dragon-ball-universe
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

dragon-ball-universe

Dette forum er lavet om Dragon ball universet
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Masser af jule gratis spins
Namek namek og atter namek (Senira) EmptyLør Dec 22, 2018 11:24 pm af caroline_winwin

» En tur i centeret anden del [Julia=privat]
Namek namek og atter namek (Senira) EmptyMan Maj 05, 2014 4:33 am af Wilkin

» I want to see your face again-Deamon{Prinvat}
Namek namek og atter namek (Senira) EmptySøn Jan 08, 2012 2:53 am af Deamon

» mangler nogen at emne med...
Namek namek og atter namek (Senira) EmptyMan Aug 29, 2011 8:25 pm af Hing Chen

» take a look
Namek namek og atter namek (Senira) EmptyTirs Jul 12, 2011 1:11 am af maki

» Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D
Namek namek og atter namek (Senira) EmptyTors Jun 30, 2011 11:37 am af Wilkin

» Mødet mellem to racer (Jakuji)
Namek namek og atter namek (Senira) EmptyMan Jun 27, 2011 4:35 pm af Balicon

» hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//
Namek namek og atter namek (Senira) EmptyOns Maj 04, 2011 2:53 pm af Deamon

» emne tak....
Namek namek og atter namek (Senira) EmptySøn Apr 24, 2011 5:34 pm af Jakuji

Mest aktive brugere
Jakuji
Namek namek og atter namek (Senira) I_vote_lcapNamek namek og atter namek (Senira) I_voting_barNamek namek og atter namek (Senira) I_vote_rcap 
Hing Chen
Namek namek og atter namek (Senira) I_vote_lcapNamek namek og atter namek (Senira) I_voting_barNamek namek og atter namek (Senira) I_vote_rcap 
Namine
Namek namek og atter namek (Senira) I_vote_lcapNamek namek og atter namek (Senira) I_voting_barNamek namek og atter namek (Senira) I_vote_rcap 
Deamon
Namek namek og atter namek (Senira) I_vote_lcapNamek namek og atter namek (Senira) I_voting_barNamek namek og atter namek (Senira) I_vote_rcap 
Wilkin
Namek namek og atter namek (Senira) I_vote_lcapNamek namek og atter namek (Senira) I_voting_barNamek namek og atter namek (Senira) I_vote_rcap 
Julia
Namek namek og atter namek (Senira) I_vote_lcapNamek namek og atter namek (Senira) I_voting_barNamek namek og atter namek (Senira) I_vote_rcap 
Tokomaro
Namek namek og atter namek (Senira) I_vote_lcapNamek namek og atter namek (Senira) I_voting_barNamek namek og atter namek (Senira) I_vote_rcap 
Lilly
Namek namek og atter namek (Senira) I_vote_lcapNamek namek og atter namek (Senira) I_voting_barNamek namek og atter namek (Senira) I_vote_rcap 
maki
Namek namek og atter namek (Senira) I_vote_lcapNamek namek og atter namek (Senira) I_voting_barNamek namek og atter namek (Senira) I_vote_rcap 
Amaya
Namek namek og atter namek (Senira) I_vote_lcapNamek namek og atter namek (Senira) I_voting_barNamek namek og atter namek (Senira) I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 18 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin

Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
Namek namek og atter namek (Senira) EmptyMan Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU

Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …

Kommentarer: 11
ved ikke om dette skal laves Vigtigt
Namek namek og atter namek (Senira) EmptyOns Sep 15, 2010 12:52 am af Jakuji
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …

Kommentarer: 40

 

 Namek namek og atter namek (Senira)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Namek namek og atter namek (Senira) Empty
IndlægEmne: Namek namek og atter namek (Senira)   Namek namek og atter namek (Senira) EmptyTirs Apr 05, 2011 1:10 am

S: Namek
D: En måned efter han havde overtaget Namek
T: 12:00
O: Hundrede vis af namekianer
V: Namekiansk vejr

Deamon var rejst til Namek for at overtage planeten han var ankommet ved 00:00 om natten og på sølle 16 timer havde han lænket næsten alle namekianer på planeten og fået en masse frivillige soldater til hans hær hvorefter han har sendt en masse namekianer ud for at få flere soldater til hans hær mens den langsomt voksede så han på den kæmpe by namekianerne var igang med at lave under hans order mens han bare smilede ondt og så til og nogle gange rettede på dem de slidte i det og hvad fik de for det? Et måltid om dagen intet andet

Men det var længe siden nu Deamon var ondt og barsk dengang og der var noget som havde fået ham ændret eller rettere nogen hans elskede Namine hans eneste ene hans forlovede en sølle pige (i andres øjne) havde ændret Deamon fra en namek slave mester til en harmonisk og venlig person på en måned og han elskede hende for det. Namine var tilbage på jorden Deamon havde prøvet at destruere jorden så han måtte ikke plante sin fod på den overhovedet.
Tilbage til toppen Go down
maki

maki


Antal indlæg : 6
Job/hobbies : Job: nej Hobby: nej

Namek namek og atter namek (Senira) Empty
IndlægEmne: Sv: Namek namek og atter namek (Senira)   Namek namek og atter namek (Senira) EmptyTirs Apr 05, 2011 3:56 pm

En ung pige meget ung endda hun var kun 15, men dog var hun ikke bange af sig selv, hun gik gennem nogle gader og tænkte på en masse ting, hun fik øje på nogle mænd der var pisse fulde og fuldte efter hende hun prøvede at løbe fra dem men hun vætede og lå på jorden og holdte hende fast. ''LAD MIG GÅ!'' rabte hun i frygt og håbede nogle ville redde men der var ingen der var i nærheden hun var bange og forsøgte at skrige men kunne ikke.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Namek namek og atter namek (Senira) Empty
IndlægEmne: Sv: Namek namek og atter namek (Senira)   Namek namek og atter namek (Senira) EmptyOns Apr 06, 2011 7:23 pm

Deamon kom frem det var kun nogle som spillede fulde "hvad laver du her på min planet" sagde han vredt og så på hende roligt med et ondt blik "forklar eller jeg får dig halshukket" sagde han roligt mens han fortsat så på hende før mændene slap hende og blev til normale Namekianere
Tilbage til toppen Go down
maki

maki


Antal indlæg : 6
Job/hobbies : Job: nej Hobby: nej

Namek namek og atter namek (Senira) Empty
IndlægEmne: Sv: Namek namek og atter namek (Senira)   Namek namek og atter namek (Senira) EmptyOns Apr 06, 2011 7:37 pm

Hun så på ham og bukkede for ham. ''undskyld men jeg ved det faktisk ikke jeg vågnede op på din planet'' sagde hun og kiggede på ham og sukkede for sig selv, hun lå ned på knæ og kiggede på ham, hun var bange hun var jo bare et sølle menneske hun var virkelig bange hun havde heller aldrig været på en fremmet planet. *hvad laver jeg dog her han skrammer mig* tænkte hun for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Namek namek og atter namek (Senira) Empty
IndlægEmne: Sv: Namek namek og atter namek (Senira)   Namek namek og atter namek (Senira) EmptyFre Apr 08, 2011 4:01 pm

Han tog fat i hendes hår og hev hende op og kastede hende hen til Namekianerne som tvang hende med sig mod en kæmpe villa som var lavet ind i et bjerg "kast hende ned i fangekælderen" sagde han roligt før de hev hende med ned og rev tøjet af hende for at tjekke for hemmelige våben før de kastede hende nøgen ind i fangehulet og lukkede døren og låste den
Tilbage til toppen Go down
maki

maki


Antal indlæg : 6
Job/hobbies : Job: nej Hobby: nej

Namek namek og atter namek (Senira) Empty
IndlægEmne: Sv: Namek namek og atter namek (Senira)   Namek namek og atter namek (Senira) EmptyLør Apr 09, 2011 11:14 am

hun lå bange på gulvet og så efter dem. *hvad har jeg gjort* tænkte hun for sig selv, hendes smukke øjne viste ingen frygt hun kiggede på sig selv og holdte for sit underliv og sine bryster. hun sad med ryggen til trammerne og sad bare for sig selv, hun kiggede ned i jorden, ''hm...'' kom det fra hende, hun sukkede hvad havde hun gjort for at fortjæne at blive smidt her ned alene og forladt. hun var sur på ham men hun kunne intet gøre jo,
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Namek namek og atter namek (Senira) Empty
IndlægEmne: Sv: Namek namek og atter namek (Senira)   Namek namek og atter namek (Senira) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Namek namek og atter namek (Senira)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Namek under mine fødder

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
dragon-ball-universe :: Space :: Namek-
Gå til: