Der er i alt 18 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin
Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
Man Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU
Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …
Antal indlæg : 943 Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.
Emne: på stranden om aften i tankerne.Åben Tors Sep 16, 2010 11:36 pm
S:stranden T:20:00 V: øs regn O:ingen
Hing sad for sig nede ved stranden,hun sad i sine egen tanker for hun viste ikke hvad hun skulle stille op for Jakuji var sur på Deamon.Hun tænkte lidt mens hun så ud på havet,hun kunne mærke at regnen har gjort hende driv våd men hun sad alligevel og var tavs.Hun viste ikke om hun burde talle med Jakuji om Deamon eller lade være og det suden så var det jo deres skyld at deamon blev sur og ikke hans egen skyld,hun tænkte.
Jakuji Admin
Antal indlæg : 1003 Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning
Emne: Sv: på stranden om aften i tankerne.Åben Fre Sep 17, 2010 12:37 am
Jakuji var på vej ned på stranden for at slappe lidt af det var ikke være dag han ville det efter det der var sket og deamon havde gjort noget han ikke skulle ha gjort og det viste han også godt at han havde og det kun godt være han havde sagt undskyld til Namine men det hjælp ikke på det der var sket.
Hing Chen
Antal indlæg : 943 Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.
Emne: Sv: på stranden om aften i tankerne.Åben Fre Sep 17, 2010 7:04 am
Hing kiggede på sine skader og tønkte lidt,hun var bare glad for at de ikke skulle lave endnu et at hendes lemmer om til et cyborglem.Hun lyttede og syntes at der var stille men da hun kiggede sig omkring kunne hun se en skikkelse,hun var ikke sikker men hun tror det er en hun kender.
Jakuji Admin
Emne: Sv: på stranden om aften i tankerne.Åben Fre Sep 17, 2010 7:16 am
Han kiggede hen på en person "hing"sagde han og kiggede på personen og gik stille og roligt over til hende "hvad laver du her hing"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber
Hing Chen
Emne: Sv: på stranden om aften i tankerne.Åben Fre Sep 17, 2010 7:28 am
" erbare ude og få lidt frisk luft og tænkter lidt"sagde hun emd et smil"hvad med dig"hun kunne mærke på sin forbinding at de også er gennem blødte ligesom hendes tøj,hun kiggede op på himlen og der efter på ham.
Jakuji Admin
Emne: Sv: på stranden om aften i tankerne.Åben Fre Sep 17, 2010 8:12 am
Han kiggede på hende "ville bare lidt væk fra det hele så tænkte jeg på af gå herned og se hvad der skete her ned men det ser ud til at der ikke sker så meget her har jeg ret"sagde han med et stille smil på sine læber
Hing Chen
Emne: Sv: på stranden om aften i tankerne.Åben Fre Sep 17, 2010 8:43 am
"Ja "sagde hun medet nik på hovedet "der sker ikke noget,her er bare stille og fredligt"hun kiggede ud på havet"medmindre cyborgene skullle kom dumpene forbi"hun grinede lidt men hun sad og tænkkte igen.
Jakuji Admin
Emne: Sv: på stranden om aften i tankerne.Åben Fre Sep 17, 2010 9:04 am
Han kiggede på hende med et stille smil "ja vi har godt nok haft mange problemer med de cyborger"sagde han og kiggede udover vandet og smilte stille og roligt for sig selv "er der ellers sket noget"sagde han og kiggede på ham
Hing Chen
Emne: Sv: på stranden om aften i tankerne.Åben Fre Sep 17, 2010 3:14 pm
"ikke så sædvandligt"sagde hun og mente at der ikke er sket noget i nu,hun tænkte at hun nok ikke brude snakke om Deamon når Jakuji var her for hun tror han er stadigvæ vred på Deamon over det Deamon havde gjort.
Jakuji Admin
Emne: Sv: på stranden om aften i tankerne.Åben Fre Sep 17, 2010 8:49 pm
Han kiggede på hende med et smil på sine læber "okay"sagde han med et stille smil på sine læber "hvad skal vi finde på at lave"sagde han og kiggede ud over vandet og smilte for sig selv "kan ikke komme på noget"sagde han med et stille smil
Hing Chen
Emne: Sv: på stranden om aften i tankerne.Åben Fre Sep 17, 2010 8:53 pm
Hun lagge sig lidt ned "hmm det ved jeg ikke oh og er det rigtigt at du er kommet sammen med Namine"spurgte hun for hun viste ikke hvad hun skullle sige,hun kiggede på ham og der efter op på himlen. Hun trak vejret ldit og lukkede lidt øjne og åbnede dem igen,hun tænkte at hun måske ikke skulle have spurgt.
Jakuji Admin
Emne: Sv: på stranden om aften i tankerne.Åben Fre Sep 17, 2010 9:06 pm
Han kiggede på hende "jo jeg kommer sammen med Namine"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber "hva da"sagde han og kiggede på hende
Hing Chen
Emne: Sv: på stranden om aften i tankerne.Åben Fre Sep 17, 2010 9:17 pm
"nå ikke noget"sagde hun og kiggede op på himlen,hun satte sig op igen og kiggede ud på vandet . Hun strakte sig lidt og tænkte på hvad hun skullle sige,tænkte på om Deamon havde det godt og håbede på at han ville kom over det der var sket.
Jakuji Admin
Emne: Sv: på stranden om aften i tankerne.Åben Fre Sep 17, 2010 9:27 pm
Han kiggede på hende "er du helt sikker på det"sagde han og kiggede på hende og smilte stille og roligt til hende "har du fået trænet"spurgte han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og var nys
Hing Chen
Emne: Sv: på stranden om aften i tankerne.Åben Fre Sep 17, 2010 9:35 pm
"ja jeg er sikker og ja jeg har trænet"sagde hun med et smil,hun kiggede lidt rundt og viste ikke havd hun kunne sige.Hun mærkede sandet og det var lidt hårdere end det sand i ørken,hun kkiggede på ham og kunne ikke komme på noget at sige.
Jakuji Admin
Emne: Sv: på stranden om aften i tankerne.Åben Fre Sep 17, 2010 9:58 pm
Han kiggede på hende "okay"sagde han og smilte stille for sig selv og kiggede udover vandet "jeg har også trænet"sagde han med et smil på sine læber og satte sig ned
Hing Chen
Emne: Sv: på stranden om aften i tankerne.Åben Fre Sep 17, 2010 10:10 pm
hun kiggede "okey"sagde hun og tænkte lidt"jeg har også været en tur på planeten Namek en tur"hun kiggede hen på ham og der efter til bage på vandet.
Jakuji Admin
Emne: Sv: på stranden om aften i tankerne.Åben Fre Sep 17, 2010 10:23 pm
Han kiggede på hende "har du været på namek hvorfor har du det"sagde han og kiggede på hende med store øjne
Hing Chen
Emne: Sv: på stranden om aften i tankerne.Åben Fre Sep 17, 2010 10:29 pm
"hmm"sagde hun med et smil"tja jeg tænkte på at jeg burde snakke med Deamon"hun turte ikke sige hans navn for hun viste ikke om jakuji stadigvæk var sur på Deamon"så jeg tog der til og fandt ham der"hun smillede skævt og viste ikke hvad hun skulle sige "men han angreb mig ikke og da vi kom midt ind i samtalen blev han nærmest sig selv igen"
Jakuji Admin
Emne: Sv: på stranden om aften i tankerne.Åben Fre Sep 17, 2010 10:40 pm
Han kiggede på hende "Deamon er en forræder af denne planet han skal ikke komme her til igen så han færdig"sagde han og ja han var sur på Deamon
Hing Chen
Emne: Sv: på stranden om aften i tankerne.Åben Fre Sep 17, 2010 10:44 pm
hun kiggede ned i jorden og blev lidt skuffet for hun viste ikke hvad hun skulle sige for hun tænkte at Deamon kunne lide hende og hun føler også noget for ham.Hun tog sine ben til sig og tænkte at hvis Deamon ikke måtte komme tilbage så vil hun nok også rejse her fra.
Jakuji Admin
Emne: Sv: på stranden om aften i tankerne.Åben Fre Sep 17, 2010 10:48 pm
"men du skal vælge side Hing er du med de gode eller er du med de onde"sagde han og kiggede på hende med alvorlige øjne
Hing Chen
Emne: Sv: på stranden om aften i tankerne.Åben Fre Sep 17, 2010 10:53 pm
hun viste ikke hvad hun skulle sige "jeg ved det ikke for du og namine er mine venner,men det er Deamon også "sagde hun med tårer i øjne"men I to har i det mindste hinanden og jeg har nok ingenting"hun så væk mens hun klamrede benen til sig.
Jakuji Admin
Emne: Sv: på stranden om aften i tankerne.Åben Fre Sep 17, 2010 10:56 pm
Han kiggede på hende "du har venner jo Hing så du har da nogen der gerne vil være der for dig men du bestemmer selv"sagde han og kiggede på hende med et stille og roligt smil
Hing Chen
Emne: Sv: på stranden om aften i tankerne.Åben Fre Sep 17, 2010 10:59 pm
"jamen nu hvor i to er kærster er det som om i vil kun have tid med hinanden"sagde hun selvom hun tænkte at det nok ikke var sandt "og..."hun tav lidt mens tårerne trillede ned ad kinderne på hende.Hun kiggede ud på havet mens hun stadigvæk tænkte,hun viste ikke hvad hun skulle sige.