Der er i alt 18 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin
Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
Man Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU
Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …
Antal indlæg : 1003 Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning
Emne: Sv: Vitser og sjove ting Lør Okt 02, 2010 3:15 am
det ved jeg ikke
Hing Chen
Antal indlæg : 943 Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.
Emne: Sv: Vitser og sjove ting Lør Okt 02, 2010 4:09 am
nå okey
Jakuji Admin
Antal indlæg : 1003 Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning
Emne: Sv: Vitser og sjove ting Tirs Okt 12, 2010 7:10 am
hehe
Hing Chen
Antal indlæg : 943 Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.
Emne: Sv: Vitser og sjove ting Fre Jan 28, 2011 9:25 pm
En mand kommer hjem med kondomer, med de olympiske ringe på. - I nat går jeg efter guld! Konen svarer: -kan du ikke få sølv og komme som nr. 2 for en gangs skyld??
Deamon
Antal indlæg : 393 Job/hobbies : træne
Emne: Sv: Vitser og sjove ting Fre Jan 28, 2011 9:25 pm
- Jeg vil gerne have 364 kondomer. - Hvorfor køber du ikke 365, så har du til et helt år? - Sig mig, tror du ikke, jeg tænker på andet end sex?..
Deamon
Emne: Sv: Vitser og sjove ting Fre Jan 28, 2011 9:26 pm
Sex med dem over 20 er øvelse. Over 30 er luksus. Over 40 er frynsegode. Over 60 er ælderomsog. At have sex med dem over 70 er aktiv døds hjælp..
Deamon
Emne: Sv: Vitser og sjove ting Fre Jan 28, 2011 9:26 pm
En mand kommer ind i en bagerforretning og siger: - "Jeg vil gerne købe 4 rundstykker." - "Vi har ellers 6 for en 10'er", siger bagerjomfruen. - "Nåh... - jamen så pyt med rundstykkerne da."
Deamon
Emne: Sv: Vitser og sjove ting Fre Jan 28, 2011 9:27 pm
Manden kom ind på en massageklinik, og da de ikke kunne blive enige om prisen sagde luderen: - okay, du betaler 1 kr. for hver gang dú stikker den ind og 1 kr. for hver gang du trækker den ud, så afregner vi bagefter? - Det lyder okay sagde manden og så gik han igang. Da der var gået lidt tid stoppede han og begyndte at grine. - hvad griner du af? spøger luderen. - jo jeg har kun 33 kr. så nu kan jeg ikke komme ud igen..
Deamon
Emne: Sv: Vitser og sjove ting Fre Jan 28, 2011 9:32 pm
To damer går hjem fra byen en hyggelig aften da de begge skal tisee. Heldigvis ligger en kirkegård på vejen og de beslutter sig for at tisse derinde.
Den første kvinde tører sig med sine trusser og smider dem væk. Den anden tager et bånd fra en af kransene ved gravstenene, og de går hjem.
Næste morgen mødes deres dybt rystet mænd ved bageren. Den ene siger røstet: Ved du hvad, i nat kom min kone hjem uden trusser.
Den anden trist: Min kone kom hjem med et bånd hvor der stod "Tak for alt hilsen gutterne fra arbejde"
Deamon
Emne: Sv: Vitser og sjove ting Fre Jan 28, 2011 9:33 pm
Hvorfor gir mænd altid deres frakke til piger der fryser??
- Fordi de ikke vil havde et blowjob af en der klapper tænder