Der er i alt 18 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin
Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
Man Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU
Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …
Antal indlæg : 1003 Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning
Emne: Regler For Dragon-ball-univers Søn Sep 05, 2010 1:39 pm
De Grundlæggene Regler
Nummer 1: I skal skrive de 3-4 linjer i været indlæg!! (hvis i ikke kan komme til at skrive 3-4 linjer så skal i skrive at jeres Kreativitet ikke er for god eller noget
Nummer 2: Man skal skrive ordenligt til hinanden offgame jeg vil ikke se nogen former for mobning eller noget andet!! (dette kan have hårde konsekvenser for dem der gør det og det ikke for sjov det noget jeg mener)
Nummer 3: Her på siden er admin ikke gud eller noget han er blot en normal bruger som alle de andre har godt nok magt til at banne jer andre bruger men han er ikke gud og er ikke udødelig eller noget på nogen måder
Nummer 4: Ja så er vi kommet til det med Sex i emner det er tilladt og det samme er vold også og den sidste ting er Karakter er tilladt (Dog til de sidste to skal alle være indforstået med det og hvis man ikke vil have sin karakter dræbt så træk dig ud i sidste øjeblik, ellers er det bare arveligt for så bliver man nød til at gå rundt som spøgelse.)
Nummer 5: I kan lave plots sammen med andre bruger på siden så jeg vil da håbe jeg kan komme til at se mange kreative plots.
6 - Den sidste ting folk skal vide hvis i har et billede fra en manga/anime som fx Naruto eller en anden. Må i ikke opføre jer som den person i må ikke hedde det den person hedder. Men skabe jeres helt egen person. Håber i ved hvad jeg mener
Hvis du ser nogen som overtræder disse regler bedes du henvende dig til mig admin, Jaster og jeg vil tage hånd omkring det. Men vi ville sætte stor pris på hvis i skrev til jeres emne partner på en sød måde at de skal stoppe de i finder ikke er rigtigt de gør inden i går til os. Men hvis personen bare bliver sur eller ikke lytter, så skal i komme straks! Håber at dette bliver en meget god start på Dragon-ball-Universe