dragon-ball-universe
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

dragon-ball-universe

Dette forum er lavet om Dragon ball universet
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Masser af jule gratis spins
I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// EmptyLør Dec 22, 2018 11:24 pm af caroline_winwin

» En tur i centeret anden del [Julia=privat]
I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// EmptyMan Maj 05, 2014 4:33 am af Wilkin

» I want to see your face again-Deamon{Prinvat}
I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// EmptySøn Jan 08, 2012 2:53 am af Deamon

» mangler nogen at emne med...
I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// EmptyMan Aug 29, 2011 8:25 pm af Hing Chen

» take a look
I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// EmptyTirs Jul 12, 2011 1:11 am af maki

» Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D
I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// EmptyTors Jun 30, 2011 11:37 am af Wilkin

» Mødet mellem to racer (Jakuji)
I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// EmptyMan Jun 27, 2011 4:35 pm af Balicon

» hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//
I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// EmptyOns Maj 04, 2011 2:53 pm af Deamon

» emne tak....
I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// EmptySøn Apr 24, 2011 5:34 pm af Jakuji

Mest aktive brugere
Jakuji
I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// I_vote_lcapI want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// I_voting_barI want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// I_vote_rcap 
Hing Chen
I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// I_vote_lcapI want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// I_voting_barI want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// I_vote_rcap 
Namine
I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// I_vote_lcapI want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// I_voting_barI want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// I_vote_rcap 
Deamon
I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// I_vote_lcapI want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// I_voting_barI want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// I_vote_rcap 
Wilkin
I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// I_vote_lcapI want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// I_voting_barI want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// I_vote_rcap 
Julia
I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// I_vote_lcapI want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// I_voting_barI want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// I_vote_rcap 
Tokomaro
I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// I_vote_lcapI want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// I_voting_barI want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// I_vote_rcap 
Lilly
I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// I_vote_lcapI want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// I_voting_barI want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// I_vote_rcap 
maki
I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// I_vote_lcapI want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// I_voting_barI want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// I_vote_rcap 
Amaya
I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// I_vote_lcapI want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// I_voting_barI want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 18 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin

Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// EmptyMan Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU

Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …

Kommentarer: 11
ved ikke om dette skal laves Vigtigt
I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// EmptyOns Sep 15, 2010 12:52 am af Jakuji
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …

Kommentarer: 40

 

 I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// Empty
IndlægEmne: I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil//   I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// EmptyMan Sep 27, 2010 10:13 am

S-Planet Frieza
O-Racen på Planet Frieza
P-sin kamp dragt
V-normalt
T-Cirka 13.00

Jakuji var taget op til Planet Frieza alene og blev ikke ligefrem taget med glæde af den race der var på den planet men blev skudt ned og lå nu på en form for hospital på Planet og var hårdt skadet men det tog han sig ikke af han rejste sig op fra sengen som han lå i og tog sit tøj på selvom lægen havde sagt han skulle tage det med ro så lyttede han ikke han var ligeglad nu og hans liv var ren lort så han var ligeglad om han så var død eller noget han var blevet mere kold overfor sit eget liv han tog sig ikke af sig selv længere og havde nærmest sagt til sig selv at han ingen venner havde selvom han sikkert havde men det følte han ikke og ja nu var han på Planet Frieza og kom nok ikke derfra i det næste lange stykke tid så var der nogen af dem der kendte ham der ville se ham måtte de jo tage til planeten og finde ham.
Han gik ud gennem døren hans arm var i gibs og lagt foran i sådan en dims man tager om nakken og man kan ligge det på så den kunne slappe af *denne planet skyder først en ned også hjælper de en*tænkte han og gik stille vider selvom hans krop havde mange smerter efter styrtet men den kunne sikkert klare det. Han gik vider og kom en i et eller andet stort hus og der var nogen vagter der stoppede ham "hvem er du og hvad laver du her"sagde den ene vagt til ham "jeg kigger mig bare omkring og er det ham der bestemmer her på planeten der er her"sagde han og kiggede på dem "ja men hvad vil du ham"sagde den anden vagt og kiggede på ham "jeg vil snak med ham gør ham ikke noget"sagde han og kiggede på dem og de lod ham gå ind og op til den øverste der bestemte på planeten og stoppede da han kunne se en der sad på en slags trone "hvorfor skød i mig ned"sagde han med det samme som han stod der "jeg ville ikke løbe nogen risiko for mit folk du er en sayajin og vi ved ikke med sikkerhed på om vi kan stole på jer efter det der skete med den tidliger konge her på planeten men vi kan give jer den chance for i har nok forandret jer gennem årene nu og du virker heller ikke til at være en der er ond men hvorfor er du her"sagde kongen af planeten og kiggede på ham "jep jeg er sayajin og jeg er kommet for at tilbyde jer noget og tak for i tog jer af mig efter i skød mig ned"sagde han og kongen kiggede på ham og nikkede stille og roligt og de gik ind i et rum for dem selv og snakkede sammen. Der gik flere timer før de sådan rigtig blev enige om hvad der skulle forgå og kongen af planeten gik med til at når jakuji var blevet rask og klar til at komme i gang var han med til at bestemme om hvad der skulle ske og hvornår det skulle ske han var nærmest en slags prins der lige nu fordi kongen ikke havde nogen der kunne komme efter ham som konge for planeten så hvis han døde ville Jakuji bestemme over planete helt.
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// Empty
IndlægEmne: Sv: I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil//   I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// EmptyMan Sep 27, 2010 1:36 pm

