dragon-ball-universe
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

dragon-ball-universe

Dette forum er lavet om Dragon ball universet
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Masser af jule gratis spins
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 EmptyLør Dec 22, 2018 11:24 pm af caroline_winwin

» En tur i centeret anden del [Julia=privat]
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 EmptyMan Maj 05, 2014 4:33 am af Wilkin

» I want to see your face again-Deamon{Prinvat}
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 EmptySøn Jan 08, 2012 2:53 am af Deamon

» mangler nogen at emne med...
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 EmptyMan Aug 29, 2011 8:25 pm af Hing Chen

» take a look
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 EmptyTirs Jul 12, 2011 1:11 am af maki

» Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 EmptyTors Jun 30, 2011 11:37 am af Wilkin

» Mødet mellem to racer (Jakuji)
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 EmptyMan Jun 27, 2011 4:35 pm af Balicon

» hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 EmptyOns Maj 04, 2011 2:53 pm af Deamon

» emne tak....
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 EmptySøn Apr 24, 2011 5:34 pm af Jakuji

Mest aktive brugere
Jakuji
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 I_vote_lcapThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 I_voting_barThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 I_vote_rcap 
Hing Chen
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 I_vote_lcapThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 I_voting_barThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 I_vote_rcap 
Namine
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 I_vote_lcapThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 I_voting_barThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 I_vote_rcap 
Deamon
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 I_vote_lcapThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 I_voting_barThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 I_vote_rcap 
Wilkin
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 I_vote_lcapThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 I_voting_barThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 I_vote_rcap 
Julia
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 I_vote_lcapThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 I_voting_barThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 I_vote_rcap 
Tokomaro
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 I_vote_lcapThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 I_voting_barThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 I_vote_rcap 
Lilly
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 I_vote_lcapThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 I_voting_barThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 I_vote_rcap 
maki
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 I_vote_lcapThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 I_voting_barThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 I_vote_rcap 
Amaya
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 I_vote_lcapThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 I_voting_barThe time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 18 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin

Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 EmptyMan Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU

Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …

Kommentarer: 11
ved ikke om dette skal laves Vigtigt
The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 EmptyOns Sep 15, 2010 12:52 am af Jakuji
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …

Kommentarer: 40

 

 The time i use-Alle er velkommen til at komme

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 EmptyFre Sep 24, 2010 9:34 pm

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "s"sagde han og kiggede lidt ned på katten "hva har du gang i din lille frækkert"sagde han og legede med katte og fingerne og den slog ud efter hans finger
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 EmptyFre Sep 24, 2010 9:37 pm

Namine grinede lidt af katten"Hehe den er sød den kan hvist godt lig dig tror jeg og kigegde så på en sommerfugl der kom flyvende ved dem"hvad kan du lig ved mig"spurgte hun med et smil på hendes læber og ventede på hans svar hun så en kat til den var brun kom gående hen mod dem"Nuue den har en chokolade farve"sagde hun så med et lille smil på hendes læber.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 EmptyFre Sep 24, 2010 9:51 pm

Han kiggede på hende med et smil "jeg tror jeg har fået mig et kæledyr"sagde han med et smil og kiggede på hende da hun spurgte ham om noget "alt dit smil din måde at være på dit humør"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 EmptyLør Sep 25, 2010 8:01 pm

Namine kiggede hen på ham da han sagde det med kæledyr og smillede lidt"Det kan da godt være den er sød"sagde hun med et smil på hendes læber der blev ldit større da han sagde det med hvad han kunne lig ved hende"Tak og min tur s,p eller k"spurgte ham med et lille smil på hendes læber for at vente på hans svar. Hun kælede lidt ved katten der var kommet den var brun hun aede den over hovedet den så ud til at kunne lig det
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 EmptySøn Sep 26, 2010 11:19 am

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "k"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og viste ikke hvad han "ja kæledyr tror den skal hedde pjuske"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 EmptySøn Sep 26, 2010 3:44 pm

Namine smillede lidt og kiggede på katten"Pjuske det er da et sødt navn"sagde hun og smillede større"1 klatre op i et af træerne 2 fortæl noget ingen andre ved 3 kys mig på kinden"sagde hun med et smil på hendes læber. Så kælede hun lidt videre med katten der var i hendes favn dne var chokolade brun kunne man hvist godt sige og virkelig sød og nuttet
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 EmptyMan Sep 27, 2010 7:16 am

Han kiggede på hende og var endeligt træt af så mange ting hvis hun ikke viste hvad han viste så var hun ikke den der ville ha ham men han ville heller ikke bestemme hvem hun skulle vælge af ham og deamon. Han var nok bare ikke god nok til hende så det måtte han leve med så han's hjerte var på en måde knust for altid. Han ville ikke kunne elske en anden person som han elskede Namine hun var så perfekt som hun sad der men han havde ikke lyst til at ødelægge hendes liv hun fortjente det bedste men han havde håbet det var ham men det var det ikke "Undskyld Namine Undskyld alt hvad jeg har gjort for at vise at jeg elsker dig men det var åbenbart ikke nok så jeg ved ikke om vi skal ses mere eller hvad vi skal"sagde han og kiggede på hende med et stille trist smil man kunne se at han var nede nu han's hjerte var som var der taget en bid af det.
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 EmptyMan Sep 27, 2010 2:42 pm

Namine kiggede hen på Jakuji mens hun så at han var trist hun rejste sig op fra hendes plads og satte sig ved siden af ham"Hey du skal da ikke græde jeg vil altid være her hos dig men det vil nok kun være på venne måden så"sagde hun og kiggede også ned lidt men gav ham et kram et venskabeligt kram"Self skal vi ses igen du en af de venligste perosner jeg nogensinde har mødt og kendt "sagde hun og nikkede killingen kiggede også sådan lidt trist på ham mens den slikkede ham på kinden"Du finder tid til at finde en anden pige men mig vil du altid have tid til hvis du keder dig eller noget"sagde hun med et lille opmuntrene smil på hendes læber" Jakuji du finder en bedre hvis jeg ikke var bedst for dig det ved jeg"sagde hun bagefter og nikkede til det.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 EmptyMan Sep 27, 2010 3:57 pm

Han kiggede på hende "jeg græder ikke mit hjerte er knust og du ved jo godt grunden"sagde han og kiggede væk fra hende "jeg finder ikke nogen anden jeg ville kunne elske som jeg har elsket dig og sådan er det bare så kan du sige hvad du vil jeg har beslutning at rejse væk"sagde han og kiggede væk "og jeg kommer nok ikke tilbage"sagde han og viste ikke hvad hun ville sige men han havde taget en beslutning og den stod fast han ville rejse og rejse væk fra alt
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 EmptyMan Sep 27, 2010 7:16 pm

Namine kiggede på ham med et overasket udtryk mens hun satte sig på kanten af bordet med ryggen til ham hun holdte fast ldit ved kanterne"Hvor vil du rejse du kan da ikke blive der...vil du virkelig det"spurgte hun undren og vendte hovedte mod ham"Er du sikker på du står fast ved at elske mig jeg ved du kan finde en anden så speciel måtte jeg da ikke være"sagde hun med et lille nik forover med nakken.Hun ventede på hans svar og kælede ldit ved den ene kat der stod ved hende på bordet hun samlede dne op i sinf avn og nussede om den"Jeg ked af at dit hjerte er knust men jeg måtte gøre det der er bedst for mig håber du vil forstå Jakuji"sagde hun stille hun vidste enlig ikke rigtigt hvad hun skulle gøre og sige.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 EmptyMan Sep 27, 2010 7:28 pm

Han kiggede på hende "ja jeg gør Namine og lad mig spørge dig om hvor var Deamon ved præsidentens hus da du var ved at blive slået ihjel og mange andre stedet hvor jeg har hjulpet dig husk det og find mig en dag"sagde han og gik ned til søen og kiggede på den og kastede en sten i søen "være sten der ryger i vandet er en del af mit hjerte og kærlighed der er givet til dig og vil ikke kunne komme til at se dig sådan rigtig i øjne mere du har valgt det du vil og ting man vælger kan lave om på mange ting"sagde han og kiggede på søen
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 EmptyMan Sep 27, 2010 7:34 pm

Namine kiggede efter ham lidt"Ja Deamon var der ikke det jeg også trist lidt over men jeg lader mig ikke tænke og mærke med det "sagde hun så til ham mens hun kiggede på stenen der røg i vandet"Jeg ked af det men det bedst det som det er nu for mig"sagde hun stille. Hun tænkte så lidt hun var ligeglad med hvor han var der ed præsidentens hus"Han havde sikkert noget han skulle siden han ikke var der men han kom og besøgte mig da han skadede mig"sagde hun så og vendte blikket op mod ham.Hun vidste han var sur og ked af det hans hjerte ikke kunne heales igen det vidste hun sikkert meget godt om men hun haddede bare at se ham sådan det var virkelig træls.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 EmptyMan Sep 27, 2010 7:55 pm

Han stod og kiggede på søen og sagde ikke noget "som jeg sagde du kan finde mig den dag du vil snak med mig igen du kan jo se hvad du vil mig den dag"sagde han og kiggede på søen "hvis du vil så kan vi vel godt gå en tur sammen har lidt brug for at skrække mine ben lidt"sagde han og kiggede stille på hende
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 EmptyMan Sep 27, 2010 8:02 pm

Namine kiggede på ham og nikkede så til det han sagde"Ja det vil jeg helt sikkert gerne men det ville være dumt at tage afstand fra mig ville det ikke"spurgte hun lidt undren mens hun lagde hovedet på skrå og kiggede på ham"Men ja det lyder godt skal vi tage kattene med eller lade dem blive her"spurgte hun hun kiggede ned på sin hånd der sad en sommerfugl på den var lyseblå med nogle blå lige farve i det hun smillede til den"En blå sommerfulg jeg elsker farven blå"sagde hun så med et smil
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 EmptyMan Sep 27, 2010 8:16 pm

Han kiggede på hende "jeg tror de følger efter os tror du ikke"sagde han og kiggede på de små katte der løb rundt om dem og fjollede rundt med små miav kom fra dem. Han smilte lidt og han begyndte at gå stille og rolig og kiggede på hende "hvad mener du med at tage afstand"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 EmptyMan Sep 27, 2010 8:22 pm

Namine kiggede ned på kattene hun var lige ved at falde over dem da de var lidt mange"Ja det tror jeg også"sagde hun og smilelde kært ned til dem alle kattene fik et kærligt smil fra hende de var så søde at man næsten kunne råbe det ud."Jeg mener at jeg håber ikke du vil tage så meget afstand fra mig du sagde at du nok ikke ville snakke med mig"sagde hun stille og kiggede lidt ned og op hvor hun gik hen han gik ved siden af hende og kattene var der jo også de var også fuldt efter dem.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 EmptyMan Sep 27, 2010 8:28 pm

Han kiggede på hende "hmm når ja men jeg tror nu ikke det ment så slemt igen men du ved mig og Deamon's forhold til hinanden"sagde han og kiggede på hende "jeg kan ikke forstille mig jer to eller os endeligt"sagde han og kiggede lidt væk fra hende af han kunne lige nu ikke se dem sammen og gøs lidt og det med hende og deamon gøs han mere af.
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 EmptyMan Sep 27, 2010 8:33 pm

Namine kiggede på ham og lidt ned"ja dig og Deamons forhold til hinanden er ikke godt i har både været oppe og slås, kæmpe som er det samme ca og i taler ikke sammen gør i"spurgte hun til det sidste hun sagde med om de talte sammen hun vidste godt at de nok ikke gjorde det. Hun havde lyttet lidt til det han sagde"Det helt iroden at du ikke kan se mig og Deamon sammen"sagde hun med et lille smil og nikkede så hun bukkede sig så ned for at samled en af kattene op i hendes favn det var den der havde den chokolade brune farve."Hej misser"sagde hun så kært og blidt
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 EmptyMan Sep 27, 2010 8:48 pm

Han kiggede på hende "nej vi snakker ikke sammen og kommer nok heller ikke til det"sagde han og kiggede på hende med et stille smil "og tak for det for kan virkelig ikke se det"sagde han og kiggede lidt rundt "ov hey pjuske"sagde han og samlede den lille kat op og kiggede på den og satte den op på sit hovede og gik lidt vider med et smil og katten sad og kiggede rundt oppe fra hans hovede af og sad godt der oppe
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 EmptyMan Sep 27, 2010 8:56 pm

Namine smilelde en lille smule til ham og kiggede på katten"Phuske pjuske hey det var da den kat du sad med da vi legede s, p eller k ikk"spurgte hun med et lille smil og kiggede på dne hun havde den lilel chokolade fyr i hendes favn"Nuue hvor er du sød"sagde hun så til katten der stirrede på hende og så lukkede øjnene på en kær måde katte var altid så nuttede næsten alt det de gjorde var nuttet."Men hvad med mig vil du heller ikke tale med mig eller det gør du jo nu"sagde hun stille med et lidt større smil
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 EmptyMan Sep 27, 2010 9:10 pm

Han kiggede på hende "jo jeg vil da vi har på en måde et slags bånd"sagde han og kiggede på hende med et stille smil "et bånd der ikke er andre der har lige nu sådan på den måde"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og tog sin krystal frem som de fandt i spabadet og kiggede på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 EmptyMan Sep 27, 2010 9:15 pm

Namine kiggede på krystallen og tog også hendes frem"Et bånd ja hehe"sagde hun med et grin og holdte krystallen op foran sig"Husker du virkelig da vi fandt dem også mig de så smukke"sagde hun og smillede bredt katten rækte en pote frem mod den
med et lille blik på den den rørte lidt ved den"Coco nej"sagde hun og rystede lidt krystallen var meget hård og hun havde lige fundet et navn til katten Coco det mindede jo ldit om chokolade da den jo havde chokoladebrun farve på pelsen altså.
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 EmptyMan Sep 27, 2010 9:22 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "ja det husker jeg skam vi sad i spabadet og ja gjorde hvad vi gjorde"sagde han med et stille smil på sine læber og kiggede på deres krystaller og kiggede så på hende med et smil "de beviser vores bånd"sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 744
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 EmptyTirs Sep 28, 2010 1:01 pm

Namine var helt enig og kiggede ned på hendes krystal"Ja det var enlig en meget god dag"sagde hun og smillede større til ham hun kiggede ned på katten og lod den gå lidt rundt ved hende"Coco det har jeg valgt at kalde den her røver"sagde hun med et lille grin ned til den chokolade brune farvet kat
Tilbage til toppen Go down
Jakuji
Admin
Jakuji


Antal indlæg : 1003
Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning

The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 EmptyTirs Sep 28, 2010 6:55 pm

Han kiggede på hende "Coco"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber "det er da et lille fint navn til den lille misser der"sagde han med et smil på sine læber og gik stille og roligt vider og smilte til hende "Coco og pjuske"sagde han med et stille smil på sine læber og kiggede på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
https://dbz-universe.danskforum.net
Sponsoreret inhold





The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The time i use-Alle er velkommen til at komme   The time i use-Alle er velkommen til at komme - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
The time i use-Alle er velkommen til at komme
Tilbage til toppen 
Side 3 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Et royalt møde-Alle er velkommen
» Efter mødet med Deamon-Alle er velkommen
» Sorry alle sammen
» Kroen i Landsbyen (åben for alle)
» hvor er alle sammen henne !!!!!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
dragon-ball-universe :: Ting udenfor Byerne :: Søer-
Gå til: