Der er i alt 18 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin
Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
Man Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU
Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …
Antal indlæg : 1003 Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning
Emne: Sv: New in town (åbent) Man Sep 13, 2010 3:13 pm
Han kiggede på ham med et stille smil "drage kugler hmm dem har jeg også hørt om dragen shenlong som kan få ens største ønske opfyldt lige meget hvad det er men der er begrænsninger jo"sagde han og kiggede på ham med et stille smil.
Deamon
Antal indlæg : 393 Job/hobbies : træne
Emne: Sv: New in town (åbent) Man Sep 13, 2010 3:49 pm
Deamon så på ham igen med et roligt og venligt smil "ja jeg ved det men efter hvad jeg har læst så skulle der ingen grænser være for at ønske sig til en super sayajin" sagde han roligt mens han læste videre "nej intet kun at man kun kan genoplives en gang og nogle andre men ikke noget om supersayajiner"
Jakuji Admin
Emne: Sv: New in town (åbent) Man Sep 13, 2010 4:38 pm
"ønske sig til super sayajin kan man da ikke kan man"sagde han og kiggede på ham "for efter hvad jeg ved kan man da ikke ønske sig kraft"sagde han og kiggede på ham og tænkte sig lidt om og smilte for sig selv og kiggede lidt rundt i skoven
Deamon
Emne: Sv: New in town (åbent) Man Sep 13, 2010 4:43 pm
"Tja vis Garlic junior kan ønske sig udødelig tror jeg osse man kan ønske sig til en super sayajin" sagde han tænkende mens han læste videre "det står her en lang liste over alle de ønsker som der er kendskab til" han smilede roligt mens han læste videre igennem bogen
Jakuji Admin
Emne: Sv: New in town (åbent) Man Sep 13, 2010 4:47 pm
Han kiggede på ham med et stille smil "okay og det jeg ved som er blevet ønsket gennem tiden er uddødelighed genoplivning af folk og meget mere"sagde han og kiggede på ham med et stille smil på sine læber og viste skam godt der var mange ønsker "selv et par pige trusser"sagde han og grinte stille
Deamon
Emne: Sv: New in town (åbent) Man Sep 13, 2010 4:51 pm
Han smilede "ja det har jeg læst der flækkede jeg af grin men der står osse at det var for at redde jorden så så sjovt var det heller ikke syntes jeg" han læste roligt videre "men det der var sjovt efter min smag var den her med de 7 kaos drager" han grinte endnu mere "det var en sjov detalje en kaos drage simpelthen lavet af et ønske efter nogle pige trusser"
Jakuji Admin
Emne: Sv: New in town (åbent) Man Sep 13, 2010 5:03 pm
Han kiggede på ham "Omega Shenron den stærkeste af de 7 kaos drager"sagde han med et stille smil og kiggede på ham "så det første ønske der var for at redde jorden havde nær ødelagt jorden i sidste ende"sagde han med et stille smil på sine læber og havde kiggede op på himlen men ikke på månen for den var gemt bag træerne.
Deamon
Emne: Sv: New in town (åbent) Man Sep 13, 2010 7:54 pm
Han lukkede bogen og smed den på jorden "jeg vil se hvem af os der er stærkest" sagde han roligt og rettede sig helt op før han sigtede på ham med sin håndflade "ingen dræber tekniker vi skal helst ikke have nogen døde" han smilede roligt "DEATH ATTACK" en stor rød stråle fløj ud af hans hånd imod ham han havde 2 valg undgå eller modtage den med en Ka-me-ha-me-ha
Jakuji Admin
Emne: Sv: New in town (åbent) Man Sep 13, 2010 8:59 pm
Han kiggede på ham "du vil se hvem der er stærkest"sagde han og kiggede på det han gjorde og den stråle der kom mod ham "Kamehamehaa"sagde han og skød en stråle mod hans den røde stråle og de ramte hinanden hans kamehameha blev større og større i strålen så den passede med hans