Namine havde lagt mærke til at der var blevet meget stille med Jakuji hvor var han gået hen og hvorfor sagde han ikke noget hun valgte at tage afsted til denne planet efter ham hun ville vide hvad der skete så derfor tog hun et fly afted dertil hun satte sig på en plads ved et vindue og tænkte meget over det. *hvorfor Jakuji hvorfor rejste du nu hvad sker der*tænkte hun hun var lidt bekymret for om han ville dø elelr noget folk på denne planet havde hun hørt var nogle slemme fyrer meget enda de kunne nok godt finde på at skyde, dræbe en hun gispede lidt var det nu også det helt rigtigt at følge efter ham hertil hun ville
ikke dø men noget vidste hun at hun måtte gøre for at få af vide hvad der var med Jakuji.
Namine s hår hang løst ned over skulderen, keybladet på skødet hun kendte ingen af menenskene der sad i flyet eller nogen hun syntes virkede venlige. Hun drejede hovedte og så at flyet landte ned på landingspladsen der var på Frieza hun steg af og kiggede rundt"Hmm her ser da meget venligt og fredeligt ud eller måske er det bare som man siger skinet bedrager"sagde hun stille*Deamon undskyld jeg ikke sgde jeg tog afsted*tænkte hun så hun måtte se hvad der foregik med Jakuji var hans ur over noget eller ked af det hun savnede Deamon allerede men hun ville finde Jakuji. Hun gik nogle skridt frem "Jakuji!"råbte hun så og kiggede rundt mens hun gik nogle flere skridt frem og råbte det igen.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// Empty
IndlægEmne: Sv: I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil//   I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// EmptyMan Sep 27, 2010 5:01 pm

Jakuji var ved at spise en eller anden form for mad og sad nu i noget andet slags tøj det var en hel dragt og en slags rustning men den var ikke hård men den beskyttede en mod angreb og sådan noget hele dragten var blå og rustningen var sort og hvid i det *Namine hun er her men hvorfor jeg kan mærke hende*tænkte han og sendte to vagter af sted for at hente hende og det tog ikke så lang tid før at de hvad fundet hende og lande foran hende.
"Er det dig der Namine"sagde den ene vagt til hende og kiggede på hende og den anden kiggede bare på hende "du har råbt på Jakuji og hvis du vil tale med ham må du følge med os for at komme til at møde ham"sagde den samme vagt til hende og kiggede stadig på hende.
Jakuji sad på en stol og slappede af og tog sig stille til hovedet *hvad mon hun vil og hvorfor er hun kommet ved hun at jeg er her*tænkte han og satte sig med fødderne oppe på bordet og kiggede op i loftet alle de tanker der fløj gennem hans hovede lige nu var ikke til at vide kun jakuji viste hvad han tænkte på.
Han kiggede hen mod døren for at se om der kom nogen ind men det gjorde der ikke så han kunne godt slappe af.
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// Empty
IndlægEmne: Sv: I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil//   I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// EmptyMan Sep 27, 2010 7:07 pm

Namine hørte stemmer og hun kiggede på mændene"Ja det er mig der er Namine jeg ledte efter Jakuji følg mig til ham"sagde hun så mens hun kiggede på den anden mand. Så kiggede rundt lidt op mod himlen og lidt ned igen på hendes keyblade og hænder de var lidt koldt det var nok mest på grund af vejret hun fulgte med dem hen mod Jakuji hun ville gerne se ham men han var nok gemt rundt et elle andet sted her på Frieza hun måtte finde ham men om han ville blive glad for at se hnede og at hun kom vidste hun ikke hun måtte
vel bare forstille sig det lidt. Namine smillede ikke kun et lille smil hun kunne enlig godt lig stedet lidt. Hun tog nogle skridt frem og stoppede så hun vendte sig lidt rundt"Hvem er i to"spurgte hun så de lignede vagter men vagter for hvem mon. Hun tænkte lidt over det mens hun lod blikket være fast på de to lidt.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// Empty
IndlægEmne: Sv: I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil//   I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// EmptyMan Sep 27, 2010 7:39 pm

Vagter begyndte at gå og der gik lidt tid før de var der hvor jakuji var "hvem vi er kan være lige meget men ham du leder efter er derinde så du kan gå ind og snakke med ham og alt det hvis du vil"sagde den ene vagt og stilte sig på den ene side af døren og den anden gik hen på den anden side og kiggede ligeud "gå bare ind og lad ham snakke først efter du har sagt dit navn og hvor du kommer fra"sagde den anden vagt og stoppede med at sige noget.
Jakuji kunne høre nogen der stod udenfor og ventede bare på at der kom nogen ind af døren og kiggede lidt rundt.


//krea svigt//
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// Empty
IndlægEmne: Sv: I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil//   I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// EmptyMan Sep 27, 2010 7:44 pm

Namine kiggede på de to vagter og gik ind gennem døren hun så Jakuji og blev lidt overasket over at se ham men også lidt glad"jakuji"spugrte hun undren og overasket "Jeg kom hertil fra jorden hvis man kan kalde det det stedet er ikke helt præcis men jeg hørte at du var kommet heritl"sagde hun med et lille ikke ret stort smil over læben hun kiggede rund ti det rum hun stod nu i der var mange ting at kigge på og mange ting hun ikke kunne forstille sig hvor kom fra.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// Empty
IndlægEmne: Sv: I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil//   I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// EmptyMan Sep 27, 2010 7:54 pm

Han kiggede hen på døren da der kom en ind af den "Namine hvad bringer dig hertil planeten for at se mig"sagde han og rejste sig op og gik hen til et vindue "du har rejst langt for at komme hertil og nu er du her så du har vel noget du gerne vil siden du er kommet for at se til mig eller noget"sagde han og kiggede ud af vinduet "mange ting har ændret sig Namine mig hvordan jeg er og sådan men følser er svært og ændre på hvem skulle enten forelske sig i mig og bare kunne li mig for den jeg er men jeg troede der var noget mellem os men det forsvandt sådan bare ud i det blå"sagde han og kiggede så hen på hende man kunne godt se han var forandret han stod med hænderne bag sin ryg og stod lige som den nye mand han var "men går det ellers godt på denne planet jorden"sagde han og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// Empty
IndlægEmne: Sv: I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil//   I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// EmptyMan Sep 27, 2010 7:58 pm

Namine mærkede hurtigt forandringen da han havde hænderne på ryggen og hans måde at tale på hun gik hen mod et bord hvor der stod stoel ved hun satte sig ned på den"Ja det går godt hvad med her på Frieza"spurgte hun til ham hendes blik var rettet mod ham"ja der er noget jeg vil sige hvorfor rejste du hertil jeg ved det nok var på grund af mig og det jeg gjorde men du sagde ikke noget du rejste bare"sagde hun stille og lagde keybladet på bordet mens hun foldede hænderne smamen ved hendes skød "Jeg var enlig lidt bekymret for om du var død eller noget"sagde hun til ham hun kunne se tingenne herinde de lignede sådna noget en konge eller dronning ville have til at stå rundt omkring på ens hjem eller slot eller noget helt andet. Det så meget smukt ud og lysekronen over bordet var smukt
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// Empty
IndlægEmne: Sv: I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil//   I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// EmptyMan Sep 27, 2010 8:10 pm

Han kiggede på hende " ja ser du jeg kunne ha været død men denne race her på planeten tog sig af mig healede mine sår og mit skib er ødelagt så har ikke haft chancen for at komme tilbage af nogen måder selvom det ikke det jeg vil jeg vil så sige jeg har savnet jorden farver og sådan men magten jeg har her er ikke noget jeg kan få på jorden så det er en grund til at jeg ikke vil tilbage"sagde han og kiggede på hende og milde øjne og satte sig på sin stol og kiggede på nogen papirer og kiggede på hende.
Han kiggede bare på hende han havde jo også andet tøj på og sådan der gjorde jo også noget ved ham.
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// Empty
IndlægEmne: Sv: I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil//   I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// EmptyMan Sep 27, 2010 8:15 pm

Namine kiggede lidt rundt i rummet og lidt tilbage på ham"men hvem er det der tager sig af dig her er det hele folket her eller nogle stykker"spurgte hun med hovedet på skrå ldit hun var lidt nysgerigt over at vide det men på samme tid ville hun ikke blande sig sådan helt vildt meget for det kunne være at han ikke kunne lig det"Jakuji du ser anderledes ud jeg kunne godt genkende dig men blev overasket over din talemåde lidt du plejer ikke at spørge om sådan noget med hvordan det går på jorden"sagde hun og kiggede på ham"Men her er enlig meget hyggeligt at være det her rum ligner et de ropholde rmange ting måske ligefrem kronjuveler eller noget"sagde hun og nikkede lidt til det hun lige havde sagt
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// Empty
IndlægEmne: Sv: I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil//   I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// EmptyMan Sep 27, 2010 8:24 pm

Han kiggede på hende "jeg mener nok det var nogen stykker der fik mig ud af mit ødelagte rumskib og fik mig på deres hospital og sådan for vågnede op på hospitalet og sådan noget"sagde han og kiggede på hende "ja jeg har forandret mig meget siden jeg kom her til taler på en anden måde er på en anden måde og den eneste grund til at dette rum ser ud som det gør er fordi jeg er lige under kongen som regere her på planeten så man kan kalde mig en form for prins her på planeten fordi kongen ikke har nogen efterfølger"sagde han og kiggede på hende med et stille smil.
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// Empty
IndlægEmne: Sv: I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil//   I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// EmptyMan Sep 27, 2010 8:28 pm

Namine hørte efter men faldt så bagover på stolen"P...prins!"sagde hun højt mens hun sad på gulvet nu hun havde ikke troet at hun skulle høre de ord fra ham det blev hun lidt i chok over men kiggede så ned på gulvet hun nu sad på"Jeg burde vle være mere fornem så siden du er prins"sagde hun og smillede en smule til ham mens hun kiggede rundt"Her er virkjelig flot "sagde hun så bagefter der var meget flot herinde tingene, lysekronen i loftet, glasene ind ei skabene og stolene selv bordet var så fint som det kunne være."wow som at træde ind i et eventyrland eller noget"sagde hun og rejste sig op mens hun kiggede rundt
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// Empty
IndlægEmne: Sv: I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil//   I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// EmptyMan Sep 27, 2010 8:43 pm

Han kiggede på hende og hvad der skete "øhm det kom bag på dig men det sandt prins på en måde"sagde han og kiggede på hende med et stille smil og kiggede stille og roligt på hende og satte sig ordenligt på sin stol *sikke en måde at reagere på*tænkte han og kiggede på hende "Fornem behøver du ikke Namine"sagde han og smilte stille og var ved at dø af grin inden i sig selv og havde lidt svært ved at gemme "Namine du skulle lige ha set dig selv"sagde han og grinte
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// Empty
IndlægEmne: Sv: I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil//   I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// EmptyMan Sep 27, 2010 8:49 pm

Namine kiggede op over kanten af bordet tiil ham med storee øjne"Mig mig hvad"spurgte hun helt overasket stadig hun tog sig til hovedet"Avs det gjorde ondt"sagde hun og kiggede lidt ned i bordet. Namine kiggede på ham"Er du sikker"spurget hun med et hevet øjenbryn til ham mens hun kiggede rundt igen" Ja det kom lidt bag på mig at du var en prins du har adgang til slottet her på Frieza ikk"spurgte hun med et lille smil på læben hun kigged på ham igen nu var hendes chok over han var en prins lettet ldit ned hun kunne enlig se hans grun som hun ikke havde set før aldrig nok.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// Empty
IndlægEmne: Sv: I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil//   I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// EmptyMan Sep 27, 2010 9:05 pm

Han kiggede på hende med et stille smil "Namine du er sød og charmene så nej behøver du ikke"sagde han og kiggede på hende "slottet jo men ikke det hele"sagde han og kiggede på hende "men den eneste grund til at jeg kan være det er jo fordi jeg er stærkere end nogen her og kongen ingen forfølger havde"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende "men har stadig min krystal"sagde han
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// Empty
IndlægEmne: Sv: I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil//   I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// EmptyMan Sep 27, 2010 9:11 pm

Namine kiggede på ham mens hun faldt bagover igen"Whaa!"råbte hun mens hun rystede hovedet lidt det kunne hun slet ikke tænke sig til den krystal hun havde givet ham den gule orange lignende en "har du wow men har også min"sagde hun med et smil de to krystaller de fandt da de var ved spabadet og da de var sammen. De smukke krystaller det skjulte sted fandtes hvist stadig"Syntes du jeg er charmerend eog sød"spurgte hun og lavede store øjne det havde hun heller ikke frostillet sig at han ville sige hun tippede med hovedte op over kanten af bordet"Tak"sagde hun og smillede lidt
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// Empty
IndlægEmne: Sv: I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil//   I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// EmptyMan Sep 27, 2010 9:17 pm

Han kiggede på hende "ja det syns jeg Namine og det har du altid været siden jeg så dig"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og fandt sin krystal "her har vi den"sagde han og lagde den på bordet "den er meget vær på denne planet men går ikke af med den for noget som helst for den betyder meget for mig og har en lille gave til dig men det er en slags mode her på planeten så det ikke set før på jorden jo"sagde han og lagde en lille æske på bordet der var pakket ind
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// Empty
IndlægEmne: Sv: I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil//   I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// EmptyTirs Sep 28, 2010 1:04 pm

Namine kiggede overasket på pakken hun satte sig ned på stolen ved hende og kiggede hvor fint den var pakket ind"Må jeg åbne den eller skal det være en overaskelse"spurgte hun kært mens hun vnedte hovedte og sit blik op på ham hun havde helle rikke troet at hun ville få en gave fra ham men det betød meget for hende"Jeg har desvære ingen gave til dig"sagde hun og så ned hun mente at når en gav hende en gave skulle hun give en tilbage men hun havde ikke nogen til ham og nu hvor hun enda havde fået en fra ham."Ja den krystal de to smukkeste krystaller tror jeg"sagde hun lidt for sjovt mens hun tænkte tilbage på den dag"Der var mange krystaller der hvor vi var"sagde hun lidt tænkende efter det hun sagde.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// Empty
IndlægEmne: Sv: I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil//   I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// EmptyTirs Sep 28, 2010 2:43 pm

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "ja du må da meget gerne åbne den"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende "hmm at du ikke har nogen gave til mig er fint nok du havde heller ikke forventet at du fik noget af mig men det har du fået nu"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende "jep der var mange krystaller der hvor vi var henne men vi var ikke kommet derhen hvis jeg ikke kunne flyve"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber "har du lyst til at lave noget eller skal vi bare sidde og snakke"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// Empty
IndlægEmne: Sv: I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil//   I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// EmptyTirs Sep 28, 2010 7:14 pm

Namine kiggede ned på pakken mens hun var ldit spændt på at se hvad der var nede i den hun sendte et bredt lille smil til Jakuji og åbnede stille pakken"Wow hvor er det smukt"sagde hun og kiggede ned på det sæt der lå dernede et modestykke sæt hvis man kunne kalde det det"Jeg elsker det tusind tak Jakuji"sagde hun og gav ham et venskabeligt kram hun kiggede så ned på krystallen der lå ved siden af pakken"ja du ahr ret vi var aldrig kommet derhen hvis du ikke kunne flyve det meget godt enlig"sagde hun og smillede lidt til ham hun var meget glad for det det stykke tøj var smukt. Stedet de var da de fandt krystallerne var enlig et sted de aldrig havde troet de skulel finde engnag.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// Empty
IndlægEmne: Sv: I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil//   I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// EmptyTirs Sep 28, 2010 7:38 pm

det hun havde fået af ham var en form for smykke der var lavet i guld og sølv og det var ægte "jeg er da glad for at du kan lide den"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende "ja det var jo altid noget at jeg kunne det"sagde han med et smil på sine læber *hvad kan man ellers sige*tænkte han
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// Empty
IndlægEmne: Sv: I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil//   I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// EmptyTirs Sep 28, 2010 8:23 pm

Namine kiggede på smykket hun havde fået af ham det var smukt"Tak jeg meget glad for det tja har enlig mange halskæder men er det et armbånd halskæde jeg ha rikke helt gennemskuet det"sagde hun og kiggede videre på smykket der glitrede lidt det var enlig megte pænt af ham at forære hende det det blev hun mege glad for bare hun havde en gave til ham det var lidt træls."Du kunne vise mig rundt"spurgte hun så som en idé
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// Empty
IndlægEmne: Sv: I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil//   I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// EmptyTirs Sep 28, 2010 8:31 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "det var så lidt det bare endnu bevis på at vores venskab Namine jeg vil ikke ha noget skal ødelægge det og holder stadig af dig men bare på en lidt anden måde nu hvor du er sammen med deamon så er det som du min søster"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber "hvor vil du ha jeg skal vise dig rundt henne"sagde han og kiggede på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// Empty
IndlægEmne: Sv: I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil//   I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// EmptyTirs Sep 28, 2010 8:34 pm

Namine kiggede på ham og for en gangs skyld faldte hun ikke ned fra stolen"Jakuji jeg holder også meget af dig men ja også som den broderlige måde nu hvor jeg jo har Deamon"sagde hun smillende hun var lykkelig sammen med Deamon og hun vidste at Jakuji var lykkelig sammen med Hing chen. Hun tænkte lidt"Ehm jeg ved det enlig ikke bare start måske fra en ende af"spurget hun som et forslag med et smil
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// Empty
IndlægEmne: Sv: I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil//   I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// EmptyTirs Sep 28, 2010 8:52 pm

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "jeg ser dig ikke som andet og vil ha du er lykkelig på den ene eller anden måde derfor er jeg glad for at du kom her op jeg har tænkt mig og holde en lille aften her ved mig her altså på planeten her og hygge os alle fire"sagde han og kiggede på hende "dig mig Deamon og Hing Chen også må jeg se om jeg kan holde Deamon ud og omvendt"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende og rejste sig op "så kom hvis jeg skal vise dig rundt"sagde han med et smil


//kig på min profil for at se hans tøj han har på//
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Sponsoreret inhold





I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// Empty
IndlægEmne: Sv: I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil//   I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil// Empty

Tilbage til toppen Go down
 
I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» New in town (åbent)
» Tur til planeten Frieza //åbent emne//
» en overvejelse man burde tag...ÅBENT
» Hård Træning //Åbent//
» Gemt i natten-Åbent emne

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
dragon-ball-universe :: Space :: Planet Frieza-
Gå til: