Der er i alt 18 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin
Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
Man Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU
Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …
Antal indlæg : 943 Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.
Emne: Sv: i sine egen tanker(Jakuji) Man Sep 13, 2010 5:10 pm
hun satte sig ned og tænkte"men det er vist ikke det der bekymere mig"sagde hun stille "jeg har det som om at på vejen der blev vi forfulgt jeg ved ikke hvad elller hvorfor"
Jakuji Admin
Antal indlæg : 1003 Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning
Emne: Sv: i sine egen tanker(Jakuji) Man Sep 13, 2010 5:12 pm
Han kiggede på hende med et smil på sine læber og satte sig ved hende "sikkert men så lad dem kig og glo"sagde han med et smil på sine læber og lagde sin hånd på hende lår
Hing Chen
Antal indlæg : 943 Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.
Emne: Sv: i sine egen tanker(Jakuji) Man Sep 13, 2010 5:15 pm
hun smillede lidt og viste ikke hvad hun skulle sige,hun tænkte lidt og var tavs.Hun kunne ikke komme på noget at sige,hun stirrede rundt uden at sige noget.
Jakuji Admin
Emne: Sv: i sine egen tanker(Jakuji) Man Sep 13, 2010 5:22 pm
Han smilte til hende "hvad har du lyst til at lave"spurgte han med et smil på sine læber
Hing Chen
Emne: Sv: i sine egen tanker(Jakuji) Man Sep 13, 2010 5:26 pm
"det ved jeg ikke "sagde hun og tænkte lidt og viste ikke hvad han har lyst til for hun viste ikke om der noget han vil,men hun spurgte ikke hun smillede bare.
Jakuji Admin
Emne: Sv: i sine egen tanker(Jakuji) Man Sep 13, 2010 5:31 pm
Han kiggede på hende med et smil på sine læber og lændte sig over til hende og kyssede hende på munden og holdte det stille og roligt
Hing Chen
Emne: Sv: i sine egen tanker(Jakuji) Man Sep 13, 2010 5:35 pm
hun kunne mærke kysset,hun syntes at det føles rat.Hun kunne ikke ikke koncetrere sig i sine tanker,det var som om alt hende tanker var væk.Hun blev lidt genert men gjore intet,hun kunne mærke varmen i kroppen.
Jakuji Admin
Emne: Sv: i sine egen tanker(Jakuji) Man Sep 13, 2010 5:38 pm
Han kiggede på hende og kyssede hende stadig og lagde sin hånd om på hende nakke og nussede hende der mens han kyssede hende
Hing Chen
Emne: Sv: i sine egen tanker(Jakuji) Man Sep 13, 2010 5:43 pm
Hun lagge sin ene hånd på hans skuldere og var kommet helt væk fra tankerne hun kunne mærke at han nussede hende lidt skulderen,hun kunne godt lide det.
Jakuji Admin
Emne: Sv: i sine egen tanker(Jakuji) Man Sep 13, 2010 5:44 pm
Han smilte til hende "vi kunne se en film eller noget"sagde han med et smil på sine læber og kiggede hende ind i øjne
Hing Chen
Emne: Sv: i sine egen tanker(Jakuji) Man Sep 13, 2010 5:47 pm
"jo hvad er der af film"spurgte hun og stirrede ind mod hans øjne og smillede"hvilken film skal vi se "hun kunne ikke huske hvornå hun sidst havde set en film.
Jakuji Admin
Emne: Sv: i sine egen tanker(Jakuji) Man Sep 13, 2010 5:49 pm
"du kan jo kigge på reolen jeg har med film der vist 900 film eller sådan noget"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende
Hing Chen
Emne: Sv: i sine egen tanker(Jakuji) Man Sep 13, 2010 5:59 pm
"okey "sagde hun og rejste sig,hun tog sin kappe af og lagge den på kanten af sofaen hvor efter hun gik hen til reolen for at se hvad der var af film.Hun tog bare en "nu ved jeg ikke hvad det er for en slags film men vi kunne godt se den" hun kastede den hen til ham.
Jakuji Admin
Emne: Sv: i sine egen tanker(Jakuji) Man Sep 13, 2010 6:52 pm
Han kiggede på hende med et smil på sine læber og greb filmen og kiggede på den "hmm ja hvorfor ikke"sagde han med et smil på sine læber
Hing Chen
Emne: Sv: i sine egen tanker(Jakuji) Man Sep 13, 2010 6:54 pm
Hun satte sig ned igen og tænkte lidt,hun smilte selvom hun viste ikke hvad hun skulle sige så hun var tavs og ventede på at de kunne starte filmen.
Jakuji Admin
Emne: Sv: i sine egen tanker(Jakuji) Man Sep 13, 2010 6:59 pm
Han gik over og satte filmen på og tænde for tv'et og gik hen og satte sig ved hende igen og kiggede på filmen den var meget med romantik i den så den kunne godt være god. Han lagde sig ned og trak hende med sig og smilte til hende så de lå ned og så filmen
//må jeg spørge om noget? altså med din race//
Hing Chen
Emne: Sv: i sine egen tanker(Jakuji) Man Sep 13, 2010 7:02 pm
hun smilte og så på filmen,hun syntes at det var ret hyggeligt. hun lå med hovedet på sin højre hånd.
//ja da//
Jakuji Admin
Emne: Sv: i sine egen tanker(Jakuji) Man Sep 13, 2010 7:05 pm
Han lagde en arm om hende og nussede hende på maven og syns også det var hyggeligt at ligge sådan her sammen med hende
//kan vi ikke lave den om til en kvart cyborg og resten Sayajin?//
Hing Chen
Emne: Sv: i sine egen tanker(Jakuji) Man Sep 13, 2010 7:09 pm
Hun lå og var næsten ved at falde i søvn,men hun holdt sig vågen og så på filmen.Hun ved ikke engang hvad den hedder men alligevel var den god.
//hmm jo det kunne vi godt//
Jakuji Admin
Emne: Sv: i sine egen tanker(Jakuji) Man Sep 13, 2010 7:14 pm
Han smilte til hende og nussede hende stadig på maven "sover du"spurgte han og kiggede lidt på filmen og smilte
//for så kan det være en arm eller ben hun kunne ha fået byttet ud med en Cyborg arm/ben jeg går ind og laver blandet race om til det så det står hvad du er//
Hing Chen
Emne: Sv: i sine egen tanker(Jakuji) Man Sep 13, 2010 7:16 pm
"ikke helt "sagde hun og vendte ansigtet mod ham og der efter mod filmen,hun kunne stadigvæk ikke regne ud hvordan hun får sin hukomelse tilbage,men det tænkte hun ikke meget på og nød filmen.
//okey//
Jakuji Admin
Emne: Sv: i sine egen tanker(Jakuji) Man Sep 13, 2010 7:25 pm
Han kiggede på hende og nussede hende på maven og kyssede hende i nakken med et smil på sine læber "jeg tror du er tiltrækkende"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på filmen
Hing Chen
Emne: Sv: i sine egen tanker(Jakuji) Man Sep 13, 2010 7:32 pm
"virkligt"sagde hun med et smil på læben og mærkede hans kys og nussende,hun så på filmen igen og til sidst sluttede den.
Jakuji Admin
Emne: Sv: i sine egen tanker(Jakuji) Man Sep 13, 2010 7:34 pm
Han smilte til hende "ja"sagde han og nussede hende stadig på maven "jeg er tiltrukket af dig og det skal du vide"sagde han med et smil
Hing Chen
Emne: Sv: i sine egen tanker(Jakuji) Man Sep 13, 2010 7:35 pm
"okey"sagde hun med et smil og hun føler varm inden i,hun kunne mærke hans nussende på hendes mave og det følte dejligt.