Der er i alt 18 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin
Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
Man Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU
Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …
Antal indlæg : 1003 Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning
Emne: Sv: Tur til planeten Frieza //åbent emne// Tirs Sep 21, 2010 7:47 pm
Han kiggede på Tokomaro og smilte "dette er en to etagers rumskib ovenpå er der værelser og det vi for brug for og her hvor vi er nu er et stort træningsrum med en dims der kan gøre tøndekræften større en jordens"sagde han og kiggede på dem "så den der vil træne og blive stærkere skal være her nede når de har lyst"sagde han og kiggede på dem med et smil og rejste sig op "skibet skal indstilles på koordinatorerne og skibet flyver selv"sagde han og gik hen til panelet og trykkede på en masse knapper og kiggede på dem og slugen/døren lukkede og han gik hen og satte sig ned "bare sæt dig hvor du kan sidde"sagde han til Tokomaro
Hing Chen
Antal indlæg : 943 Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.
Emne: Sv: Tur til planeten Frieza //åbent emne// Tirs Sep 21, 2010 7:51 pm
Hing så på dem begge og var lidt overrasket over det Jakuji sagde,hun kiggede sig rundt omkring og tænkte lidt for det er ikke altid hun sov men nogle gange trænger hun til det,hun kiggede op og der efter over på drengene igen,hun havde intet at sige.