder - Page 6 EmptyMan Maj 05, 2014 4:33 am af Wilkin

» I want to see your face again-Deamon{Prinvat}
Namek under mine fødder - Page 6 EmptySøn Jan 08, 2012 2:53 am af Deamon

» mangler nogen at emne med...
Namek under mine fødder - Page 6 EmptyMan Aug 29, 2011 8:25 pm af Hing Chen

» take a look
Namek under mine fødder - Page 6 EmptyTirs Jul 12, 2011 1:11 am af maki

» Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D
Namek under mine fødder - Page 6 EmptyTors Jun 30, 2011 11:37 am af Wilkin

» Mødet mellem to racer (Jakuji)
Namek under mine fødder - Page 6 EmptyMan Jun 27, 2011 4:35 pm af Balicon

» hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//
Namek under mine fødder - Page 6 EmptyOns Maj 04, 2011 2:53 pm af Deamon

» emne tak....
Namek under mine fødder - Page 6 EmptySøn Apr 24, 2011 5:34 pm af Jakuji

Mest aktive brugere
Jakuji
Namek under mine fødder - Page 6 I_vote_lcapNamek under mine fødder - Page 6 I_voting_barNamek under mine fødder - Page 6 I_vote_rcap 
Hing Chen
Namek under mine fødder - Page 6 I_vote_lcapNamek under mine fødder - Page 6 I_voting_barNamek under mine fødder - Page 6 I_vote_rcap 
Namine
Namek under mine fødder - Page 6 I_vote_lcapNamek under mine fødder - Page 6 I_voting_barNamek under mine fødder - Page 6 I_vote_rcap 
Deamon
Namek under mine fødder - Page 6 I_vote_lcapNamek under mine fødder - Page 6 I_voting_barNamek under mine fødder - Page 6 I_vote_rcap 
Wilkin
Namek under mine fødder - Page 6 I_vote_lcapNamek under mine fødder - Page 6 I_voting_barNamek under mine fødder - Page 6 I_vote_rcap 
Julia
Namek under mine fødder - Page 6 I_vote_lcapNamek under mine fødder - Page 6 I_voting_barNamek under mine fødder - Page 6 I_vote_rcap 
Tokomaro
Namek under mine fødder - Page 6 I_vote_lcapNamek under mine fødder - Page 6 I_voting_barNamek under mine fødder - Page 6 I_vote_rcap 
Lilly
Namek under mine fødder - Page 6 I_vote_lcapNamek under mine fødder - Page 6 I_voting_barNamek under mine fødder - Page 6 I_vote_rcap 
maki
Namek under mine fødder - Page 6 I_vote_lcapNamek under mine fødder - Page 6 I_voting_barNamek under mine fødder - Page 6 I_vote_rcap 
Amaya
Namek under mine fødder - Page 6 I_vote_lcapNamek under mine fødder - Page 6 I_voting_barNamek under mine fødder - Page 6 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 18 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin

Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
Namek under mine fødder - Page 6 EmptyMan Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU

Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …

Kommentarer: 11
ved ikke om dette skal laves Vigtigt
Namek under mine fødder - Page 6 EmptyOns Sep 15, 2010 12:52 am af Jakuji
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …

Kommentarer: 40

 

 Namek under mine fødder

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6
ForfatterBesked
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Namek under mine fødder - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder - Page 6 EmptySøn Sep 19, 2010 4:17 pm

De alle fortsatte for at få hende til at kunne hade det
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

Namek under mine fødder - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder - Page 6 EmptySøn Sep 19, 2010 4:22 pm

Hun kunne mærke sædcellerne i hendes krop,hun begyndte at hade det lidt for godt nok har havde hun hvade prøvet det engang hvor det ikke var slem men nu kunne hun ikke lide det,hun kunne mærke at der må være kommet meget sædceller ind i hendes krop.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Namek under mine fødder - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder - Page 6 EmptySøn Sep 19, 2010 4:29 pm

Deamon smilede roligt før de alle sammen kom inde i hende
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

Namek under mine fødder - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder - Page 6 EmptySøn Sep 19, 2010 4:31 pm

hun følte sig træt og hun kunne føle at de nærmeste var inde i hende.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Namek under mine fødder - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder - Page 6 EmptySøn Sep 19, 2010 4:32 pm

Deamon smilede og smed hende ned ved siden af ham hvorefter de alle sammen gik på knæ om hende og kom det resterende ud over hendes krop hvorefter sayajinerne gik og Deamon fandt tøj frem som han tog på
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

Namek under mine fødder - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder - Page 6 EmptySøn Sep 19, 2010 4:35 pm

Hun lå på sengen,hun var ved at falde i søvn og kunne nærmest ikke holde sig vågen.Hun lukkede sine øjne og kunne nærmest ikke rejse sig op for at tage tøj på.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Namek under mine fødder - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder - Page 6 EmptySøn Sep 19, 2010 4:39 pm

Han gik roligt videre af sted ud på balkonen
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

Namek under mine fødder - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder - Page 6 EmptySøn Sep 19, 2010 4:43 pm

Hun lå stille på sengen uden at rører sig "hvor lang tid havde gjort det her "spurgte hun stille, nysgerrigt for hun viste ikke hvor lang tid de havde gjort det i.Hun undrede sig også over hvad klokken er,hun lå på sengen træt.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Namek under mine fødder - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder - Page 6 EmptySøn Sep 19, 2010 4:52 pm

Deamon så ud over sit rige med et roligt blik
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

Namek under mine fødder - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder - Page 6 EmptySøn Sep 19, 2010 4:55 pm

hun prøvede at få krafter nok til at tage tøj på,men det havde hun ikke så hun tog dynen over sig"du har vel ikke noget i mod jeg viler mig vel"spurgte hun Deamon for hun viste ikke hvad hun ellers skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Namek under mine fødder - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder - Page 6 EmptySøn Sep 19, 2010 5:03 pm

Deamon så mod hende "nej sov bare" sagde han roligt hvorefter han tog en jakke på og tog sko på og og bandt dem hvorefter han tog sine solbriller på klar til at gå
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

Namek under mine fødder - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder - Page 6 EmptySøn Sep 19, 2010 5:05 pm

"okey"sagde hun og gav sig til at sove,hun lagge sig ned igen og sagde intet.Hun gav sig til at sove nu for hun var træt.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Namek under mine fødder - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder - Page 6 EmptySøn Sep 19, 2010 5:17 pm

Han begyndte roligt at gå videre mens han så rundt på sit rige den tid da Hing Chen vågnede var Deamon over alle bjerge så han kunne for en gangs skyld faktisk gennemføre sin nye Player stil knald og forlad det var bare ærgeligt at det skete for Hing hun var en virkelig god ven men han kunne bare ikke droppe følelserne for Namine
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

Namek under mine fødder - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder - Page 6 EmptySøn Sep 19, 2010 7:15 pm

Hing fik det dårligt to dage senere,hun sad ved et vindue og kiggede ud af den,hun tænkte på hvor Deamon skulle hen men det kunne hun ikke finde ud af for det var hun for syg til.Hun havde ondt i hovede,dårligt i maven at der er nogle gange hvor hun kaster op og hun har feber men viste ikke hvor høj feberen var.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Namek under mine fødder - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder - Page 6 EmptySøn Sep 19, 2010 7:16 pm

Nameks læger havde tjekket for alt kønssygdom graviditet og meget andet alt viste der intet var galt mens de fortsatte med at heale hende Deamon var der ikke han var helt over på den anden side af Namek og lå i sin seng det samme sted som han havde ligget siden han rejste
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

Namek under mine fødder - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder - Page 6 EmptySøn Sep 19, 2010 7:22 pm

Hing kunne ikke forstå for hun kastede op ligepuseligt hvergang hun prøver at spise noget og hvorfor det gør ondt i hendes mave og hvorfor hun var brandene varm.Men hun håbede på at Deamon var okey for hun kunne ikke forstå hvorfor han ikke var vend tilbage igen.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Namek under mine fødder - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder - Page 6 EmptySøn Sep 19, 2010 7:29 pm

Deamon lå stadig i sengen dette var hans sommerhus han valgte at sende et brev han gik hen og tog konvolut og en pen og begyndte at skrive et brev

'Kære Hing gæt engang det er Deamon hehe. Jeg har noget jeg burde have fortalt dig da jeg var der. Kort sagt er jeg et svin jeg udnyttede dig til at få noget sex og for at prøve og tvinge følelserne for Namine ud men jeg har indset nu at det ikke kan lade sig gøre så derfor vælger jeg at sende dig tilbage til Jorden hvor du bare skal leve dit liv uden nogen bekymringer tjek hos menneske lægerne efter graviditet for en sikkerhedsskyld eftersom Namekianer ikke er van til graviditet lov mig at vis der er noget så få det fjernet og derefter så lad mig være kort sagt jeg har valgt at total isolere mig for omverdenen for at gøre det nemmere for alle jeg har valgt at rejse tilbage til planet Vegeta hvor jeg vil blive resten af mit liv
MvH Svinet Deamon'

derefter sendte han en raket af sted som landede lige foran hende og gav hende brevet
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Namek under mine fødder - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder - Page 6 EmptySøn Sep 19, 2010 7:37 pm

//Out
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

Namek under mine fødder - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder - Page 6 EmptySøn Sep 19, 2010 7:40 pm

Hing var kommet i tøjet ogda hun kiggede ud så hun en raket med et brev,hun to den op og åbnede den og læste den,det var fra Deamon og da hun læste brevet blev hun sønder knust,hun kunne godt lide ham.Men alligevel acceptere hun at han elskede Namine,Hun fik tårer i øjnene han havde udnytte hende ligesom Jakuji.Hun tænkte at hun nok må skrive tilbage,men det gjore hun ikke efter alt det her for hun lyst til at slå sig selv ihjel.Hun tog tilbage til jorden og tænkte at hun nik burde undersøges først og der efter kunne hun begåselvmord for hun betyder åbenbart ikke noget for drenge,hun er åbenbart kun en ven der kan blive udnyttet.
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

Namek under mine fødder - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder - Page 6 EmptySøn Sep 19, 2010 7:40 pm

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Namek under mine fødder - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Namek under mine fødder   Namek under mine fødder - Page 6 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Namek under mine fødder
Tilbage til toppen 
Side 6 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Lignende emner
-
» Namek namek og atter namek (Senira)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
dragon-ball-universe :: Space :: Namek-
Gå til: