dragon-ball-universe
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

dragon-ball-universe

Dette forum er lavet om Dragon ball universet
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Masser af jule gratis spins
træning(Namine) EmptyLør Dec 22, 2018 11:24 pm af caroline_winwin

» En tur i centeret anden del [Julia=privat]
træning(Namine) EmptyMan Maj 05, 2014 4:33 am af Wilkin

» I want to see your face again-Deamon{Prinvat}
træning(Namine) EmptySøn Jan 08, 2012 2:53 am af Deamon

» mangler nogen at emne med...
træning(Namine) EmptyMan Aug 29, 2011 8:25 pm af Hing Chen

» take a look
træning(Namine) EmptyTirs Jul 12, 2011 1:11 am af maki

» Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D
træning(Namine) EmptyTors Jun 30, 2011 11:37 am af Wilkin

» Mødet mellem to racer (Jakuji)
træning(Namine) EmptyMan Jun 27, 2011 4:35 pm af Balicon

» hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//
træning(Namine) EmptyOns Maj 04, 2011 2:53 pm af Deamon

» emne tak....
træning(Namine) EmptySøn Apr 24, 2011 5:34 pm af Jakuji

Mest aktive brugere
Jakuji
træning(Namine) I_vote_lcaptræning(Namine) I_voting_bartræning(Namine) I_vote_rcap 
Hing Chen
træning(Namine) I_vote_lcaptræning(Namine) I_voting_bartræning(Namine) I_vote_rcap 
Namine
træning(Namine) I_vote_lcaptræning(Namine) I_voting_bartræning(Namine) I_vote_rcap 
Deamon
træning(Namine) I_vote_lcaptræning(Namine) I_voting_bartræning(Namine) I_vote_rcap 
Wilkin
træning(Namine) I_vote_lcaptræning(Namine) I_voting_bartræning(Namine) I_vote_rcap 
Julia
træning(Namine) I_vote_lcaptræning(Namine) I_voting_bartræning(Namine) I_vote_rcap 
Tokomaro
træning(Namine) I_vote_lcaptræning(Namine) I_voting_bartræning(Namine) I_vote_rcap 
Lilly
træning(Namine) I_vote_lcaptræning(Namine) I_voting_bartræning(Namine) I_vote_rcap 
maki
træning(Namine) I_vote_lcaptræning(Namine) I_voting_bartræning(Namine) I_vote_rcap 
Amaya
træning(Namine) I_vote_lcaptræning(Namine) I_voting_bartræning(Namine) I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 18 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin

Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
træning(Namine) EmptyMan Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU

Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …

Kommentarer: 11
ved ikke om dette skal laves Vigtigt
træning(Namine) EmptyOns Sep 15, 2010 12:52 am af Jakuji
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …

Kommentarer: 40

 

 træning(Namine)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

træning(Namine) Empty
IndlægEmne: træning(Namine)   træning(Namine) EmptySøn Sep 12, 2010 7:58 pm

S:ved bjergkæderne
T:17:00
O:ingen
P:kig på avataret
V:solskin og varmt

Hing kom flyvende og var kommet til et bjergkæde der strakte sig langt,hun tænkte på hvad der var på den anden side,men hun stoppede op for at træne lidt for sig selv.Hun slog knytnæverne ind mod en stor sten.


Sidst rettet af Hing Chen Søn Sep 12, 2010 8:09 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

træning(Namine) Empty
IndlægEmne: Sv: træning(Namine)   træning(Namine) EmptySøn Sep 12, 2010 8:08 pm

Namine gik rundt ved nogle klipper og kiggede ned for at tjekke hvor højt hun var oppe enlig burde hun ikke det for det kunne måske gøre hende bange. Hun rystede på hovedet og gik hen til et sted hvor der var en pige hun så ud til at være igang med noget. *hmm hvad mon hun laver*tænkte hun undren
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

træning(Namine) Empty
IndlægEmne: Sv: træning(Namine)   træning(Namine) EmptySøn Sep 12, 2010 8:11 pm

Hing tænkte tilbage da hun kom ud for en ulykke på en mission,hun kunne huske at der skete en explosion den gang hun var på mission,hun kunne føle at der var nogen men hun tænkte i stedet for.
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

træning(Namine) Empty
IndlægEmne: Sv: træning(Namine)   træning(Namine) EmptySøn Sep 12, 2010 8:14 pm

Namine kiggede videre på pigen og hendes styrke til at lave det hun lavede med de sten måttte det ikke gøre ondt på hende?. Hun gik et skridt tættere"Ehm hej"sagde hun hun vidste ikke helt hvad det var hun skulle sige til hende bare sådan til at starte med hun havde heller aldrig værte her ved bjergene.
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

træning(Namine) Empty
IndlægEmne: Sv: træning(Namine)   træning(Namine) EmptySøn Sep 12, 2010 8:16 pm

"hej "sagde hun og holdt inde og vendte sig mod hende "hvem er du "hun lod hovedet ligge på skrå.Hun lavede en energi kulge og ødelagede en sten.
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

træning(Namine) Empty
IndlægEmne: Sv: træning(Namine)   træning(Namine) EmptySøn Sep 12, 2010 8:19 pm

Namine satte sig ned på en klippesten og kiggede udover en kæft tæt ved dem"wow god udsigt og mig Namine Gold hyggeligt at møde og hvem er du, og hvad laver du heroppe ved bjergene"spurgte hun med hovedet på skrå og et lille smil
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

træning(Namine) Empty
IndlægEmne: Sv: træning(Namine)   træning(Namine) EmptySøn Sep 12, 2010 8:21 pm

"jeg er Hing Chen Huang"sagde hun "jeg er en halv cyborg og halv sayajin"hun viste sin ene arm tíl hende.
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

træning(Namine) Empty
IndlægEmne: Sv: træning(Namine)   træning(Namine) EmptySøn Sep 12, 2010 8:25 pm

Namine stod med åben mund lidt hun var også et af de væsner"wow har du så meget styrke og kræft"spurgte hun og kiggede på nogle sten hun ville aldrig kunne ødelægge en sten med hendes hænder det ville gøre for meget ondt.
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

træning(Namine) Empty
IndlægEmne: Sv: træning(Namine)   træning(Namine) EmptySøn Sep 12, 2010 8:27 pm

"tja har jeg "sagde hun og fik lidt ondt i hovedet,men hun holdt det til tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

træning(Namine) Empty
IndlægEmne: Sv: træning(Namine)   træning(Namine) EmptySøn Sep 12, 2010 8:31 pm

Namine kiggede på hende"wow men kæmper du ikke meget og er det ikke svært at styre sine kræfter"spurgte hun og kiggede hen på hende
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

træning(Namine) Empty
IndlægEmne: Sv: træning(Namine)   træning(Namine) EmptySøn Sep 12, 2010 8:35 pm

"nej det er det ikke "sagde hun og "jo jeg har kæmpet meget "hun kiggede på sin ene hånd som var Cyborg for nogen ville lave hende helt til en cyborg men så flygtede hun væk.
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

træning(Namine) Empty
IndlægEmne: Sv: træning(Namine)   træning(Namine) EmptySøn Sep 12, 2010 8:36 pm

Namine kiggede på hendes hånd som hun kiggede på"Cyborger bliver bygget gør de ikke"spurgte hun undren med hovedet på skrå og et lille smil mens hun kiggede på udsigten der var smukt
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

træning(Namine) Empty
IndlægEmne: Sv: træning(Namine)   træning(Namine) EmptySøn Sep 12, 2010 8:38 pm

"jo"sagde hun og stirrede væk fra hånden.
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

træning(Namine) Empty
IndlægEmne: Sv: træning(Namine)   træning(Namine) EmptySøn Sep 12, 2010 8:40 pm

Namine smillede"Hvem har så bygget dig men hvad med dit hjerte"spurgte hun ligenu spurgte hun Namine for meget
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

træning(Namine) Empty
IndlægEmne: Sv: træning(Namine)   træning(Namine) EmptySøn Sep 12, 2010 8:44 pm

" jeg er ikke så'n bygget eller jeg kan hvis ikke huske det"sagde hun og vendte ansigtet op mod himlen
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

træning(Namine) Empty
IndlægEmne: Sv: træning(Namine)   træning(Namine) EmptySøn Sep 12, 2010 8:52 pm

Namine lagde en hånd på hendes skulder"Men det skal du heller ikke tænke på det gør ikke noget"sagde hun smillende"Jeg undksylder for at jeg spørg så meget"sagde hun og kiggede lidt ud mod den smukke høje udsigt
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

træning(Namine) Empty
IndlægEmne: Sv: træning(Namine)   træning(Namine) EmptySøn Sep 12, 2010 8:56 pm

"det er okey for der er nokk også andre der ville spørge om det"sagde hun med et smil"hvor kommer du fra"hun vendte ansigtet mod udsigten.
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

træning(Namine) Empty
IndlægEmne: Sv: træning(Namine)   træning(Namine) EmptySøn Sep 12, 2010 8:58 pm

Namine vendte hovedet på skrå og kiggede hen på hende"Sikker hehe det var godt og jeg kommer fra et lille palæ i Miami hvad med dig, og jeg er et menneske"sagde hun og bukkede en smule
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

træning(Namine) Empty
IndlægEmne: Sv: træning(Namine)   træning(Namine) EmptySøn Sep 12, 2010 9:00 pm

"okey,jeg ved ikke hvor jeg kommer fra for har været mange steder"sagde hun"jeg rejser bare rundt fordi jeg ingen hjem har"hun satte sig lidt ned.
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

træning(Namine) Empty
IndlægEmne: Sv: træning(Namine)   træning(Namine) EmptySøn Sep 12, 2010 9:04 pm

Namine kiggede på hende og lidt ned på nogle sten og op på hende da hun nævnte det med ingen steder at bo"Er det ikke træls "spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

træning(Namine) Empty
IndlægEmne: Sv: træning(Namine)   træning(Namine) EmptySøn Sep 12, 2010 9:07 pm

"jo men ellers så klare jeg mig fint"sagde hun og trak sig på skulderen.
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

træning(Namine) Empty
IndlægEmne: Sv: træning(Namine)   træning(Namine) EmptySøn Sep 12, 2010 9:11 pm

Hun smillede til hende og kiggede lidt rundt"Her du været heroppe i bjergene før"såurgte hun venligt med hovedet på skrå og ventede på hendes svar til det hun spurgte hende om.
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

træning(Namine) Empty
IndlægEmne: Sv: træning(Namine)   træning(Namine) EmptySøn Sep 12, 2010 9:15 pm

"hm nej eller jo,det kan jeg ikke huske "sagde hun og kunne mærke at hun havde ondt i hovedet for der var noget hun ikke kunne huske"hvad med dig"hun vendte sig mod hende og viste ikke hvad hun ellers skulle spørge om.
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

træning(Namine) Empty
IndlægEmne: Sv: træning(Namine)   træning(Namine) EmptySøn Sep 12, 2010 9:19 pm

Namine kiggede lidt på hende fra hendes hånd til hende"Nej aldrig før nu jeg kan enlig godt lig at være her nu hvor jeg lige ahr været her og nydt det"sagde hun smillende og tog et stykke klippesten der lå på jorden og kiggede på det.
Tilbage til toppen Go down
Hing Chen

Hing Chen


Antal indlæg : 943
Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.

træning(Namine) Empty
IndlægEmne: Sv: træning(Namine)   træning(Namine) EmptySøn Sep 12, 2010 9:23 pm

"okey"sagde hun"hvad kan du sige om dig selv " hun undrede sig over nogle ting og viste ikke hvad hun ellers kunne sige,hun bøjede sig lidt ned og tog et stykke klippe sten og knuste den med sine bare hænder.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





træning(Namine) Empty
IndlægEmne: Sv: træning(Namine)   træning(Namine) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
træning(Namine)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Tid til træning//åbent//
» Hård Træning //Åbent//
» Ny dag//Namine=privat//
» Stille træning //Åbent emne :B //
» Fun in town ( Namine=privat)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
dragon-ball-universe :: Ting udenfor Byerne :: Bjergkæder-
Gå til: