dragon-ball-universe
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

dragon-ball-universe

Dette forum er lavet om Dragon ball universet
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Masser af jule gratis spins
Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen EmptyLør Dec 22, 2018 11:24 pm af caroline_winwin

» En tur i centeret anden del [Julia=privat]
Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen EmptyMan Maj 05, 2014 4:33 am af Wilkin

» I want to see your face again-Deamon{Prinvat}
Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen EmptySøn Jan 08, 2012 2:53 am af Deamon

» mangler nogen at emne med...
Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen EmptyMan Aug 29, 2011 8:25 pm af Hing Chen

» take a look
Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen EmptyTirs Jul 12, 2011 1:11 am af maki

» Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D
Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen EmptyTors Jun 30, 2011 11:37 am af Wilkin

» Mødet mellem to racer (Jakuji)
Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen EmptyMan Jun 27, 2011 4:35 pm af Balicon

» hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//
Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen EmptyOns Maj 04, 2011 2:53 pm af Deamon

» emne tak....
Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen EmptySøn Apr 24, 2011 5:34 pm af Jakuji

Mest aktive brugere
Jakuji
Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen I_vote_lcapEfter mødet med Deamon-Alle er velkommen I_voting_barEfter mødet med Deamon-Alle er velkommen I_vote_rcap 
Hing Chen
Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen I_vote_lcapEfter mødet med Deamon-Alle er velkommen I_voting_barEfter mødet med Deamon-Alle er velkommen I_vote_rcap 
Namine
Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen I_vote_lcapEfter mødet med Deamon-Alle er velkommen I_voting_barEfter mødet med Deamon-Alle er velkommen I_vote_rcap 
Deamon
Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen I_vote_lcapEfter mødet med Deamon-Alle er velkommen I_voting_barEfter mødet med Deamon-Alle er velkommen I_vote_rcap 
Wilkin
Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen I_vote_lcapEfter mødet med Deamon-Alle er velkommen I_voting_barEfter mødet med Deamon-Alle er velkommen I_vote_rcap 
Julia
Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen I_vote_lcapEfter mødet med Deamon-Alle er velkommen I_voting_barEfter mødet med Deamon-Alle er velkommen I_vote_rcap 
Tokomaro
Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen I_vote_lcapEfter mødet med Deamon-Alle er velkommen I_voting_barEfter mødet med Deamon-Alle er velkommen I_vote_rcap 
Lilly
Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen I_vote_lcapEfter mødet med Deamon-Alle er velkommen I_voting_barEfter mødet med Deamon-Alle er velkommen I_vote_rcap 
maki
Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen I_vote_lcapEfter mødet med Deamon-Alle er velkommen I_voting_barEfter mødet med Deamon-Alle er velkommen I_vote_rcap 
Amaya
Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen I_vote_lcapEfter mødet med Deamon-Alle er velkommen I_voting_barEfter mødet med Deamon-Alle er velkommen I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 18 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin

Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen EmptyMan Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU

Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …

Kommentarer: 11
ved ikke om dette skal laves Vigtigt
Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen EmptyOns Sep 15, 2010 12:52 am af Jakuji
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …

Kommentarer: 40

 

 Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen Empty
IndlægEmne: Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen   Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen EmptyTors Sep 16, 2010 4:26 pm

T::Aften
O::Læger og doktore der går rundt til pasienterne for at se om de er raske, et værelse hvor Namine ligger i
V::Regn udenfor
S::Hospitalet
P::Hendes ava og et par sorte ballerina sko
_________________________________

Namine var besvimet efter mødet ved folkeskolen Deamon havde sloget hende hun han gjorde at hun besvimmede. Hun lå helt stille med nogle ledninger til hendes hænder og ved kinden de ville holde hende lidt ved en medicin der skulle hjælpe og få hende til at vågne. Namine lå med øjene lukket hun tænkte tilbage på det Deamon havde sagt om at dræbe Jakuji hun følte at hun måtte gøre noget hun ville ikke miste ham. Men hun kune ikke hun var besvimmet og lå stille hun vidste slet ikke havd der skete.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen   Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen EmptyTors Sep 16, 2010 4:33 pm

Jakuji kom ind på hospitalet og spurgte efter Namine og fik tingene at vide og gik derhen "Namine"sagde han og havde nogen blomster med til hende og gik hen til hendes seng og kiggede på hende "her skat"sagde han og lagde nogen blomster ved hende og kiggede stille og roligt på hende
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen   Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen EmptyTors Sep 16, 2010 4:36 pm

Namine havde stadig lukket øjne men hun kunne høre den velkendte stemme det var Jakuji han var kommet hun smillede indnei hun kunne ikke vise ham hendes smil da hun lå besvimet men hun håbede ikke at han var såret eller noget Deamon kunne komme efter ham når det skulle være..Namine bevægede sin hånd hen på hans mens hun åbnede sine øjne lidt"Jakuji..."sagde hun stille og lod nogle glade tåre løbe ned ad hends kinder.
Tilbage til toppen Go down
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen   Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen EmptyTors Sep 16, 2010 8:50 pm

En DVD lå på bordet ved siden af hendes sygeseng der stod D på et stykke papir sat fast til den og vis man fjernede papiret kunne man se det var en Twilight film som så rimelig ny ud dog var den brugt en enkel gang
'
//Out igen
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen   Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen EmptyTors Sep 16, 2010 11:04 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kyssede hende på panden "elsker dig min skat"sagde han og kiggede på hende "og ja det er mig som står her"sagde han og kiggede på hende "hvad skete der skat"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen   Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen EmptyTors Sep 16, 2010 11:16 pm

Namine tørrede hendes øjne mens hun kiggede på ham og hen på bordet hun satte sigpå i sengen"Deamon..."sagde hun stille og kiggede på dvd'en"Tak"sagde hun stille og kiggede så hen på Jakuji"Det var Deamon du bliver ikke glad men han slog mig og gjorde at jeg besvimmede"sagde hun og kiggede på ham"Jeg elsker også dig"sagde hun blidt
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen   Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen EmptyTors Sep 16, 2010 11:17 pm

"hvad siger du tak for skat"sagde han og kiggede på hende og viste ikke hvad der var og sige tak for "tænkte det nok skat"sagde han og kiggede på hende "klare du dig"spurgte han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen   Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen EmptyTors Sep 16, 2010 11:19 pm

Namine smillede lidt til ham"Det tror jeg men jeg skal blive ved hospitalet nogle dage sagde lægerne for at være sikker på at sårerne ikke kom igen eller a fik det bedre"sagde hun og kiggede ned på bordet hun tog dvd'en"Jeg siger tak til Deamon han har lagt den til mig"sagde hun og smillede og kunne så lugte blomsterne"Kom du med dem til mig"sagde hun og smillede
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen   Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen EmptyTors Sep 16, 2010 11:25 pm

"deamon er en nar der bare skal væk"sagde han og kiggede på hende med et stille smil og "ja det er mig der kom med blomsterne"sagde han med et smil på sine læber "håber du kan lide dem"sagde han og kiggede lidt rundt
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen   Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen EmptyTors Sep 16, 2010 11:44 pm

Namien kiggede på ham med et lille smil og rystede på pludselig på hovedet"Nej Jakuji det må du ikke vi har fået snakket om det og løst det han gav mig denne her"sagde hun og vidste ham sin halskæde med en halv del af bjergkrystallen "Deamon har den anden vi betrægter begge hinanden som søskende"sagde hun så og smillede"Ja jeg elsker dem tusind tak"sagde hun til ham for blomsterne
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen   Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen EmptyTors Sep 16, 2010 11:46 pm

"det er jeg hamrende ligeglad med skat hvad han har gjort er gjort og han slipper ikke fra det så let"sagde han og kiggede på hende "han skal ikke komme her og tro han kan alt"sagde han og kiggede på hende "og det da godt du kan lide dem skat"sagde han og kyssede hende på panden
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen   Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen EmptyTors Sep 16, 2010 11:52 pm

Namine kiggede på ham hun vidste det godt Jakuji ville hævne sig på ham det vidste hun godt"Jeg ved det skat meget"sagde hun og lagede sig ned i sengen igen hun mærkede smerterne igen og kiggede lidt hen på blomsterne"Men jeg forstår stadig ikke at han ville dræbe mig"sagde hun stille og helt tænkende hun kunne ikke forstå det han var virkelig ved at dræbe hende men lod hende leve"Det bare underligt"sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen   Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen EmptyTors Sep 16, 2010 11:55 pm

han kiggede på hende "ja han ville da også dræbe mig"sagde han og kiggede på hende "så vi er i samme båd"sagde han og kiggede på hende "elsker dig skat og det ved du godt vi skal være sammen for evigt"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen   Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen EmptyTors Sep 16, 2010 11:58 pm

Namine kiggede på ham og smillede blidt"Jeg elsker også dig men jeg vil ikke kunne være så meget sammen kun lidt her på hospitalet lægerne vil have mig under opsyn stadig da smerten stadig er her jeg ved også at dig og Deamon vil kæmoe mod hinanden er det rigtigt"spurgte hun mens hun smillede lidt til ham"Deamon sagde også at..han ikke ville kunne tale eller sådan noget til dig igen"sagde hun hun havde hørt ham sige det til hende
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen   Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen EmptyFre Sep 17, 2010 12:01 am

Han kiggede på hende "hvad mener du med det jeg er din kæreste jeg har ret til at sove her på en gæste seng eller noget"sagde han og kiggede på hende "og det ved lægerne også godt"sagde han og gik hen og satte sig på en stol
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen   Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen EmptyFre Sep 17, 2010 12:03 am

Namine nikkede til ham med et smil"Ja men jeg ville da ikke holde dig herhenne der er næsten ingenting at lave jeg troede at du hellere ville være ved Hing også hun vil sikkert også gerne være sammen med dig du skal ikke bekymre dig så meget skat"sagde hun og lagde en hånd på hans kind med et blidt smil
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen   Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen EmptyFre Sep 17, 2010 12:08 am

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "ja ved det men vil være hos dig og det ved du også godt"sagde han med et smil på sine læber og tog hende hånd og kiggede på hende "og hvad så hvis der ikke er noget og lave jeg kan snakke med dig"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen   Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen EmptyFre Sep 17, 2010 12:19 am

Namine smillede lidt til ham på den blide måde hun elskede at gøre mens hun gav hans hånd et blidt trykt"Jeg vil gerne have du er her hos mig og ja vi kan snakke vi kan helt sikkert finde en masse at snakke om"sagde hun med et smil mens hun tænkte lidt på Deamon og Hing chen"Kæmpede dig og Deamon enlig mod hinanden"spurgte hun lidt nysgerig efter at høre hvad der var sket mellem de to mens hun ikke var til stede.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen   Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen EmptyFre Sep 17, 2010 12:31 am

han kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede lidt rundt "jeg elsker dig skat og det skal du altid huske lige meget hvad der sker i fremtiden"sagde han og kiggede på hende "jo det gjorde vi"sagde han
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen   Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen EmptyFre Sep 17, 2010 6:51 am

Namine kiggede på Jakuji mens hun tænkte lidt over hvad han og Deamon kunne komme op og slås over men hun vidste det enlig lidt godt selv"Virkelig?"spurgte hun så til ham mens hun bagefter smillede blidt d ahun hørte det han sagde "Jeg elske også dig ligemeget hvad der vil ske"sagde hun og nikkede lidt hun kiggede på blomsterne han var kommet med"De er smukke"sagde hun så med et smil der blev større
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen   Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen EmptyFre Sep 17, 2010 6:58 am

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kyssede hende på munden "vi skal nok klare det skat"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og ville holde fast i hende så længe han kunne
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen   Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen EmptyFre Sep 17, 2010 11:38 am

Namine smillede lidt og kyssede ham gængældt på munden mens hun elskede duften af blomster der kom ind til hende"Tak skat dte ved jeg og det er jeg meget glad for "sagde hun og smilelde stort
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen   Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen EmptyFre Sep 17, 2010 12:56 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "godt skat"sagde han og nussede hende på maven stille og roligt
Han kiggede på hende med et smil og kiggede hende ind i øjne "hvornår kan du komme ud"spurgte han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen   Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen EmptyFre Sep 17, 2010 7:15 pm

Deamon besluttede sig for at tage den del af sagerne som lægerne ikke kunne klare i egne hænder han besluttede sig for at bruge transferens hen til hospitalet med en namek healer ikke hvilken som helst den bedste på hele namek han vidste Jakuji var derinde men var ligeglad han vidste hvad han selv havde gjort de skader han havde givet hende gik over menneskelig healing teknologi så vis Jakuji angreb Deamon var hans kæreste så godt som død uden hans hjælp han bankede roligt på døren før han åbnede den og så på Namine hvorefter han så på¨Jakuji "du tier stille Namine er dødsens uden mig" sagde han roligt og pegede direkte på Jakuji for at understrege hvad han ville hvorefter en namekianer kom ind af døren bag ham og gik hen og begyndte at heale Namine mens Deamon så på
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen   Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen EmptyLør Sep 18, 2010 1:34 pm

Namine havde lukket øjnene da de bgyndte på at heale hende hun kunne mærke det lidt og havde hørt Deamon der var kommet hun var lidt glad indeni at høre fra ham igen det havde hun ventet lidt på. Namine hørte også Jakuji der var der hun håbede at hun ikke dødede men healingen skulle hjælpe på det så hun måtte vente og se. Hun ahvde hænderne under dynen der lå ned ad hendes sider og håret der bare lå lidt spredt omkring på den pude hun havde sit hoved på. HUn vidste enlig ikke hvorfor han var kommet Deamon, men det var godt han valgte det hun var bare ikke sikker på om Deamon og Jakuji ville kunne enes.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen   Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» The time i use-Alle er velkommen til at komme
» Et royalt møde-Alle er velkommen
» Mødet mellem to racer (Jakuji)
» Ved Folkeskolen-Deamon
» Husker du det-Deamon privat

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
dragon-ball-universe :: West City :: West City-Hospitalet-
Gå til: