dragon-ball-universe
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

dragon-ball-universe

Dette forum er lavet om Dragon ball universet
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Masser af jule gratis spins
Tid til træning//åbent// EmptyLør Dec 22, 2018 11:24 pm af caroline_winwin

» En tur i centeret anden del [Julia=privat]
Tid til træning//åbent// EmptyMan Maj 05, 2014 4:33 am af Wilkin

» I want to see your face again-Deamon{Prinvat}
Tid til træning//åbent// EmptySøn Jan 08, 2012 2:53 am af Deamon

» mangler nogen at emne med...
Tid til træning//åbent// EmptyMan Aug 29, 2011 8:25 pm af Hing Chen

» take a look
Tid til træning//åbent// EmptyTirs Jul 12, 2011 1:11 am af maki

» Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D
Tid til træning//åbent// EmptyTors Jun 30, 2011 11:37 am af Wilkin

» Mødet mellem to racer (Jakuji)
Tid til træning//åbent// EmptyMan Jun 27, 2011 4:35 pm af Balicon

» hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//
Tid til træning//åbent// EmptyOns Maj 04, 2011 2:53 pm af Deamon

» emne tak....
Tid til træning//åbent// EmptySøn Apr 24, 2011 5:34 pm af Jakuji

Mest aktive brugere
Jakuji
Tid til træning//åbent// I_vote_lcapTid til træning//åbent// I_voting_barTid til træning//åbent// I_vote_rcap 
Hing Chen
Tid til træning//åbent// I_vote_lcapTid til træning//åbent// I_voting_barTid til træning//åbent// I_vote_rcap 
Namine
Tid til træning//åbent// I_vote_lcapTid til træning//åbent// I_voting_barTid til træning//åbent// I_vote_rcap 
Deamon
Tid til træning//åbent// I_vote_lcapTid til træning//åbent// I_voting_barTid til træning//åbent// I_vote_rcap 
Wilkin
Tid til træning//åbent// I_vote_lcapTid til træning//åbent// I_voting_barTid til træning//åbent// I_vote_rcap 
Julia
Tid til træning//åbent// I_vote_lcapTid til træning//åbent// I_voting_barTid til træning//åbent// I_vote_rcap 
Tokomaro
Tid til træning//åbent// I_vote_lcapTid til træning//åbent// I_voting_barTid til træning//åbent// I_vote_rcap 
Lilly
Tid til træning//åbent// I_vote_lcapTid til træning//åbent// I_voting_barTid til træning//åbent// I_vote_rcap 
maki
Tid til træning//åbent// I_vote_lcapTid til træning//åbent// I_voting_barTid til træning//åbent// I_vote_rcap 
Amaya
Tid til træning//åbent// I_vote_lcapTid til træning//åbent// I_voting_barTid til træning//åbent// I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 18 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin

Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
Tid til træning//åbent// EmptyMan Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU

Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …

Kommentarer: 11
ved ikke om dette skal laves Vigtigt
Tid til træning//åbent// EmptyOns Sep 15, 2010 12:52 am af Jakuji
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …

Kommentarer: 40

 

 Tid til træning//åbent//

Go down 
ForfatterBesked
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Tid til træning//åbent// Empty
IndlægEmne: Tid til træning//åbent//   Tid til træning//åbent// EmptySøn Sep 12, 2010 11:21 pm

S-time chamber
T-irl
O- hvidt ikke et øje
P-sit trænings tøj
V-aner det ikke


Jakuji var nu taget op til gud's palads og var på vej ind i det mystiske sted kaldet Time Chamber eller sådan noget. Jakuji havde taget en stor beslutning i sit liv og hvad det galte han's træning han ville til at ind og træne i dette rum time chamber og se hvad der ville ske med ham han havde fået magiske bønne med sig hvis han nu skulle komme til at slå sig selv foredraget der inde så kunne de hjælpe ham med at overleve det og heale ham på en eller anden måde. Han gik med den der førte ham hen til døren og nikkede da han kunne gå ind i rummet han smilte for sig selv og gik derind og mærkede sin krop blive tungere på grund af tøndekraften derinde lige nu var 10 gange mere end jordens tøndekræft "puha dette bliver hårdt men godt og det jeg har sat mig for skal nok blive virkelig for mig"sagde han til sig selv og gik ud og kiggede rundt der var helt hvidt men han gik derud og begynde at træne ved at slå og sparke ud i luften og hans kampkræft begyndte så stille og stige op af og sådan blev han ved længe og trænede også sine teknikker som kamehameha og sådan nogen ting.
Han holdte nu en lille pause før han ladede sine kræfter op hans aura var fremme og han holdte hænderne frem for sig "kamehame"sagde han og holdte nu hænderne bag sig til den ene side og en blå kugle samlede sig og blev større til han syns den var stor nok "haaa"råbte han og skød den frem af i en stor stråle og han havde lært at styre dens retning og fik den rette mod sig selv og den fløj mod han og han slap den og kiggede på den og beskyttede sig men det hjælp så han ikke blev så skadet at han ville dø men hans trænings dragt gik i stykke forskellige steder og han smilte for sig selv og havde de magiske bønner med sig. Han faldt bagover og lå lidt "jeg kan mærke styrken vokse inde i mig"sagde han til sig selv og fik sig vent om på maven og fik fat i posen med magiske bønner og fik en frem og tog den i munden og spiste den og han kom til kræfter og rejste sig op "godt de findes"sagde han og tog posen op og gik ind i huset der var for at få sig noget at spise og satte sig på en stol og spiste og holdte sig en lang pause nu.
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Tid til træning//åbent// Empty
IndlægEmne: Sv: Tid til træning//åbent//   Tid til træning//åbent// EmptyMan Sep 13, 2010 7:29 pm

//slet ikke nogen der ville??/
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

Tid til træning//åbent// Empty
IndlægEmne: Sv: Tid til træning//åbent//   Tid til træning//åbent// EmptyOns Sep 15, 2010 12:24 am

//ej come on være friske//
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Tid til træning//åbent// Empty
IndlægEmne: Sv: Tid til træning//åbent//   Tid til træning//åbent// Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Tid til træning//åbent//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hård Træning //Åbent//
» Stille træning //Åbent emne :B //
» træning(Namine)
» New in town (åbent)
» en overvejelse man burde tag...ÅBENT

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
dragon-ball-universe :: Ting udenfor Byerne :: Gud's Palads :: Time Chamber-
Gå til: