dragon-ball-universe
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

dragon-ball-universe

Dette forum er lavet om Dragon ball universet
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Masser af jule gratis spins
Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 EmptyLør Dec 22, 2018 11:24 pm af caroline_winwin

» En tur i centeret anden del [Julia=privat]
Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 EmptyMan Maj 05, 2014 4:33 am af Wilkin

» I want to see your face again-Deamon{Prinvat}
Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 EmptySøn Jan 08, 2012 2:53 am af Deamon

» mangler nogen at emne med...
Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 EmptyMan Aug 29, 2011 8:25 pm af Hing Chen

» take a look
Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 EmptyTirs Jul 12, 2011 1:11 am af maki

» Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D
Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 EmptyTors Jun 30, 2011 11:37 am af Wilkin

» Mødet mellem to racer (Jakuji)
Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 EmptyMan Jun 27, 2011 4:35 pm af Balicon

» hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//
Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 EmptyOns Maj 04, 2011 2:53 pm af Deamon

» emne tak....
Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 EmptySøn Apr 24, 2011 5:34 pm af Jakuji

Mest aktive brugere
Jakuji
Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 I_vote_lcapEt royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 I_voting_barEt royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 I_vote_rcap 
Hing Chen
Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 I_vote_lcapEt royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 I_voting_barEt royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 I_vote_rcap 
Namine
Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 I_vote_lcapEt royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 I_voting_barEt royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 I_vote_rcap 
Deamon
Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 I_vote_lcapEt royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 I_voting_barEt royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 I_vote_rcap 
Wilkin
Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 I_vote_lcapEt royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 I_voting_barEt royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 I_vote_rcap 
Julia
Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 I_vote_lcapEt royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 I_voting_barEt royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 I_vote_rcap 
Tokomaro
Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 I_vote_lcapEt royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 I_voting_barEt royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 I_vote_rcap 
Lilly
Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 I_vote_lcapEt royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 I_voting_barEt royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 I_vote_rcap 
maki
Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 I_vote_lcapEt royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 I_voting_barEt royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 I_vote_rcap 
Amaya
Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 I_vote_lcapEt royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 I_voting_barEt royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 18 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin

Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 EmptyMan Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU

Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …

Kommentarer: 11
ved ikke om dette skal laves Vigtigt
Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 EmptyOns Sep 15, 2010 12:52 am af Jakuji
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …

Kommentarer: 40

 

 Et royalt møde-Alle er velkommen

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen   Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 EmptyTors Sep 16, 2010 7:37 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "ja du ved hvordan to der elsker hinanden hygger sig"sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen   Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 EmptyTors Sep 16, 2010 7:38 pm

Namine rødmede lidt hun var lidt i tivl om det men tænkte så lidt"Mener du gå i seng sammen"spurgte hun med et lille smil på hendes læber hun var i tvivl om det var det han mente
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen   Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 EmptyTors Sep 16, 2010 7:58 pm

Han kiggede på hende "ja"sagde han med et smil på sine læber og kyssede hende på munden "hvis du vil"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen   Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 EmptyTors Sep 16, 2010 7:59 pm

Namine kiggede på ham og holdte rundt om ham hun vidste ikke om hun var klar"Jeg føler mig ikke klar endnu undskyld"sagde hun og kiggede ned lidt
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen   Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 EmptyTors Sep 16, 2010 8:14 pm

Han kiggede på hende "okay det også i orden"sagde han og lagde sig ved siden af hende og kiggede op i luften
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen   Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 EmptyTors Sep 16, 2010 8:15 pm

Namine rystede på hovedet"Nej for jeg ved hvor meget du vil"sagde hun og kiggede ned mens hun rykkede lidt tæt ind til ham
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen   Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 EmptyTors Sep 16, 2010 8:44 pm

"skat du skal ikke tvinges til det"sagde han og kiggede på hende med et smil "jeg vil ikke tvinge dig til det"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen   Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 EmptyTors Sep 16, 2010 8:47 pm

Namine kiggede på ham med et smil mens hun krammede ham"Virkelig mange tak det jeg glad for"sagde hun med et smil hun kiggede så lidt på ham"Jakuji hvorfor forelskede du dig enlig i mig ikke ondt eller noget ment men jeg havde bare aldrig troet det"sagde hun og smillede blidt
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen   Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 EmptyTors Sep 16, 2010 8:59 pm

Han kiggede på hende "det er fordi du er den dejligste pigen jeg har mødt og ja den jeg vil leve resten af mit liv sammen"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen   Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 EmptyTors Sep 16, 2010 9:09 pm

Namine rødmede og smillede lidt"Virkelig tak det jeg glad for at høre"sagde hun og smillede lidt hun lagde hovedet på skrå"Jeg enlig meget glad for at jeg mødte dig "sagde hun med et lille nik
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen   Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 EmptyTors Sep 16, 2010 9:21 pm

"i lige måde skat"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende med det samme smil "elsker dig over alt på jorden"sagde han
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen   Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 EmptyFre Sep 17, 2010 12:08 am

Namine smillede glad da hun hørte ham sige det og krmamede ham lidt"Mange tak jeg elsker også dig over hele verdenen"sagde hun og smillede blidt til ham
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen   Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 EmptyFre Sep 17, 2010 12:15 am

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kyssede hende på munden "ja og jeg mener det også"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen   Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 EmptyFre Sep 17, 2010 12:17 am

Namine rødmede lidt af kysset og smillede så til ham"Jeg elsker også dig og jeg mener det også"sagde hun med et lille nik hun elskede ham så høj og det vidste han sikkert også godt det var så godt.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen   Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 EmptyFre Sep 17, 2010 12:21 am

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "hehe vi elsker hinanden lige meget"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen   Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 EmptyFre Sep 17, 2010 12:22 am

Namine grinede lidt mens hun nikkede"ja men dte er også kun godt er det ikke"spurgte hun med et bredt smil mens hun nussede hans hår ens mule det var dejlig sort og lidt langt det havde en god længde
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen   Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 EmptyFre Sep 17, 2010 12:32 am

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "jo det er det skat"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen   Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 EmptyFre Sep 17, 2010 6:40 am

Namine smillede venligt lidt så kom hun i tanke om noget"Jaku hvad med præsidentens hus vi efterlod det mens det næsten var ved at blive overtaget af de cyborgs"sagde hun og kiggede på ham hun lagde en hånd over hans med et blidt smil.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen   Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 EmptyFre Sep 17, 2010 7:01 am

Han kiggede på hende "cyborgene er væk skat"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og kyssede hende på munden "så det skal du ikke tænke på skat"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen   Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 EmptyFre Sep 17, 2010 11:35 am

Namine kigged epå ham og smillede lidt mens hun lænede sig frme for at kysse ham bldit på munden"det jeg glad for jeg har lidt dårlig samvitighed over at have forladt det jeg var jo gæst der"sagde hun tænkende
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen   Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 EmptyFre Sep 17, 2010 2:47 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "hvad mener du skat med gæst og sådan noget"sagde han og kiggede på hende og viste ikke hvad hun mente med det hun sagde og sådan men det fandt han nok ud af
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen   Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 EmptyLør Sep 18, 2010 5:25 pm

Namine kiggde på ham mens hun vendte sig om på ryggen i hans seng"Hmm jeg mener at jeg var jo gæst præsidentens gæst men efter angrebet så var jeg enlig glad for at jeg forsvandt væk det ville blive mer ødelagt altså stedet og rummene hvis vi alle bæev der"sagde hun og nikkede lidt med et kært sil
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen   Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 EmptyLør Sep 18, 2010 5:30 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kyssede hende "ja det var du jo men det var vist kun godt at vi kom væk"sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen   Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 EmptyLør Sep 18, 2010 5:32 pm

Namine smillede lidt bagefter af kysset og gængældte det så kiggede hun hen på Jakuji"Jeg er enig der var enlig ret hyggeligt derover"sagde hun med et lille smil
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen   Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 EmptyLør Sep 18, 2010 5:34 pm

Han kiggede på hende "det var det nok"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende "skal vi smide tøjet og ligge os ind under dynden"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen   Et royalt møde-Alle er velkommen - Page 4 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Et royalt møde-Alle er velkommen
Tilbage til toppen 
Side 4 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» The time i use-Alle er velkommen til at komme
» Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen
» Sorry alle sammen
» Kroen i Landsbyen (åben for alle)
» hvor er alle sammen henne !!!!!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
dragon-ball-universe :: Satan City :: Præsidentens Hus-
Gå til: