Der er i alt 18 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin
Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
Man Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU
Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …
Antal indlæg : 744 Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade
Emne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen Lør Sep 18, 2010 5:37 pm
Namine kiggede hen på ham mens hun så nikkede"ja lad os gøre det jeg vil væde på at sin dyne er varm"sagde hun og smillede hun tog sin kjole af så hun kun havde undertøj på en bh i lyseblå og et par lyseblå trusser meb blonder rundt om det samme med hendes bh.
Jakuji Admin
Antal indlæg : 1003 Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning
Emne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen Lør Sep 18, 2010 5:42 pm
Han fik smidt sit tøj der var nogen huller i det og han smed det på gulvet nu kunne hun rigtig se hans muskler. Han lagde sig under dynden og havde løftet den op så hun kunne komme ind under den
Namine
Antal indlæg : 744 Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade
Emne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen Lør Sep 18, 2010 5:44 pm
Namine rødmede og var kommet ind under dynne hun kiggede på hans muskler"Wow du er stærk"sagde hun så med et lille smil på hendes læber du har mange muskler store du har da også trænet meget"sagde hun med et lille nik hun lagde sit hoved ind til hans bryst mens hun smillede
Jakuji Admin
Emne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen Lør Sep 18, 2010 5:48 pm
Han smilte til hende "ja jeg har jo også en jeg skal passe på ikke"sagde han og kørte en finger over hendes mave og kiggede på hende med et smil
Namine
Emne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen Lør Sep 18, 2010 5:50 pm
Namine grinte lidt og nussede hans hår lidt det var dejligt blødt"Jo det rigtigt jeg har enlig været ldit uheldig at komme i mange kampe syntes du ikke"sagde hun med et lille kys på hans næsetip
Jakuji Admin
Emne: Sv: Et royalt møde-Alle er velkommen Lør Sep 18, 2010 5:59 pm
Han kiggede på hende med et smil på sine læber "jo det har du skat"sagde han med et smil på sine læber og kyssede hende på munden