Der er i alt 18 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin
Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
Man Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU
Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …
Antal indlæg : 1003 Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning
Emne: Vitser og sjove ting Ons Sep 22, 2010 6:59 am
Alle børnene kom levende ud af den farlige jungle, undtagen Alexander han blev voldtaget af en salamander.
Jakuji Admin
Emne: Sv: Vitser og sjove ting Ons Sep 22, 2010 7:00 am
Alle børnene sprang med faldskærm undtagen Henning, han sprang uden for han elskede spænning
Jakuji Admin
Alle børnene havde hånden nede i blenderen, undtagen Bente, det var hende der tændte.
Jakuji Admin
Alle børnene kiggede ned i kisten undtagen Bitten hun lå i den
Jakuji Admin
alle børnene vaskede gulv undtagen knud for han blev brugt som klud.
Jakuji Admin
Emne: Sv: Vitser og sjove ting Ons Sep 22, 2010 7:01 am
alle børnene fik gaver undtagen Mona for hun var i koma.
Jakuji Admin
Emne: Sv: Vitser og sjove ting Ons Sep 22, 2010 7:01 am
Alle børnene slap uskadt væk fra den store atom-eksplosion. Undtagen Ruth det var hendes prut!
Jakuji Admin
Emne: Sv: Vitser og sjove ting Ons Sep 22, 2010 7:02 am
Alle børnene stod med vand til halsen undtagen Trille hun var for lille.
Jakuji Admin
Emne: Sv: Vitser og sjove ting Ons Sep 22, 2010 7:02 am
Alle børnene løb ud af den brændene skole undtagen Sten han havde ingen ben
Jakuji Admin
Emne: Sv: Vitser og sjove ting Ons Sep 22, 2010 7:04 am
Lille Lise stod med en finger i vejret - også sagde hendes mor for sjov: "Nu kommer jeg og spiser din finger og puttede dem i munden for sjov." Lille Lise græd: "Hvad er der galt lille Lise?" "Øv, mor - den bussemand ville jeg have spist!"
Jakuji Admin
Emne: Sv: Vitser og sjove ting Ons Sep 22, 2010 7:04 am
Lille Lise kom trækkende med sin cykel, da en stor dreng kom løbende, rev cyklen fra hende og cyklede væk på den. Men lille Lise grinede bare, for hun vidste da godt at bremserne ikke virkede.
Jakuji Admin
Emne: Sv: Vitser og sjove ting Ons Sep 22, 2010 7:05 am
lille lise er igang med at spise kage, da en flue lander på kagen. Lise: "Mor, mor der sidder en flue på min kage?" Moren: "Pjat det er bare en rosin!" Lise: "Nej mor det ER altså en flue!" Moderen banker hårdt i bordet og råber: "Kan du så tie stille, det ER en Rosin!!" Lise: "så, nu fløj rosinen mor !?"
Jakuji Admin
Emne: Sv: Vitser og sjove ting Ons Sep 22, 2010 7:05 am
Lille Lise spillede fodbold og scorer et mål....
Tilskurerne jubler og vifter med flagene. Men lille Lise grinede bare hun viste godt det ikk var hendes fødseldsdag..
Jakuji Admin
Emne: Sv: Vitser og sjove ting Ons Sep 22, 2010 7:09 am
Lille Lise var med sin bedstemor i svømmehallen. De fik lyst til en is så bedstemoderen gik ned og hentede is. Lille Lise kiggede sig om og så en masse gamle damer i et jacuzzi, så da bedstemoderen kom tilbage sagde Lise "Skynd dig væk bedste de koger gamle damer her!"
Jakuji Admin
Emne: Sv: Vitser og sjove ting Ons Sep 22, 2010 7:09 am
Lille Lise kommer løbende hen til sin mor. Lille Lise: Mor, hvad betyder kondom? Moren: Det betyder regnfrakke. Men mor hva betyder bolle så? Det betyder opvask. Det begynder at regne og farmor kommer på besøg. Hej farmor. Smid kondomen far og mor står ude i køkkenet og boller
Jakuji Admin
Emne: Sv: Vitser og sjove ting Ons Sep 22, 2010 7:10 am
Lille Lise gik en tur ind i skoven da en stor mand med en brødkniv fulgte efter hende...........men Lille Lise var ligeglad, hun vidste jo godt at hun ikke var et rundstykke.
Jakuji Admin
Lille lise var i biografen, pludselig tager en mand lille lise mellem benene, men lille lise griner da bare hun ved da godt at det ikke er der popcornene står..!
Jakuji Admin
lille lise gik en tur i skove og plukkede blomster til sin mor, da hun pludselig så en mørk skiggelse med en brødkniv i hånden, men lille lise var da ikke bange hun vidste da godt hun ikke var et fransbrød....
Jakuji Admin
Emne: Sv: Vitser og sjove ting Ons Sep 22, 2010 7:11 am
Lille lise spøger mor: -Hvordan fødes de små børn? Mor: - Først kommer hovedet, Så armene, derefter kroppen, så numsen og benene. Lise: - Skal man så selv samle dem?
Jakuji Admin
Emne: Sv: Vitser og sjove ting Ons Sep 22, 2010 7:11 am
Lille Lise var i biografen manden der sad ved siden af ragede hende på låret, men lille Lise var ligeglad hun vidste godt at slikket lå i den anden lomme
Jakuji Admin
Emne: Sv: Vitser og sjove ting Ons Sep 22, 2010 7:12 am
Lille Lise til sin mor , mens de kører i bil: Mor, skal man tænke for at køre bil? - Ja min pige naturligvis skal man det. - Er det derfor du kører så langsomt?
Jakuji Admin
Emne: Sv: Vitser og sjove ting Ons Sep 22, 2010 7:12 am
Lille lise til sin mor: kasper viste mig min tissemand i børnehaven i dag den mindede om en peanut. mor: Nå var den så lille? Lille lise: Nej men den smagte af salt
Jakuji Admin
Emne: Sv: Vitser og sjove ting Ons Sep 22, 2010 7:13 am
Lille Lise var på en nudist strand. Der lå en mand og solede sig, og Lille Lise gik hen til manden. "Hvad er det?" spurtge hun og pegede ned på hans pik. Manden: "Det er min lille fugl." Lidt efter faldt manden i søvn og Lille Lise gik hen og legede med hans 'lille fugl'.
Da manden vågnede igen var han på hospitalet. Han spurgte hvad der var sket og Lille Lise svarede: "Jeg legede med din 'lille fugl' og så spyttede den mig i øjet - så brækkede jeg nakken på den og knuste dens æg."
Jakuji Admin
Emne: Sv: Vitser og sjove ting Ons Sep 22, 2010 7:15 am
Jakuji Admin
Emne: Sv: Vitser og sjove ting Ons Sep 22, 2010 7:16 am