Der er i alt 18 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er caroline_winwin
Vores brugere har i alt skrevet 3318 indlæg i 86 emner
Vigtig Spørgsmål til alle brugerne
Man Sep 20, 2010 10:43 am af Jakuji
Hey alle kære bruger her på DBU
Jeg vil gerne spørge jer om i syns der mangler noget her på siden altså steder og sådan nogne ting for så skal i altså sige til hvis i syns der gør det for så kan det være det bliver lavet på siden så der er flere steder og emne og sådan så vi kan få en bedre side at være på og hvis i har nogen idéer til at lave reklame for siden så sige til …
Hej alle jeg har tænkt over noget nu ved jeg ikke om der er så mange af jer der har læst Dragon ball og sådan men der er jo en væsen der bliver kaldt Majin Buu på dansk Bøh som er en lyserød og en form for stærk dæmon ved ikke om det skal laves til en race så folk skulle kunne ha en chance for at kunne være sådan en sjov fister eller hvad syns i det derfor jeg spørger jer jeg kan …
Antal indlæg : 744 Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade
Emne: Dragon ball billeder:D Ons Sep 15, 2010 10:26 am
Hej alle sammen jeg kiggede lige lidt rundt og fandt nogle helt vildt flotte billeder fra dragonball universet^.^ der er mange men jeg ville ikke bruge mange sider på bare at sætte billeder ind (måske kun nogle hehe) XD
Jakuji Admin
Antal indlæg : 1003 Job/hobbies : Job=Nej Hobbies=sin træning
Emne: Sv: Dragon ball billeder:D Ons Sep 15, 2010 10:59 am
de her er også godt
Majin Bøh
Super Bøh
Kid Bøh
Namine
Antal indlæg : 744 Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og træne med hendes keyblade
Emne: Sv: Dragon ball billeder:D Ons Sep 15, 2010 11:16 am
Nuuuurh!!!!^.^ kid bøøh er mega nuttet ham elsker jeg!!*krammer billedet af kid bøh*
og ja det er helt vildt gode dine billeder
Jakuji Admin
Emne: Sv: Dragon ball billeder:D Ons Sep 15, 2010 11:17 am
det er dine godt nok også
Namine
Emne: Sv: Dragon ball billeder:D Ons Sep 15, 2010 11:18 am
Syntes du mange tak ^.^
Namine
Emne: Sv: Dragon ball billeder:D Ons Sep 15, 2010 11:20 am
Se det her der er de to søøøøøødste i hele verden :3 Trunks og Goten
Jakuji Admin
Emne: Sv: Dragon ball billeder:D Ons Sep 15, 2010 11:23 am
ja og her er deres Fusion
Namine
Emne: Sv: Dragon ball billeder:D Ons Sep 15, 2010 11:25 am
Hvem er ham der står bagerst er det også Goten? wow det flot
Jakuji Admin
Emne: Sv: Dragon ball billeder:D Ons Sep 15, 2010 11:31 am
det er goten og trunks fusion øm det kan jeg også finde en video om til dig men her kommer Bøh halløjet som du også vil se
Namine
Emne: Sv: Dragon ball billeder:D Ons Sep 15, 2010 11:32 am
android 18^^
Cell jr
Namine
Emne: Sv: Dragon ball billeder:D Ons Sep 15, 2010 11:32 am
Og okay fedt tak
Jakuji Admin
Emne: Sv: Dragon ball billeder:D Ons Sep 15, 2010 11:34 am
hun bliver også kaldt for C18 som i Cyborg 18 XD og så lidt finde lige den med goten og trunks fusion
Namine
Emne: Sv: Dragon ball billeder:D Ons Sep 15, 2010 11:36 am
Glem ikke cell jr >___> han er sååååå kær :3* krammer også billedet af cell jr* Orv virkelig cyborg 18 der er også andrid 17
Jakuji Admin
Emne: Sv: Dragon ball billeder:D Ons Sep 15, 2010 11:40 am
ja ved det skam
Goten og trunks fusion
Sidst rettet af Jakuji Ons Sep 15, 2010 12:40 pm, rettet 1 gang
Namine
Emne: Sv: Dragon ball billeder:D Ons Sep 15, 2010 11:48 am
Nuuuuuuuuuuurh!!!!!!^^ Trunks og Goten er bare sååå nutttede:3 så lille nuuurh
Jakuji Admin