Der er i alt 18 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin
Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
Man Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU
Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …
Antal indlæg : 943 Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.
Emne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji) Ons Sep 29, 2010 4:37 pm
Hun smillede sødt till ham og kyssede ham på munden,hun kunne mærke varmen i kropen pg hvordan han så'n kørt frem og tilbage inde i hende.
Jakuji Admin
Antal indlæg : 1003 Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning
Emne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji) Ons Sep 29, 2010 4:58 pm
Han smilte til hende og elskede hende virkelig og nussede hendes bryster og kyssede hende på munde og blev ved med at køre frem og tilbage
Hing Chen
Antal indlæg : 943 Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.
Emne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji) Ons Sep 29, 2010 5:02 pm
Hun smillede og kiggede på ham,hun kunne mærke at han blev ved og det nød hun.Hun kyssede ham på læberne,det blev nat.
Jakuji Admin
Emne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji) Ons Sep 29, 2010 5:33 pm
Han smilte til hende og kyssede hende med et smil på sine læber og blev ved med at køre frem og tilbage "er du tæt på at komme skat"spurgte han og kiggede på hende
Hing Chen
Emne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji) Ons Sep 29, 2010 5:43 pm
"ja det er jeg"sagde hun med et smill og kyssede ham på læberne,hun kiggede på ham med et smil.
Jakuji Admin
Emne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji) Tors Sep 30, 2010 7:28 am
Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kyssede hende på munden og blev ved med at køre frem og tilbage
Hing Chen
Emne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji) Tors Sep 30, 2010 8:44 am
Hun elskede ham og kyssede ham på munden mens hun mærkede varmen i kroppen,hun smilte til ham.
Jakuji Admin
Emne: Sv: på planeten Frieza....(Jakuji) Tors Sep 30, 2010 10:01 am
Han smilte til hende og håbede på at hun snart kom for det ville han nemlig snart
Hing Chen
Han smilte "okay"sagde han med et smil på sine læber "jeg kommer skam også skat"sagde han og kom også op i hende og kyssede hende på munden
Hing Chen
Han kiggede på hende med et smil på sine læber og trak sig stille ud af hende med et smil
Hing Chen
Han kiggede på hende med et smil på sine læber og lagde sig ved siden af hende med et smil "var det godt skat"sagde han og kiggede på hende
Hing Chen
Han kiggede på hende med et smil og lagde en arm under hendes hovede og kyssede hende på kinden med et smil. Han smilte til hende og kyssede hende så på munden
Hing Chen
Han smilte til hende med et smil på sine læber "du er så dejlig skat"sagde han med et smil og nussede hende på skulderen
Hing Chen
Han smilte til hende og kyssede hende på munden "ved du hvad det bedste er lige nu skat"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede på hende og håbede på at hun viste det
Hing Chen
Han kiggede på hende med et smil på sine læber "det dig"sagde han og kiggede på hende
Hing Chen
Hun smilllede for hun troede at det var noget andet,hun kyssede ham på kinden"du er også den bedste at have lige nu"sagde hun og lagge sig tæt til ham,
Jakuji Admin
Han smilte til hende "elsker dig så meget min skat dig og mig for altid"sagde han med et smil på sine læber
Hing Chen