dragon-ball-universe
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

dragon-ball-universe

Dette forum er lavet om Dragon ball universet
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Masser af jule gratis spins
The time i use-Alle er velkommen til at komme EmptyLør Dec 22, 2018 11:24 pm af caroline_winwin

» En tur i centeret anden del [Julia=privat]
The time i use-Alle er velkommen til at komme EmptyMan Maj 05, 2014 4:33 am af Wilkin

» I want to see your face again-Deamon{Prinvat}
The time i use-Alle er velkommen til at komme EmptySøn Jan 08, 2012 2:53 am af Deamon

» mangler nogen at emne med...
The time i use-Alle er velkommen til at komme EmptyMan Aug 29, 2011 8:25 pm af Hing Chen

» take a look
The time i use-Alle er velkommen til at komme EmptyTirs Jul 12, 2011 1:11 am af maki

» Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D
The time i use-Alle er velkommen til at komme EmptyTors Jun 30, 2011 11:37 am af Wilkin

» Mødet mellem to racer (Jakuji)
The time i use-Alle er velkommen til at komme EmptyMan Jun 27, 2011 4:35 pm af Balicon

» hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//
The time i use-Alle er velkommen til at komme EmptyOns Maj 04, 2011 2:53 pm af Deamon

» emne tak....
The time i use-Alle er velkommen til at komme EmptySøn Apr 24, 2011 5:34 pm af Jakuji

Mest aktive brugere
Jakuji
The time i use-Alle er velkommen til at komme I_vote_lcapThe time i use-Alle er velkommen til at komme I_voting_barThe time i use-Alle er velkommen til at komme I_vote_rcap 
Hing Chen
The time i use-Alle er velkommen til at komme I_vote_lcapThe time i use-Alle er velkommen til at komme I_voting_barThe time i use-Alle er velkommen til at komme I_vote_rcap 
Namine
The time i use-Alle er velkommen til at komme I_vote_lcapThe time i use-Alle er velkommen til at komme I_voting_barThe time i use-Alle er velkommen til at komme I_vote_rcap 
Deamon
The time i use-Alle er velkommen til at komme I_vote_lcapThe time i use-Alle er velkommen til at komme I_voting_barThe time i use-Alle er velkommen til at komme I_vote_rcap 
Wilkin
The time i use-Alle er velkommen til at komme I_vote_lcapThe time i use-Alle er velkommen til at komme I_voting_barThe time i use-Alle er velkommen til at komme I_vote_rcap 
Julia
The time i use-Alle er velkommen til at komme I_vote_lcapThe time i use-Alle er velkommen til at komme I_voting_barThe time i use-Alle er velkommen til at komme I_vote_rcap 
Tokomaro
The time i use-Alle er velkommen til at komme I_vote_lcapThe time i use-Alle er velkommen til at komme I_voting_barThe time i use-Alle er velkommen til at komme I_vote_rcap 
Lilly
The time i use-Alle er velkommen til at komme I_vote_lcapThe time i use-Alle er velkommen til at komme I_voting_barThe time i use-Alle er velkommen til at komme I_vote_rcap 
maki
The time i use-Alle er velkommen til at komme I_vote_lcapThe time i use-Alle er velkommen til at komme I_voting_barThe time i use-Alle er velkommen til at komme I_vote_rcap 
Amaya
The time i use-Alle er velkommen til at komme I_vote_lcapThe time i use-Alle er velkommen til at komme I_voting_barThe time i use-Alle er velkommen til at komme I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 18 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin

Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
The time i use-Alle er velkommen til at komme EmptyMan Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU

Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …

Kommentarer: 11
ved ikke om dette skal laves Vigtigt
The time i use-Alle er velkommen til at komme EmptyOns Sep 15, 2010 12:52 am af Jakuji
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …

Kommentarer: 40

 

 The time i use-Alle er velkommen til at komme

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

The time i use-Alle er velkommen til at komme Empty
IndlægEmne: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme EmptyTors Sep 23, 2010 7:37 pm

T19.00 ca
O:Søen, nogle træer, og bænke man kan sidde ved, stole, og en bro
S:Ved En sø lidt udenfor byen
V:Blæst og lidt koldt
P:Hendes ava og en sort langærmet trøje udenover får ikke t fryse, et par sorte ballerina sko
__________________________________________

Namine var gået bed omkring søen i hendes egne tanker hun havde ikke taget hendes keyblade med
hun vidste hun ikke villle møde nogle væsner hernede eller det var hun da lidt sikker i sine egne tanker på at hun ikke ville. Hendes lange blonde hår hang løst og endnu engang sad hun alene hernede, og dog ikke sådna helt der var få fugle og små dyr der rendte rund tomkring søen og hende.Namine smillede lidt hvor var de alle sammen kære og nuttede. Hun smillede og fik så et lille chok da en af de smukke fugle landede på hendes hånd"Hej med dig "sagd ehun blid og kært til den den havde smukke vinger regnbuens farve de var så smukke, og endnu smukkere når dne fløj rundt i luften.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

The time i use-Alle er velkommen til at komme Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme EmptyTors Sep 23, 2010 11:16 pm

Jakuji kom flyvene i en vældig høj fart og var ude over søen og stoppede op mit i luften og kiggede hen på den skikkelse og følte sig frem til hvem det var *hmm Namine*tænkte han og fløj stille og roligt hen mod den skikkelse og kiggede på hende "namine"sagde han og kiggede på hende og viste ikke hvad han skulle sige til hende de havde jo ikke snakket samme længe siden ja hvornår der var der ingen der viste helt
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

The time i use-Alle er velkommen til at komme Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme EmptyFre Sep 24, 2010 11:38 am

Namine vendte sig rundt og kiggede på den velkendte stemme"Jakuji hej længe siden"sagde hun med et smil og kiggede ned på hånden hvor sommerfuglen havde sat sig"Der er mange dyr her"sagde hun med et smil og kiggede rundt hun vidste ikke hvad Jakuji måtte lave sidne han var ankommet her men lidt selskab kunne hun altid bruge især fordi hun kedede sig lidt. Namine valgte at sætte sig ned ved et bord og bad ham om at holde hende med selskab hvis han ville.Det var dejligt at nyde naturen og at se ham igen efter lang tids afstand de havde ikke rigtigt ses eller talt sammen det kunne de måske nu.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

The time i use-Alle er velkommen til at komme Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme EmptyFre Sep 24, 2010 11:45 am

Han kiggede på hende og lande og satte sig ned "ja det er der vel"sagde han og kiggede på hende og viste ikke hvad han skulle sige lige nu og kiggede lidt rundt "hvad har du så gået og lavet de sidste lange tid"sagde han og kiggede på hende og ventede på svare fra hende af for han kunne vist ikke sige til hende lige nu
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

The time i use-Alle er velkommen til at komme Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme EmptyFre Sep 24, 2010 11:48 am

Namine kiggede på sommerfuglen der satte sig på bordet mens hun smillede"Ikke meget har mødt nogle nye mennesker eller de så ikke sådan rigtige menensker"sagde hun venligt og kiggede på sommerfuglen"Og ellers bare gået lidt rundt øvet mig på min træniing med keybladet hvad med dig Jakuji"spurgte hun i den sidste ende af svaret til ham. Vinden blæst lidt mere kraftigt men var dejlig og stadig kold men ikke så kold at hun ikke kunne holde den ud. Namine kiggede rundt de små og store dyr gik lidt rundt ved bordet en anden sommerfugl satte sig ovenpå Jakuji s hoved Namine kunne ikke lade vær med at smile da hun så den.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

The time i use-Alle er velkommen til at komme Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme EmptyFre Sep 24, 2010 11:51 am

Han kiggede på hende "cyborg eller Sayajin"sagde han og kiggede på hende og viste ikke om han skulle smile eller noget og kiggede lidt rundt "Trænet kedet mig og mere træning"sagde han og kiggede på hende "min daglige dag"sagde han og kiggede lidt rundt og kiggede på dyrene der gik rundt ved bordet
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

The time i use-Alle er velkommen til at komme Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme EmptyFre Sep 24, 2010 11:56 am

Namine smillede lidt da Jakuji sagde dejlig dag det var en dejlig dag men hvorfor mon han syntes det var det"Er du blevet stærkere og kan du er o blevet super sayajiin ikk"spurgte hun lid tnysgerigt. Sommerfuglen sattes ig på Jakuji s næse og Namine rykkede lidt tæt idn for at se på dens vinger"Wow se dens vinger"sagde hun og kiggede videre på den vingerne var sølvgrå agtige med et violet skær hun smillede endnu mere. sommerfugle var der mange af hernede ved søen også dyr de var næsten omringen af dyr de så alle så søde ud."Hmm En cyborg ved nan Takuma og en der hedder Takomoro tror jeg han hed"sagd ehun tænkende mens hun rykkede lidt væk fra hans ansigt mest fra næsen hvor sommerfuglen sad.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

The time i use-Alle er velkommen til at komme Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme EmptyFre Sep 24, 2010 11:59 am

Han kiggede for sig "ja vil gerne hvis jeg kunne se det men den sider på min næse så den er lidt svær"sagde han og kiggede på hende med et stille mil som var lidt mærkeligt "ja jeg er super sayajin og er blevet stærkere men hvor meget ved jeg ikke"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

The time i use-Alle er velkommen til at komme Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme EmptyFre Sep 24, 2010 12:04 pm

Namine grinte lidt over det han sagde det med at han ikke kunne se sommerfuglen hun prikkede ham i panden og samlede sommerfuglen op på hendes hånd så han kunne se vingerne"Se "sagde hun smillende et bredt vneligt smil. Hendes hår forstyrrede lidt hendes blik så hun rystede på hovedet lidt for at få det lidt væk så hun slev kunne se på vingerne igen de var virkelig så smukke at se på de glitrede lidt."Er det ikke svært at styre det når du er super sayajin"spugrte hun undren over det.Namine kiggede lidt rundt ved de andre dyr der var der der var nogle kattekillinger, fugle, sommerfugle, hunde ja sådna lidt f hvert.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

The time i use-Alle er velkommen til at komme Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme EmptyFre Sep 24, 2010 12:11 pm

Han kiggede på hende med et smil "ja den er flot"sagde han og kiggede så på hende "men ikke så flot som du er"sagde han stille og roligt og håbede ikke det gjorde noget at han sagde det for det var sandt i hans øjne.
Han kiggede på hende "nej ikke når man har lært og styre den så er der ikke så svært"sagde han og kiggede bare på hende
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

The time i use-Alle er velkommen til at komme Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme EmptyFre Sep 24, 2010 12:16 pm

Namine sad lidt og kiggede på ham da han sagde det med at hun var flot"Tak det jeg glad for du syntes"sagde hun med et smil og lod sommerfuglen flyve væk"Hver sommerfugl tror jeg symboliser et eller andet"sagde hun tænkene mens hun vendte blikket fra Jakuji hen på den lille flokke af sommerfugle i alle farve der måtte findes"Jeg tror ikke at jeg ahr set dig i super sayajin men jeg husker da vi var henne ved præsidentens hus at du havde gult om dig"sagde hun og tænkte efter om det passede for de tmåtte da være ham hun så eller det gule hun så.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

The time i use-Alle er velkommen til at komme Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme EmptyFre Sep 24, 2010 12:21 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "så lidt"sagde han og kiggede på hende "hvad har du lyst til at lave"spurgte han og kiggede på hende med et smil "har du ikke hmm jo det var mig ved det hus så du har set mig som super sayajin"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

The time i use-Alle er velkommen til at komme Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme EmptyFre Sep 24, 2010 12:25 pm

Namine kiggede på ham "Ja det kan have været dig "sagde hun smillende til ham så tænkte hun lidt da han spurgte om hvad de kunne lave"Hmm vandet er nok koldt men hvad med at lave noget oppe i træerne det kunne blive sjvot at tage en klatretur"sagde hun emd et smil selvom han nok kunne flyve sommeruglene ville nok også flyve med op efter dem.*hmm en hver sommerfugl symboliser et eller andet*tænkte hun efter det hun havde sagt om dem. Måske passede det men måske passede det ikke det vidste hun ikke helt. Hun vendte blikket hen mod ham"ja så var det dig jeg så"sagde hun emd et stort smil på hendes læber
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

The time i use-Alle er velkommen til at komme Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme EmptyFre Sep 24, 2010 12:32 pm

Han kiggede på hende "jeg reddede dig fra en cyborg og fik dig på hospitalet"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og en sommerfugl der var lyserød og havde en hjerteform på vingerne "prøv og se den der Nami"sagde han og kiggede på sommerfuglen med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

The time i use-Alle er velkommen til at komme Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme EmptyFre Sep 24, 2010 12:35 pm

Namine nikkede til det første hans agde med et smil"ja du reddede mig jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre hvis du ike var kommet"sagde hun lettet da hun tænkte tilbage på det. Hun vendte sig lidt rundt for at se sommerfuglen"Wow ja hvor er den smuk hjerterne og den farve det som om den skiller sig ud fra de andre"sagde hun og fik et stort bredt smil frem over hendes læber de bløde læber der havde dne smame farve som huden. Flokken af sommerfugle og resten af dyrerne var smukke men nok mest sommerfuglene.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

The time i use-Alle er velkommen til at komme Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme EmptyFre Sep 24, 2010 12:38 pm

"hvad mon det skal betyde når den lande mellem os to"sagde han og kiggede på hende med et smil "du sagde jo at de har betydning ikke"sagde han og kiggede på hende og smilte stille og roligt for hvis de gjorde det skulle det så betyde at de skulle være forelsket eller noget *hun er nu dejlig*tænkte han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

The time i use-Alle er velkommen til at komme Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme EmptyFre Sep 24, 2010 12:42 pm

Namine spærrede de havblå øjne op og kiggede på sommerfuglen mellem dem"Ja det har du enlig ret i hmm"sagde hun tænkene var der noget med forelsket det var der måske men denne sommerfulg havde hjerter på og var lyserød det kunne genkendes om kærlighed eller forelskelse Namine tænkte lidt efter det mens hun lænede sig tilbge lidt på dne stol hun sad på mens hun kiggede på den*lyserød farve, hjerte formen på vingerne*tænkte hun lidt mens hun lod blikket fra Jakuji være lidt fri lidt mens hun stadig smillede bredt hun lod den smukke sommerfugle flyve lidt rundt mens den var mellem dem."Den er så smuk"sagde hun stille og beundrede så den"Hvad tror du den betyder siden den landte her mellem os"spurgte hun med et lille bredt smil
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

The time i use-Alle er velkommen til at komme Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme EmptyFre Sep 24, 2010 12:47 pm

Han kiggede på hende "det ved jeg ikke er jo ikke den store sommerfugl kender som du er Nami"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber "og ja den er flot men vil tror den betyder noget med Kærlighed eller forelskelse"sagde han og kiggede på hende med et stille smil og tænkte sig lidt om
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

The time i use-Alle er velkommen til at komme Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme EmptyFre Sep 24, 2010 12:51 pm

Namine smillede lidt da han sagde det med at han ikke var somemrfugl kender som hende"Hehe det iorden Jaku "sagde hun og vendte blikket lidt forbi sommerfuglen hen mod ham"ja det må helt klart betyder forelskelse og kærlighed når den har dnene farve og mønstre som hjerterne og hjertet."sagde hun tænkene lidt og var helt sikker på det hun vendte blikket så hen på sommerfuglen og mærkede noget ved hendes ben det var en lille killing"Nuue!"udbrød hun lidt på en sød måde da hun så den hun samlede dne op"Hvor er du kær"sagde hun og nussede den lidt kattekillingen var sort med hvide striper
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

The time i use-Alle er velkommen til at komme Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme EmptyFre Sep 24, 2010 12:55 pm

"tror du den vil ha vi skal finde sammen eller noget"sagde han og kiggede lidt på den også på Namine. Skoven der ikke lå langt væk fra dem kom der en masse dyr ud fra og et par hjorte kom hen og skubbede Jakuji og namine samme "hey stop det"sagde han og mærkede Namine mod sig og kiggede på hende og fik lidt farve i kinderne og smilte stille og roligt
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

The time i use-Alle er velkommen til at komme Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme EmptyFre Sep 24, 2010 12:59 pm

Namine kiggede på sommerfuglen og på dyerne"Wow hvad skete der ehm.."sagde hun bare da hun mærkede hjorterne der havde skubbet dem mod hinanden hun rødmede lidtog kiggede væk hun rykkede sig ud igen mens hun kiggede på kattekillingen der var i hendes favn nu"Hmm jeg ved det ikke men andre dyr vil nok"sagde hun efter dte der lige var sket hun kiggede hen på ham"Tror du ikke"spurgte hun undren mens hun smillede ned itl kattekillingen og nussede den lidt"Hvor er du kær"sagde hun igen killingen spindede lidt og nød at den lå i Namine s favn det kunne den godt lig der var varmt og ikke koldt. Sommerfuglen fløj lidt rundt igen ved dem og lidt i cirkler*hmm*tænkte hun lidt efter alt det der lige var sket hun fik sin rødmen væk og kiggede lidt op på ham.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

The time i use-Alle er velkommen til at komme Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme EmptyFre Sep 24, 2010 1:08 pm

Han kiggede lidt rundt "dyr er mærkelige"sagde han og kiggede ned i bordet han havde jo følser for Namine men viste ikke hvordan han kunne komme til at vise dem ordenligt så han sad bare lidt tavs og tænkte for sig selv og kiggede ned i jorden der sad en anden lille kat og kiggede op på ham "Jamen hej med dig"sagde han og kiggede på den
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

The time i use-Alle er velkommen til at komme Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme EmptyFre Sep 24, 2010 1:14 pm

Namine smillede lidt og kiggede på katten i hendes favn hun satte den på bordet så den kunne kigge på Jakuji s kat eller den som var ved ham. Namine vidste enlig ikke hvad hun skulle sige så hun kigged ebare på kattekillingerne"Ja hehe men de ere også meget søde"sagde hun så til det han sagde med dyr var mærkelige. Så ventde hun blikket lidt rundt lidt ud på søen"Vandet er sikkert meget koldt"sagde hun så efter det hun lige havde sagt. Killingen der var sort med hvide striper spindede lidt og gik helt hen til den kat der var ved Jakuji.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

The time i use-Alle er velkommen til at komme Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme EmptyFre Sep 24, 2010 1:16 pm

Han kiggede på kattene "ja det er de skam også men nogen gange opføre de sig skørt ikke"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber "hmm skal vi lege et eller andet eller noget"sagde han og kiggede på hende med et stille smil for nu ville han lave noget sammen med hende
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

The time i use-Alle er velkommen til at komme Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme EmptyFre Sep 24, 2010 1:21 pm

Namine grinte lidt da han sagde det hun nikkede"Ja sommetider kan de godt opføre sig underlige men det måske det der gør dem så søde"sagde hun smillende og kiggede på dem"Jo det kan vi godt men hvad skulle det være"spurgte hun til hvad det skulle kunne være de kunne lae her det var måske bedst bare de to lave noget uden somemrfuglene og dyrerne de rvar jo mange flokke her ved søen. Namine s hår hang nu flagrende ved hendes skulder men det skyggede ikke hendes blik for øjnene hun kunne godt se noget.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





The time i use-Alle er velkommen til at komme Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme Empty

Tilbage til toppen Go down
 
The time i use-Alle er velkommen til at komme
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Et royalt møde-Alle er velkommen
» Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen
» Sorry alle sammen
» Kroen i Landsbyen (åben for alle)
» hvor er alle sammen henne !!!!!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
dragon-ball-universe :: Ting udenfor Byerne :: Søer-
Gå til: