dragon-ball-universe
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

dragon-ball-universe

Dette forum er lavet om Dragon ball universet
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Masser af jule gratis spins
Kroen i Landsbyen (åben for alle) EmptyLør Dec 22, 2018 11:24 pm af caroline_winwin

» En tur i centeret anden del [Julia=privat]
Kroen i Landsbyen (åben for alle) EmptyMan Maj 05, 2014 4:33 am af Wilkin

» I want to see your face again-Deamon{Prinvat}
Kroen i Landsbyen (åben for alle) EmptySøn Jan 08, 2012 2:53 am af Deamon

» mangler nogen at emne med...
Kroen i Landsbyen (åben for alle) EmptyMan Aug 29, 2011 8:25 pm af Hing Chen

» take a look
Kroen i Landsbyen (åben for alle) EmptyTirs Jul 12, 2011 1:11 am af maki

» Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D
Kroen i Landsbyen (åben for alle) EmptyTors Jun 30, 2011 11:37 am af Wilkin

» Mødet mellem to racer (Jakuji)
Kroen i Landsbyen (åben for alle) EmptyMan Jun 27, 2011 4:35 pm af Balicon

» hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//
Kroen i Landsbyen (åben for alle) EmptyOns Maj 04, 2011 2:53 pm af Deamon

» emne tak....
Kroen i Landsbyen (åben for alle) EmptySøn Apr 24, 2011 5:34 pm af Jakuji

Mest aktive brugere
Jakuji
Kroen i Landsbyen (åben for alle) I_vote_lcapKroen i Landsbyen (åben for alle) I_voting_barKroen i Landsbyen (åben for alle) I_vote_rcap 
Hing Chen
Kroen i Landsbyen (åben for alle) I_vote_lcapKroen i Landsbyen (åben for alle) I_voting_barKroen i Landsbyen (åben for alle) I_vote_rcap 
Namine
Kroen i Landsbyen (åben for alle) I_vote_lcapKroen i Landsbyen (åben for alle) I_voting_barKroen i Landsbyen (åben for alle) I_vote_rcap 
Deamon
Kroen i Landsbyen (åben for alle) I_vote_lcapKroen i Landsbyen (åben for alle) I_voting_barKroen i Landsbyen (åben for alle) I_vote_rcap 
Wilkin
Kroen i Landsbyen (åben for alle) I_vote_lcapKroen i Landsbyen (åben for alle) I_voting_barKroen i Landsbyen (åben for alle) I_vote_rcap 
Julia
Kroen i Landsbyen (åben for alle) I_vote_lcapKroen i Landsbyen (åben for alle) I_voting_barKroen i Landsbyen (åben for alle) I_vote_rcap 
Tokomaro
Kroen i Landsbyen (åben for alle) I_vote_lcapKroen i Landsbyen (åben for alle) I_voting_barKroen i Landsbyen (åben for alle) I_vote_rcap 
Lilly
Kroen i Landsbyen (åben for alle) I_vote_lcapKroen i Landsbyen (åben for alle) I_voting_barKroen i Landsbyen (åben for alle) I_vote_rcap 
maki
Kroen i Landsbyen (åben for alle) I_vote_lcapKroen i Landsbyen (åben for alle) I_voting_barKroen i Landsbyen (åben for alle) I_vote_rcap 
Amaya
Kroen i Landsbyen (åben for alle) I_vote_lcapKroen i Landsbyen (åben for alle) I_voting_barKroen i Landsbyen (åben for alle) I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 18 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin

Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
Kroen i Landsbyen (åben for alle) EmptyMan Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU

Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …

Kommentarer: 11
ved ikke om dette skal laves Vigtigt
Kroen i Landsbyen (åben for alle) EmptyOns Sep 15, 2010 12:52 am af Jakuji
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …

Kommentarer: 40

 

 Kroen i Landsbyen (åben for alle)

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 9
Job/hobbies : Arbjeder I Families gårder/kro

Kroen i Landsbyen (åben for alle) Empty
IndlægEmne: Kroen i Landsbyen (åben for alle)   Kroen i Landsbyen (åben for alle) EmptyTors Sep 09, 2010 8:17 am

S: På landet i en slags landsby , som nogle bondegårdene danner
T: 17.30 tiden
V: mørket, få skyer og lidt vinden
O: Masser personer

__________________________________

Der var fuld gang i hendes families kro, denne turringe som var i gang. gjorder at folk kom til, i masser vis , det fleste kom her for at holde vilje inden det kom til hvor turringe skulle være, mens andre heller vil bo her i byen mens turring var igen... disse ting gjorder at denne hyggelig familie kro var der fuld gang i , Kro egner løb frem og tilbage inden bag baren , mens hans kone og yngste datter var i fuld gang med at servere for folk ...
Hans yngste datter var ret smuk , meget normalt udsende , da hendes lange brune hår gik helt ned til midten af ryggen, hendes brune øjne var blide , men rolige ... Hun løb fra den ene til den anden , med mad , drikkevare eller hvad nu de skulle ha ... hun sætte en krus øl ved en folk unge manden som helt klart var fulde allerede ... hun havde sin charmende og den ene manden tog fast i hendes hånden
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Kroen i Landsbyen (åben for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: Kroen i Landsbyen (åben for alle)   Kroen i Landsbyen (åben for alle) EmptyTors Sep 09, 2010 9:58 am

Jakuji Kom stille gående hen af vejene han var kommet lang vej fra han var ved at lære at flyve så det havde han brugt til at komme det meste af vejen men nu var han for tæt på mennesker der ikke viste hvad man kunne gøre som at flyve og alt andet men han kiggede stille rundt og fik øje på den kro der var og gik stille ind i den og kiggede på hvad der skete. Hans hår var sort og strittede op i luften det var meget normalt for ham men nok ikke for andre men han var ligeglad men det var jo fordi han var Sayajin og dem kendte mennesker ikke til endnu. Han havde sin kamp/trænings dragt på som var grøn med sort bælte om livet på trøjen til dragten var unden nogen form for ærmer og hans bukser var poset i det og hans sko sorte. Han kiggede rundt og fandt sig en plads at sidde og viste ikke hvad der forgik udover tuneringen der var.
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 9
Job/hobbies : Arbjeder I Families gårder/kro

Kroen i Landsbyen (åben for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: Kroen i Landsbyen (åben for alle)   Kroen i Landsbyen (åben for alle) EmptyTors Sep 09, 2010 3:23 pm

Lilly så på manden som holdt hårdt fast i hendes armene "Sir, pleas slip mig" sagde hun villige fast og sikker i sin stemmen, manden begyndte bære at grinede "Nej , kom og underhold os " Lilly sak lidt og så mod sin far som var ejer af kroen , han havde opdaget det og var ved at ødelægge et glas begrund af hans vred, Lilly smilede beroligende til ham og han faldt ned ...
"De må havde mig undskyldt sir, jeg har ikke tid" hun gik sin hånden fri og gik hentil en anden kunde som var et ung par...
Der var helt stille mens dette forgik, men da Lilly bære gik vider uden noget som helst, lod de det ligge og faldt tilbage i deres snak og den ellers stille kro, blev livlig og larmende
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Kroen i Landsbyen (åben for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: Kroen i Landsbyen (åben for alle)   Kroen i Landsbyen (åben for alle) EmptyTors Sep 09, 2010 7:02 pm

Jakuji sad og så på dem der var i kroen *hvad kan der være så mange i denne lille kro*tænkte han og havde set hende den unge der rendte rundt mellem borde med gæster *hvem er hun mon*tænkte han og kiggede på hende og holdte lidt øje med hende og smilte stille for sig selv og viste ikke hvad han skulle fortage sig lige nu der var vist ikke noget og lave lige nu og at sidde her var kedeligt på en eller anden måde *hmm hvad skal jeg lave*tænkte han og kiggede rundt
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 9
Job/hobbies : Arbjeder I Families gårder/kro

Kroen i Landsbyen (åben for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: Kroen i Landsbyen (åben for alle)   Kroen i Landsbyen (åben for alle) EmptyTors Sep 09, 2010 7:09 pm

Nu var det hans tur til at blevet serveset . nu stod lilly foran ham og smilede blidt "Du er ny her ikke" sagde hun og smilede "så kan jeg tilbyde dig noget" spurgte hun, hendes brune øjne var blide og høflige ... hun stod med et nota bog og vendte på hans svar... en ung mand råbte nu op "Hej Lilly , kom med en øl" hun så mod ham og nikkede , derefter skriv hun det ned og så mod den ny ankommende "Så hvad ... kunne de tænke dig"
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Kroen i Landsbyen (åben for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: Kroen i Landsbyen (åben for alle)   Kroen i Landsbyen (åben for alle) EmptyTors Sep 09, 2010 8:03 pm

Han kiggede på hende der stod foran ham "ja jeg er vel ny her"sagde han og kiggede på hende med et smil "tilbyde hmm hvad har du"sagde han og kiggede på hende og kløede sig på kinden han linde jo et normalt menneske selvom han var sayajin kunne man ikke se det udover den sjover af en hale han havde som lå rundt om han liv men den var svær at se når hans bælte var sort og hans hale var mørk brun.
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 9
Job/hobbies : Arbjeder I Families gårder/kro

Kroen i Landsbyen (åben for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: Kroen i Landsbyen (åben for alle)   Kroen i Landsbyen (åben for alle) EmptyTors Sep 09, 2010 8:19 pm

"Tja , vi har lidt af det hele , både mad og drikkelse, skal de havde dag menu og øl" spurgte hun og så mod ham "eller skal jeg hente en menu til dig" spurgte hun og smilede venligt og høfligt , deres efter råbte en anden til hende "Tre øl Lilly" hun nikkede "Okay" hun skriv det ned "Du vender dig til landet, sådan forgår det her... så har de et ske at sove i nat"
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Kroen i Landsbyen (åben for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: Kroen i Landsbyen (åben for alle)   Kroen i Landsbyen (åben for alle) EmptyTors Sep 09, 2010 8:51 pm

Han kiggede på hende "hvis i har noget at spise så vil det være dejlig for er hunde sulten"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende "så vil nok har noget der fylder godt i min tomme mave"sagde han med det samme smil *hvem er hun men hun må hedde det folk kalder hende eller tager jeg fejl*tænkte han og kiggede på hende med et stille smil og viste ikke hvad han skulle sige
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 9
Job/hobbies : Arbjeder I Families gårder/kro

Kroen i Landsbyen (åben for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: Kroen i Landsbyen (åben for alle)   Kroen i Landsbyen (åben for alle) EmptyTors Sep 09, 2010 8:58 pm

"Okaay , jeg siger det til kokken .. noget så du kan blive mæt, og at drikke" spurgte hun og en krus kom flyvende bag hende... og lige mod hende , en anden greb den "Hvor vorre i" sagde han og så vildt vred ud og fuld... Lilly sukkede dybt "Ni-san stop det, du giver ikke andet end far problemer " ... han lyttede ikke efter og begyndte at kæmpe mod ham som havde kastede kruset mod hende "Det mod du undskylde, folk er ved at være fulde "
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Kroen i Landsbyen (åben for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: Kroen i Landsbyen (åben for alle)   Kroen i Landsbyen (åben for alle) EmptyTors Sep 09, 2010 9:35 pm

Han kiggede på hende med et smil "hvis u har vand vil jeg gerne ha sådan noget"sagde han med et venligt smil for han var ikke den store drikker af alkohol han holdte sig mest fra det da han ikke ville miste sin sanser for fare og sådan nogen ting. Han kiggede på hende "det gør ikke noget men hvad er det der skal ske siden folk bliver så fulde"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 9
Job/hobbies : Arbjeder I Families gårder/kro

Kroen i Landsbyen (åben for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: Kroen i Landsbyen (åben for alle)   Kroen i Landsbyen (åben for alle) EmptyTors Sep 09, 2010 9:58 pm

"vand skal du få" sagde hun smilede og så mod ham og smilede ... hun gik ud og hente hans vand i en kande og sagde hvad han skulle ha... hun gav ham vandet og en vandkande "Det er den store turringe for mennesker, den som viser hvem som er stærkest " sagde hun og så mod ham "ved du ikke at turringe forgår heromkring i dette område" sagde hun og sætte noget brød på hans bord og kniv og gaffel , salt og pepper "det var vis alt, du kan altid spørger mig, er den her som ved fleste ting her, Jeg er Lilly" sagde hun og rakte sin hånden
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Kroen i Landsbyen (åben for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: Kroen i Landsbyen (åben for alle)   Kroen i Landsbyen (åben for alle) EmptyTors Sep 09, 2010 10:16 pm

Han kiggede på hende "tak"sagde han og så efter hende med et smil da hun kom tilbage med vandet og kiggede på hende "når turneringen World Tournament ikke"sagde han og kiggede på hende "jeg er vist tilmeldt til den"sagde han og kiggede på hende "hvad med dig hva kommer du og ser på det eller skal du være med"spurgte han og kiggede på hende med et smil og så så på sin mad "tak"sagde han og begyndte så stille og spiste det "ov og navnet er Jakuji fulde navn Jakuji kaske"sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 9
Job/hobbies : Arbjeder I Families gårder/kro

Kroen i Landsbyen (åben for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: Kroen i Landsbyen (åben for alle)   Kroen i Landsbyen (åben for alle) EmptyTors Sep 09, 2010 10:45 pm

Hun smilede og kom med noget kød , salat , men mest kød , hun sætte det og tog en stol og sætte sig ned ved hans border , folk kiggede og havde hørte hans spørgsmål, de fik et smertefuld blik ved han spurgte "De andre ser ud til at havde medlidenhed med mig ik" sagde hun lavt så de andre ikke hørte hende
"Nej skal ikke være med, er for svag, måske kommer jeg" sagde hun og små grinede
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Kroen i Landsbyen (åben for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: Kroen i Landsbyen (åben for alle)   Kroen i Landsbyen (åben for alle) EmptyFre Sep 10, 2010 7:23 am

Han kiggede på hende og viste jo ikke hvad der var før hun sagde det hvad der var galt siden hun ikke skulle være med "når okay hm det var da ikke godt at du har det sådan og der slet ikke noget at gøre ved det"sagde han og kiggede på hende med et stille smil og spiste vider med det samme smil på sin læber. Han havde ikke regnet med at der var nogen som var svage det linde ikke folk at være svage eller noget men hun var den første han havde mødt som havde sagt hun var svag "men det er da ikke så godt"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 9
Job/hobbies : Arbjeder I Families gårder/kro

Kroen i Landsbyen (åben for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: Kroen i Landsbyen (åben for alle)   Kroen i Landsbyen (åben for alle) EmptyFre Sep 10, 2010 3:42 pm

Lilly så mod ham med rolige øjne, "du tænker på den forkert måde svag" sagde hun og så mod folk , som hurtigt kiggede væk "Jeg har en svag krop, så kan ikke klar fysiske ting" sagde hun og smilede , hun kiggede underende på hans hår men os beundrende , hun smilede "Kan godt li dit hår " sagde hun så og små grinede , hun hælet lidt mere vand op til ham
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Kroen i Landsbyen (åben for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: Kroen i Landsbyen (åben for alle)   Kroen i Landsbyen (åben for alle) EmptyFre Sep 10, 2010 4:48 pm

Han kiggede på hende "så du kan ikke kæmpe og sådan nogen ting"sagde han med et stille smil og kiggede på hende og tog glasset med vandet og drak lidt af det og smilte da hun snakkede om hans hår "mit hår hmm det naturligt ved mig men tak for du kan lide det"sagde han og kiggede på hende med sine sort flotte øjne "kan da også godt lide dit hår"sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 9
Job/hobbies : Arbjeder I Families gårder/kro

Kroen i Landsbyen (åben for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: Kroen i Landsbyen (åben for alle)   Kroen i Landsbyen (åben for alle) EmptyFre Sep 10, 2010 6:34 pm

"mit er kedeligt og normalt " sagde hun og små grinte "Gid jeg kunne, men min krop vil gå under af det, måske en dag " sagde hun og rejste sig op fra stolene, lige da hun gjorder det begyndte folk at råbe til hende igen Lilly , en øl , Fire her og osv...
en gammel manden kom forbi ham og smilede til den nyankommende "du har et godt øje, du finder ikke en anden rener og blidere en Lilly, vis bare hun ikke havde den krop, den er svagere end min egne og stadig er, hun er en stærkt kvinden , hohoho " grinede han og gik vider ... lidt sjovt enligt
Tilbage til toppen Go down
Amaya

Amaya


Antal indlæg : 5
Job/hobbies : -

Kroen i Landsbyen (åben for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: Kroen i Landsbyen (åben for alle)   Kroen i Landsbyen (åben for alle) EmptyFre Sep 10, 2010 9:01 pm

Med en hvid hætte trukket over hovedt, kom Amaya gående hen af en tilfældig vej. Hun var yderst tørstig og sulten. Hun havde ikke fået noget som helst på vejen hertil. Og tro mig om i vil, men det var en lang tur for hende. Hendes blik var som limet til jorden, indtil at hun kunne høre en masse råben, og så op. *En kro* Tænkte hun svagt for sig selv, og trak hætten godt om det lyserøde hår, før hun med fuldstændig lydløse skridt, gik ind på kroen. Hun havde en utrolig god sans, til ikke at gå ind i ting, selv om hun ikke kiggede på dem. Så på den måde, fik hun fundet vej til en afsides krog og slog sig ned. Hun kiggede ned i bordet, og lukkede sin hånd om det hjerteformede krystal vedhæng, der hang om hendes hals, i en fin, men ubrydelig sølvkæde. Hver gang der kom et blik på hende, rødmede hun og klemte bare hårdere og hårdere om sit vedhæng. Hun var nemlig enormt genert, og sky. Enelig ville hun ønskte at hun ikke var gået herind, men hun var simpelhent så tør i halsen, at det føltes som en ørken. Men hun var for genert til at gå op, og bestille noget.

//Håber det er okey at jeg joiner n_n//
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Kroen i Landsbyen (åben for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: Kroen i Landsbyen (åben for alle)   Kroen i Landsbyen (åben for alle) EmptyLør Sep 11, 2010 12:28 am

Han kiggede på hende med et smil "ja måske en dag"sagde han og nikkede og så så på den gamle mand der snakkede til ham "ja det har hun nok men hun har noget ingen har og det er et stærkt sind og det er det der holder hende oppe lige nu men hun klare sig"sagde han og kiggede på ham da han gik vider *spøjs fætter*tænkte han


//det helt i orden//
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Kroen i Landsbyen (åben for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: Kroen i Landsbyen (åben for alle)   Kroen i Landsbyen (åben for alle) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Kroen i Landsbyen (åben for alle)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Cyborgerne kommer..åben
» på stranden om aften i tankerne.Åben
» Sorry alle sammen
» Et royalt møde-Alle er velkommen
» hvor er alle sammen henne !!!!!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
dragon-ball-universe :: Ting udenfor Byerne :: Landhusene-
Gå til: