dragon-ball-universe
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

dragon-ball-universe

Dette forum er lavet om Dragon ball universet
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Masser af jule gratis spins
New in town (åbent) EmptyLør Dec 22, 2018 11:24 pm af caroline_winwin

» En tur i centeret anden del [Julia=privat]
New in town (åbent) EmptyMan Maj 05, 2014 4:33 am af Wilkin

» I want to see your face again-Deamon{Prinvat}
New in town (åbent) EmptySøn Jan 08, 2012 2:53 am af Deamon

» mangler nogen at emne med...
New in town (åbent) EmptyMan Aug 29, 2011 8:25 pm af Hing Chen

» take a look
New in town (åbent) EmptyTirs Jul 12, 2011 1:11 am af maki

» Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D
New in town (åbent) EmptyTors Jun 30, 2011 11:37 am af Wilkin

» Mødet mellem to racer (Jakuji)
New in town (åbent) EmptyMan Jun 27, 2011 4:35 pm af Balicon

» hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//
New in town (åbent) EmptyOns Maj 04, 2011 2:53 pm af Deamon

» emne tak....
New in town (åbent) EmptySøn Apr 24, 2011 5:34 pm af Jakuji

Mest aktive brugere
Jakuji
New in town (åbent) I_vote_lcapNew in town (åbent) I_voting_barNew in town (åbent) I_vote_rcap 
Hing Chen
New in town (åbent) I_vote_lcapNew in town (åbent) I_voting_barNew in town (åbent) I_vote_rcap 
Namine
New in town (åbent) I_vote_lcapNew in town (åbent) I_voting_barNew in town (åbent) I_vote_rcap 
Deamon
New in town (åbent) I_vote_lcapNew in town (åbent) I_voting_barNew in town (åbent) I_vote_rcap 
Wilkin
New in town (åbent) I_vote_lcapNew in town (åbent) I_voting_barNew in town (åbent) I_vote_rcap 
Julia
New in town (åbent) I_vote_lcapNew in town (åbent) I_voting_barNew in town (åbent) I_vote_rcap 
Tokomaro
New in town (åbent) I_vote_lcapNew in town (åbent) I_voting_barNew in town (åbent) I_vote_rcap 
Lilly
New in town (åbent) I_vote_lcapNew in town (åbent) I_voting_barNew in town (åbent) I_vote_rcap 
maki
New in town (åbent) I_vote_lcapNew in town (åbent) I_voting_barNew in town (åbent) I_vote_rcap 
Amaya
New in town (åbent) I_vote_lcapNew in town (åbent) I_voting_barNew in town (åbent) I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 18 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin

Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
New in town (åbent) EmptyMan Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU

Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …

Kommentarer: 11
ved ikke om dette skal laves Vigtigt
New in town (åbent) EmptyOns Sep 15, 2010 12:52 am af Jakuji
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …

Kommentarer: 40

 

 New in town (åbent)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

New in town (åbent) Empty
IndlægEmne: New in town (åbent)   New in town (åbent) EmptyOns Sep 08, 2010 10:53 pm

S: West City-Boliger
T: 20:00
O: Øde
V: Mørkt
D: Idag
P: Billedet

Deamon gik roligt igennem gaderne mens han fløjtede og smilede over hele femøren og tænkte på at han igen havde lavet en perfekt Deathbeam mod et træ desværre var et træ nemt nok i forhold til den virkelige vare så der var stadig en lang vej endnu dog klarede han sig fint med det han kunne indtil videre mens han roligt gik videre i forhold til alle andre sayajiner trænede han i tingene som Freezer gjorder fordi han mente at det var stærkest
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

New in town (åbent) Empty
IndlægEmne: Sv: New in town (åbent)   New in town (åbent) EmptyTors Sep 09, 2010 7:35 am

Jakuji var gang med at træne udenfor West City han stod i sin kampdragt som var grøn med sort bælte og sko *uh det skal lykkes*tænkte han og han samlede hænderne foran sig og kiggede på en sten "kamehame"sagde han og en blå kugle var kommet frem og han holdte nu hænderne bag sig og ladede den op "haaaaaaaaa"sagde han og skød kuglen frem af og kuglen blev til en stråle som kom fra kuglen i hans hænder og mod stenen og den ramte stene og den gik i stykke.
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

New in town (åbent) Empty
IndlægEmne: Sv: New in town (åbent)   New in town (åbent) EmptyLør Sep 11, 2010 9:36 am

Deamon hørte en eksplotion og styrtede af sted efter lyden og stoppede lige bag et træ mens han sænkede sin kampstyrke så lav at den ikke kunne mærkes mens han så på den fremmede og tænkte på om hvorfor han var her ude i skoven alene han så den smadrede sten og tænkte at det nok ikke var et normalt menneske eller osse var det et stærkt menneske
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

New in town (åbent) Empty
IndlægEmne: Sv: New in town (åbent)   New in town (åbent) EmptyLør Sep 11, 2010 10:13 am

Han stod lidt og kiggede på stenen *det gik jo meget godt*tænkte han og hans hale var rundt om ham men han kunne ikke se hvis månen for skoven *jeg er stærk men kan blive stærkere end det her*tænkte han og begyndte at slå og sparke ud i luften og han trænede i lang tid *jeg skal nok vise hvad jeg holder til men der er ingen modstander lige for tiden så jeg må bare træne*tænkte han og blev ved
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

New in town (åbent) Empty
IndlægEmne: Sv: New in town (åbent)   New in town (åbent) EmptySøn Sep 12, 2010 2:29 pm

Han kom frem fra busken mens han klappede koldt og så på ham "godt klaret" sagde han indrømmende mens han så på den smadrede sten "lidt gammeldags teknik men det ser godt ud" han gik hen og så på stenen nærmere "flot værk" han så hen på et træ "death-beam" sagde han og sigtede med 2 fingre imod det og et hul kom direkte igennem det
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

New in town (åbent) Empty
IndlægEmne: Sv: New in town (åbent)   New in town (åbent) EmptySøn Sep 12, 2010 4:34 pm

Han stod lidt da han hørte en der kom frem fra en busk "tak og ja det er en gammeldags teknik men den blev jo brugt af mange af de stærke kæmper der har fandtes"sagde han og kiggede på ham der var kommet og det han gjorde *freeza's teknik den har jeg godt hørt om*tænkte han og kiggede på ham "har du stået og kigget længe eller?"sagde han og kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

New in town (åbent) Empty
IndlægEmne: Sv: New in town (åbent)   New in town (åbent) EmptySøn Sep 12, 2010 6:46 pm

Han trak på skulderen "nogenlunde ca 5 minutter" sagde han roligt og gik hen til ham "Deamon" han rakte ham hånden i et håndtegn mens han ventede på om han ville godtage den skubbe den væk eller være ligeglad "nu tænker du sikkert jeg er ond og jeg er ikke sikker på hvilken side jeg er på endnu"
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

New in town (åbent) Empty
IndlægEmne: Sv: New in town (åbent)   New in town (åbent) EmptySøn Sep 12, 2010 7:11 pm

Han kiggede på ham "når okay"sagde han og kiggede på ham da han sagde sit navn og rakte ham hånden og han tog skam imod den "hyggeligt at møde dig Deamon navnet er Jakuji og lad mig gæt du ikke ligefrem et menneske"sagde han og kiggede på ham og smilte stille og roligt
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

New in town (åbent) Empty
IndlægEmne: Sv: New in town (åbent)   New in town (åbent) EmptySøn Sep 12, 2010 7:13 pm

"nej" sagde han og hoppede op og lavede en baglæns salto før han stoppede midt i luften og fløj "en Sayajin" han smilede roligt før han landede igen "og hvad med dig" spurgte han roligt mens han fortsat så på ham Jakuji det måtte han huske han havde glemt alt andet så det måtte han prøve at huske
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

New in town (åbent) Empty
IndlægEmne: Sv: New in town (åbent)   New in town (åbent) EmptySøn Sep 12, 2010 7:22 pm

Han kiggede på ham "det er da altid noget at der findes flere af min race"sagde han og kiggede på ham "hvad er din kampkræft sådan cirka"sagde han og kiggede på ham men kunne mærke ham lidt men hvor stærk han var viste han jo ikke noget om og omvendt "men jeg er også en Sayajin"sagde han og kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

New in town (åbent) Empty
IndlægEmne: Sv: New in town (åbent)   New in town (åbent) EmptySøn Sep 12, 2010 7:46 pm

"jeg ved det ikke jeg har aldrig haft brug for min fulde kræft" han trak på skulderen og fandt en mærkelig ting frem som han foldede ud og satte på øret og over øjet og så på ham og kunne nu læse hans kampkræft mens han ventede på måleren blev færdig med at skande ham
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

New in town (åbent) Empty
IndlægEmne: Sv: New in town (åbent)   New in town (åbent) EmptySøn Sep 12, 2010 7:51 pm

Han kiggede på ham "okay der sker nu heller ikke så meget her"sagde han og kiggede på ham og det han satte for sit øje "er du ved og måle min styrke eller din egen"sagde han og kiggede på ham med et stille smil for lige nu ville den ikke vise Jakuji's fulde kraft. Han stod og kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

New in town (åbent) Empty
IndlægEmne: Sv: New in town (åbent)   New in town (åbent) EmptySøn Sep 12, 2010 8:07 pm

"ingens" sagde han og tog den af igen "jeg kan ikke læse sayajinsk" han smadrede den med et smil før han fløj op i en stråle om mange andre kan mens han smilede og drejede rundt og fløj rundt i en cirkel og langsomt længere og længere ned så det hele endte som en kæmpe tornado af Ki
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

New in town (åbent) Empty
IndlægEmne: Sv: New in town (åbent)   New in town (åbent) EmptySøn Sep 12, 2010 8:13 pm

Han kiggede på ham "okay kan jeg heller ikke men de kan blive lavet så de står på et andet sprog"sagde han og kiggede på ham og hoppede langt tilbage af og så på det han gjorde og hvad der skete "hvad er det du laver"sagde han og kiggede på det der linde en tornado eller noget *hvad mon han kalder det der*tænkte han
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

New in town (åbent) Empty
IndlægEmne: Sv: New in town (åbent)   New in town (åbent) EmptySøn Sep 12, 2010 8:20 pm

Han stoppede roligt da han nåede jorden og langsomt forsvandt det hele "det er en slags træning i at kunne bruge din Ki i små dosiser" sagde han roligt og så på ham med et smil "hele tornadoen var faktisk bare min flyve Ki's hale" han smilede roligt
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

New in town (åbent) Empty
IndlægEmne: Sv: New in town (åbent)   New in town (åbent) EmptySøn Sep 12, 2010 8:27 pm

Han kiggede på ham "okay på den måde"sagde han og kiggede på ham og viste ikke hvad det kunne ske nu hvor der var to sayajiner der var sammen på samme sted "er der ikke fuldmåne i aften endelig"spurgte han og kiggede på ham med et stille smil og kunne ikke lide månen
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

New in town (åbent) Empty
IndlægEmne: Sv: New in town (åbent)   New in town (åbent) EmptySøn Sep 12, 2010 8:43 pm

Han fandt en kalender frem og åbnede den "hmm" sagde han og undersøgte datoen "jo det er det" sagde han irriteret over at det allerede var fuldmåne igen før han tog fat i sin hale og lukkede øjnene før han hev den af smertefuldt
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

New in town (åbent) Empty
IndlægEmne: Sv: New in town (åbent)   New in town (åbent) EmptySøn Sep 12, 2010 9:08 pm

Han kiggede på ham "når okay men vi skal jo bare ikke kigge på månen"sagde han og kiggede på ham da han rev hans hale af "så det der var ikke noget du havde behøvet at gøre"sagde han og kiggede på ham "og man har lidt ekstre styrke når man har den"sagde han og kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

New in town (åbent) Empty
IndlægEmne: Sv: New in town (åbent)   New in town (åbent) EmptySøn Sep 12, 2010 9:31 pm

Han trak på skulderen "jeg ved det men jeg behøver den ikke jeg kan altid få den til at gro igen" han trak igen på skulderen "desuden så er jeg ligeglad med den smule ekstra kraft snart vil jeg slet ikke have den længere håber jeg" han smilede roligt
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

New in town (åbent) Empty
IndlægEmne: Sv: New in town (åbent)   New in town (åbent) EmptySøn Sep 12, 2010 9:47 pm

Han kiggede på ham "okay så du tror du en af dem der super sayajiner som de to stærkeste af vores race som nu er i den anden verden altså Son goku og vegeta har hørt om dem et eller andet sted fra men hvor husker jeg slet ikke nok som lille"sagde han med et stille smil og kiggede på ham "og vil selv prøve men det svært at opnå men man kunne jo prøve at komme ind i det der tidens og årenes rum eller hvad det hedder"sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

New in town (åbent) Empty
IndlægEmne: Sv: New in town (åbent)   New in town (åbent) EmptySøn Sep 12, 2010 9:52 pm

"jope jeg har osse hørt de historier men ikke at der kun var en men hele Vegeta og Goku's familie af Sayajiner var SSJ'er" han smilede roligt tænkende "og at der var mange grader af sayajiner" han smilede fortsat stadig tænkende over hvad han skulle gøre for at ende som sådan en
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

New in town (åbent) Empty
IndlægEmne: Sv: New in town (åbent)   New in town (åbent) EmptySøn Sep 12, 2010 9:59 pm

Han kiggede på ham med et smil "ja det var de Vegeta prøvede at overgå Son goku men han var altid foran vegeta"sagde han og kiggede på ham "ja det er der jo"sagde han og kiggede på ham "men vi andre som dig og mig skal skam nok nå det lige meget hvor lang tid det tager"sagde han og kiggede lidt rundt
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

New in town (åbent) Empty
IndlægEmne: Sv: New in town (åbent)   New in town (åbent) EmptyMan Sep 13, 2010 8:19 am

Han smilede roligt før han satte sig ned på jorden

//krea svigt
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

New in town (åbent) Empty
IndlægEmne: Sv: New in town (åbent)   New in town (åbent) EmptyMan Sep 13, 2010 8:26 am

Han kiggede på ham med et roligt smil på sine læber og kiggede rundt "hvad skal der så ske nu"sagde han og kiggede igen på ham og fandt en capcel der stod CC på for Capsule Corpuration "tror nok dette er en rader som den du lige smarede bare på et sprog man forstår"sagde han og kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Deamon

Deamon


Antal indlæg : 393
Job/hobbies : træne

New in town (åbent) Empty
IndlægEmne: Sv: New in town (åbent)   New in town (åbent) EmptyMan Sep 13, 2010 2:26 pm

"nah det er ligemeget lige nu søger jeg efter dem her" han fandt en bog frem med en dragonball ude på med en stjerne på "der skulle være syv af dem men jeg kan ikke finde dem" han åbnede bogen helt og læste det hele igennem "jeg har læst bogen 8 gange men der står intet om hvordan man kan finde dem"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





New in town (åbent) Empty
IndlægEmne: Sv: New in town (åbent)   New in town (åbent) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
New in town (åbent)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Fun in town ( Namine=privat)
» Tid til træning//åbent//
» en overvejelse man burde tag...ÅBENT
» Hård Træning //Åbent//
» I want to die! or are my life is dead already? //åbent for dem der vil//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
dragon-ball-universe :: West City :: Byen-West City :: West City-Boliger-
Gå til: