Der er i alt 18 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin
Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
Man Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU
Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …
Antal indlæg : 1003 Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning
Emne: Sv: I don't care anymore Cyborgs!! //åbent emne kom^^// Man Sep 20, 2010 4:53 pm
Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber
//okay//
Hing Chen
Antal indlæg : 943 Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.
Emne: Sv: I don't care anymore Cyborgs!! //åbent emne kom^^// Man Sep 20, 2010 4:59 pm
hun kiggede ned mod sine fødder mens hun sukkede for der ar intet de kunne lave.
//nu har jeg tjekket^^//
Jakuji Admin
Emne: Sv: I don't care anymore Cyborgs!! //åbent emne kom^^// Man Sep 20, 2010 5:02 pm
Han kiggede på hende med et smil på sine læber
//hvad syns du//
Hing Chen
Antal indlæg : 943 Job/hobbies : træne,hun har ikke ritigt et job men bliver betalt for at gøre andres folks job f.eks at lege snigemordere eller at stjæle for en.
Emne: Sv: I don't care anymore Cyborgs!! //åbent emne kom^^// Man Sep 20, 2010 5:04 pm
Hun tav lidt for hun kunne ikke komme på noget at lave"man vi kan vist ikke finde på noget at lave"sagde hun og kiggede op
//jeg synes at den er fin//
Jakuji Admin
Emne: Sv: I don't care anymore Cyborgs!! //åbent emne kom^^// Man Sep 20, 2010 5:06 pm
Han smilte til hende "nej det ser sådan ud"sagde han og kiggede på hende
Hing Chen
Emne: Sv: I don't care anymore Cyborgs!! //åbent emne kom^^// Man Sep 20, 2010 5:08 pm
hu smillede og kigede ud af vinduet,hun har aldrig haft et hjem de eneste steder hvor hun overnattede var i bjergene og i ørken,slev skoven og søer men ellers vandre hun bare rundt omkring.
Hing Chen
Emne: Sv: I don't care anymore Cyborgs!! //åbent emne kom^^// Man Sep 20, 2010 5:09 pm
hu smillede og kiggede ud af vinduet,hun har aldrig haft et hjem de eneste steder hvor hun ovnernattede var i bjergene og i ørken,slev skoven og søer men ellers vandre hun bare rundt omkring.
Jakuji Admin
Emne: Sv: I don't care anymore Cyborgs!! //åbent emne kom^^// Man Sep 20, 2010 5:37 pm
Han kiggede på hende med et smil på sine læber
Hing Chen
Emne: Sv: I don't care anymore Cyborgs!! //åbent emne kom^^// Man Sep 20, 2010 5:39 pm
Hun sagde stadigvæk ikke noget,hun sukkede lidt og viste ikke hvad hun skulle sige.
Jakuji Admin
Emne: Sv: I don't care anymore Cyborgs!! //åbent emne kom^^// Man Sep 20, 2010 5:44 pm
"hmm spk er der jo altid"sagde han og kiggede på hende og rejste sig og gik ind på sit værelse og fik noget tøj på som var normalt tøj ikke han kampdragt
//skal vi ikke få namine med??
Hing Chen
Emne: Sv: I don't care anymore Cyborgs!! //åbent emne kom^^// Man Sep 20, 2010 5:54 pm
// toj det kan vid da godt men så kommer vi til at vente på hende //
Hun sad og kigegde ud af vinduet,kiggede fra den ene side til den anden side men så syntes hun at hun så noget.Hun troede at det var hende der bildt sig ind og kiggede igen,hun så det igen hun viste ikke hvad det var.
Jakuji Admin
Emne: Sv: I don't care anymore Cyborgs!! //åbent emne kom^^// Man Sep 20, 2010 8:11 pm
Han kiggede på hende med et smil på sine læber med et smil på sine læber
//ja//
Hing Chen
Emne: Sv: I don't care anymore Cyborgs!! //åbent emne kom^^// Man Sep 20, 2010 8:29 pm
Hun sagde ikke noget men sad bare tavs og kiggede ud af vinduet.
Jakuji Admin
Emne: Sv: I don't care anymore Cyborgs!! //åbent emne kom^^// Man Sep 20, 2010 9:27 pm
Han sad stille og roligt og viste ikke rigtig hvad han skulle sige lige nu
Hing Chen
Emne: Sv: I don't care anymore Cyborgs!! //åbent emne kom^^// Man Sep 20, 2010 9:30 pm
Hun lændede sig tilbage i vindus kammen og kiggede rundt hvor efter hun kiggede ud af vinduet igen.
Jakuji Admin
Emne: Sv: I don't care anymore Cyborgs!! //åbent emne kom^^// Man Sep 20, 2010 10:13 pm
Han tænkte stille og kiggede på hende "noget galt du virker så stille"sagde han og smilte til hende
Hing Chen
Emne: Sv: I don't care anymore Cyborgs!! //åbent emne kom^^// Man Sep 20, 2010 10:22 pm
"hva oh undksyld "sagde hun og så hen på ham og viste ikke hvad hun skulle sige"det er bare fordi at jeg tænkte på hvor dejligt det må være at have et hjem"hun så ud af vinduet.
Jakuji Admin
Emne: Sv: I don't care anymore Cyborgs!! //åbent emne kom^^// Tirs Sep 21, 2010 6:55 am
Han kiggede på hende "har du da ikke et hjem og bo i"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber
Hing Chen
Emne: Sv: I don't care anymore Cyborgs!! //åbent emne kom^^// Tirs Sep 21, 2010 1:25 pm
Hun rystede på hovedet"nej jeg har altid vandre rundt okring "sagde hun og kiggede over på ham hvor efter hun kiggede ud af vinduet.
Jakuji Admin
Emne: Sv: I don't care anymore Cyborgs!! //åbent emne kom^^// Tirs Sep 21, 2010 4:33 pm
Han kiggede på hende "vil du låne mit gæsteværelse som der er her"sagde han og kiggede på hende med et stille smil
Hing Chen
Emne: Sv: I don't care anymore Cyborgs!! //åbent emne kom^^// Tirs Sep 21, 2010 4:35 pm
"tja"sagde hun tænkende og viste ikke hvad hun skulle sige"hmmm tja det vil jeg godt "sagde hun selvom hun ikke plejer at låne gæsteværesler hos nogen for hun plejede altid at sove ud i det fri.
Jakuji Admin
Emne: Sv: I don't care anymore Cyborgs!! //åbent emne kom^^// Tirs Sep 21, 2010 5:07 pm
Han kiggede på hende med et smil på sine læber "jeg er jo din ven og vil da gerne hjælpe dig"sagde han og kigede på hende
Hing Chen
Emne: Sv: I don't care anymore Cyborgs!! //åbent emne kom^^// Tirs Sep 21, 2010 5:08 pm
hun smillede"ja det ved jeg"sagde hun tænkte lidt mens hun krummede sig sammen,hun fik endnu en del af hendes hukomelse tilbage.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: I don't care anymore Cyborgs!! //åbent emne kom^^//
I don't care anymore Cyborgs!! //åbent emne kom^^//