dragon-ball-universe
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

dragon-ball-universe

Dette forum er lavet om Dragon ball universet
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Masser af jule gratis spins
En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 EmptyLør Dec 22, 2018 11:24 pm af caroline_winwin

» En tur i centeret anden del [Julia=privat]
En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 EmptyMan Maj 05, 2014 4:33 am af Wilkin

» I want to see your face again-Deamon{Prinvat}
En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 EmptySøn Jan 08, 2012 2:53 am af Deamon

» mangler nogen at emne med...
En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 EmptyMan Aug 29, 2011 8:25 pm af Hing Chen

» take a look
En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 EmptyTirs Jul 12, 2011 1:11 am af maki

» Darkness Worlds Kig!!! Ny side:D
En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 EmptyTors Jun 30, 2011 11:37 am af Wilkin

» Mødet mellem to racer (Jakuji)
En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 EmptyMan Jun 27, 2011 4:35 pm af Balicon

» hygge tid// Hing Chen, Namine, Deamon//
En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 EmptyOns Maj 04, 2011 2:53 pm af Deamon

» emne tak....
En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 EmptySøn Apr 24, 2011 5:34 pm af Jakuji

Mest aktive brugere
Jakuji
En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 I_vote_lcapEn tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 I_voting_barEn tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 I_vote_rcap 
Hing Chen
En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 I_vote_lcapEn tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 I_voting_barEn tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 I_vote_rcap 
Namine
En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 I_vote_lcapEn tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 I_voting_barEn tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 I_vote_rcap 
Deamon
En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 I_vote_lcapEn tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 I_voting_barEn tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 I_vote_rcap 
Wilkin
En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 I_vote_lcapEn tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 I_voting_barEn tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 I_vote_rcap 
Julia
En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 I_vote_lcapEn tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 I_voting_barEn tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 I_vote_rcap 
Tokomaro
En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 I_vote_lcapEn tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 I_voting_barEn tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 I_vote_rcap 
Lilly
En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 I_vote_lcapEn tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 I_voting_barEn tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 I_vote_rcap 
maki
En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 I_vote_lcapEn tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 I_voting_barEn tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 I_vote_rcap 
Amaya
En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 I_vote_lcapEn tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 I_voting_barEn tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 18 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin

Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 EmptyMan Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU

Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …

Kommentarer: 11
ved ikke om dette skal laves Vigtigt
En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 EmptyOns Sep 15, 2010 12:52 am af Jakuji
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …

Kommentarer: 40

 

 En tur i centeret-Wilkin privat

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Wilkin

Wilkin


Antal indlæg : 84
Job/hobbies : træner og er kassemand i en goth kiosk

En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 EmptyTors Sep 23, 2010 7:37 pm

Han smilede og lagde armene om hende "men hvor skal vi så gå hen" spurgte han roligt fordi han nægtede at tage en pige med han lige havde mødt hjem til ham det var simpelthen for frækt ikke hende jo hun var fræk smuk og vidunderlig mens hans ungkarl hytte var frækkere end mange andre ungkarlehytter
Tilbage til toppen Go down
Julia

Julia


Antal indlæg : 78
Job/hobbies : Går rundt efter genstande hun kan bruge til noget

En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 EmptyTors Sep 23, 2010 7:43 pm

Julia tænkte lidt da hun hørte han spørger hvor de skulle tage hen hun tænkte enda meget over det"Hmm godt spørgsmål hmm hvad med mig vi har et boblebad vi kan være en tur hvis du har lyst"spurgte hun med et lille smil på hendes læber. Hun ventede på hans svar mens hun kiggede rundt på de omgivelser hun så godt de var sluppet væk fra den bar de var på de mænd derinde var for meget og for klamme slev for hende."Jeg venter Wilkin på dit svar"sagde med et bredt smil
Tilbage til toppen Go down
Wilkin

Wilkin


Antal indlæg : 84
Job/hobbies : træner og er kassemand i en goth kiosk

En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 EmptyTors Sep 23, 2010 7:48 pm

"jeg vil med glæde i boblebad med dig jeg mener vis det er helt nøgen" sagde han frækt "og med de bobler flydende op af din vidunderlige krop det må være et syn for himlen" han smilede endnu mere mens han så hende i øjnene
Tilbage til toppen Go down
Julia

Julia


Antal indlæg : 78
Job/hobbies : Går rundt efter genstande hun kan bruge til noget

En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 EmptyTors Sep 23, 2010 7:52 pm

Julia kiggede på ham mens hun prikkede til ham"Hmm elller måske ikke mener der er en regl at ikke noget kærlighed , frækt noget ved første møde"sagde hun tænkene mens hun lavede små hoppe skridt frem hun holdte blikket tilbage på ham med et lille bredt smil og rakte tunge til ham dirlsk mens hun vendte sig lidt rund tfor at se på alle omgivelserne igen der var nogle mennesker som de gik forbi og nogle cybrgs samt også sayajiiner. Julia kiggede på dem*svage helt sikkert*tænkte hun

//Skal lige i bad snart tilbage igen;)//
Tilbage til toppen Go down
Wilkin

Wilkin


Antal indlæg : 84
Job/hobbies : træner og er kassemand i en goth kiosk

En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 EmptyTors Sep 23, 2010 8:43 pm

Deamon så på hende "så skulle vi måske sige farvel for i dag og så mødes en anden dag" sagde han roligt med et smil mens han så på hende og ventede på svar fra hende med et roligt smil og tænkte sig om "vi kan mødes her igen"
Tilbage til toppen Go down
Julia

Julia


Antal indlæg : 78
Job/hobbies : Går rundt efter genstande hun kan bruge til noget

En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 EmptyTors Sep 23, 2010 8:45 pm

Julia kiggede på ham og nikkede så"Ja skal vi ikke det henne hos mig"sagd hun med et smil på hendes læber hun ville meget gerne i boblebad med ham det ville blive super hyggeligt."Eller ja her kunne vi jo også mødes igen jeg bor i en lejlighed her i Satan city"sagde hun og smillede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Wilkin

Wilkin


Antal indlæg : 84
Job/hobbies : træner og er kassemand i en goth kiosk

En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 EmptyTors Sep 23, 2010 8:50 pm

Han smilede roligt "vis du giver en drink og noget at spise kan jeg godt gå med dig" sagde han smilende mens han ventede på hendes svar om hun ville det "og hvad der sker bagefter ved jeg ikke" han smilede roligt mens han fortsat så på hende
Tilbage til toppen Go down
Julia

Julia


Antal indlæg : 78
Job/hobbies : Går rundt efter genstande hun kan bruge til noget

En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 EmptyTors Sep 23, 2010 8:53 pm

Julia kiggede hen på ham"Hey hvorfor skal jeg gi..når ja det kan jeg vel godt siden jeg måtte købe en halskæde for dit creditkort"sagde hun og nikkede og sukkede lidt for sjovt"Jaja jeg skal gi noget at drikke og spise hvis det"sagde hun og smillede bredt til ham mens hun gik lidt foran ham baglæns så hun kunne kigge tilbage på ham"Jeg enlig meget glad for min tatovering"sagde hun så med et større smil over læben.
Tilbage til toppen Go down
Wilkin

Wilkin


Antal indlæg : 84
Job/hobbies : træner og er kassemand i en goth kiosk

En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 EmptyTors Sep 23, 2010 9:05 pm

Han smilede roligt og gik mod hende med rolige skridt "lygtepæl" sagde han da hun var lige ved at gå ind i en men for sent hun ville sikkert gå ind i den og han regnede med hun ville falde så han var klar til at gribe hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Julia

Julia


Antal indlæg : 78
Job/hobbies : Går rundt efter genstande hun kan bruge til noget

En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 EmptyFre Sep 24, 2010 8:49 pm

Julia kiggede på ham og hørte enlig ikke rigtigt han sagde lygtepæl så hun gik ind i den og faldt bagover"avs!"sagde hun og tog sig til hovedet det var hvist en megte dårlig
ide at gå baglæns hun syntes at næste gang kunne hun tænke bedre efter end at huske på at der jo var lygtepæle her hvor de gik. Julia hildte et blik øje med ham.
Tilbage til toppen Go down
Wilkin

Wilkin


Antal indlæg : 84
Job/hobbies : træner og er kassemand i en goth kiosk

En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 EmptyLør Sep 25, 2010 12:16 pm

Han havde hurtigt grebet hende så hun ikke slog sig for hårdt før han så ned på hende og hans blik fangede hendes med et smil "du er vist lige faldet for mig" hviskede han smilende mens han så hende i øjnene og faldt helt i staver over hendes blik
Tilbage til toppen Go down
Julia

Julia


Antal indlæg : 78
Job/hobbies : Går rundt efter genstande hun kan bruge til noget

En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 EmptyLør Sep 25, 2010 2:46 pm

Julia kiggede op på ham mens hun lavede en kort fortabt kvinde skuespil mens hun lagde hånden over panden"ja jeg tror jeg har slået mig da jeg faldt for dig"sagde hun og kiggede ind i hans øjne sød og dejlig var han da det kom hun ikke undenom"Smukke øjne"sagde hun beundrene da hun havde kigget ind i dem
Tilbage til toppen Go down
Wilkin

Wilkin


Antal indlæg : 84
Job/hobbies : træner og er kassemand i en goth kiosk

En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 EmptyLør Sep 25, 2010 4:28 pm

Wilkin smilede roligt og løftede hende op igen med en rolig bevægelse hvorefter han børstede hendes tøj rent og kunne ikke lade være med at banke støvet af specielt ved brysterne hvorefter han flyttede sig fra hende med et smil mens han så på hende
Tilbage til toppen Go down
Julia

Julia


Antal indlæg : 78
Job/hobbies : Går rundt efter genstande hun kan bruge til noget

En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 EmptyLør Sep 25, 2010 6:36 pm

Julia mærkede da han rørte hende ved brysterne "hey frække "sagde hun bare med et lille bredt smil hun kunne enlig godt lig det meget"Godt du greb mig så jeg ikke ramte jorden"sagde hun og nikkede med et let pust ud af hendes mund det var en lettelse ikke at ramme jorden meget enda kjolen havde han børstet fri og det var hun glad for.
Tilbage til toppen Go down
Wilkin

Wilkin


Antal indlæg : 84
Job/hobbies : træner og er kassemand i en goth kiosk

En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 EmptyMan Sep 27, 2010 2:52 pm

Hans mobil ringede og han tog den "ja" sagde han roligt og lyttede til hvad der blev sagt "ja okay jeg kommer" sagde han roligt og lagde på "Julia jeg bliver nød til at smutte" sagde han roligt mens han sukkede "nåh men hej Julia" han gik hen foran hende og kyssede hendes kind hvorefter han smuttede videre af sted i en fart
Tilbage til toppen Go down
Julia

Julia


Antal indlæg : 78
Job/hobbies : Går rundt efter genstande hun kan bruge til noget

En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 EmptyMan Sep 27, 2010 9:21 pm

Julia stod helt forstenet næsten mens hun prøvede at hive fat i noget af hans tøj men det virkede ikke"WILKIIN!!!"råbte hun efter ham "E så smutter du bare og efterlader mig her"sagde hun og sukkede mens hun kiggede rundt"Men det enlgi meget godt "sagde hun med lumske tanker tanker om træning det var hun straks meget opsat på"Yeeeah!"råbte hun og hoppede lidt op i luften
Tilbage til toppen Go down
Wilkin

Wilkin


Antal indlæg : 84
Job/hobbies : træner og er kassemand i en goth kiosk

En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 EmptyTirs Sep 28, 2010 4:28 pm

"rolig Julia skal vi ikke aftales at mødes imorgen her ved samme tid" råbte han tilbage mens han løb videre med et smil "SÅ SES VI" råbte han hvorefter han smuttede videre

//Out jeg laver det næste okay?^^
Tilbage til toppen Go down
Julia

Julia


Antal indlæg : 78
Job/hobbies : Går rundt efter genstande hun kan bruge til noget

En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 EmptyLør Okt 02, 2010 5:08 pm

Julia vinkede tilbage til ham og gik hen mod sit hjem"Jo lad os da det!"råbte hun med et smil tilbage til ham"Alene helt alene suk"sagde hun og sparkede til nogle sten der lå på jorden hun sukkede stort og dybt

//Du laver ja :D//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret-Wilkin privat   En tur i centeret-Wilkin privat - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
En tur i centeret-Wilkin privat
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» et angreb i stor centeret..Wilkin
» En tur i centeret anden del [Julia=privat]
» Ny dag//Namine=privat//
» Fun in town ( Namine=privat)
» Er det din besluting-Deamon privat

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
dragon-ball-universe :: Satan City :: Byen-Satan City :: Stor Centeret-
Gå til: